Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ βλέπω πως κάθε τέλη του μήνα έχω την ενδειξη -10 ευρώ ως «συναλλαγή χρέωσης».

Έστειλα σχετική ερώτηση, το bot τους απάντησε με ένα κατεβατό όρων που δεν πρόλαβα να δω ακόμη.

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
23 ώρες πριν, fmarkos είπε

Είναι σαφές πως θέλουν να στραφούν αποκλειστικά στους επαγγελματίες. 

Και οι επαγγελματίες την κάνανε :P σε μια νύχτα ο viva απο πιο φτηνος επαγγελματικος έγινε ο πιο ακριβός. 10€ το μήνα για τον λογαριασμό +6€ το μήνα για επαγγελματική κάρτα. δεν υπάρχει άλλος

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Joe22 είπε

Εγώ βλέπω πως κάθε τέλη του μήνα έχω την ενδειξη -10 ευρώ ως «συναλλαγή χρέωσης».

Έστειλα σχετική ερώτηση, το bot τους απάντησε με ένα κατεβατό όρων που δεν πρόλαβα να δω ακόμη.

τελικα με χρεωσε και εμενα αλλα δεν το ειχα δει καθως δεν μου εστελνε ειδοποιησεις...

Επεξ/σία από The_Judas
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tonyz21 είπε

Και οι επαγγελματίες την κάνανε :P σε μια νύχτα ο viva απο πιο φτηνος επαγγελματικος έγινε ο πιο ακριβός. 10€ το μήνα για τον λογαριασμό +6€ το μήνα για επαγγελματική κάρτα. δεν υπάρχει άλλος

Σε μένα απαντούν πως δεν έχει πάγια τέλη ή άλλες υποχρεώσεις ο επαγγελματικός…

Δημοσ.
Στις 25/1/2025 στις 5:14 ΜΜ, Joe22 είπε

Σε μένα απαντούν πως δεν έχει πάγια τέλη ή άλλες υποχρεώσεις ο επαγγελματικός…

Σε μια ΙΚΕ που είμαι διαχειριστής πέρα από τα 14,99€ που πληρώνω τον μήνα για το POS δεν χρεώνει κάτι άλλο και έχω iban. 

Δημοσ.

Εν τω μεταξύ είναι μεγάλοι απατεώνες.

Όταν μπαίνεις στην εφαρμογή, στις δραστηριότητες, δεν σου εμφανίζει τις χρεώσεις των 10 ευρώ το μήνα.

Μόνο τις πληρωμές και τα εμβάσματα (εισερχόμενα/εξερχόμενα). Πρέπει να πας σε άλλο μενού και να βάλεις τις ημερομηνίες για να δεις τα υπόλοιπα..

Επίσης ουδέποτε είχα λάβει κάποια ειδοποίηση για τις χρεώσεις. Εψαξα όλα τα e-mail μου και δεν βρήκα τίποτα.

Στις 20/12/2024 στις 11:30 ΠΜ, fmarkos είπε

Για να βγάλεις iban σε όλους τους λογαριασμούς χρεώνει 10€ τον μήνα, δεν έχει να κάνει αν είσαι ιδιώτης ή επαγγελματίας. Η φόρτιση με κάρτα επιφαίνεται με τα ποσά που έγραψα πιο πάνω και η φόρτιση με μετρητά έχει μέγιστο επιτρεπόμενο ποσό 150€ (σίγουρα) και αν δεν κάνω λάθος σε χρεώνει και με 1€ ανά συναλλαγή. 

Screenshot 2024-12-20 112655.jpg

Οπότε αν πατήσω απενεργοποίηση iban θα σταματήσει να χρεώνει;

θα μπορώ ακόμη να βάζω χρήματα π.χ για αγορά εισιτηρίων χωρίς iban;

Τους έχω ζητήσει να κλείσω τον λογαριασμό μου αλλά δεν απάντησαν ακόμη.

  • Sad 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Εν τω μεταξύ είναι μεγάλοι απατεώνες.

Όταν μπαίνεις στην εφαρμογή, στις δραστηριότητες, δεν σου εμφανίζει τις χρεώσεις των 10 ευρώ το μήνα.

Μόνο τις πληρωμές και τα εμβάσματα (εισερχόμενα/εξερχόμενα). Πρέπει να πας σε άλλο μενού και να βάλεις τις ημερομηνίες για να δεις τα υπόλοιπα..

Επίσης ουδέποτε είχα λάβει κάποια ειδοποίηση για τις χρεώσεις. Εψαξα όλα τα e-mail μου και δεν βρήκα τίποτα.

Οπότε αν πατήσω απενεργοποίηση iban θα σταματήσει να χρεώνει;

θα μπορώ ακόμη να βάζω χρήματα π.χ για αγορά εισιτηρίων χωρίς iban;

Τους έχω ζητήσει να κλείσω τον λογαριασμό μου αλλά δεν απάντησαν ακόμη.

Αν τον απενεργοποιήσεις δεν θα χρεώνεσαι. Μπορείς να φορτίσεις χωρίς iban αλλά πιστεύω με βάση την πολιτική που άρχισαν να εφαρμόζουν θα τους κλείσουν τους ιδιώτες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Που μπορώ να τους κάνω κάποια καταγγελία; Γιατί το ζήτημα είναι ότι ουδέποτε ενημερώθηκα για τις αλλαγές στην πολιτική τους.

 

Επεξ/σία από The_Judas
Δημοσ.

Έχω αιτηθεί/κλικάρει κι εγώ απενεργοποίηση ΙΒΑΝ.

Περιμένω να δω αν και με τι υποχρεώσεις θα υφίσταται μόνο ο λογαριασμός και η άυλη κάρτα....

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Σε τι μορφή είχε έρθει η ειδοποίηση θυμάται κανείς; Σε e-mail δεν έχω βρει τίποτα.

Κάποια σαφή (όπως θα έπρεπε) ενημέρωση δε θυμάμαι να έχω λάβει.

Δημοσ.

Εγώ είχα λάβει στα Αγγλικά το παρακάτω email στις 27/6/2024

Quote

We are writing to inform you of an important update regarding your account. 

 

As previously announced, starting July 1st, 2024, the IBAN designator of your account for incoming payments and direct debits will no longer be valid.

 

Rest assured, this change will not impact any payment acceptance services you may be using or your ability to use your viva.com debit cards.

 

To maintain an IBAN designator, you can apply for a GR IBAN at €10/month per IBAN.

 

If you have any questions or need further assistance, please do not hesitate to contact us.

 

Best regards, 

The viva.com Team 👋

 

Την προηγούμενη ειδοποίηση που λέει πως είχαν στείλει δεν τη βρίσκω, αλλά θυμάμαι ότι με κάποιο τρόπο το ήξερα αρκετό καιρό πριν το κάνουν (ίσως κάποια ειδοποίηση στο App τους;).

Βέβαια το είχα παραβλέψει κι εγώ και με είχαν χρεώσει για αρκετούς μήνες χωρίς να λάβω καμία ειδοποίηση για τις χρεώσεις που γίνονταν.

Τώρα έχω κόψει το ΙΒΑΝ και ο λογαριασμός συνεχίζει να υφίσταται κανονικά χωρίς ΙΒΑΝ, με τις εναλλακτικές μεθόδους φόρτισης (που σχεδόν όλες έχουν κάποιο fee).

Δημοσ.

Εγώ τους ζήτησα επιστροφή των χρημάτων καθώς δεν είχα λάβει καμία ειδοποίηση ούτε e-mail βρήκα ούτε sms. ούτε κάτι μέσα στο app.

Αναμένω την απάντηση...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...