Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ppaio είπε

Οσες φορες χρειαστηκε και ειναι αρκετες >15 το chat λειτουργησε...

Μήπως να βοηθήσεις το παιδί εδώ:

 

  • Like 2
  • Haha 1
  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

το μόνο μεγάλο ατού που έχει απομείνει στο σκρουτζ είναι ότι όταν ψωνίζεις από το καλάθι του, δεν θα σου φάνε τα λεφτά, θα γίνει κανονικά η επιστροφή

και θα σου στείλει το τιμολόγιο το μαγαζί (δεν μπορώ να καταλάβω όταν τους ζητάς τιμολόγιο γιατί δεν το κόβουν και πρέπει να βάλεις τον μπαμπούλα Σκρουτζ να τους μαλώσει για να το κόψουν, μιλάμε για 1/3 παραγγελίες αυτό το γεγονός). Κατά τα άλλα δεν είναι κάτι αξιόλογο πλέον. Με τις διαφημίσεις έχει χάσει το νοήμα της αναζήτησης του φθηνότερου, και που βάζεις στα αγαπήμενα κάποια προιόντα για να ενημερωθείς για μείωση, δεν σε ενημερώνει ποτέ, όλο αυτό το σόσιαλ με τα  βίντεο πιο πολύ ζημιά κάνει παρά καλό. Α και ένα τελευταίο  καλό που έχει είναι ότι έχει σε πάρα πολλά προιόντα κριτικές και βλέπεις αν κάτι αξίζει να το αγοράσεις.

Εντάξει δεν είναι και λίγα τα θετικά του, αλλά δεν είναι αυτό που ήταν κάποτε. Την δεκαετία του 2010 δηλαδή που ήταν ο must προορισμός για αγορές online.

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Σκρουτζ παει απ το κακό στο χειρότερο, δεν είναι καν η πιο οικονομική επιλογή πια, σαπόρτ για κλάματα, μεγάλο ποσοστό ακυρώσεων με αστείες δικαιολογίες, η εξπρες παράδοση δεν ισχύει ούτε για πλάκα, τα κόινς πια τα βλέπεις με κιάλι, κλπ κλπ

η boxnow δουλεύει τα κουτιά της καλύτερα

πάλι καλά που τελευταία μάζεψε κάπως την κατάσταση με τα δωρεάν μεταφορικά απο 15€ σε Σκρουτζ πόιντ

Επεξ/σία από Oscar_Mike
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ήταν πολυ τραγικό εμφανίστηκε η ο οθόνη ότι η συνδρομή μου ενεργοποιήθηκ εκαι οτι θα λάβω σχετικό email και όταν πήγα να ψωνίσω έβγαζε ότι δεν έχω συνδρομή να πληρώσω πάλι. Τα χρήματα πάντως δεν έχουν επιστραφεί ακόμη. Ευτυχώς τελευταία στιγμή δεν έβαλα ετήσια γιατί θα μου έπαιρναν 25 αντί για 4. Τώρα με τρώει να ξαναδοκιμάσω αλλά θα νιώθω χαζός αν μου βουτήξουν άλλα 4 και δε μου βάλουν συνδρομή.

1 hour ago, empyr3an said:

Μήπως να βοηθήσεις το παιδί εδώ:

 

Δημοσ.

Το skroutz που τόσο εκθειάζετε, είχε λανθασμένη διαθεσιμότητα σε προϊόν κόστους 140 ευρώ το οποίο προοριζόταν για δώρο. Ευτυχώς το αντιλήφθηκα εγκαίρως σε 1.5 μέρα καθώς δεν υπήρχε καμία υπεύθυνη απάντηση από το κατάστημα και το skroutz, και ακύρωσα την παραγγελία. Το μόνο θετικό που είχα από αυτήν την εμπειρία ήταν η άμεση επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα μου. Για εμένα αυτό ήταν το τελευταίο καρφί στο φέρετρο του skroutz και αποτελούσε την τελευταία ευκαιρία που έδωσα. 

Δημοσ.
5 hours ago, ppaio said:

Επειδή όλοι γκρινιάζουμε για τα ελληνικά καταστήματα  θέλω να πω ότι το Skroutz.gr 

είναι τέλειο για τα ελληνικά δεδομένα.

Όσες φόρες και αν έκανα ακύρωση παραγγελίας η επιστροφή  προϊόντος έγινε κανονικότατα  

η επιστροφή χρημάτων.

Όσοι διαμαρτύρονται για τα μεταφορικά έξοδα ας σκεφτούν πόσο θα τους στοίχιζε να

αγοράσουν 1 προϊόν  στην Αθήνα ενώ είναι Θεσσαλονίκη.

 

Ένας ικανοποιημένος πελάτης 5 χρόνια τώρα...

Έχουμε φτάσει στο σημείο να αποθεώνουμε μία εταιρεία, επειδή προσφέρει το απολύτως αυτονόητο, την επιστροφή χρημάτων σε ακυρωμένη παραγγελία. Έχουμε συμβιβαστεί και έχουμε χαμηλώσει τον πήχη των απαιτήσεών μας σε τόσο μεγάλο βαθμό που το θεωρούμε τέλειο.

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, pictorino είπε

Έχουμε φτάσει στο σημείο να αποθεώνουμε μία εταιρεία, επειδή προσφέρει το απολύτως αυτονόητο, την επιστροφή χρημάτων σε ακυρωμένη παραγγελία. Έχουμε συμβιβαστεί και έχουμε χαμηλώσει τον πήχη των απαιτήσεών μας σε τόσο μεγάλο βαθμό που το θεωρούμε τέλειο.

Και ΕΙΝΑΙ τέλειο, γιατί κανείς άλλος δεν κάνει στο ποσοστό και στην ταχύτητα που το κάνει ο Skroutz. 
 

6 ώρες πριν, ppaio είπε

Επειδή όλοι γκρινιάζουμε για τα ελληνικά καταστήματα  θέλω να πω ότι το Skroutz.gr 

είναι τέλειο για τα ελληνικά δεδομένα.

Όσες φόρες και αν έκανα ακύρωση παραγγελίας η επιστροφή  προϊόντος έγινε κανονικότατα  

η επιστροφή χρημάτων.

Όσοι διαμαρτύρονται για τα μεταφορικά έξοδα ας σκεφτούν πόσο θα τους στοίχιζε να

αγοράσουν 1 προϊόν  στην Αθήνα ενώ είναι Θεσσαλονίκη.

 

Ένας ικανοποιημένος πελάτης 5 χρόνια τώρα...

 

Έχεις απόλυτο δίκιο.

Δεν υπάρχει ούτε ένα site στην ελληνική αγορά που να πλησιάζει την καλή εμπειρία χρήσης του Skroutz για τον καταναλωτή ούτε για πλάκα. 

Αναφέρομαι στη συνολική εμπειρία τελικού χρήστη, δε μιλάω για το αν είναι το πιο οικονομικό.

Προφανώς και έχει τα περίεργα του, όπως το θέμα με τα τιμολόγια και τους πόντους που δε δίνει αν πάρεις πάνω από 2 αγορές το μήνα με τιμολόγιο, αλλά συνολικά η όλη εμπειρία χρήσης είναι δέκα χρόνια μπροστά από το οτιδήποτε άλλο ΕΛΛΗΝΙΚΟ. 

Ακομα και mega brands, κολοσσοί στο χορό τους όπως το Public, Πλαίσιο κλπ, δεν πιάνουν μια μπροστά στην όλη ευκολία αγοράς αλλά και εξυπηρέτησης σε περίπτωση λάθους/προβληματος ή γενικής υποστήριξης after sales μετά την αγορά. 

Βεβαια ο άλλος πήγε και σύγκρινε το Amazon. Τί να του πεις… Ωραίος… 😂 

  • Haha 1
Δημοσ.
4 hours ago, Luciddream said:

Άλλο θέμα που ξέχασα να αναφέρω π.χ κοιτάς χαλιά και σου δείχνει μια τιμή και μπορείς να αγοράσεις με ένα κουμπί. Αλλά προφανώς δεν θα σου έρθει αυτό που θα αγοράσεις γιατί είναι λάθος το προιόν εδώ και 3 μήνες. (Μάλλον αυτός που πουλάει φτηνά δίνει μόνο το ένα χαλί σε αυτήν την τιμή)

Μια φορά είχαμε παραγγείλει έτσι για δοκιμή μια σκηνή κατασκήνωσης για έναν φίλο και ήρθε μια φουσκωτή μπάλα, την ακύρωσα στην πόρτα την παραγγελία.

Δηλαδή θες να μας πεις εσύ ότι είχες παραγγείλει σκηνή κατασκήνωσης, και σου ήρθε φουσκωτή μπάλα;

Αρχικά, δεν σε πιστεύω αν δεν ανεβάσεις την παραγγελία που έγινε αλλά και το αίτημα επιστροφής. Ξεκινάμε από εδώ.

Κατά δεύτερον ακόμα και να έγινε, εσύ αγόρασες από ένα κατάστημα (μέσω του Σκρουτζ), και ο Σκρουτζ  απλά διεκπεραίωσε την παραγγελία σου. Απλά για να ξέρεις, παραλαμβάνουν ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ τα προϊόντα και στα παραδίδουν, δεν τα ανοίγουν να δουν αν μέσα έχεις πιστολάκι για τα μαλλιά, φουσκωτή μπάλα ή δονητές. Ένα πακέτο παραλαμβάνουν.

Αν ΟΝΤΩΣ λοιπόν η ιστορία σου είναι αληθινή (θα περιμένω το screenshot αν έχεις την καλοσύνη για διάλογο), τότε το λάθος ήταν του καταστήματος και όχι του Skroutz.

  • Thanks 1
Δημοσ.

skroutz, efood, wolt, box  κτλπ ειναι η καταστοφή όλων των επιχειρήσεων,  όλα τα λεφτά πάνε σε αυτούς και οι επιχειρήσεις παλεύουν με τη φτώχεια, η καταστροφή της αγοράς δυστήχως.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, iosifise είπε

Το skroutz που τόσο εκθειάζετε, είχε λανθασμένη διαθεσιμότητα σε προϊόν κόστους 140 ευρώ το οποίο προοριζόταν για δώρο. Ευτυχώς το αντιλήφθηκα εγκαίρως σε 1.5 μέρα καθώς δεν υπήρχε καμία υπεύθυνη απάντηση από το κατάστημα και το skroutz, και ακύρωσα την παραγγελία. Το μόνο θετικό που είχα από αυτήν την εμπειρία ήταν η άμεση επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα μου. Για εμένα αυτό ήταν το τελευταίο καρφί στο φέρετρο του skroutz και αποτελούσε την τελευταία ευκαιρία που έδωσα. 

Ποια ειναι η εναλλακτικη για την ελληνικη αγορα...?

25 λεπτά πριν, konandrio είπε

skroutz, efood, wolt, box  κτλπ ειναι η καταστοφή όλων των επιχειρήσεων,  όλα τα λεφτά πάνε σε αυτούς και οι επιχειρήσεις παλεύουν με τη φτώχεια, η καταστροφή της αγοράς δυστήχως.

Ένας απο τους τρόπους διάδοσης είναι τα εξυπνα κινητά τηλέφωνα και το Ιντερνετ μηπως να τα σταματησουμε και αυτα...?

Επεξ/σία από ppaio
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, konandrio είπε

skroutz, efood, wolt, box  κτλπ ειναι η καταστοφή όλων των επιχειρήσεων,  όλα τα λεφτά πάνε σε αυτούς και οι επιχειρήσεις παλεύουν με τη φτώχεια, η καταστροφή της αγοράς δυστήχως.

Το κάθε κατάστημα μπορεί απλά να αρχίσει να διαφημίζεται μόνο του, ούτως ή άλλως και εκτός πλατφόρμας θα έχει ένα customer acquisition cost και να φύγει από τις πλατφόρμες και απλά να έχει ένα site δικό του. Αλλιώς δε θα το ξέρει κανείς πέρα από τη γειτονιά του. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ppaio είπε

Ποια ειναι η εναλλακτικη για την ελληνικη αγορα...?

Ένας απο τους τρόπους διάδοσης είναι τα εξυπνα κινητά τηλέφωνα και το Ιντερνετ μηπως να τα σταματησουμε και αυτα...?

Δεν κατάλαβα τι εννοείς, άμα ήσουν επιχείρηση που συνεργάζεται με οποιoδήποτε πλατφόρμα θα καταλάβαινες.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, konandrio είπε

Δεν κατάλαβα τι εννοείς, άμα ήσουν επιχείρηση που συνεργάζεται με οποιoδήποτε πλατφόρμα θα καταλάβαινες.

Τι προτεινεις...?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Oscar_Mike είπε

σαπόρτ για κλάματα

Δεν συμφωνώ, τουλάχιστον στο support, για ότι χρειάστηκα ακόμη και λίγο πρίν λήξει η εγγύηση, ήταν άψογοι.

Πριν κανένα 2μηνο μια πηγή Kenwood που είχα πάρει πριν 2 χρόνια (23 μήνες για την ακρίβεια) , 1 μήνα δηλαδή για την λήξη της διετούς εγγύησης, άρχισε τα τρελά της.

Η αγορά είχε γίνει από το καλάθι Σκρουτζ και άμεσα άρχισα την διαδικασία για επισκευή.

Το κατάστημα που το είχα αγοράσει είχε κλείσει και έτσι το support με παρέπεμψε στην επίσημη αντιπροσωπεία. Η αντιπροσωπεία δεν αναγνώριζε την έγγυηση καθώς επικαλέστηκε πως επρόκειτο για προϊόν παραεισαγωγης. Όταν ανέφερα το πρόβλημα στο Σκρουτζ με αποζημίωσαν άμεσα χωρίς πολλά πολλά και χωρίς να ζητήσουν την πηγή πίσω.

Οκ , φανταστείτε να το είχα αγοράσει από ένα οποιοδήποτε κατάστημα και να έτρωγα ήττα.

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...