Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν βρήκα κάποιο παρόμοιο topic, οπότε ανοίγω καινούργιο για να γράψω σχετικά με ρο πρόβλημα μου. 

30/11 αγόρασα ηλεκτρονικά ενα ζευγάρι ακουστικά από το πλαίσιο αξίας 100 ευρώ. Πλήρωσα με τη χρεωστική μου κάρτα. Την επόμενη μέρα, Κυριακή 1/12, τους κάλεσα στο τηλέφωνο και ακύρωσα την παραγγελία. Μου έστειλαν ενα email ότι έγινε η ακύρωση. 

Το πρόβλημα είναι ότι δεν μου έχει γίνει ακόμα η επιστροφή. Τους έχω πάρει 3 τηλέφωνα και μου λένε είναι θέμα της τράπεζας να γίνει η αποδέσμευση του ποσού και θα προωθήσουν το αίτημα μου στο λογιστήριο. Έχει συμβεί κάτι παρόμοιο σε κάποιον από εδώ? 

Κάποια ιδέα τι να κάνω? 

 

Δημοσ.

ειναι θεμα της τραπεζας, αρκει να εχουν οντως δωσει εντολη επιστροφης.
Απο το νομο παντως (δεν θυμαμαι ποιος ειναι, τον ειχα βρει σε μια αντιπαραθεση που ειχα παλαιοτερα) εχουν δικαιωμα 30 ημερων για επιστροφη απο το καταστημα. Η τραπεζα μετα εχει δικαιωμα αλλες 30 μερες.
οποτε .... τι να κανεις περα απο υπομονη.

Δημοσ.

Με την τράπεζα μίλησες ???

Έτσι την πάτησα και εγώ μια φορά με eurobank, περίμενα περίπου 20 ημέρες και τους περνώ τηλέφωνο, μου είπαν ότι αν δεν τους έκανα αίτημα τα λεφτά κάνουν περίπου μήνα να επιστραφούν ενω με το αίτημα σε 2-3 εργάσιμες!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...