meletis_m Δημοσ. Τετάρτη στις 04:08 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 04:08 μμ 4 λεπτά πριν, papoys1 είπε Να μην ανοίγω άλλο θέμα. Στο δικό μου opel vectra c 2005 απλό 16βάλβιδο 100 ίππους το οποίο έχω και υγραέριο έχω το εξής πρόβλημα. Το πρωί ή αν έχει μείνει ώρα σβηστό και πάω να το βάλω μπρος πολλές φορές αφού πάρει ρίχνει στροφές και σβήνει.Το ξαναβάζω αφού πατήσω και λίγο γκάζι. όσο δουλεύει με βενζίνη νοιώσει στο ρελαντί να τρέμει σαν να φέλει να σβήσει. Ποτέ δεν σβήνει όμως αν πάρει μπρος. Μόλις ζεσταθεί και γυρίσει σε υγραέριο το ρελαντί δουλεύει τέλεια. Αν το γυρίσω βενζίνη παλι έχει αυτό το μικρό τρέμουλο στο ρελαντί.Την τελευταία φορά στο σέρβις υγραερίου ο μάστορας μου είπε για πρόβλημα σε κάποιο μπεκ βενζίνης. ΕΡΩΤΗΣΗ. Ξερει κανείς κανένα καλό μάστορα μπεκ Β/Α να το πάω για ελεγχο ή θα είναι καλύτερο να ψάξω να βρω καμια μπεκιέρα μεταχειρισμένη όπως είδα πάνε από 100 μέχρι 150 ευρώ για το δικό μου μοντέλο.Επίσης υπάρχει περίπτωση το μικρό τρέμουλο να είναι από κάτι άλλο και γιατί δεν το κάνει στο υγραέριο;;; Επειδή αντιμετώπισα ίδιο θέμα σε Corsa C z12xe. Δες αρχικά τις πρίζες σε αισθητήρα στροφαλου (αυτός είναι υπεύθυνος για τη εκκίνηση) και αισθητήρα εκκεντροφόρου και εάν δίνουν σωστές τιμές . Εγώ τους άλλαξα και τους 2 . Μέτρα πίεση αντλίας καυσίμου. Το φίλτρο αλλάζει με κλιπς είναι εξωτερικό ή όχι ; Εάν άλλαζε να το αλλάξεις . Έχει δυσκολία στη εκκίνηση ; Και για τα μπεκ βενζίνης, το καλύτερο θα ήταν βγάλσιμο και ογκομέτρηση και καθάρισμα . Αλλά δοκίμασε πρώτα με καθαριστικό . Εγώ έριξα το αντίστοιχο της Tunap και 100 οκτανίων βενζίνη 2-3 φορές και δε παρουσιάζει τίποτα . 1
papoys1 Δημοσ. Τετάρτη στις 05:02 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:02 μμ 46 λεπτά πριν, meletis_m είπε Επειδή αντιμετώπισα ίδιο θέμα σε Corsa C z12xe. Δες αρχικά τις πρίζες σε αισθητήρα στροφαλου (αυτός είναι υπεύθυνος για τη εκκίνηση) και αισθητήρα εκκεντροφόρου και εάν δίνουν σωστές τιμές . Εγώ τους άλλαξα και τους 2 . Μέτρα πίεση αντλίας καυσίμου. Το φίλτρο αλλάζει με κλιπς είναι εξωτερικό ή όχι ; Εάν άλλαζε να το αλλάξεις . Έχει δυσκολία στη εκκίνηση ; Και για τα μπεκ βενζίνης, το καλύτερο θα ήταν βγάλσιμο και ογκομέτρηση και καθάρισμα . Αλλά δοκίμασε πρώτα με καθαριστικό . Εγώ έριξα το αντίστοιχο της Tunap και 100 οκτανίων βενζίνη 2-3 φορές και δε παρουσιάζει τίποτα . Μελέτη εάν υπήρχε πρόβλημα σε αισθητήρες δεν θα το έκανε στο υγραέριο το οποίο δουλεύει τέλεια;;;; Ραπτομηχανη αθόρυβη λέμε. Δυσκολία την εκκίνηση δεν έχει παίρνει με την πρώτη απλά πέφτουν οι στροφές μερικές φορές και σβήνει. Αντλία έχω δει προσφατα είναι οκ όπως και φίλτρο εξωτερικό έχει το αλλαξα πριν 20 μέρες, καθώς και μπουζί πριν κανένα 20ήμερο και αυτά.. Του είχα ρίξει πριν μερικους μήνες καθαριστικό WURTH και βενζίνη 100αρα αλλά δεν είδα καμια διαφορά. Ψάχνω ένα καλό μπεκά να τα βγάλω για μέτρηση να δω αν είναι οκ επειδή μου είπαν και αυτό από τον εγκαταστάτη. Μου είπε ότι μπορεί να τα δει αυτός αλλα δεν τουχω και τόση εμπιστοσύνη για μπεκ.
atheatos Δημοσ. Τετάρτη στις 05:34 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:34 μμ 26 λεπτά πριν, papoys1 είπε Μελέτη εάν υπήρχε πρόβλημα σε αισθητήρες δεν θα το έκανε στο υγραέριο το οποίο δουλεύει τέλεια;;;; Ραπτομηχανη αθόρυβη λέμε. Δυσκολία την εκκίνηση δεν έχει παίρνει με την πρώτη απλά πέφτουν οι στροφές μερικές φορές και σβήνει. Αντλία έχω δει προσφατα είναι οκ όπως και φίλτρο εξωτερικό έχει το αλλαξα πριν 20 μέρες, καθώς και μπουζί πριν κανένα 20ήμερο και αυτά.. Του είχα ρίξει πριν μερικους μήνες καθαριστικό WURTH και βενζίνη 100αρα αλλά δεν είδα καμια διαφορά. Ψάχνω ένα καλό μπεκά να τα βγάλω για μέτρηση να δω αν είναι οκ επειδή μου είπαν και αυτό από τον εγκαταστάτη. Μου είπε ότι μπορεί να τα δει αυτός αλλα δεν τουχω και τόση εμπιστοσύνη για μπεκ. Ο κινητηρας σου είναι με πεταλούδες σε κάθε κυλινδρο στην πολλαπλή εισαγωγής?
papoys1 Δημοσ. Τετάρτη στις 06:51 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:51 μμ 1 ώρα πριν, atheatos είπε Ο κινητηρας σου είναι με πεταλούδες σε κάθε κυλινδρο στην πολλαπλή εισαγωγής? Δε νομίζω μία κεντρική πεταλούδα γκαζιού ξέρω ότι έχει της οποίας κάνω καθαρισμό κάθε τόσο.Είναι ο απλός με τα 100 άλογα
meletis_m Δημοσ. Τετάρτη στις 07:54 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 07:54 μμ 2 ώρες πριν, papoys1 είπε Μελέτη εάν υπήρχε πρόβλημα σε αισθητήρες δεν θα το έκανε στο υγραέριο το οποίο δουλεύει τέλεια;;;; Ραπτομηχανη αθόρυβη λέμε. Δυσκολία την εκκίνηση δεν έχει παίρνει με την πρώτη απλά πέφτουν οι στροφές μερικές φορές και σβήνει. Αντλία έχω δει προσφατα είναι οκ όπως και φίλτρο εξωτερικό έχει το αλλαξα πριν 20 μέρες, καθώς και μπουζί πριν κανένα 20ήμερο και αυτά.. Του είχα ρίξει πριν μερικους μήνες καθαριστικό WURTH και βενζίνη 100αρα αλλά δεν είδα καμια διαφορά. Ψάχνω ένα καλό μπεκά να τα βγάλω για μέτρηση να δω αν είναι οκ επειδή μου είπαν και αυτό από τον εγκαταστάτη. Μου είπε ότι μπορεί να τα δει αυτός αλλα δεν τουχω και τόση εμπιστοσύνη για μπεκ. Για πομπατζή / μπεκά στο 2ο αμάξι πήγα εδω ( είναι ντίζελ βεβαια) κάνε μια ερώτηση . https://www.peak.gr/ Αυτοι κινητήρες έχουν ηλεκτρονική πεταλούδα της Bosch , κανονικά θέλει αρχικοποιήση να ξερεις μετα το καθαρισμό . Εχω διαγνωστικό και το έχει σαν επιλογή. Καθάρισε και το Maf αισθητήρα του με το αντιστοιχο σπρεί . Δε γνωριζω εαν εχει βηματικό μοτέρ ρελαντι το Vectra . Στο υγραέριο κυρίως ο 1ος λ πρέπει να δουλεύει σωστά . 1
atheatos Δημοσ. Τετάρτη στις 10:12 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:12 μμ (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, papoys1 είπε Δε νομίζω μία κεντρική πεταλούδα γκαζιού ξέρω ότι έχει της οποίας κάνω καθαρισμό κάθε τόσο.Είναι ο απλός με τα 100 άλογα Αν ειναι αυτος : https://www.auto-data.net/en/opel-vectra-c-facelift-2005-1.6i-16v-105hp-2216 Τοτε ειναι ο twinport : The second generation Family 0 began production in November 2002. It is an updated version of the Family 0 engine and features TwinPort technology – twin intake ports with a choke closing one of the ports at low RPM, providing strong air swirl pattern for higher torque levels and better fuel economy. The crankshaft and oil galleries were also redesigned to lower power loss; thereby increasing fuel economy. Που σημαίνει ότι υπάρχει μια μικρή πεταλουδα που κλείνει στις χαμηλες στροφες για να πετύχει καλύτερο στροβιλισμο και καύσης του μίγματος. Στο γκάζι δεν ειναι και τόσο απαραίτητο αυτό, για αυτό δεν έχεις εκεί προβλημα. Επεξ/σία Τετάρτη στις 10:12 μμ από atheatos 1
papoys1 Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες Στις 8/1/2025 στις 10:12 ΜΜ, atheatos είπε Αν ειναι αυτος : https://www.auto-data.net/en/opel-vectra-c-facelift-2005-1.6i-16v-105hp-2216 Τοτε ειναι ο twinport : The second generation Family 0 began production in November 2002. It is an updated version of the Family 0 engine and features TwinPort technology – twin intake ports with a choke closing one of the ports at low RPM, providing strong air swirl pattern for higher torque levels and better fuel economy. The crankshaft and oil galleries were also redesigned to lower power loss; thereby increasing fuel economy. Που σημαίνει ότι υπάρχει μια μικρή πεταλουδα που κλείνει στις χαμηλες στροφες για να πετύχει καλύτερο στροβιλισμο και καύσης του μίγματος. Στο γκάζι δεν ειναι και τόσο απαραίτητο αυτό, για αυτό δεν έχεις εκεί προβλημα. οχι είναι ο ecotec κινητήρας 100 ίππων που τον φόρεσε για δύο χρόνια 2004-2005 και Σεπτέβριο τον σταμάτησε.Ο δικός μου είναι απλός 16βάλβιδος με αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες και είναι από τους πιο κατάλληλους για υγραέριο γιαυτό δεν το αλλάζω https://www.auto-data.net/en/opel-vectra-c-1.6i-16v-ecotec-100hp-2217
atheatos Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες 39 λεπτά πριν, papoys1 είπε οχι είναι ο ecotec κινητήρας 100 ίππων που τον φόρεσε για δύο χρόνια 2004-2005 και Σεπτέβριο τον σταμάτησε.Ο δικός μου είναι απλός 16βάλβιδος με αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες και είναι από τους πιο κατάλληλους για υγραέριο γιαυτό δεν το αλλάζω https://www.auto-data.net/en/opel-vectra-c-1.6i-16v-ecotec-100hp-2217 Κατάλαβα έχεις το VVT μοντέλο. Όταν άλλαξες ιμάντα κάθισε σωστά στα δόντια, μηπως έφυγε από τα κέντρα? Τα σημάδια στα γρανάζια των εκντροφορων θέλουν λίγο προσοχή γιατί νομίζω δεν είναι ακριβώς στην ευθεία και από ότι ειδα σε βίντεο θέλουν καλό σφίξιμο με τους εκκεντροφόρους. Αν η αλλαγή του ιμάντα έγινε στην αντιπροσωπεία θα το ξέρουν αυτό. Δεν είναι τόσο απλό όσο νομίζεις.
adsl2+ Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες Παππου δες και αυτο εδω https://tkpowerservice.gr/service/katharismos-mpek-aytokinhton-benzinhs-kai-petrelaioy/
NT1G Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες 4 ώρες πριν, atheatos είπε Κατάλαβα έχεις το VVT μοντέλο. Όταν άλλαξες ιμάντα κάθισε σωστά στα δόντια, μηπως έφυγε από τα κέντρα? Τα σημάδια στα γρανάζια των εκντροφορων θέλουν λίγο προσοχή γιατί νομίζω δεν είναι ακριβώς στην ευθεία και από ότι ειδα σε βίντεο θέλουν καλό σφίξιμο με τους εκκεντροφόρους. Αν η αλλαγή του ιμάντα έγινε στην αντιπροσωπεία θα το ξέρουν αυτό. Δεν είναι τόσο απλό όσο νομίζεις. Δεν έχει VVT ο 1,6 και ο 1,8 που είχαν βγει αρχικά στο Vectra.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα