geo1122 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 4 ώρες πριν, ultrahd είπε Αγαπητέ φίλε καθώς και φίλοι definitio,geo1122 και όσα άλλα παιδιά έκαναν τη διαδικασία της λεγόμενης "online ενεργοποίησης" αν σας είναι εύκολο να μας διαφωτίσετε σχετικά με το θέμα του cosmote id.Αν δείτε λίγα post πριν αναφέρω πολύ αναλυτικά τις απορίες σχετικά με το cosmote id. Σύντομα επαναλαμβάνω την ερώτηση: Στο mycosmote app πως κάνατε login ώστε μετά να ακολουθήσετε τα βήματα της ενεργοποίησης sim? Φτιάξατε κάποιο cosmote id με username το email που είχατε βάλει στη φόρμα παραγγελίας της whatsup sim? Δείτε λίγα post πιο πριν που αναφέρω πολύ αναλυτικά την απορία αυτή,για να μην τα ξαναγράφω πάλι και γίνομαι κουραστικός! Αυτό το σημείο βλέπω δεν έχει πολυαναφερθεί και νομίζω είναι σημαντικό: Με τι στοιχεία (credentials) κάνατε login στο mycosmote app ? Είχατε ήδη κάποιο cosmote id ή δημιουργήσατε κάποιο νέο cosmote id με username το email που είχατε βάλει στη φόρμα παραγγελίας της whatsup sim? Ευχαριστώ πολύ! Είναι η πρώτη φορά που έχω cosmote οπότε δεν είχα κάποιο λογαριασμό cosmote ID. Οπότε απλά έφτιαξα ένα λογαριασμό με το mail μου και μετά έκανα ενεργοποίηση της σιμ που είχα παραλάβει. Δεν έχει κάποιο ειδικό τρικ η διαδικασία. Απλά ακολουθεις την διαδικασία. Το έκανα μέσα από την εφαρμογή της what's up κατεβασμένο από play store. 1
ultrahd Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Καλημέρα φίλε μου και σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Απλά για επιβεβαίωση: Αν καταλαβαίνω καλά από τα γραφόμενα σου,λες ότι ουσιαστικά έφτιαξες ένα καινούργιο cosmote id,αφού δεν είχες ήδη.Στο cosmote id που έφτιαξες,σαν username έβαλες το email που είχες συμπληρώσει και στη φόρμα παραγγελίας της whatsup sim. Στη συνέχεια έκανες login στο app με το cosmote id που μόλις πριν έφτιαξες και απλά ακολούθησες τα βήματα της διαδικασίας. Αν έκανες φορητότητα μήπως μπορείς να μας πεις πόσες μέρες χρειάστηκε για να γίνει και να ενεργοποιηθεί? Ευχαριστώ και πάλι!
d4mage Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Μου ακυρώσανε το αίτημα επειδή η Vodafone έχει την παλιά ταυτότητα και δεν ενημερώθηκε η καρτέλα των προσωπικών μου στοιχείων. Από Cosmote στο email που έλαβα μου ζητήσανε να το τακτοποιήσω και να προσπαθήσω εκ νέου την αίτηση σύνδεσης. Μίλησα στο chat της cu και μου είπανε μόνο με φυσική παρουσία σε κατάστημα, λέω έχετε ακόμα καταστήματα; Πήρα στο 13830 και έπειτα από ένα χεστήριο περί ψηφιοποίησης της Ελλάδας 2.0 έστειλα μια υπεύθυνη δήλωση από gov, φωτογραφίες μπρος - πίσω την ταυτότητα και περιμένω 2 ημέρες για να ολοκληρωθεί η καταχώρηση.
