meletis_m Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 4 λεπτά πριν, papoys1 είπε Να μην ανοίγω άλλο θέμα. Στο δικό μου opel vectra c 2005 απλό 16βάλβιδο 100 ίππους το οποίο έχω και υγραέριο έχω το εξής πρόβλημα. Το πρωί ή αν έχει μείνει ώρα σβηστό και πάω να το βάλω μπρος πολλές φορές αφού πάρει ρίχνει στροφές και σβήνει.Το ξαναβάζω αφού πατήσω και λίγο γκάζι. όσο δουλεύει με βενζίνη νοιώσει στο ρελαντί να τρέμει σαν να φέλει να σβήσει. Ποτέ δεν σβήνει όμως αν πάρει μπρος. Μόλις ζεσταθεί και γυρίσει σε υγραέριο το ρελαντί δουλεύει τέλεια. Αν το γυρίσω βενζίνη παλι έχει αυτό το μικρό τρέμουλο στο ρελαντί.Την τελευταία φορά στο σέρβις υγραερίου ο μάστορας μου είπε για πρόβλημα σε κάποιο μπεκ βενζίνης. ΕΡΩΤΗΣΗ. Ξερει κανείς κανένα καλό μάστορα μπεκ Β/Α να το πάω για ελεγχο ή θα είναι καλύτερο να ψάξω να βρω καμια μπεκιέρα μεταχειρισμένη όπως είδα πάνε από 100 μέχρι 150 ευρώ για το δικό μου μοντέλο.Επίσης υπάρχει περίπτωση το μικρό τρέμουλο να είναι από κάτι άλλο και γιατί δεν το κάνει στο υγραέριο;;; Επειδή αντιμετώπισα ίδιο θέμα σε Corsa C z12xe. Δες αρχικά τις πρίζες σε αισθητήρα στροφαλου (αυτός είναι υπεύθυνος για τη εκκίνηση) και αισθητήρα εκκεντροφόρου και εάν δίνουν σωστές τιμές . Εγώ τους άλλαξα και τους 2 . Μέτρα πίεση αντλίας καυσίμου. Το φίλτρο αλλάζει με κλιπς είναι εξωτερικό ή όχι ; Εάν άλλαζε να το αλλάξεις . Έχει δυσκολία στη εκκίνηση ; Και για τα μπεκ βενζίνης, το καλύτερο θα ήταν βγάλσιμο και ογκομέτρηση και καθάρισμα . Αλλά δοκίμασε πρώτα με καθαριστικό . Εγώ έριξα το αντίστοιχο της Tunap και 100 οκτανίων βενζίνη 2-3 φορές και δε παρουσιάζει τίποτα . 1
papoys1 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 46 λεπτά πριν, meletis_m είπε Επειδή αντιμετώπισα ίδιο θέμα σε Corsa C z12xe. Δες αρχικά τις πρίζες σε αισθητήρα στροφαλου (αυτός είναι υπεύθυνος για τη εκκίνηση) και αισθητήρα εκκεντροφόρου και εάν δίνουν σωστές τιμές . Εγώ τους άλλαξα και τους 2 . Μέτρα πίεση αντλίας καυσίμου. Το φίλτρο αλλάζει με κλιπς είναι εξωτερικό ή όχι ; Εάν άλλαζε να το αλλάξεις . Έχει δυσκολία στη εκκίνηση ; Και για τα μπεκ βενζίνης, το καλύτερο θα ήταν βγάλσιμο και ογκομέτρηση και καθάρισμα . Αλλά δοκίμασε πρώτα με καθαριστικό . Εγώ έριξα το αντίστοιχο της Tunap και 100 οκτανίων βενζίνη 2-3 φορές και δε παρουσιάζει τίποτα . Μελέτη εάν υπήρχε πρόβλημα σε αισθητήρες δεν θα το έκανε στο υγραέριο το οποίο δουλεύει τέλεια;;;; Ραπτομηχανη αθόρυβη λέμε. Δυσκολία την εκκίνηση δεν έχει παίρνει με την πρώτη απλά πέφτουν οι στροφές μερικές φορές και σβήνει. Αντλία έχω δει προσφατα είναι οκ όπως και φίλτρο εξωτερικό έχει το αλλαξα πριν 20 μέρες, καθώς και μπουζί πριν κανένα 20ήμερο και αυτά.. Του είχα ρίξει πριν μερικους μήνες καθαριστικό WURTH και βενζίνη 100αρα αλλά δεν είδα καμια διαφορά. Ψάχνω ένα καλό μπεκά να τα βγάλω για μέτρηση να δω αν είναι οκ επειδή μου είπαν και αυτό από τον εγκαταστάτη. Μου είπε ότι μπορεί να τα δει αυτός αλλα δεν τουχω και τόση εμπιστοσύνη για μπεκ.
atheatos Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 26 λεπτά πριν, papoys1 είπε Μελέτη εάν υπήρχε πρόβλημα σε αισθητήρες δεν θα το έκανε στο υγραέριο το οποίο δουλεύει τέλεια;;;; Ραπτομηχανη αθόρυβη λέμε. Δυσκολία την εκκίνηση δεν έχει παίρνει με την πρώτη απλά πέφτουν οι στροφές μερικές φορές και σβήνει. Αντλία έχω δει προσφατα είναι οκ όπως και φίλτρο εξωτερικό έχει το αλλαξα πριν 20 μέρες, καθώς και μπουζί πριν κανένα 20ήμερο και αυτά.. Του είχα ρίξει πριν μερικους μήνες καθαριστικό WURTH και βενζίνη 100αρα αλλά δεν είδα καμια διαφορά. Ψάχνω ένα καλό μπεκά να τα βγάλω για μέτρηση να δω αν είναι οκ επειδή μου είπαν και αυτό από τον εγκαταστάτη. Μου είπε ότι μπορεί να τα δει αυτός αλλα δεν τουχω και τόση εμπιστοσύνη για μπεκ. Ο κινητηρας σου είναι με πεταλούδες σε κάθε κυλινδρο στην πολλαπλή εισαγωγής?
papoys1 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, atheatos είπε Ο κινητηρας σου είναι με πεταλούδες σε κάθε κυλινδρο στην πολλαπλή εισαγωγής? Δε νομίζω μία κεντρική πεταλούδα γκαζιού ξέρω ότι έχει της οποίας κάνω καθαρισμό κάθε τόσο.Είναι ο απλός με τα 100 άλογα
meletis_m Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, papoys1 είπε Μελέτη εάν υπήρχε πρόβλημα σε αισθητήρες δεν θα το έκανε στο υγραέριο το οποίο δουλεύει τέλεια;;;; Ραπτομηχανη αθόρυβη λέμε. Δυσκολία την εκκίνηση δεν έχει παίρνει με την πρώτη απλά πέφτουν οι στροφές μερικές φορές και σβήνει. Αντλία έχω δει προσφατα είναι οκ όπως και φίλτρο εξωτερικό έχει το αλλαξα πριν 20 μέρες, καθώς και μπουζί πριν κανένα 20ήμερο και αυτά.. Του είχα ρίξει πριν μερικους μήνες καθαριστικό WURTH και βενζίνη 100αρα αλλά δεν είδα καμια διαφορά. Ψάχνω ένα καλό μπεκά να τα βγάλω για μέτρηση να δω αν είναι οκ επειδή μου είπαν και αυτό από τον εγκαταστάτη. Μου είπε ότι μπορεί να τα δει αυτός αλλα δεν τουχω και τόση εμπιστοσύνη για μπεκ. Για πομπατζή / μπεκά στο 2ο αμάξι πήγα εδω ( είναι ντίζελ βεβαια) κάνε μια ερώτηση . https://www.peak.gr/ Αυτοι κινητήρες έχουν ηλεκτρονική πεταλούδα της Bosch , κανονικά θέλει αρχικοποιήση να ξερεις μετα το καθαρισμό . Εχω διαγνωστικό και το έχει σαν επιλογή. Καθάρισε και το Maf αισθητήρα του με το αντιστοιχο σπρεί . Δε γνωριζω εαν εχει βηματικό μοτέρ ρελαντι το Vectra . Στο υγραέριο κυρίως ο 1ος λ πρέπει να δουλεύει σωστά . 1 1
atheatos Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, papoys1 είπε Δε νομίζω μία κεντρική πεταλούδα γκαζιού ξέρω ότι έχει της οποίας κάνω καθαρισμό κάθε τόσο.Είναι ο απλός με τα 100 άλογα Αν ειναι αυτος : https://www.auto-data.net/en/opel-vectra-c-facelift-2005-1.6i-16v-105hp-2216 Τοτε ειναι ο twinport : The second generation Family 0 began production in November 2002. It is an updated version of the Family 0 engine and features TwinPort technology – twin intake ports with a choke closing one of the ports at low RPM, providing strong air swirl pattern for higher torque levels and better fuel economy. The crankshaft and oil galleries were also redesigned to lower power loss; thereby increasing fuel economy. Που σημαίνει ότι υπάρχει μια μικρή πεταλουδα που κλείνει στις χαμηλες στροφες για να πετύχει καλύτερο στροβιλισμο και καύσης του μίγματος. Στο γκάζι δεν ειναι και τόσο απαραίτητο αυτό, για αυτό δεν έχεις εκεί προβλημα. Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου από atheatos 1
papoys1 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Στις 8/1/2025 στις 10:12 ΜΜ, atheatos είπε Αν ειναι αυτος : https://www.auto-data.net/en/opel-vectra-c-facelift-2005-1.6i-16v-105hp-2216 Τοτε ειναι ο twinport : The second generation Family 0 began production in November 2002. It is an updated version of the Family 0 engine and features TwinPort technology – twin intake ports with a choke closing one of the ports at low RPM, providing strong air swirl pattern for higher torque levels and better fuel economy. The crankshaft and oil galleries were also redesigned to lower power loss; thereby increasing fuel economy. Που σημαίνει ότι υπάρχει μια μικρή πεταλουδα που κλείνει στις χαμηλες στροφες για να πετύχει καλύτερο στροβιλισμο και καύσης του μίγματος. Στο γκάζι δεν ειναι και τόσο απαραίτητο αυτό, για αυτό δεν έχεις εκεί προβλημα. οχι είναι ο ecotec κινητήρας 100 ίππων που τον φόρεσε για δύο χρόνια 2004-2005 και Σεπτέβριο τον σταμάτησε.Ο δικός μου είναι απλός 16βάλβιδος με αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες και είναι από τους πιο κατάλληλους για υγραέριο γιαυτό δεν το αλλάζω https://www.auto-data.net/en/opel-vectra-c-1.6i-16v-ecotec-100hp-2217
atheatos Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 39 λεπτά πριν, papoys1 είπε οχι είναι ο ecotec κινητήρας 100 ίππων που τον φόρεσε για δύο χρόνια 2004-2005 και Σεπτέβριο τον σταμάτησε.Ο δικός μου είναι απλός 16βάλβιδος με αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες και είναι από τους πιο κατάλληλους για υγραέριο γιαυτό δεν το αλλάζω https://www.auto-data.net/en/opel-vectra-c-1.6i-16v-ecotec-100hp-2217 Κατάλαβα έχεις το VVT μοντέλο. Όταν άλλαξες ιμάντα κάθισε σωστά στα δόντια, μηπως έφυγε από τα κέντρα? Τα σημάδια στα γρανάζια των εκντροφορων θέλουν λίγο προσοχή γιατί νομίζω δεν είναι ακριβώς στην ευθεία και από ότι ειδα σε βίντεο θέλουν καλό σφίξιμο με τους εκκεντροφόρους. Αν η αλλαγή του ιμάντα έγινε στην αντιπροσωπεία θα το ξέρουν αυτό. Δεν είναι τόσο απλό όσο νομίζεις. 1
adsl2+ Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Παππου δες και αυτο εδω https://tkpowerservice.gr/service/katharismos-mpek-aytokinhton-benzinhs-kai-petrelaioy/ 1
NT1G Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 4 ώρες πριν, atheatos είπε Κατάλαβα έχεις το VVT μοντέλο. Όταν άλλαξες ιμάντα κάθισε σωστά στα δόντια, μηπως έφυγε από τα κέντρα? Τα σημάδια στα γρανάζια των εκντροφορων θέλουν λίγο προσοχή γιατί νομίζω δεν είναι ακριβώς στην ευθεία και από ότι ειδα σε βίντεο θέλουν καλό σφίξιμο με τους εκκεντροφόρους. Αν η αλλαγή του ιμάντα έγινε στην αντιπροσωπεία θα το ξέρουν αυτό. Δεν είναι τόσο απλό όσο νομίζεις. Δεν έχει VVT ο 1,6 και ο 1,8 που είχαν βγει αρχικά στο Vectra. 1
atheatos Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, NT1G είπε Δεν έχει VVT ο 1,6 και ο 1,8 που είχαν βγει αρχικά στο Vectra. Οκ. Με μπέρδεψε με το αυτό ρυθμιζόμενες. Αλλά μπορει να δει τα γρανάζια των εκκεντροφόρων αν είναι σκέτα ή φουσκωμένα και να μας πεις σίγουρα τι έχει. Γιατί αν δεν είναι twin port και δεν είναι vvt τότε πρόκειται για μια πολύ απλή μηχανή , με υδραυλικές βαλβιδες που όμως πάλι θέλουν έλεγχο και ρύθμιση manual. Τώρα που το ξανακοιταξα αν δεν είναι το μοντέλο με το vvt θα πρέπει να έχει τουλάχιστον κάποιο σύστημα variable intake. Δεν έβγαινε ο συγκεκριμένος κινητήρας χωρίς κάποια ρύθμιση του στροβιλισμού του μείγματος είτε με χρονισμό βαλβίδων , είτε με μεταβλητα εισαγωγής. Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου από atheatos
papoys1 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 3 ώρες πριν, atheatos είπε Οκ. Με μπέρδεψε με το αυτό ρυθμιζόμενες. Αλλά μπορει να δει τα γρανάζια των εκκεντροφόρων αν είναι σκέτα ή φουσκωμένα και να μας πεις σίγουρα τι έχει. Γιατί αν δεν είναι twin port και δεν είναι vvt τότε πρόκειται για μια πολύ απλή μηχανή , με υδραυλικές βαλβιδες που όμως πάλι θέλουν έλεγχο και ρύθμιση manual. Τώρα που το ξανακοιταξα αν δεν είναι το μοντέλο με το vvt θα πρέπει να έχει τουλάχιστον κάποιο σύστημα variable intake. Δεν έβγαινε ο συγκεκριμένος κινητήρας χωρίς κάποια ρύθμιση του στροβιλισμού του μείγματος είτε με χρονισμό βαλβίδων , είτε με μεταβλητα εισαγωγής. Το αυτορυθμιζόμενες δεν το ξέρω αλλά ετσι μου έχουν πει. Από την άλλη υγραέριο 266.000 χιλιόμετρα αν δεν ήταν αυτορυθμιζόμενες δεν θα είχα πάρει το μοτέρ στα χέρια χωρίς να έχει γίνει έλεγχος ποτέ. Πάντως σήμερα πήγα Βόλο και πριν λίγο γύρισα. Ετσι για ξεμπούκωμα το γύρισα πολλά χιλιόμετρα βενζίνη και το πλάκωσα μέχρι 160 στις ευθείες. Δεν καταλάβαινε τίποτε και άλλο επαιρνε αλλά φώναζε η σύζυγος.🤣Τώρα που γύρισα σε φανάρια το είδα να δουλεύει σωστά το ρελαντί. Τι να πω τελευταία οδηγούσα πολύ papoyδίστικα μέχρι 100-110 και μπορεί να είχαν πιάσει κάπνα τα μπουριά. Θα δω τη λειτουργία του αύριο και βλέπουμε.😛
NT1G Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 3 ώρες πριν, atheatos είπε Οκ. Με μπέρδεψε με το αυτό ρυθμιζόμενες. Αλλά μπορει να δει τα γρανάζια των εκκεντροφόρων αν είναι σκέτα ή φουσκωμένα και να μας πεις σίγουρα τι έχει. Γιατί αν δεν είναι twin port και δεν είναι vvt τότε πρόκειται για μια πολύ απλή μηχανή , με υδραυλικές βαλβιδες που όμως πάλι θέλουν έλεγχο και ρύθμιση manual. Τώρα που το ξανακοιταξα αν δεν είναι το μοντέλο με το vvt θα πρέπει να έχει τουλάχιστον κάποιο σύστημα variable intake. Δεν έβγαινε ο συγκεκριμένος κινητήρας χωρίς κάποια ρύθμιση του στροβιλισμού του μείγματος είτε με χρονισμό βαλβίδων , είτε με μεταβλητα εισαγωγής. Πως θα ρυθμισεις τις βαλβιδες; Το υδραυλικές σημαίνει και αυτορυθμιζόμενες που λένε, η πίεση του λαδιού τις κρατάει στην σωστή θέση (0 διάκενο). 99 % ο κινητήρας του είναι κωδικός Z16XE. 1
atheatos Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, papoys1 είπε Το αυτορυθμιζόμενες δεν το ξέρω αλλά ετσι μου έχουν πει. Από την άλλη υγραέριο 266.000 χιλιόμετρα αν δεν ήταν αυτορυθμιζόμενες δεν θα είχα πάρει το μοτέρ στα χέρια χωρίς να έχει γίνει έλεγχος ποτέ. Πάντως σήμερα πήγα Βόλο και πριν λίγο γύρισα. Ετσι για ξεμπούκωμα το γύρισα πολλά χιλιόμετρα βενζίνη και το πλάκωσα μέχρι 160 στις ευθείες. Δεν καταλάβαινε τίποτε και άλλο επαιρνε αλλά φώναζε η σύζυγος.🤣Τώρα που γύρισα σε φανάρια το είδα να δουλεύει σωστά το ρελαντί. Τι να πω τελευταία οδηγούσα πολύ papoyδίστικα μέχρι 100-110 και μπορεί να είχαν πιάσει κάπνα τα μπουριά. Θα δω τη λειτουργία του αύριο και βλέπουμε.😛 Εκεί που άλλαξες ιμάντα λογικά θα ξέρουν αν έχεις μεταβλητο χρονισμό ή όχι. Τα γραναζια το εκκεντροφορων όπου κάθεται ο ιμάντας αν ειναι με μεταβλητο χρονισμό, δεν είναι απλά γραναζια. Έχουν εσωτερικά μηχανισμό και εινσι πιο μεγάλα. Μπορείς να δεις και από το καπάκι του ιμάντα αν ειναι μεγάλα αφού θα εξέχουν στο σημείο που είναι εκκεντροφοροι. 17 λεπτά πριν, NT1G είπε Πως θα ρυθμισεις τις βαλβιδες; Το υδραυλικές σημαίνει και αυτορυθμιζόμενες που λένε, η πίεση του λαδιού τις κρατάει στην σωστή θέση (0 διάκενο). 99 % ο κινητήρας του είναι κωδικός Z16XE. Τα καπελωτα που δουλεύουν με την πίεση λαδιού εχουν φθορές με το χρόνο και μπορεί να μετρήθουν. Πανω απο καποιο διακενο θελουν αλλαγμα γιατί το λαδι δεν μπορεί να τα σηκώσει τοσο πολυ ωστε να γεμισουν το διακενο.Βέβαια η ρύθμιση γίνεται βγάζοντας εκκεντροφορους και φορώντας τα σωστά καπελωτα. Είναι αυτορυθμιζομενες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν τις τσεκάρουμε ποτέ. Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου από atheatos
papoys1 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 9 ώρες πριν, NT1G είπε Πως θα ρυθμισεις τις βαλβιδες; Το υδραυλικές σημαίνει και αυτορυθμιζόμενες που λένε, η πίεση του λαδιού τις κρατάει στην σωστή θέση (0 διάκενο). 99 % ο κινητήρας του είναι κωδικός Z16XE. οντως αυτός είναι αναγράφεται και στην άδεια.Είναι σκυλί κινητήρας 395.000 χιλιόμετρα από τα οποία τα 265.000 με υγραέριο λάδι δεν καίει. Δεν έχω πρόθεση να τον ανοίξω.Όταν έρθει η ώρα του να παραδώσει πνεύμα (εύχομαι να αργήσει) θα αποφασίσω για την τύχη του με το πιο πιθανό μία γενική επισκευή διότι είμαι τόσο ευχαριστημένος από αυτό το αυτοκίνητο που δεν ξέρω σε τι να πάω που θα μου δίνει τα ίδια πράγματα στην καθημερινότητα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα