empyr3an Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, ppaio είπε Οσες φορες χρειαστηκε και ειναι αρκετες >15 το chat λειτουργησε... Μήπως να βοηθήσεις το παιδί εδώ: 2 1
for4 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 το μόνο μεγάλο ατού που έχει απομείνει στο σκρουτζ είναι ότι όταν ψωνίζεις από το καλάθι του, δεν θα σου φάνε τα λεφτά, θα γίνει κανονικά η επιστροφή και θα σου στείλει το τιμολόγιο το μαγαζί (δεν μπορώ να καταλάβω όταν τους ζητάς τιμολόγιο γιατί δεν το κόβουν και πρέπει να βάλεις τον μπαμπούλα Σκρουτζ να τους μαλώσει για να το κόψουν, μιλάμε για 1/3 παραγγελίες αυτό το γεγονός). Κατά τα άλλα δεν είναι κάτι αξιόλογο πλέον. Με τις διαφημίσεις έχει χάσει το νοήμα της αναζήτησης του φθηνότερου, και που βάζεις στα αγαπήμενα κάποια προιόντα για να ενημερωθείς για μείωση, δεν σε ενημερώνει ποτέ, όλο αυτό το σόσιαλ με τα βίντεο πιο πολύ ζημιά κάνει παρά καλό. Α και ένα τελευταίο καλό που έχει είναι ότι έχει σε πάρα πολλά προιόντα κριτικές και βλέπεις αν κάτι αξίζει να το αγοράσεις. Εντάξει δεν είναι και λίγα τα θετικά του, αλλά δεν είναι αυτό που ήταν κάποτε. Την δεκαετία του 2010 δηλαδή που ήταν ο must προορισμός για αγορές online. 3
Oscar_Mike Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Το Σκρουτζ παει απ το κακό στο χειρότερο, δεν είναι καν η πιο οικονομική επιλογή πια, σαπόρτ για κλάματα, μεγάλο ποσοστό ακυρώσεων με αστείες δικαιολογίες, η εξπρες παράδοση δεν ισχύει ούτε για πλάκα, τα κόινς πια τα βλέπεις με κιάλι, κλπ κλπ η boxnow δουλεύει τα κουτιά της καλύτερα πάλι καλά που τελευταία μάζεψε κάπως την κατάσταση με τα δωρεάν μεταφορικά απο 15€ σε Σκρουτζ πόιντ Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2024 από Oscar_Mike 3 1
Santa5634 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Ήταν πολυ τραγικό εμφανίστηκε η ο οθόνη ότι η συνδρομή μου ενεργοποιήθηκ εκαι οτι θα λάβω σχετικό email και όταν πήγα να ψωνίσω έβγαζε ότι δεν έχω συνδρομή να πληρώσω πάλι. Τα χρήματα πάντως δεν έχουν επιστραφεί ακόμη. Ευτυχώς τελευταία στιγμή δεν έβαλα ετήσια γιατί θα μου έπαιρναν 25 αντί για 4. Τώρα με τρώει να ξαναδοκιμάσω αλλά θα νιώθω χαζός αν μου βουτήξουν άλλα 4 και δε μου βάλουν συνδρομή. 1 hour ago, empyr3an said: Μήπως να βοηθήσεις το παιδί εδώ:
iosifise Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Το skroutz που τόσο εκθειάζετε, είχε λανθασμένη διαθεσιμότητα σε προϊόν κόστους 140 ευρώ το οποίο προοριζόταν για δώρο. Ευτυχώς το αντιλήφθηκα εγκαίρως σε 1.5 μέρα καθώς δεν υπήρχε καμία υπεύθυνη απάντηση από το κατάστημα και το skroutz, και ακύρωσα την παραγγελία. Το μόνο θετικό που είχα από αυτήν την εμπειρία ήταν η άμεση επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα μου. Για εμένα αυτό ήταν το τελευταίο καρφί στο φέρετρο του skroutz και αποτελούσε την τελευταία ευκαιρία που έδωσα.
pictorino Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 5 hours ago, ppaio said: Επειδή όλοι γκρινιάζουμε για τα ελληνικά καταστήματα θέλω να πω ότι το Skroutz.gr είναι τέλειο για τα ελληνικά δεδομένα. Όσες φόρες και αν έκανα ακύρωση παραγγελίας η επιστροφή προϊόντος έγινε κανονικότατα η επιστροφή χρημάτων. Όσοι διαμαρτύρονται για τα μεταφορικά έξοδα ας σκεφτούν πόσο θα τους στοίχιζε να αγοράσουν 1 προϊόν στην Αθήνα ενώ είναι Θεσσαλονίκη. Ένας ικανοποιημένος πελάτης 5 χρόνια τώρα... Έχουμε φτάσει στο σημείο να αποθεώνουμε μία εταιρεία, επειδή προσφέρει το απολύτως αυτονόητο, την επιστροφή χρημάτων σε ακυρωμένη παραγγελία. Έχουμε συμβιβαστεί και έχουμε χαμηλώσει τον πήχη των απαιτήσεών μας σε τόσο μεγάλο βαθμό που το θεωρούμε τέλειο. 4
polaki Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, pictorino είπε Έχουμε φτάσει στο σημείο να αποθεώνουμε μία εταιρεία, επειδή προσφέρει το απολύτως αυτονόητο, την επιστροφή χρημάτων σε ακυρωμένη παραγγελία. Έχουμε συμβιβαστεί και έχουμε χαμηλώσει τον πήχη των απαιτήσεών μας σε τόσο μεγάλο βαθμό που το θεωρούμε τέλειο. Και ΕΙΝΑΙ τέλειο, γιατί κανείς άλλος δεν κάνει στο ποσοστό και στην ταχύτητα που το κάνει ο Skroutz. 6 ώρες πριν, ppaio είπε Επειδή όλοι γκρινιάζουμε για τα ελληνικά καταστήματα θέλω να πω ότι το Skroutz.gr είναι τέλειο για τα ελληνικά δεδομένα. Όσες φόρες και αν έκανα ακύρωση παραγγελίας η επιστροφή προϊόντος έγινε κανονικότατα η επιστροφή χρημάτων. Όσοι διαμαρτύρονται για τα μεταφορικά έξοδα ας σκεφτούν πόσο θα τους στοίχιζε να αγοράσουν 1 προϊόν στην Αθήνα ενώ είναι Θεσσαλονίκη. Ένας ικανοποιημένος πελάτης 5 χρόνια τώρα... Έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν υπάρχει ούτε ένα site στην ελληνική αγορά που να πλησιάζει την καλή εμπειρία χρήσης του Skroutz για τον καταναλωτή ούτε για πλάκα. Αναφέρομαι στη συνολική εμπειρία τελικού χρήστη, δε μιλάω για το αν είναι το πιο οικονομικό. Προφανώς και έχει τα περίεργα του, όπως το θέμα με τα τιμολόγια και τους πόντους που δε δίνει αν πάρεις πάνω από 2 αγορές το μήνα με τιμολόγιο, αλλά συνολικά η όλη εμπειρία χρήσης είναι δέκα χρόνια μπροστά από το οτιδήποτε άλλο ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Ακομα και mega brands, κολοσσοί στο χορό τους όπως το Public, Πλαίσιο κλπ, δεν πιάνουν μια μπροστά στην όλη ευκολία αγοράς αλλά και εξυπηρέτησης σε περίπτωση λάθους/προβληματος ή γενικής υποστήριξης after sales μετά την αγορά. Βεβαια ο άλλος πήγε και σύγκρινε το Amazon. Τί να του πεις… Ωραίος… 😂 1
polaki Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 4 hours ago, Luciddream said: Άλλο θέμα που ξέχασα να αναφέρω π.χ κοιτάς χαλιά και σου δείχνει μια τιμή και μπορείς να αγοράσεις με ένα κουμπί. Αλλά προφανώς δεν θα σου έρθει αυτό που θα αγοράσεις γιατί είναι λάθος το προιόν εδώ και 3 μήνες. (Μάλλον αυτός που πουλάει φτηνά δίνει μόνο το ένα χαλί σε αυτήν την τιμή) Μια φορά είχαμε παραγγείλει έτσι για δοκιμή μια σκηνή κατασκήνωσης για έναν φίλο και ήρθε μια φουσκωτή μπάλα, την ακύρωσα στην πόρτα την παραγγελία. Δηλαδή θες να μας πεις εσύ ότι είχες παραγγείλει σκηνή κατασκήνωσης, και σου ήρθε φουσκωτή μπάλα; Αρχικά, δεν σε πιστεύω αν δεν ανεβάσεις την παραγγελία που έγινε αλλά και το αίτημα επιστροφής. Ξεκινάμε από εδώ. Κατά δεύτερον ακόμα και να έγινε, εσύ αγόρασες από ένα κατάστημα (μέσω του Σκρουτζ), και ο Σκρουτζ απλά διεκπεραίωσε την παραγγελία σου. Απλά για να ξέρεις, παραλαμβάνουν ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ τα προϊόντα και στα παραδίδουν, δεν τα ανοίγουν να δουν αν μέσα έχεις πιστολάκι για τα μαλλιά, φουσκωτή μπάλα ή δονητές. Ένα πακέτο παραλαμβάνουν. Αν ΟΝΤΩΣ λοιπόν η ιστορία σου είναι αληθινή (θα περιμένω το screenshot αν έχεις την καλοσύνη για διάλογο), τότε το λάθος ήταν του καταστήματος και όχι του Skroutz. 1
Santa5634 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 5 ώρες πριν, empyr3an είπε Μήπως να βοηθήσεις το παιδί εδώ: Μόλις μου τα επέστρεψαν ευχαριστώ για τη βοήθεια. 1
konandrio Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 skroutz, efood, wolt, box κτλπ ειναι η καταστοφή όλων των επιχειρήσεων, όλα τα λεφτά πάνε σε αυτούς και οι επιχειρήσεις παλεύουν με τη φτώχεια, η καταστροφή της αγοράς δυστήχως. 3
ppaio Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, iosifise είπε Το skroutz που τόσο εκθειάζετε, είχε λανθασμένη διαθεσιμότητα σε προϊόν κόστους 140 ευρώ το οποίο προοριζόταν για δώρο. Ευτυχώς το αντιλήφθηκα εγκαίρως σε 1.5 μέρα καθώς δεν υπήρχε καμία υπεύθυνη απάντηση από το κατάστημα και το skroutz, και ακύρωσα την παραγγελία. Το μόνο θετικό που είχα από αυτήν την εμπειρία ήταν η άμεση επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα μου. Για εμένα αυτό ήταν το τελευταίο καρφί στο φέρετρο του skroutz και αποτελούσε την τελευταία ευκαιρία που έδωσα. Ποια ειναι η εναλλακτικη για την ελληνικη αγορα...? 25 λεπτά πριν, konandrio είπε skroutz, efood, wolt, box κτλπ ειναι η καταστοφή όλων των επιχειρήσεων, όλα τα λεφτά πάνε σε αυτούς και οι επιχειρήσεις παλεύουν με τη φτώχεια, η καταστροφή της αγοράς δυστήχως. Ένας απο τους τρόπους διάδοσης είναι τα εξυπνα κινητά τηλέφωνα και το Ιντερνετ μηπως να τα σταματησουμε και αυτα...? Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2024 από ppaio
zygorito Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 24 λεπτά πριν, konandrio είπε skroutz, efood, wolt, box κτλπ ειναι η καταστοφή όλων των επιχειρήσεων, όλα τα λεφτά πάνε σε αυτούς και οι επιχειρήσεις παλεύουν με τη φτώχεια, η καταστροφή της αγοράς δυστήχως. Το κάθε κατάστημα μπορεί απλά να αρχίσει να διαφημίζεται μόνο του, ούτως ή άλλως και εκτός πλατφόρμας θα έχει ένα customer acquisition cost και να φύγει από τις πλατφόρμες και απλά να έχει ένα site δικό του. Αλλιώς δε θα το ξέρει κανείς πέρα από τη γειτονιά του. 1
konandrio Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 3 λεπτά πριν, ppaio είπε Ποια ειναι η εναλλακτικη για την ελληνικη αγορα...? Ένας απο τους τρόπους διάδοσης είναι τα εξυπνα κινητά τηλέφωνα και το Ιντερνετ μηπως να τα σταματησουμε και αυτα...? Δεν κατάλαβα τι εννοείς, άμα ήσουν επιχείρηση που συνεργάζεται με οποιoδήποτε πλατφόρμα θα καταλάβαινες.
ppaio Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Μόλις τώρα, konandrio είπε Δεν κατάλαβα τι εννοείς, άμα ήσουν επιχείρηση που συνεργάζεται με οποιoδήποτε πλατφόρμα θα καταλάβαινες. Τι προτεινεις...?
bill999r Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Oscar_Mike είπε σαπόρτ για κλάματα Δεν συμφωνώ, τουλάχιστον στο support, για ότι χρειάστηκα ακόμη και λίγο πρίν λήξει η εγγύηση, ήταν άψογοι. Πριν κανένα 2μηνο μια πηγή Kenwood που είχα πάρει πριν 2 χρόνια (23 μήνες για την ακρίβεια) , 1 μήνα δηλαδή για την λήξη της διετούς εγγύησης, άρχισε τα τρελά της. Η αγορά είχε γίνει από το καλάθι Σκρουτζ και άμεσα άρχισα την διαδικασία για επισκευή. Το κατάστημα που το είχα αγοράσει είχε κλείσει και έτσι το support με παρέπεμψε στην επίσημη αντιπροσωπεία. Η αντιπροσωπεία δεν αναγνώριζε την έγγυηση καθώς επικαλέστηκε πως επρόκειτο για προϊόν παραεισαγωγης. Όταν ανέφερα το πρόβλημα στο Σκρουτζ με αποζημίωσαν άμεσα χωρίς πολλά πολλά και χωρίς να ζητήσουν την πηγή πίσω. Οκ , φανταστείτε να το είχα αγοράσει από ένα οποιοδήποτε κατάστημα και να έτρωγα ήττα. Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2024 από bill999r 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις