Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα! 
Την Τρίτη 17/12 έλαβα sms ότι «ενεργοποιήθηκε» υπηρεσία τηλεφωνίας ftth 100mbps με απεριόριστα σταθερά και κινητά. Επισης, το συμβόλαιο περιλαμβάνει και full pack TV. Άμεση ενεργοποίηση, οπότε έχασα το δικαίωμα υπαναχώρησης.

ΩΣΤΟΣΟ…

Την Πέμπτη 19/12 ξεκίνησα να τοποθετήσω το router (χωρίς τεχνικό). Όμως διαπιστώθηκε πρόβλημα και σε επικοινωνία με τον πάροχο, το πέρασαν ως βλάβη. Πρακτικά δεν έχω ούτε internet, ούτε τηλέφωνο. 
 

Αμέσως μετά λέω να ενεργοποιήσω το TV box του παρόχου. Αντιμετωπίζω πρόβλημα και εκεί. Η εξυπηρέτηση πελατών ανέφερε ότι η υπηρεσία FULL PACK TV δεν έχει ενεργοποιηθεί. 
 

Εν κατακλείδι, τι ενεργοποιήθηκε;
ΤΙΠΟΤΑ! 
 

Έκανα αίτημα υπαναχώρησης, παρότι η υπηρεσία «ενεργοποιήθηκε» άμεσα. 
 

Ποιες οι πιθανότητες να έχει ευτυχή κατάληξη και να σπάσω το συμβόλαιο; 
 

Εχει αξία να προσφύγω στην ΕΕΤΤ; 
 

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!  

  • Haha 2
Δημοσ.

για βγάλε μια φωτό της τοποθέτησης που έκανες χωρίς τεχνικό.

δηλαδή για 1 μέρα που δε πήγε σωστά κάποια ρύθμιση σπας συμβόλαιο γιατί δυσαρεστήθηκες; Συμβόλαιο υπέγραψες και δε σπάει για τους λόγους που υποθετικά θες να φέρεις στο προσκήνιο. Θα στο φτιάξουν σε 1-2 μέρες και θα δουλεύει κανονικά και το ίντερνετ και το τηλέφωνο και η τηλεόραση.

εσύ γιατί δε περίμενες τον τεχνικό να τα σετάρει όλα και να ελέγξει την ορθή λειτουργία; 

μήπως πέταγες χαρταετό την ώρα του ραντεβού επίσκεψης και κρέμασες την εταιρία;

 

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περίμενα να με καλέσουν για να κανονίσουμε ραντεβού με τον τεχνικό. Οταν επικοινώνησα εγώ μαζί τους, εκπληκτος άκουσα ότι τεχνικός δεν θα έρθει στο χώρο μου και μπορούν να μου δώσουν οδηγίες από το live chat. 

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ;;;
 

Η εγκατάσταση έγινε με τις συμβουλές από το live chat.
 

Να σε πληροφορήσω ότι δεν είναι πυρηνική σύντηξη η σύνδεση ενός router. Βέβαια ο καθένας κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια. 

 

Είμαι από την Τρίτη χωρίς internet & τηλέφωνο. 
 

Μηπως να ζητήσω και συγγνώμη που δεν έχω τις υπηρεσίες που υπέγραψα και πληρώνω;;; 
 


 

Επεξ/σία από apple_x
  • Like 1
Δημοσ.

Από την Τρίτη αλλά τελικά τα κούμπωσες Πέμπτη;

Αν τα κούμπωνες Τρίτη και άνοιγες τη βλάβη την Τρίτη αύριο θα είχες ξεμπερδέψει. 

Με όσα γράφεις δε πείθομαι. Αλλά αφού 2 μέρες την έβγαλες με ίντερνετ από το κινητό ας πούμε, ε εντάξει, θα αντέξεις και ακόμα 2-3 μέρες μαξ για να διορθωθεί το θέμα.

Γιατί θες υπαναχώρηση δεν απάντησες. για να μείνεις ακόμα 10μέρες μέχρι να ξανακάνεις συμβόλαιο σε άλλο πάροχο και να σε ενεργοποιήσουν εκ νέου;

Καλά Χριστούγεννα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί δεν μου αρέσει να με κοροϊδεύουν. 
 

Έστειλαν το sms ενεργοποίησης για να μην υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης σε ενδεχόμενη αντιπρόταση από τον προηγούμενο πάροχο. 
 

Και υπηρεσίες ΔΕΝ υπάρχουν. 
Γι’ αυτό θέλω να σπάσω το συμβόλαιο. 

Καλά Χριστούγεννα! 

Επεξ/σία από apple_x
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε ξέρω πόσο χρονών είσαι με τέτοιο παρορμητισμό και έκρηξη σε μια στραβή που έκατσε, αλλά στην Ελλάδα η ανοργανωσιά/προχειρότητα δεν είναι συνώνυμο της κοροϊδίας. Σίγουρα υπάρχει και ανοργανωσιά και κοροϊδία αλλά εδώ δε πρόκειται για κοροϊδία. Προχειρότητα ναι, μάλλον.

Μπορεί κάποιος να έκανε λάθος στην αίτησή σου με τα στοιχεία σύνδεσης ή να πέρασε λανθασμένα στο σύστημα επισκέψεων του τεχνικού.

Ή αποδέχεσαι οτι δε λειτουργούν όλα ονειρικά και κατεβαίνεις από το συννεφάκι σου, ή θα συνεχίσεις να βαράς γροθιές στο τοίχο με μηδέν αποτέλεσμα.

Επεξ/σία από greekfragma
Δημοσ.

Οι στραβές… πληρώνονται. 
Η οποιαδήποτε συζήτηση ξεκινά και τελειώνει στις υπηρεσίες, οι οποίες ΔΕΝ είναι ενεργοποιημένες. 

Δημοσ.
Just now, apple_x said:

Οι στραβές… πληρώνονται. 
Η οποιαδήποτε συζήτηση ξεκινά και τελειώνει στις υπηρεσίες, οι οποίες ΔΕΝ είναι ενεργοποιημένες. 

ωραία. τράβα ακύρωσε το συμβόλαιο μονομερώς, πλήρωσε πέναλτι που ορίζει η νομοθεσία και περίμενε ακόμα 10μέρες να σε συνδέσει ο επόμενος πάροχος.

Παρασκευή 5μέρες πριν τα Χριστούγεννα.

 

κάντο και Ίντερνετ θα σου φέρουν του Αη Γιαννιού

Δημοσ.

Προφανώς και το απευκταίο σενάριο είναι να ακυρώσω μονομερώς το συμβόλαιο. Αλλα είναι μια λύση. 

«Ποιες οι πιθανότητες να έχει ευτυχή κατάληξη και να σπάσω το συμβόλαιο;» 

Γι’αυτο έκανα την παραπάνω ερώτηση. 
 

Η νομοθεσία ορίζει penalty και καλώς κάνει. 
Για μη ενεργοποιημένες υπηρεσίες που τις εμφανίζουν ως ενεργοποιημένες, τι λέει;;; 
 

Εχει αξία να προσφύγω στην ΕΕΤΤ;

Μέχρι στιγμής γράφεις πολλά και στο προκείμενο ΤΙΠΟΤΑ! Να το κοιτάξεις αυτό. 
 

Δύο ερωτήσεις, καμία απάντηση. 
Απορώ γιατί σχολιάζεις. Για να σχολιάσεις προφανώς. 
 

Φιλικά. 

Δημοσ.

Δεν ειναι απλα συνδεουμε το ρουτερ μετα απο αναβαθμιση ή ενεργοποιηση νεας υπηρεσιας. Το περασα προσφατως με αναβαθμιση της συνδεσης μου. Το ρουτερ (το καινουργιο) δεν επαιξε με την μια. Δεν ξερω αν θα επρεπε , αλλα δεν εγινε. Εφαγα πανω απο βδομαδα μιλωντας στο τσατ , με το support κλπ. Στο τελος ηρθε τεχνικος απο το σπιτι , μιλησε με τα κεντρικα , εγιναν ρυθμισεις και μετα επαιξε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...