kritikos28 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 5 hours ago, ultrahd said: Αγαπητέ φίλε καθώς και φίλοι definitio,geo1122 και όσα άλλα παιδιά έκαναν τη διαδικασία της λεγόμενης "online ενεργοποίησης" αν σας είναι εύκολο να μας διαφωτίσετε σχετικά με το θέμα του cosmote id.Αν δείτε λίγα post πριν αναφέρω πολύ αναλυτικά τις απορίες σχετικά με το cosmote id. Σύντομα επαναλαμβάνω την ερώτηση: Στο mycosmote app πως κάνατε login ώστε μετά να ακολουθήσετε τα βήματα της ενεργοποίησης sim? Φτιάξατε κάποιο cosmote id με username το email που είχατε βάλει στη φόρμα παραγγελίας της whatsup sim? Δείτε λίγα post πιο πριν που αναφέρω πολύ αναλυτικά την απορία αυτή,για να μην τα ξαναγράφω πάλι και γίνομαι κουραστικός! Αυτό το σημείο βλέπω δεν έχει πολυαναφερθεί και νομίζω είναι σημαντικό: Με τι στοιχεία (credentials) κάνατε login στο mycosmote app ? Είχατε ήδη κάποιο cosmote id ή δημιουργήσατε κάποιο νέο cosmote id με username το email που είχατε βάλει στη φόρμα παραγγελίας της whatsup sim? Ευχαριστώ πολύ! Εάν θυμάμαι καλά,πριν την την διαδικασία ταυτοποίησης μου ζήτησε email για να προχωρήσω.Μετά την ταυτοποίηση μου εμφάνισε μήνυμα έαν θέλω να χρησιμοποιηθεί το email που είχα βάλει στην αρχή για την δημιουργία cosmote id απάντησα ναι και τώρα περιμένω να ολοκληρωθεί η μεταφορά. Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου από kritikos28
d4mage Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Αξίζει Comsoκάρτα ή what's up? Εάν στους 9 μήνες θέλει να κάνεις αλλαγή από το ένα στο άλλο χάνεις την προσφορά;
geo1122 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, ultrahd είπε Καλημέρα φίλε μου και σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Απλά για επιβεβαίωση: Αν καταλαβαίνω καλά από τα γραφόμενα σου,λες ότι ουσιαστικά έφτιαξες ένα καινούργιο cosmote id,αφού δεν είχες ήδη.Στο cosmote id που έφτιαξες,σαν username έβαλες το email που είχες συμπληρώσει και στη φόρμα παραγγελίας της whatsup sim. Στη συνέχεια έκανες login στο app με το cosmote id που μόλις πριν έφτιαξες και απλά ακολούθησες τα βήματα της διαδικασίας. Αν έκανες φορητότητα μήπως μπορείς να μας πεις πόσες μέρες χρειάστηκε για να γίνει και να ενεργοποιηθεί? Ευχαριστώ και πάλι! Ακριβώς! Έκανα φορητότητα. Την πρώτη φορά ακυρώθηκε από τον πάροχο μου. Πήγα στη Βονταφον και κάνω μια επίκαιροποιηση στοιχείων, ξανά κάνω αίτηση φορητότητας (τσεκαρα από την εφαρμογή what's up να γίνει άμεσα) και την επόμενη εργάσιμη μου έστειλε μήνυμα ότι έχει ενεργοποιηθεί η σιμ. Οπότε ουσιαστικά θέλει μια εργάσιμη αφότου κάνεις την αίτηση φορητότητας. Βρήκα μια συσκευή συμβατή (Poco x6 pro) και έστειλα "5G" στο 1333. Και "WIFICALL" στο 1333 (δύο ξεχωριστά μηνύματα) για να ενεργοποιησω το 5g και το volte (να μην κόβεται το ίντερνετ όταν κάνω κλήση) και δουλεύουν όλα άψογα.
definitio Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Ολοκληρώθηκε η φορητότητα...παρέλαβα τη κάρτα κι έκανα τη διαδικασία χθες το μεσημέρι, σήμερα κατά τις 10πμ έλαβα μήνυμα ότι ολοκληρώθηκε η φορητότητα. Τρίτη απόγευμα είχε γίνει η παραγγελία της ΣΙΜ και Τετάρτη απεστάλη (Θεσσαλονίκη) Να μην πάρω κανέναν στον λαιμό μου, αλλά πιστεύω μπορεί ακόμη κάποιος να επωφεληθεί της προσφοράς, αν παραγγείλει σήμερα...αναλόγως και με το πού μένει κτλ, αλλά αν έχει τη κάρτα στα χέρια του τη Τρίτη, φαίνεται πως μια εργάσιμη πλέον αρκεί. (μέσα στο σπίτι είχα 5g με τη vodafone,, τώρα 4G με δύο κεραίες...λολ...) ΥΓ Εστειλα 5G στο 1333 αλλά μου λέει η συσκευή μου δεν είναι συμβατή, ενώ περιλαμβάνεται στον κατάλογο των συμβατών συσκευών για την Cosmote εδώ... https://www.cosmote.gr/static/otegroup/el/page/5g Είχα ελέγξει τον κατάλογο προτού ζητήσω φορητότητα...τί γίνεται τώρα; Ερώτηση: Εκτός Ελλάδος (αν ο χρήστης πχ είναι Βουλγαρία), δεν ισχύει η προσφορά για "απεριόριστα"...θα ισχύει όμως - όριο στη κατανάλωση δεδομένων - ή τα δεδομένα του αγορασμένου πακέτου (combo for all) - ή καθόλου δεδομένα; Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου από definitio
alexx_bauer Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, definitio είπε Εστειλα 5G στο 1333 αλλά μου λέει η συσκευή μου δεν είναι συμβατή, ενώ περιλαμβάνεται στον κατάλογο των συμβατών συσκευών για την Cosmote εδώ... https://www.cosmote.gr/static/otegroup/el/page/5g Είχα ελέγξει τον κατάλογο προτού ζητήσω φορητότητα...τί γίνεται τώρα; Βρες μια άλλη συσκευή γνωστού, βάλε την σιμ εκεί και στείλε SMS, θα πιάσει. Το ίδιο έκανα άνοιξη με frog κάρτα
fysikos Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, definitio είπε Ολοκληρώθηκε η φορητότητα...παρέλαβα τη κάρτα κι έκανα τη διαδικασία χθες το μεσημέρι, σήμερα κατά τις 10πμ έλαβα μήνυμα ότι ολοκληρώθηκε η φορητότητα. Τρίτη απόγευμα είχε γίνει η παραγγελία της ΣΙΜ και Τετάρτη απεστάλη (Θεσσαλονίκη) Να μην πάρω κανέναν στον λαιμό μου, αλλά πιστεύω μπορεί ακόμη κάποιος να επωφεληθεί της προσφοράς, αν παραγγείλει σήμερα...αναλόγως και με το πού μένει κτλ, αλλά αν έχει τη κάρτα στα χέρια του τη Τρίτη, φαίνεται πως μια εργάσιμη πλέον αρκεί. (μέσα στο σπίτι είχα 5g με τη vodafone,, τώρα 4G με δύο κεραίες...λολ...) ΥΓ Εστειλα 5G στο 1333 αλλά μου λέει η συσκευή μου δεν είναι συμβατή, ενώ περιλαμβάνεται στον κατάλογο των συμβατών συσκευών για την Cosmote εδώ... https://www.cosmote.gr/static/otegroup/el/page/5g Είχα ελέγξει τον κατάλογο προτού ζητήσω φορητότητα...τί γίνεται τώρα; Ερώτηση: Εκτός Ελλάδος (αν ο χρήστης πχ είναι Βουλγαρία), δεν ισχύει η προσφορά για "απεριόριστα"...θα ισχύει όμως - όριο στη κατανάλωση δεδομένων - ή τα δεδομένα του αγορασμένου πακέτου (combo for all) - ή καθόλου δεδομένα; αφορα φορητοτητα ή νέο αριθμο; αν παραλάβω τρίτη, μπορω μεσω app να την ενεργοποιήσω;
ultrahd Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 38 λεπτά πριν, alexx_bauer είπε Βρες μια άλλη συσκευή γνωστού, βάλε την σιμ εκεί και στείλε SMS, θα πιάσει. Το ίδιο έκανα άνοιξη με frog κάρτα Βγαίνουμε λιγάκι εκτός από το θέμα: Κι εγώ έχω συσκευή που ενώ είναι στη λίστα με τις πιστοποιημενες 5G συσκευές από την cosmote,όταν έστελνα τα σχετικά μηνύματα (5G,WIFICALL στο 1333) που έχουν αναφερθεί μου έλεγε πως δεν είναι συμβατό! Το γιατί μέχρι σήμερα δεν το έχω καταλάβει! Κι εγώ το έλυσα βάζοντας τη sim σε κάποιο κινητό που είναι στη λίστα με τα πιστοποιημένα 5G από την cosmote κινητα και δούλεψε. Αυτό που εγώ θέλω να ρωτήσω είναι αν μπορεί η cosmote να σου ανοίξει τα 5G και volte χωρίς να βάλεις τη sim σε άλλο συμβατό κινητό και να στείλεις τα σχετικά μηνύματα. Νομίζω πως μου το είχε κάνει η cosmote κάποια στιγμή αλλά δεν θυμάμαι αν μου είχε ανοίξει και το 5G και το volte. Αν έχει εμπειρία κάποιος ας μας αναφέρει. Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου από ultrahd
darkmatinee Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2 hours ago, d4mage said: Αξίζει Comsoκάρτα ή what's up? Εάν στους 9 μήνες θέλει να κάνεις αλλαγή από το ένα στο άλλο χάνεις την προσφορά; Για 9 μήνες το ίδιο είναι. Είτε το ένα είτε το άλλο θα έχεις απεριόριστη τηλεφωνία & ίντερνετ. Γιατί να άλλαξεις;
manwlis77 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Πάνε δέκα μέρες που έκανα την ενεργοποίηση της σιμ από την εφαρμογή για να γίνει φορητότητα Αλλά καμία ενόχληση κίνηση στον κάδο των αχρήστων πήγε
alexx_bauer Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Μόλις μου ήρθε η κάρτα. Το θέμα είναι πως παρήγγειλα whatsup και μου ήρθε cosmote Sim. Παίζει κάποιο ρόλο; Μέσω ποιας εφαρμογής προχωράω, cosmote ή whatsup ;
atabertass Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δεν παίζει ρόλο ,κατέβασε την εφαρμογή της cosmote για αρχή για να κάνεις την ταυτοποίηση και απο εκεί μετά διαλέγεις αν θες whatsup ,cosmokarta ή frog . 1
kritikos28 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Όλοκληρώθηκε η μεταφορά σε λιγότερο απο 24 ώρες,έκανα ανανέωση 13 ευρώ,έβαλα το πακέτο calls to all και μου έδωσε τα απεριόριστα σε ομιλία και GB.Καλά τη βγάλαμε μέχρι τον Σεπτέμβριο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα