Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 319
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Παρελαβα και εκανα την ενεργοποίηση της sim.σε 5 λεπτα ηρθε επιβεβαίωση ενεργοποιησης. Κατα την ενεργοποίηση θα χρειατει να βγαλετε φωτο την ταυτότητα και το selfie.Για να μην σας κολλησει αφηστε λιγο χωρο περιμετρικα της ταυτότητας γιατι το λογισμικό ανιχνεύει αυτόματα τα ορια και την αναγνωριζει.αν προσπαθησετε να την κεντραρετε στο πλαισιο θα σας βγαζει σφαλμα .

Τωρα πρέπει να βαλω χρηματα και να ενεργοποιησω καποιο πακετο ή μπορω να το κανω και μετα τις 20/1 ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σας δουλεύει η φορητότητα?  Μπαίνω εδώ, μετά πάω έλα στην COSMOKARTA  , επιλέγω "Κράτησε τον αριθμό που έχεις ήδη σε άλλο πάροχο", αλλά εκεί ΔΕΝ με αφήνει να γράψω τον αριθμό μου! Δοκίμασε με 2 διαφορετικούς browsers, τίποτα πάλι! 
Τελικά δεν ήθελε να κάνεις τον αριθμό,  αντιγραφή - επικόλληση, αλλά να τον γράψεις χειροκίνητα!  😛 

Επεξ/σία από hasiotis_john
Δημοσ.
8 hours ago, d4mage said:

Δεν δεσμεύεσαι στο να ξεχάσεις, θα έλεγε διαφορετικά με αυτόματη ανανέωση. Το πακέτο λειτουργεί σαν και αυτά εκτός προσφοράς, αν δεν βάλεις κάρτα απλά δεν θα έχεις υπηρεσίες. Με την ανανεώση ενεργοποείς ένα πρόγραμμα και αυτό για 9 μήνες θα γίνεται αυτόματα απεριόριστο.

Σαφώς, αν δεν κάνεις ένα μήνα ανανέωση απλώς δεν παίρνεις τη προσφορά για εκείνο τον μήνα...

...Πάντως εγώ διάλεξα το πρόγραμμα με μη-αυτόματη ενεργοποίηση/ανανέωση, αλλά για κάποιο λόγο, στη συνέχεια γύρισε μόνο του σε αυτόματη ανανέωση μόλις λήξει...

...στη Διαχείριση έχει επιλογή για "απενεργοποίηση πακέτου" ("θέλεις να το απενεργοποιήσεις για τη σύνδεση *******;" )...για κάποιο λόγο όμως διστάζω να το πατήσω...
...απλώς θα απενεργοποιήσει την αυτόματη ανανέωση σωστά;

  • Thanks 1
Δημοσ.
5 minutes ago, definitio said:

...Πάντως εγώ διάλεξα το πρόγραμμα με μη-αυτόματη ενεργοποίηση/ανανέωση, αλλά για κάποιο λόγο, στη συνέχεια γύρισε μόνο του σε αυτόματη ανανέωση μόλις λήξει...

Και σε εμένα το ίδιο (Κοσμοκάρτα).

Δημοσ.

Μόνο εγώ έχω πρόβλημα.Παρέλαβα τις sim έκανα την διαδικασία για το ένα τηλέφωνο ολοκλήρωσα με επιλογή για άμεση φορητότητα και από τότε εδώ και 10 ημέρες τίποτα. επικοινωνώ με cosmote και μου λένε είναι σε διαδικασία. Δεν μπορώ να ενεργοποιήσω τα υπόλοιπα καρτοκινητά αφού είναι στο όνομά μου όλα και δεν δέχονται την διαδικασία με την ίδια ταυτότητα. Ακόμα περιμένω ενεργοποίηση του πρώτου. Αποφάσισα να παραμείνω στην vodafone και να χάσω τα 12ευρώ που έδωσα για κάρτες. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Επίσης στο τηλέφωνο απαντάνε αλλα για άλλα όλο λάθος και θα σας ενημερώσουμε...

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, fotini1 είπε

Μόνο εγώ έχω πρόβλημα.Παρέλαβα τις sim έκανα την διαδικασία για το ένα τηλέφωνο ολοκλήρωσα με επιλογή για άμεση φορητότητα και από τότε εδώ και 10 ημέρες τίποτα. επικοινωνώ με cosmote και μου λένε είναι σε διαδικασία. Δεν μπορώ να ενεργοποιήσω τα υπόλοιπα καρτοκινητά αφού είναι στο όνομά μου όλα και δεν δέχονται την διαδικασία με την ίδια ταυτότητα. Ακόμα περιμένω ενεργοποίηση του πρώτου. Αποφάσισα να παραμείνω στην vodafone και να χάσω τα 12ευρώ που έδωσα για κάρτες. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Επίσης στο τηλέφωνο απαντάνε αλλα για άλλα όλο λάθος και θα σας ενημερώσουμε...

 

Δεν πας από ένα κατάστημα Γερμανός/Cosmote για να κάνεις την ενεργοποίηση?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, fotini1 είπε

Μόνο εγώ έχω πρόβλημα.Παρέλαβα τις sim έκανα την διαδικασία για το ένα τηλέφωνο ολοκλήρωσα με επιλογή για άμεση φορητότητα και από τότε εδώ και 10 ημέρες τίποτα. επικοινωνώ με cosmote και μου λένε είναι σε διαδικασία. Δεν μπορώ να ενεργοποιήσω τα υπόλοιπα καρτοκινητά αφού είναι στο όνομά μου όλα και δεν δέχονται την διαδικασία με την ίδια ταυτότητα. Ακόμα περιμένω ενεργοποίηση του πρώτου. Αποφάσισα να παραμείνω στην vodafone και να χάσω τα 12ευρώ που έδωσα για κάρτες. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Επίσης στο τηλέφωνο απαντάνε αλλα για άλλα όλο λάθος και θα σας ενημερώσουμε...

 

ενεργοποίησέ τα σε άλλο όνομα με άλλη ταυτότητα, θα περάσει

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

Παρήγγειλα και εγώ μία SIM online μέσω Frog για να εκμεταλλευτω την προσφορά (νέο νούμερο), αλλα δυστυχώς παρότι η παραγγελία έλαβε χώρα 09/01, το νέο ταλέντο στα γήπεδα των ταχυμεταφορών έπαιξε την παρακάτω (μεγάλη) μπάλα - να σημειώσω οτι έχω στείλει 2 φορές μεσω της φόρμας επικοινωνίας τους μήνυμα οτι θα παραλάβω εγώ:

image.png.d637d8e70da308be8d2aaa386775cc21.png

Χαζή ερώτηση λοιπόν, αν εξαιτίας αυτού το ασύλληπτου σαφάρι μιας εβδομάδας για να γίνει η απίστευτα δύσκολη διαδρομή Αυλώνος- Πειραιά, εγώ που θα παω από εκεί χάσω το deadline ενεργοποίησης (αναφέρθηκε παραπάνω οτί είναι η 20η νομίζω;), απλά κλαίω το 3ευρο παραγγελίας της SIM;

Ευχαριστώ!

Δημοσ.

Δεν κλαις τίποτα. Εάν δεν είναι δική σου υπαιτιότητα, τότε θα απαιτήσεις τα 3€ πίσω. Δεν θα χαρίσεις τίποτα.

Σε εμένα δεν δεχόταν την ταυτότητα, ούτε το διαβατήριο, οπότε ζήτησα πίσω τα χρήματα. Εάν δεν τα δώσουν τότε καταγγελία ΕΕΤΤ. Σου φαίνεται μικρό ποσό αλλά δεν τους το χρωστάς.

Στην δική μου περίπτωση είναι αδύνατο να περάσουν τα έγγραφα ταυτοποίησης, και ενώ έχω επικοινωνήσει με τη εξυπηρέτηση πελατών άκρη δεν έχει βγει. 

Μου είπαν ότι εάν δεν ολοκληρωθεί μέχρι τις 20/1, τότε θα πάρω απεριόριστα δεδομένα με 13€/μήνα. Όχι απεριόριστα δεδομένα και λεπτά και 300sms, αλλά μόνο δεδομένα. Απαράδεκτοι. Εαν δεν επιστρέψουν τα 3€ θα προχωρήσω σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. 

Μια καλή προσφορά έβγαλαν και δεν μπορούν ούτε τα βασικά να κάνουν. Στην Vodafone πέρασαν αμέσως τα έγγραφα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πωπω , τώρα πρόσεξα αυτό που λέει στον αστερίσκο "" *Tα απεριόριστα data και λεπτά της προσφοράς ισχύουν για online ενεργοποιήσεις μέχρι και 20/01/2025, ανεξάρτητα από την ημερομηνία παραγγελίας της κάρτας SIM. ""
Έτσι γρήγορα που το διάβασα χθες νόμιζα πως και 20 να κάναμε την παραγγελία, θα ήμασταν μέσα στην προσφορά άσχετα αν καθυστερούσε να έρθει η sim / ή να γίνει η διαδικασία φορητότητας που σίγουρα θέλει πάνω από 10 μέρες.
Με λίγα λόγια όσοι κάναμε την αγορά χθες, προχθές, έστω την προηγούμενη εβδομάδα, απλά ..... χάσαμε το 3ευρω!
ΔΕΝ υπάρχει καμιά περίπτωση να ενεργοποιηθεί έγκαιρα, μιας και θ' αργήσει να έρθει η κάρτα.
Απαράδεκτοι εκεί στnν cosmote που έχουν ανοιχτή την προσφορά ακόμα, ενώ σου λένε πως αν δεν ενεργοποιήσεις μέχρι μεθαύριο την χάνεις. Μόνο και μόνο για το 3ευρω όλα.
Ας το γράψει κάποιος στον τίτλο μην την πατήσει κόσμος και κάνει παραγγελία σήμερα /αύριο!

Επεξ/σία από hasiotis_john
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, hasiotis_john είπε

Πωπω , τώρα πρόσεξα αυτό που λέει στον αστερίσκο "" *Tα απεριόριστα data και λεπτά της προσφοράς ισχύουν για online ενεργοποιήσεις μέχρι και 20/01/2025, ανεξάρτητα από την ημερομηνία παραγγελίας της κάρτας SIM. ""
Έτσι γρήγορα που το διάβασα χθες νόμιζα πως και 20 να κάναμε την παραγγελία, θα ήμασταν μέσα στην προσφορά άσχετα αν καθυστερούσε να έρθει η sim / ή να γίνει η διαδικασία φορητότητας που σίγουρα θέλει πάνω από 10 μέρες.
Με λίγα λόγια όσοι κάναμε την αγορά χθες, προχθές, έστω την προηγούμενη εβδομάδα, απλά ..... χάσαμε το 3ευρω!
ΔΕΝ υπάρχει καμιά περίπτωση να ενεργοποιηθεί έγκαιρα, μιας και θ' αργήσει να έρθει η κάρτα.
Απαράδεκτοι εκεί στnν cosmote που έχουν ανοιχτή την προσφορά ακόμα, ενώ σου λένε πως αν δεν ενεργοποιήσεις μέχρι μεθαύριο την χάνεις. Μόνο και μόνο για το 3ευρω όλα.
Ας το γράψει κάποιος στον τίτλο μην την πατήσει κόσμος και κάνει παραγγελία σήμερα /αύριο!

Η κάθε Cosmote φταίει που το γράφει ξεκάθαρα ή οι καταναλωτές που δεν κατανοούν αυτό που διαβάζουν;

 

Screenshot_20250117_202544_Chrome.jpg

Επεξ/σία από andreas1gr
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ε καλά ρε μάστορα δεν το γράψαμε για να μας μαλώσεις, άνθρωποι είμαστε έχουμε και δουλειές...
Την ώρα που έκανα την παραγγελία στα πεταχτά ήμουν σε κίνηση και την πάτησα.
Συγνώμη κιόλας εεεε?  Θα φροντίσω να συμμορφωθώ την επόμενη φορά για να είσαι και συ καλά!
Το ότι είναι όμως ανοιχτή ακόμα η παραγγελία/προσφορά (είναι μόνο με αποστολή κούριερ) και είναι ΣΚ, μην πούμε κάτι για την Cosmote έτσι?

Επεξ/σία από hasiotis_john
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τότε γιατί η καλή κοσμοτε δεν κλείνει την προσφορά; Μάλλον το ξέχασε. 

 

Μην απαντάτε στα τρολ. Λες και αν έκανες παραγγελία πριν θα την έπαιρνες. 12 μέρες προσπαθώ να κάνω ενεργοποίηση και δεν δέχονται τα έγγραφα μου και δεν μου κάνουν επιστροφή χρημάτων. Μου πρόσφεραν όμως απεριόριστα δεδομένα με 13€ 😂. Έκανα μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ και ελπίζω να μην ενοχληθεί η καλή κοσμοτε.

Επεξ/σία από efib
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...