ultrahd Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Παιδιά κάποια βοήθεια αν μπορεί να δώσει κάποιος: Πήγα να κάνω τη διαδικασία μέσω mycosmote app , κατάφερα και έφτασα στο προτελευταίο βήμα όπου συμπληρώνεις διάφορα στοιχεία.Συμπληρωνω τα στοιχεία που ζητούσε,πατάω next να πάω στο τελευταίο βήμα όπου απλά κάνεις αποδοχή των όρων χρήσης κλπ και ολοκληρώνεται η διαδικασία.Μολις λοιπόν πατάω next , αντί να πάει στο τελευταίο βήμα,κάνει κάτι σαν εκ νέου είσοδο (επανεκκίνηση)στο mycosmote app ! Λέω θα φορτώσει αυτόματα πάλι στο βήμα όπου είχα μείνει! Όμως όχι απολύτως τίποτα, έπρεπε πάλι να ξεκινήσω από το μηδέν όλη τη διαδικασία!! Και το χειρότερο: Λέω ας είναι θα την κάνω πάλι από την αρχή τη διαδικασία προσπαθώντας να είμαι λίγο πιο γρήγορος για να μην κάνει πάλι η εφαρμογή mycosmote app αυτό το reboot (επανεκκίνηση).Και εκεί που βάζεις τον αριθμό τηλεφώνου προς φορητότητα,μου λέει ότι έχω εξαντλήσει τις προσπάθειες και να προσπαθήσω πάλι σε 24 ώρες!! Έλεος δηλαδή ρε παιδιά!! Μίλησα και με την εξυπηρέτηση και δεν μπορούν να κάνουν κάτι να το ξεμπλοκαρουν δυστυχώς απ'οτι μου είπαν! Να σημειώσω ότι είχα συνδεθεί με το WiFi του σπιτιού μου στο mycosmote app επίτηδες για να μην τύχει να υπάρξει κάποια παροδική απώλεια δεδομένων 4G/5G.Πειραξε η WiFi σύνδεση άραγε? Νομίζω ότι το mycosmote app μετά από λίγη ώρα που θα συνδεθείς τα κάνει αυτά τα reboot. Μήπως γνωρίζει κανείς φίλος κάποιο "κόλπο" ώστε να μην μου κάνει αυτό το reboot το mycosmote app και να τα χάνει όλα?? Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου από ultrahd
lefta_yparxoun Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου νομίζω πως και οι δυο εφαρμογές της cosmote προτιμούν να είσαι με data και όχι συνδεδεμένος σε κάποιο wifi 1
ultrahd Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 15 λεπτά πριν, lefta_yparxoun είπε νομίζω πως και οι δυο εφαρμογές της cosmote προτιμούν να είσαι με data και όχι συνδεδεμένος σε κάποιο wifi Λες να έφταιγε το WiFi δηλαδή φίλε μου? Κι εγώ ήξερα πως οι εφαρμογές της cosmote προτιμούν να είσαι με data, κυρίως όμως για το login (να μην σου στέλνει sms verification) Εγώ δηλαδή για καλό έλεγα ότι έβαλα το WiFi,για σταθερότητα μην κολλήσει πουθενά,ας πούμε εκεί που τσεκαρει ταυτότητα και selfie... Οι φίλοι που έχουν κάνει τη διαδικασία την έκαναν με data? Λόγω WiFi λέτε να μου έκανε αυτη την επανεκκίνηση το mycosmote app?Έχει τύχει σε κάποιον άλλο φίλο μας κάτι παρόμοιο?
SabotazNic Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Στις 12/1/2025 στις 9:54 ΜΜ, billdanos είπε πρώτα στείλεις δωρεάν SMS στο 1339 τη λέξη WIFI. Οι λαθος οδηγιες του sms νομιζω ειναι το κερασακι στην τουρτα σε ολη αυτην την παρανοια Ενημερωτικα ειναι wificall στο 1333
Super Moderators billdanos Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Super Moderators Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 7 hours ago, SabotazNic said: Οι λαθος οδηγιες του sms νομιζω ειναι το κερασακι στην τουρτα σε ολη αυτην την παρανοια Ενημερωτικα ειναι wificall στο 1333 Vodafone δεν είχε; 😛 1
lefta_yparxoun Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Άλλαξε η προθεσμία, μπορεί να ενεργοποιηθεί έως και 20 του μηνός 2 1
ultrahd Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 1 λεπτό πριν, lefta_yparxoun είπε Άλλαξε η προθεσμία, μπορεί να ενεργοποιηθεί έως και 20 του μηνός Καλημέρα φίλε μου! Που ακριβώς το αναφέρει αυτό?Που το είδες αν σου είναι εύκολο κάποιο link?
dimis_pj Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, ultrahd είπε Καλημέρα φίλε μου! Που ακριβώς το αναφέρει αυτό?Που το είδες αν σου είναι εύκολο κάποιο link? Στη σελίδα της whatsup και της frog το λεει μέχρι 20/1, στης κοσμοκάρτας όχι ακομη... Edit: Αα μόλις άλλαξε και στης κοσμοκάρτας.. https://www.whatsup.gr/ela-sto-whatsup Επεξ/σία 14 Ιανουαρίου από dimis_pj 1
nos1 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Άντε για να προλάβουμε και εμείς οι αργοπορημένοι... Ερώτηση,μιας και απ' ότι βλέπω θα παραλάβω σήμερα την sim. Η ταυτοποίηση για την φορητότητα, πρέπει να γίνει μόνο μέσω what's up,η μπορω να την κάνω και σε φυσικό κατάστημα προσκομίζοντας τα απαραίτητα;
dimis_pj Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 3 λεπτά πριν, nos1 είπε Άντε για να προλάβουμε και εμείς οι αργοπορημένοι... Ερώτηση,μιας και απ' ότι βλέπω θα παραλάβω σήμερα την sim. Η ταυτοποίηση για την φορητότητα, πρέπει να γίνει μόνο μέσω what's up,η μπορω να την κάνω και σε φυσικό κατάστημα προσκομίζοντας τα απαραίτητα; Επειδή εγώ είχα ένα ψιλοθέμα με την ταυτότητα την οποία δεν αναγνώριζε από τη φωτό, μίλησα τηλεφωνικά και μου είπαν δεν μπορούν να προχωρήσουν την ταυτοποίηση ούτε τηλεφωνικά ούτε σε κατάστημα γιατί το αίτημα έχει γίνει μέσω της ιστοσελίδας... 1
lazar0s Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου πάντως εμένα δε μου ενεργοποιήθηκε η προσφορά και περιμένω έλεγχό τους(παροτι πηρα σιμ απο το σαιτ και ενεργοποιησα πακετο χτες).
nos1 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2 λεπτά πριν, dimis_pj είπε Επειδή εγώ είχα ένα ψιλοθέμα με την ταυτότητα την οποία δεν αναγνώριζε από τη φωτό, μίλησα τηλεφωνικά και μου είπαν δεν μπορούν να προχωρήσουν την ταυτοποίηση ούτε τηλεφωνικά ούτε σε κατάστημα γιατί το αίτημα έχει γίνει μέσω της ιστοσελίδας... Γι'αυτό ρώτησα, γιατί είδα ότι υπήρχαν κάποια θέματα... Ελπίζω να μου τα πάρει κι εμένα χωρίς πρόβλημα.
oldnew Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 37 minutes ago, dimis_pj said: Επειδή εγώ είχα ένα ψιλοθέμα με την ταυτότητα την οποία δεν αναγνώριζε από τη φωτό, μίλησα τηλεφωνικά και μου είπαν δεν μπορούν να προχωρήσουν την ταυτοποίηση ούτε τηλεφωνικά ούτε σε κατάστημα γιατί το αίτημα έχει γίνει μέσω της ιστοσελίδας... Που να δεις τι θέμα έχω εγω με την ταυτότητα.. Καταρχήν ο παπαρας αστυνομικός εβαλε μια περίπλοκη υπογραφή που πατάει πάνω στο νούμερο 7 και το κάνει αορατο ωστε ούτε άνθρωπος δεν βγάζει άκρη τη γράφει εκει.. Μετα το πλαστικό φούσκωσε και δε φαίνεται αλλο ενα γράμμα καθόλου αν δεν πατάς το πλαστικό. Οπότε πήρα εναν αναπτήρα και έκαψα το πλαστικό μέχρι να πατήσει πάνω στο χαρτι. Εβγαλα και φωτο με διάφορα φίλτρα μπας και φανεί το 7 κάπως, το εβγαλα φωτοτυπία ενχρωμη και έβγαλα αυτο φωτο.. Το κανω σε διάφορα τέτοια γιατί κανενα δε βλέπει την ταυτότητα μου.. Ευτυχώς δουλέψε και εδω.. Επεξ/σία 14 Ιανουαρίου από oldnew
atux_null Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου έκανα αιτημα φορητότητας να φύγω από Vodafone στις 12 του μήνα. πλήρωσα το 3ευρω κ ακόμη περιμένω. υπάρχει τρόπος να πιέσω την διαδικασία?
efib Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Που έχει την επιλογή για άμεση φορητότητα; Δεν βλέπω κάτι όταν συμπληρώνω τα στοιχεία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα