andreas1gr Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 1 λεπτό πριν, hasiotis_john είπε Ε καλά ρε μάστορα δεν το γράψαμε για να μας μαλώσεις, άνθρωποι είμαστε έχουμε και δουλειές... Την ώρα που έκανα την παραγγελία στα πεταχτά ήμουν σε κίνηση και την πάτησα. Συγνώμη κιόλας εεεε? Θα φροντίσω να συμμορφωθώ την επόμενη φορά για να είσαι και συ καλά! Δεν έχω καμία πρόθεση για να σε "μαλώσω" αγαπητέ, αλλά δεν γίνεται συνεχώς να μας φταίει η όποια "κακή εταιρεία" επειδή εμείς δεν διαβαζουμε προσεκτικά τους όρους (που στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι κάπου χαμηλά θαμμένοι και με μέγεθος γραμματοσειράς που χρειάζεται να έχεις μικροσκόπιο). 1 λεπτό πριν, efib είπε Τότε γιατί η καλή κοσμοτε δεν κλείνει την προσφορά; Μάλλον το ξέχασε. Γιατί κάποιοι που ζουν πχ στην Αθήνα μπορούν να παραλάβουν κ την Δευτέρα αν κάνουν μέχρι Κυριακή παραγγελία......... Δεν ζουν όλοι στην επαρχία όπως εγώ που θέλει 2 ημέρες η κουριερ... 1
efib Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες Α οκ. Έχει γεωγραφικό περιορισμο τότε και αν βάλω τκ εκτός Αττικής θα μου βγάλει σφάλμα. Σίγουρα είναι αυτό, όχι ότι θέλουν να τα αρπάξουν και μετά να σου δώσουν υποδεέστερο πακέτο με τα ίδια χρήματα. Όντως πολύ καλη η κοσμοτε. Όσες φορές έχω κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ έχω δικαιωθεί. Τυχαίο μάλλον.
andreas1gr Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 2 λεπτά πριν, efib είπε Α οκ. Έχει γεωγραφικό περιορισμο τότε και αν βάλω τκ εκτός Αττικής θα μου βγάλει σφάλμα. Σίγουρα είναι αυτό, όχι ότι θέλουν να τα αρπάξουν και μετά να σου δώσουν υποδεέστερο πακέτο με τα ίδια χρήματα. Όντως πολύ καλη η κοσμοτε. Όσες φορές έχω κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ έχω δικαιωθεί. Τυχαίο μάλλον. Οκ έχεις δίκιο κέρδισες... Πάντα φταίει η κακή εταιρία και ποτέ εμείς που δεν ανοίγουμε τα μάτια μας να διαβάσουμε τους ξεκάθαρους όρους της όποιας προσφοράς... 1
efib Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες (επεξεργασμένο) Όχι όχι, εσύ κερδισες! Η καλή εταιρία ξεχάστηκε και επουδενί δεν σκέφτεται πως θα τα αρπάξει. Για αυτό άλλωστε δεν μου επιστρέφει τα χρήματα και δεν μου κάνει ενεργοποίηση 😊 σίγουρα εγώ φταίω που δεν έχω πάει σε στούντιο να βγάλω επαγγελματικές φωτογραφίες την ταυτότητα μου (ομπρέλες - φωτισμός) ! Προφανώς και δεν εννοώ ότι το κάνουν σκόπιμα και ότι σκοπός τους ήταν να γίνει ενεργοποίηση, σίγουρα υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην εφαρμογή και δεν δέχεται τα έγγραφα, απλά δώσε μου τα χρήματα μου πίσω εφόσον δεν μου παρέχεις την υπηρεσία που πλήρωσα. Σε χαίρομαι όμως γιατί έχεις άγνοια για το πώς λειτουργούν τα πράγματα ! Επεξ/σία πριν από 6 ώρες από efib
fysikos Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 3 ώρες πριν, efib είπε Τότε γιατί η καλή κοσμοτε δεν κλείνει την προσφορά; Μάλλον το ξέχασε. Μην απαντάτε στα τρολ. Λες και αν έκανες παραγγελία πριν θα την έπαιρνες. 12 μέρες προσπαθώ να κάνω ενεργοποίηση και δεν δέχονται τα έγγραφα μου και δεν μου κάνουν επιστροφή χρημάτων. Μου πρόσφεραν όμως απεριόριστα δεδομένα με 13€ 😂. Έκανα μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ και ελπίζω να μην ενοχληθεί η καλή κοσμοτε. Δοκιμασε να μην κεντραρεις εσυ την ταυτοτητα οταν τη βγαζεις φωτογραφια αλλα να αφησεις λιγο περιθωριο γυρω της.καλο ειναι να την βαλεις πανω σε λευκη επιφανεια πχ χαρτι ωστε να κανει αντιθεση Αν εχετε καποιον στην αθηνα,ισως να την στελνατε σε εκεινον να παραλάβει και αφου γινει ενεργοποίηση να σας την στειλει
efib Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες Ευχαριστώ. Έχω παραλάβει ήδη, απλά δεν μπορώ να πάρω την προσφορά επειδή δεν δέχονται τα έγγραφα μου ως μη ευκρινή -αυτοματοποιημένο μήνυμα που εδώ και 1 εβδομάδα περιμένω να με βοηθήσουν. Απλά δεν μου επιστρέφουν ούτε τα 3€. Πήρα έναν νέο αριθμό που τον θέλω για τον συναγερμό και έκανα και μια φορητότητα, αλλά τζιφος και στα 2. Θα προσπαθήσω και με λευκό φόντο αύριο.
dimis_pj Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, andreas1gr είπε Γιατί κάποιοι που ζουν πχ στην Αθήνα μπορούν να παραλάβουν κ την Δευτέρα αν κάνουν μέχρι Κυριακή παραγγελία......... Δεν ζουν όλοι στην επαρχία όπως εγώ που θέλει 2 ημέρες η κουριερ... Αν παραλάβουν Δευτέρα δεν προλαβαίνουν.. χρειάζεται τουλάχιστον μια εργασιμη για να γίνει η ενεργοποίηση... Στο φίλο που δεν του αναγνωρίζει την ταυτότητα, ας πάει στην εταιρεία που είναι τώρα να αλλάξει τον κάτοχο του αριθμού με κάποιον άλλον που εχει πιο καινούργια ταυτότητα. Είχα το ιδιο θεμα με την ταυτότητα της μητερας μου, πηγαμε μαζί στη vodafone, σε 5 λεπτά άλλαξα το νούμερο της στο όνομα μου και ενεργοποιησα κανονικα μετα με τη δικη μου ταυτότητα το νουμερο Επεξ/σία πριν από 1 ώρα από dimis_pj
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Ξεκίνησε από ChrisN.S.,
1 ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ
Μετάβαση στην ανάρτηση
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα