ulb Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Προσωπικά μόλις έκανα αίτηση φορητότητας σε CU καθώς θέλω να κρατήσω τον ίδιο αριθμό και ελπίζω να προλάβω να γυρίσω ξανά σε Cosmote. Κατά την ολοκλήρωση της αίτησης στο site της Vodafone αναγράφει: Η παραγγελία σου ολοκληρώθηκε και η παράδοση της νέας σου SIM θα γίνει εντός 3 εργάσιμων ημερών με δωρεάν μεταφορικά. Σε περίπτωση που τα δικαιολογητικά σου δεν είναι σωστά θα σου ζητηθεί με σχετικό email να τα επισυνάψεις ξανά. Η κοπέλα στο τσατ που ρώτησα επίσης είπε: Απο την στιγμη παραλαβης της σιμ ξεκιναει η διαδικασια φορητοτητας και απο εκει και περα ενεργοποιεται εντος 2-3 εργασιμων ημερων Το μόνο πρόβλημα που σκέφτομαι πέρα από το αν θα προλάβουμε, είναι μην κάνουμε ξανά αίτηση φορητότηας στη Cosmote, προχωρήσει αλλά λήξει η προθεσμία της προσφοράς, γυρίσουμε σε Cosmote αλλά χωρίς να δικαιούμαστε την προσφορά. Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου από ulb
tsismal Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Τι ψάχνεται ρε παιδιά, έχω κάνει παραγγελία 3 καρτες. Για τον φίλο που ρώτησε, ναι μπορείς να τις παραγγείλεις όλες μαζί σε 1 αποστολή. Μου ήρθανε 3 sim οι οποιες δεν ξέρω αν καθεμία αντιστοιχεί σε καποιο νουμερο. Δεν γράφει πουθενά και κανένας δεν ξέρει να μου απαντήσει. Η μια ενεργοποιήθηκε σε ουτε 24 ωρες ενώ η άλλη εκκρεμεί εδώ και 3 μέρες και κανείς δεν ξέρει να μου απαντήσει που κόλλησε ώστε να μπορέσω να προχωρήσω και με την τελευταία sim και να μην χάσω την προθεσμια. Αίτημα φορητότητας δεν έχει πάει στον τωρινό μου παροχο .Η διαδικασία με τις φωτογραφίες ταυτότητας, selfie κτλ εγινε 5-6 φορες για να γίνει αποδεκτή. Έχω κάνει ευκολοτερα άνοιγμα λογαριασμού σε τράπεζα. Στην εξυπηρέτηση κανείς δεν ξέρει να απαντήσει σε τιποτα. Προσφορά του κωλου για ιθαγενείς. 2
theo58 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου -30/12 Αιτημα online για μεταφορα σε whatsup απο vodafone cu. -2/1 Παρελαβα στις 18.00 την sim απο καταστημα της CC στη Θεσσαλονικη (γιατι λογω φορτου εργασιας μου εστειλαν μνμ να παω απο κει για πιο γρηγορα). - Το ίδιο απογευμα εκανα την διαδικασια απο το app του whatsup για ενεργοποιηση της SIM. Ειχα και γω το ιδιο θεμα να με πεταει η εφαρμογη στην αρχη της διαδικασιας απο το μενου που πρεπει να βγαλεις φωτογραφιες την ταυτοτητα. Δοκιμασα σε μια φαση, να κανω πρωτα την πισω οψη της και ξεκολλησε και μου προχωρησε μεχρι το τελος οπου μου εγραψε οτι το αιτημα φορητοτητας εχει καταχωρηθει. (παρενθεση οτι εβαλα στην επιλογη την αμεση φορητοτητα). - Λιγη ωρα μετα ηρθε και το μηνυμα της vodafone οτι εχουν λαβει το αιτημα φορητοτητας του αριθμου μου απο την cosmote. - 3/1 στις 15.00 μου ηρθε mail απο την Cosmote οτι ολοκληρωθηκε η μεταφορα μου σε Whatsup και να βαλω την νεα καρτα SIM. Αλλαζω την καρτα sim και κανονικα δουλευε πλεον ως whatsup (το παραξενο εδω ηταν οτι μεχρι αφου ηρθε το mail το κινητο μου δουλευε ακομα ως vodafone cu. Δεν ξαναδοκιμασα βεβαια απο χθες να βαλω ξανα την καρτα της vodafone αφου εβαλα της cosmote ουτε απο περιεργεια) - Ενεργοποιησα το πακετο DIY με 400 λεπτα και 4gb στα 11.50 ευρω αφου εβαλα 13ε μεσω payzy και μου εδωσε αμεσα και τα απεριοριστα λεπτα και τα .....102TB internet. Στο μηνυμα που ακολουθησε αναγραφει οτι θα τα εχω μεχρι και τον Σεπτεμβρη εφοσον βαζω ενα απο τα πακετα που αντιστοιχουν στην προσφορα. 2
alexx_bauer Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 21 λεπτά πριν, theo58 είπε -30/12 Αιτημα online για μεταφορα σε whatsup απο vodafone cu αυτο απο οπυ το εκανες αν επιτρέπεται? απο την σελίδα αγοράς της whats'up sim?
esertas Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 3 ώρες πριν, alexx_bauer είπε Έχοντας παραλάβει πρώτα την κάρτα; Ανησυχώ για το εξής - εάν παραπάνω εγκαίρως και κανω ενεργοποίηση κάρτας αλλά η φορητότητα ολοκληρωθεί μετά τις 15, τί γίνεται τότε; Ε αφού τα γράφω και πιο πάνω. Κυριακή αίτηση. Τρίτη παραλαβή κάρτας και κατευθείαν ενεργοποίηση. Παρασκευή αλλαγή παρόχου. Τετάρτη Πέμπτη ήταν μέρα Χριστουγέννων και η επόμενη. 1
theo58 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, alexx_bauer είπε αυτο απο οπυ το εκανες αν επιτρέπεται? απο την σελίδα αγοράς της whats'up sim? Ναι σελιδα του whatsup απο υπολογιστη 1
oldnew Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Ενας φίλος μου το εκανε, ενεργοποιηθηκε, δείχνει κανονικά 100tb internet, ήρθε το μήνυμα οτι θα ισχύει 9 μηνες, και απο ίντερνετ τιποτα.. Έχει μονιμα Ε. Ανοίγει σελίδα σε 5 λεπτά. Δώσαμε βλαβη μεσω του app και είπαν θα μας ενημερώσουν αφου ακρη δε βγάζαμε. Βλέπανε μια χαρα τη σύνδεση. Περιττο να πω οτι με αλλη cosmocarta πιάνεις 100+ στον ίδιο χωρο. Δοκιμάσαμε και αλλη συσκευή, τίποτα, τα ιδια. Τηλεφωνία έχει μια χαρά. Εχει τύχει σε καναν άλλο?
Arkin Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, oldnew είπε Ενας φίλος μου το εκανε, ενεργοποιηθηκε, δείχνει κανονικά 100tb internet, ήρθε το μήνυμα οτι θα ισχύει 9 μηνες, και απο ίντερνετ τιποτα.. Έχει μονιμα Ε. Ανοίγει σελίδα σε 5 λεπτά. Δώσαμε βλαβη μεσω του app και είπαν θα μας ενημερώσουν αφου ακρη δε βγάζαμε. Βλέπανε μια χαρα τη σύνδεση. Περιττο να πω οτι με αλλη cosmocarta πιάνεις 100+ στον ίδιο χωρο. Δοκιμάσαμε και αλλη συσκευή, τίποτα, τα ιδια. Τηλεφωνία έχει μια χαρά. Εχει τύχει σε καναν άλλο? Εχει ενεργοποιησει κανονικα 4g 5g με μηνυμα στο 1333? Ας στειλει ενα sms 5G στο 1333 και μετα restart το τηλεφωνο. Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου από Arkin
oldnew Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 32 minutes ago, Arkin said: Εχει ενεργοποιησει κανονικα 4g 5g με μηνυμα στο 1333? Ας στειλει ενα sms 5G στο 1333 και μετα restart το τηλεφωνο. Το εκανα και αυτο με το 5g, απο την εφαρμογή μου γράψανε και ενα αλλο START στο 1333, τίποτα τα ιδια.. Περίεργο αν είναι μονο σε αυτόν. Για να δούμε αν όντως τον πάρει τηλέφωνο τεχνικός που λεει η εφαρμογή.
Arkin Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 14 λεπτά πριν, oldnew είπε Το εκανα και αυτο με το 5g, απο την εφαρμογή μου γράψανε και ενα αλλο START στο 1333, τίποτα τα ιδια.. Περίεργο αν είναι μονο σε αυτόν. Για να δούμε αν όντως τον πάρει τηλέφωνο τεχνικός που λεει η εφαρμογή. Φανταζομαι απο το ιδιο τηλεφωνο με αλλη καρτα δουλευουν κανονικα τα δεδομενα ετσι? Δηλαδη ειναι καθαρα η καρτα και οχι το κινητο.
Dynamics Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 16 ώρες πριν, Gom7 είπε Καλημερα, ακριβως το ιδιο παθαινω κι εγω. Εχω δοκιμασει 20 φορες...στο 13888 εχω παρει 4 φορες δεν βγαζουν ακρη... δοκιμασε με την εφαρμογη κοσμοτε με εμενα μονο ετσι δουλεψε!
oldnew Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 14 hours ago, Arkin said: Φανταζομαι απο το ιδιο τηλεφωνο με αλλη καρτα δουλευουν κανονικα τα δεδομενα ετσι? Δηλαδη ειναι καθαρα η καρτα και οχι το κινητο. Ενοειται. Εβαλα την κάρτα και σε δικό μου κινητό που είχα κόσμοτε. Ουτε στο δικό μου με τη δική του καρτα πιάνει ίντερνετ. Πιάνει δηλαδη, αλλα Ε.
ultrahd Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Δημοσ. 5 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Στις 4/1/2025 στις 12:11 ΜΜ, tsismal είπε Τι ψάχνεται ρε παιδιά, έχω κάνει παραγγελία 3 καρτες. Για τον φίλο που ρώτησε, ναι μπορείς να τις παραγγείλεις όλες μαζί σε 1 αποστολή. Μου ήρθανε 3 sim οι οποιες δεν ξέρω αν καθεμία αντιστοιχεί σε καποιο νουμερο. Δεν γράφει πουθενά και κανένας δεν ξέρει να μου απαντήσει. Η μια ενεργοποιήθηκε σε ουτε 24 ωρες ενώ η άλλη εκκρεμεί εδώ και 3 μέρες και κανείς δεν ξέρει να μου απαντήσει που κόλλησε ώστε να μπορέσω να προχωρήσω και με την τελευταία sim και να μην χάσω την προθεσμια. Αίτημα φορητότητας δεν έχει πάει στον τωρινό μου παροχο .Η διαδικασία με τις φωτογραφίες ταυτότητας, selfie κτλ εγινε 5-6 φορες για να γίνει αποδεκτή. Έχω κάνει ευκολοτερα άνοιγμα λογαριασμού σε τράπεζα. Στην εξυπηρέτηση κανείς δεν ξέρει να απαντήσει σε τιποτα. Προσφορά του κωλου για ιθαγενείς. Φίλε μου καλή χρονιά , χρόνια πολλά και σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση! Θα μπορούσες μήπως να μας πεις πως ακριβώς έκανες παραγγελία περισσότερες από μία κάρτες sim σε μια αποστολή?? Γιατί εγώ όπως έχω δει τη φόρμα παραγγελίας, αρχικά σε ρωτάει αν θέλεις νέο νούμερο ή αριθμό από άλλο πάροχο όπου και σου ζητάει να γράψεις τον αριθμό.Εχει κάπου επιλογή για να ζητήσεις για περισσότερους αριθμούς? Δεν το έχω καταλάβει αυτό και γι αυτό ρωτούσα αν υπάρχει πρόβλημα αν κάνεις απανωτά ας πούμε 3 ξεχωριστές παραγγελίες (αναξαρτητη η μία από την άλλη) για 3 αριθμούς από φορητότητα. Ο λόγος που το ρωτάω είναι γιατί στις συχνές ερωτήσεις αναφέρει ότι θα πρέπει να κάνεις παραγγελία για ένα αριθμό κάθε φορά.Μαλιστα αναφέρει ότι κάνεις την επόμενη παραγγελία αφού ενεργοποιηθεί ο πρώτος αριθμός! Αν μπορείς πες μας αν έκανες σε μια παραγγελία όλα τα νούμερα και πως το έκανες ή αν έκανες απανωτές αλλά ξεχωριστές παραγγελίες μία για κάθε αριθμό από φορητότητα. Επεξ/σία 5 Ιανουαρίου από ultrahd
tsismal Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Δεν εχει επιλογή για να βάλεις πολλούς αριθμούς στην ιδια παραγγελία. Μπορείς όμως να κάνεις παραγγελία ,οπως σωστά είπες, 3 φορές απανωτά στο ίδιο όνομα και θα σου έρθουν με μια αποστολη , εγώ αυτό έκανα. Αυτό που πρέπει να περιμένεις είναι η ενεργοποίηση. Πρέπει δηλαδή να γίνει ενεργοποίηση ενός αριθμού για να προχωρήσεις στον επόμενο εφόσον οι αριθμοί είναι στο ίδιο όνομα. Αν είναι σε 3 διαφορετικά ονόματα δεν υπάρχει πρόβλημα. Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο προλαβαίνει πλέον κάποιος 3 ενεργοποιήσεις σε 5-6 εργάσιμες που απομένουν μέχρι τις 15/1. Για αυτο χαρακτήρισα την προσφορα ετσι όπως την χαρακτήρισα. 1
Gom7 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 14 ώρες πριν, Dynamics είπε δοκιμασε με την εφαρμογη κοσμοτε με εμενα μονο ετσι δουλεψε! Με την εφαρμογή προσπαθησα καμια 25 φορες. Μετα τα σελφι κτλ μολις συμπληρώσω ολα τα στοιχεία μου και πατησω " συνεχεια" με πεταει στην αρχική οθονη, δλδ απτην αρχη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα