Santa5634 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Μόλις τώρα ολοκλήρωσα τη διαδικασία ανανέωσης συνδρομής από το site του skroutz. Πλήρωσα με την καταχωρημένη κάρτα μου και εμφανίστηκε η οθόνη επιβεβαίωσης της συνδρομής μου που ανέφερε ότι η συνδρομή μου ενεργοποιήθηκε και ότι θα λάβω σχετικό email. Με ιδιαίτερη έκπληξη διαπίστωσα ότι εχoυν παρακρατήσει τα χρήματα από την κάρτα μου και ουδόλως ενεργοποίησαν τη συνδρομή μου , ούτε μου απέστειλαν email. Επίσης αν πατήσω skroutz plus μου ζητάει να πληρώσω ξανά (απόπειρα διπλοχρέωσης ). Τι προτείνετε να κάνω; Στο site δεν υπάρχει επιλογή επικοινωνίας για την περίπτωση που χρεωθείς για ενεργοποίηση συνδρομής και η συνδρομή δεν είναι ενεργή. Μήπως το κάνουν επιτηδες για να αναγκαστώ να πληρώσω ξανά ; Εν τω μεταξύ φοβάμαι να ξαναπληρώσω μήπως μου πάρουν ξανά χρήματα χωρίς πάλι να με γράψουν. Όλα αυτά βέβαια μου φαόνονται πολύ ερασιτεχνικά θα έπρεπε αν δεν μπορούν να κάνουν εγγραφές αυτόματα να βάλουν κάποιους υπάλληλους για αυτό το σκοπό
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα