meletis_m Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 11 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε αλλάζεις τον λ που έχει χαλάσει,δεν είναι θέμα προτίμησης. Και έλεγχο τη φίσα , εάν φέρνει σωστές μετρήσεις. Τα Opel λόγω και της βαλβίδας πίεσης λαδιού (διαρροής) πολλές φορές γεμίζει λάδι όλη η πλεξούδα , και των λ .
Gamer100 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δυστυχώς δεν μπορώ να τους μετρήσω στον μηχανικό τους λ επειδή δεν έχει το κατάλληλο μηχάνημα , αλλά μπορεί να απευθυνθώ σε κάποιο ΚΤΕΟ για να δω τι μετρήσεις θα δώσει .
atheatos Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 7 ώρες πριν, Gamer100 είπε Καλώς σας βρήκα και σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας πρώτα από όλα . Δυστυχώς atheatos έτσι όπως τα λες είναι με τις βενζίνες μας , φαντάσου χρησιμοποιώ το τελευταίο διάστημα ως επι το πλείστον 100αρα βενζίνη , γιατί την έπαθα δύο φορές από νοθευμένη βενζίνη το τελευταίο διάστημα, παρατηρώντας πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα χωρίς αλλά θέματα . Δεν λέω βέβαια ότι η συνεχής χρήση 100αρας είναι πανάκεια όταν δεν προβλέπεται , αλλά αυτή είναι άλλη συζήτηση. Αναφορικά με τα λάδια , κοιτάω να βάζω αυτά που έχουν προδιαγραφή dexos 2 ιδανικά τελευταίας γενιάς αλλά δεν έχω κατασταλάξει σε κάποια σταθερή μάρκα . Μπορείς να μου προτείνεις κάποιο συγκεκριμένο λάδι και πρόσθετο λαδιού αν έχεις κάτι υπόψην ; Το Aral είναι φρεσκότατο ούτε 2 ημερών , οποτε σε πρώτη φάση θα μπορούσα να βάλω μόνο κάποιο πρόσθετο λαδιού . Τα λάδια που βάζεις ειναι καλά, αν και όπως σου εγραψα εχουν προδιαγραφες προηγούμενης δεκαετιας . Συνεχισε με αυτα και δοκιμασε πρόσθετα. Υπάρχουν πρόσθετα απο πολλές εταιρείες αλλα καλο ειναι να μπουν με φρέσκο λαδι. Θα σου στείλω σε pm ενα πρόσθετο γιατι δεν θέλω να νομιζουν οτι διαφημίζω καποια εταιρεια. Επίσης στην επόμενη αλλαγη χρησιμοποιησε καποιο καθαριστικο κινητηρα(flushing oil)ώστε να μην μείνουν κατάλοιπα απο τα παλιά μολυσμένα λάδια ,που μπορούν να επηρεάσουν το καινούργιο λαδι. 1
atheatos Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Όσο για την βενζίνη δεν είναι απαραίτητη η 100αρα εκτός και βρίσκεσαι σε πρατήριο που δεν είσαι σίγουρος τι θα σου βάλει. Αν βρεις πρατήριο που έχει 95 και το εμπιστεύεσαι προτιμησε την 95αρα. Δεν σε γλυτωνει από το πρόβλημα η χρήση 100αρας. Άπαξ και το λαδι χαλάσει ότι και να κανείς δεν το διορθώνει η βενζίνη. Θα το καταλάβεις μόλις δεις τον αισθητήρα λάμδα που θα είναι κατάμαυρος και καλυμμένος από Καμμένο λαδι λες και καις diesel. Η κατανάλωση λαδιου ειναι αναποφευκτη σε αυτοκίνητα της ηλικίας μας. Σκοπός δεν ειναι να την περιορίσουμε βάζοντας χοντρυτερα λάδια ή πρόσθετα που την σταματούν (και καλά). Σκοπός μας ειναι , το Καμμένο λαδι να μην καταστρέψει τους λάμδα. Αυτό γίνεται είτε διατηρώντας το λαδι καθαρό ή βάζοντας λαδι , που και να καεί δεν αφήνει κατάλοιπα (σύγχρονων προδιαγραφών). Επεξ/σία 21 Δεκεμβρίου 2024 από atheatos 1
filipprin Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Εχουν πλακα αυτα που διαβαζω εδω μεσα για το λαμδα........... Η συμβουλη μου .Ο εγκεφαλος του κινητηρα βρίσκεται πανω στο μοτερ με αποτελεσμα να υπερθερμαίνεται ειδικά το καλοκαιρι με αποτελεσμα να λιώνουν οι κολλήσεις.Βγαζεις τις δυο φισες και κοιτας προσεκτικα να δεις αν υπαρχουν πινακια που δεν ειναι στο ιδιο ύψος αλλα ποιο χαμηλα.Αν βρεις ψαχνεις ηλεκτονικο να στον ανοιξει και να στα κολησει και κάνεις προσευχη να φτιαξει.Υπόψιν ο εγκεφαλος αυτός ειναι προβληματικός και δεν υπαρχει πουθενα μονο απο αγγλια.Μετα πετας το αμαξι. Και το δευτερο και φτηνοτερο που μπορει να το προκαλει ειναι ο αισθητηρας στροφών. Στις 19/12/2024 στις 12:32 ΜΜ, makaofficial είπε εχω αλλαξει πεταλουδα πριν κανα μηνα μαζι με νεο καλωδιο με βυσμα κλασικο προβλημα απο τον εγκεφαλο που ολοι αλλαζουν πεταλουδα Επεξ/σία 21 Δεκεμβρίου 2024 από filipprin 1
papoys1 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Στις 20/12/2024 στις 4:03 ΜΜ, atheatos είπε Αν στο ξανακάνει εχε υπόψη σου ότι τα λάδια που βάζεις μπορεί να είναι το πρόβλημα. Έχω αλλάξει 2 καταλύτες και 4 λαμδα εξαιτίας των λαδιων. opel vectra 1,6 XE του 2005 . Ο κατασκευαστής για μένα λέει αλλαγή στα 25.000 χιλιόμετρα . Ακόμη και στην εγγύηση έκανα μία αλλαγή ενδιάμεσα έξω σε συνεργείο. Στα 3 χρονια παράτησα την αντιπροσωπεία γιατί είναι κλέφτες και κάνω αλλαγές μόνος κάθε 6 με 7 χιλιάδες χιλιόμετρα μαζί με φίλτρο. Λάδι 10/40 από το lidl το οποίο μου έχουν πει είναι το ίδιο με το GM OPEL. Χιλιόμετρα 393.000 υγραέριο από τα 128.000 λαδάκια βγάζω όσα βαζω σχεδόν αντε να λείπουν 100-150 ml. Καταλύτης λ δεν έχουν αναψει φυσικά δεν τους πειράζω. Για μενα δυστυχώς πολλοί ακολουθούν την οδηγία opel λάδια στα 25.000 χιλιόμετρα σύντομα αρχίζουν τα προβλήματα και αναρωτιούνται τι φταίει. 4 ώρες πριν, Gamer100 είπε τον καταλύτη ; Εχω το αυτοκίνητο με κωδικό κίνητρα Z16XEP , αλλά δυστυχώς δεν ξέρω τι σύστημα υγραερίου φοράει γιατί δεν ασχολήθηκα ποτέ . Είσαι άτυχος φίλε εχεις τον κινητήτα z16XEP ενώ ο προηγούμενος που έχω εγω z16xe ειναι από τους καλύτερους για υγραέριο. Αν το γυρίσεις υγραέριο βρες καλό εγκαταστάτη και βάλε ψεκασμούς βενζίνης. Ειναι ευαίσθητος ο δικός σου. 4 ώρες πριν, meletis_m είπε Και έλεγχο τη φίσα , εάν φέρνει σωστές μετρήσεις. Τα Opel λόγω και της βαλβίδας πίεσης λαδιού (διαρροής) πολλές φορές γεμίζει λάδι όλη η πλεξούδα , και των λ . Μελέτη η βαλβίδα πίεσης λαδιού ξέρεις αν είναι κοντά στο φίλτρο λαδιού γιατί βλέπω κάτι λαδάκια εκεί τελευταία;;;; 1
meletis_m Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 3 λεπτά πριν, papoys1 είπε opel vectra 1,6 XE του 2005 . Ο κατασκευαστής για μένα λέει αλλαγή στα 25.000 χιλιόμετρα . Ακόμη και στην εγγύηση έκανα μία αλλαγή ενδιάμεσα έξω σε συνεργείο. Στα 3 χρονια παράτησα την αντιπροσωπεία γιατί είναι κλέφτες και κάνω αλλαγές μόνος κάθε 6 με 7 χιλιάδες χιλιόμετρα μαζί με φίλτρο. Λάδι 10/40 από το lidl το οποίο μου έχουν πει είναι το ίδιο με το GM OPEL. Χιλιόμετρα 393.000 υγραέριο από τα 128.000 λαδάκια βγάζω όσα βαζω σχεδόν αντε να λείπουν 100-150 ml. Καταλύτης λ δεν έχουν αναψει φυσικά δεν τους πειράζω. Για μενα δυστυχώς πολλοί ακολουθούν την οδηγία opel λάδια στα 25.000 χιλιόμετρα σύντομα αρχίζουν τα προβλήματα και αναρωτιούνται τι φταίει. Είσαι άτυχος φίλε εχεις τον κινητήτα z16XEP ενώ ο προηγούμενος που έχω εγω z16xe ειναι από τους καλύτερους για υγραέριο. Αν το γυρίσεις υγραέριο βρες καλό εγκαταστάτη και βάλε ψεκασμούς βενζίνης. Ειναι ευαίσθητος ο δικός σου. Μελέτη η βαλβίδα πίεσης λαδιού ξέρεις αν είναι κοντά στο φίλτρο λαδιού γιατί βλέπω κάτι λαδάκια εκεί τελευταία;;;; Εάν είναι σαν ποτήρι η θήκη φίλτρου λαδιού όπως σε Corsa C/ Tigra και του Vectra που έχεις , έχει φλάντζες περίεργες η θήκη φίλτρου λαδιού. Θέλει να τη βγάλεις . Πάρε μόνο τις γνήσιες ! 15-20€ τις είχα πάρει. 1
georgiouu Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 OPEL ASTRA που σκορτσαρει στις χαμηλες στροφες υπαρχει περιπτωση να ειναι αισθητηρας λ; πολλαπλασιαστες,μπουζοκαλωδια εχουν αλλαχτει
meletis_m Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 2 λεπτά πριν, georgiouu είπε OPEL ASTRA που σκορτσαρει στις χαμηλες στροφες υπαρχει περιπτωση να ειναι αισθητηρας λ; πολλαπλασιαστες,μπουζοκαλωδια εχουν αλλαχτει Ίσως και EGR βαλβίδα . Έλεγχο σε μηχανικό και με διαγνωστικό live data. Ποιο Astra κωδικό μοτέρ . Δε μπορεί να έχει και πολλαπλασιαστές και μπουζί καλώδια μαζί. 1
atheatos Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 2 λεπτά πριν, georgiouu είπε OPEL ASTRA που σκορτσαρει στις χαμηλες στροφες υπαρχει περιπτωση να ειναι αισθητηρας λ; πολλαπλασιαστες,μπουζοκαλωδια εχουν αλλαχτει Αν ειναι αισθητήρας θα σου βγάλει check . Αυτό που μπορεί να συμβαίνει σε σένα μπορεί να είναι Low-speed pre-ignition (LSPI) που παλι μπορεί να δημιουργείται από τα λάδια, που παίρνανε στον κύλινδρο ή τα άκαυστα κατάλοιπα τους. 29 λεπτά πριν, papoys1 είπε opel vectra 1,6 XE του 2005 . Ο κατασκευαστής για μένα λέει αλλαγή στα 25.000 χιλιόμετρα . Ακόμη και στην εγγύηση έκανα μία αλλαγή ενδιάμεσα έξω σε συνεργείο. Στα 3 χρονια παράτησα την αντιπροσωπεία γιατί είναι κλέφτες και κάνω αλλαγές μόνος κάθε 6 με 7 χιλιάδες χιλιόμετρα μαζί με φίλτρο. Λάδι 10/40 από το lidl το οποίο μου έχουν πει είναι το ίδιο με το GM OPEL. Χιλιόμετρα 393.000 υγραέριο από τα 128.000 λαδάκια βγάζω όσα βαζω σχεδόν αντε να λείπουν 100-150 ml. Καταλύτης λ δεν έχουν αναψει φυσικά δεν τους πειράζω. Για μενα δυστυχώς πολλοί ακολουθούν την οδηγία opel λάδια στα 25.000 χιλιόμετρα σύντομα αρχίζουν τα προβλήματα και αναρωτιούνται τι φταίει. Είσαι άτυχος φίλε εχεις τον κινητήτα z16XEP ενώ ο προηγούμενος που έχω εγω z16xe ειναι από τους καλύτερους για υγραέριο. Αν το γυρίσεις υγραέριο βρες καλό εγκαταστάτη και βάλε ψεκασμούς βενζίνης. Ειναι ευαίσθητος ο δικός σου. Μελέτη η βαλβίδα πίεσης λαδιού ξέρεις αν είναι κοντά στο φίλτρο λαδιού γιατί βλέπω κάτι λαδάκια εκεί τελευταία;;;; Σε έχει σώσει το υγραέριο εσένα. Αν το γυρίσεις σε βενζίνη στα επόμενα 5000 χιλιόμετρα βαζω στοίχημα ότι θα σου βγάλει και εσένα προβλημα. Το υγραέριο δεν βρωμίζει τοσο εύκολα τα λάδια. 54 λεπτά πριν, filipprin είπε Εχουν πλακα αυτα που διαβαζω εδω μεσα για το λαμδα........... Η συμβουλη μου .Ο εγκεφαλος του κινητηρα βρίσκεται πανω στο μοτερ με αποτελεσμα να υπερθερμαίνεται ειδικά το καλοκαιρι με αποτελεσμα να λιώνουν οι κολλήσεις.Βγαζεις τις δυο φισες και κοιτας προσεκτικα να δεις αν υπαρχουν πινακια που δεν ειναι στο ιδιο ύψος αλλα ποιο χαμηλα.Αν βρεις ψαχνεις ηλεκτονικο να στον ανοιξει και να στα κολησει και κάνεις προσευχη να φτιαξει.Υπόψιν ο εγκεφαλος αυτός ειναι προβληματικός και δεν υπαρχει πουθενα μονο απο αγγλια.Μετα πετας το αμαξι. Και το δευτερο και φτηνοτερο που μπορει να το προκαλει ειναι ο αισθητηρας στροφών. κλασικο προβλημα απο τον εγκεφαλο που ολοι αλλαζουν πεταλουδα Έχει προβληματικό εγκέφαλο το συγκεκριμένο ASTRA ?
filipprin Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, atheatos είπε Έχει προβληματικό εγκέφαλο το συγκεκριμένο ASTRA ? για Στιλο φιατ ανοιχτηκε το θεμα.Εκει απαντησα και εκανα και παραθεση.ΤΑ ΑΣΤΡΑ κακώς μπηκανε στο θεμα. Εχουν πλακα αυτα που διαβαζω εδω μεσα για το λαμδα........... Η συμβουλη μου .Ο εγκεφαλος του κινητηρα βρίσκεται πανω στο μοτερ με αποτελεσμα να υπερθερμαίνεται ειδικά το καλοκαιρι με αποτελεσμα να λιώνουν οι κολλήσεις.Βγαζεις τις δυο φισες και κοιτας προσεκτικα να δεις αν υπαρχουν πινακια που δεν ειναι στο ιδιο ύψος αλλα ποιο χαμηλα.Αν βρεις ψαχνεις ηλεκτονικο να στον ανοιξει και να στα κολησει και κάνεις προσευχη να φτιαξει.Υπόψιν ο εγκεφαλος αυτός ειναι προβληματικός και δεν υπαρχει πουθενα μονο απο αγγλια.Μετα πετας το αμαξι. Και το δευτερο και φτηνοτερο που μπορει να το προκαλει ειναι ο αισθητηρας στροφών. Στις 19/12/2024 στις 8:50 ΠΜ, makaofficial είπε καλημερα εχω ενα fiat stilo 1600cc μου βγαζει τσεκ P0420 θα ηθελα να μαθω αν υπαρχει περιπτωση να σβηνει το αυτοκινητο λογο καμμενου αισθητηρα λ; Επεξ/σία 21 Δεκεμβρίου 2024 από filipprin
NT1G Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 31 λεπτά πριν, atheatos είπε Αν ειναι αισθητήρας θα σου βγάλει check . Αυτό που μπορεί να συμβαίνει σε σένα μπορεί να είναι Low-speed pre-ignition (LSPI) που παλι μπορεί να δημιουργείται από τα λάδια, που παίρνανε στον κύλινδρο ή τα άκαυστα κατάλοιπα τους. Σε έχει σώσει το υγραέριο εσένα. Αν το γυρίσεις σε βενζίνη στα επόμενα 5000 χιλιόμετρα βαζω στοίχημα ότι θα σου βγάλει και εσένα προβλημα. Το υγραέριο δεν βρωμίζει τοσο εύκολα τα λάδια. Έχει προβληματικό εγκέφαλο το συγκεκριμένο ASTRA ? LSPI σε ατμοσφαιρικό κινητήρα έμμεσου ψεκασμού;
Byron_91 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 24 λεπτά πριν, filipprin είπε για Στιλο φιατ ανοιχτηκε το θεμα.Εκει απαντησα και εκανα και παραθεση.ΤΑ ΑΣΤΡΑ κακώς μπηκανε στο θεμα. Εχουν πλακα αυτα που διαβαζω εδω μεσα για το λαμδα........... Η συμβουλη μου .Ο εγκεφαλος του κινητηρα βρίσκεται πανω στο μοτερ με αποτελεσμα να υπερθερμαίνεται ειδικά το καλοκαιρι με αποτελεσμα να λιώνουν οι κολλήσεις.Βγαζεις τις δυο φισες και κοιτας προσεκτικα να δεις αν υπαρχουν πινακια που δεν ειναι στο ιδιο ύψος αλλα ποιο χαμηλα.Αν βρεις ψαχνεις ηλεκτονικο να στον ανοιξει και να στα κολησει και κάνεις προσευχη να φτιαξει.Υπόψιν ο εγκεφαλος αυτός ειναι προβληματικός και δεν υπαρχει πουθενα μονο απο αγγλια.Μετα πετας το αμαξι. Και το δευτερο και φτηνοτερο που μπορει να το προκαλει ειναι ο αισθητηρας στροφών. Αν τελικά είναι εγκέφαλος και τον φτιάξει,να αλλάξει και μέρος. Εγώ όταν τον άλλαξα,άλλαξα και θέση και τον έβαλα δίπλα στην μπαταριοθήκη για να μην κάθεται πάνω στον κινητήρα. Σωτήρια κίνηση
Gamer100 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, filipprin είπε Εχουν πλακα αυτα που διαβαζω εδω μεσα για το λαμδα........... Η συμβουλη μου .Ο εγκεφαλος του κινητηρα βρίσκεται πανω στο μοτερ με αποτελεσμα να υπερθερμαίνεται ειδικά το καλοκαιρι με αποτελεσμα να λιώνουν οι κολλήσεις.Βγαζεις τις δυο φισες και κοιτας προσεκτικα να δεις αν υπαρχουν πινακια που δεν ειναι στο ιδιο ύψος αλλα ποιο χαμηλα.Αν βρεις ψαχνεις ηλεκτονικο να στον ανοιξει και να στα κολησει και κάνεις προσευχη να φτιαξει.Υπόψιν ο εγκεφαλος αυτός ειναι προβληματικός και δεν υπαρχει πουθενα μονο απο αγγλια.Μετα πετας το αμαξι. Και το δευτερο και φτηνοτερο που μπορει να το προκαλει ειναι ο αισθητηρας στροφών. κλασικο προβλημα απο τον εγκεφαλο που ολοι αλλαζουν πεταλουδα Υπάρχει ενδεχόμενο να είναι παρόμοια και η δική μου περίπτωση ; Γιατί σε συζήτηση που είχα σήμερα με φίλο μου ανέφερε ότι και ο εγκέφαλος του δικού μου μοντέλου βρίσκεται πάνω από το μοτέρ και υπερθερμαίνεται εύκολα και να κοιτάξω και αυτήν την εκδοχή. 1 ώρα πριν, georgiouu είπε OPEL ASTRA που σκορτσαρει στις χαμηλες στροφες υπαρχει περιπτωση να ειναι αισθητηρας λ; πολλαπλασιαστες,μπουζοκαλωδια εχουν αλλαχτει Σου κρατάει ρελαντί ; Εμένα κρατούσε με το ζόρι και ήταν βαλβίδα EGR , βέβαια μου είχε εμφανίσει και την αντίστοιχη βλάβη ( p0400 ) .
atheatos Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, NT1G είπε LSPI σε ατμοσφαιρικό κινητήρα έμμεσου ψεκασμού; Το φαινόμενο είναι έντονο σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού και turbo αλλά δεν είναι αποκλειστικότητα των κινητήρων αυτών. Προϋπήρχε το LSPI και σε παλιούς κινητήρες με υψηλή συμπίεση και μεταβλητές βαλβίδες εισαγωγής που στροβίλιζαν το μίγμα στον κύλινδρο αλλά με τους κινητήρες άμεσου ψεκασμού έγινε πιο αισθητό και έντονο φαινόμενο. Η Opel με την προδιαγραφή Dexos gen 2 βασικά αυτό προσπάθησε να μετριάσει , μιας και στους κινητήρες που έβγαλε μετά το 2015 , που ήταν παραλλαγή των αρχικών κινητήρων της από το 2000, τα φαινόμενα του LSPI έγιναν ακόμα πιο έντονα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα