Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Byron_91 είπε

Το ίδιο και εγώ με το ίδιο μοντέλο. Δεν ήταν ο Λ, ήταν ο καταλύτης εν τέλει

Τι ζημιά είχε ο καταλύτης? Ήταν ελαττωματικός ?  Έχω μια ερωτηση και για τους δυο σας. Τι κατανάλωση λαδιου έχετε ή είχατε από το μοντέλο αυτό και τι λάδια του βάζατε - βάζετε?

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
9 ώρες πριν, atheatos είπε

Τι ζημιά είχε ο καταλύτης? Ήταν ελαττωματικός ?  Έχω μια ερωτηση και για τους δυο σας. Τι κατανάλωση λαδιου έχετε ή είχατε από το μοντέλο αυτό και τι λάδια του βάζατε - βάζετε?

Μετα απο 23 χρονια,ηθελε αλλαγη απλα 😂 Καταναλωση λαδιου εχω,απλα ειναι λογικο λογω χιλιομετρων(314.000) και υγραεριου. 10W-40 της Selenia βαζω

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Byron_91 είπε

Μετα απο 23 χρονια,ηθελε αλλαγη απλα 😂 Καταναλωση λαδιου εχω,απλα ειναι λογικο λογω χιλιομετρων(314.000) και υγραεριου. 10W-40 της Selenia βαζω

Αν στο ξανακάνει εχε υπόψη σου ότι τα λάδια που βάζεις μπορεί να είναι το πρόβλημα.  Έχω αλλάξει 2 καταλύτες και 4 λαμδα εξαιτίας των λαδιων. 

Δημοσ.

Καλησπέρα , για να μην ανοίγω νέο θέμα αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα ( p0420 ) . Εχω ένα Opel Astra h 1600 κυβικά του 2005 , στο οποίο άλλαξα πρόσφατα καταλύτη και αισθητήρες λάμδα  ( τον Μάρτιο ) και εδώ και κάνα τρίμηνο έχω μόνιμα αναμμένο το λαμπάκι με αυτήν την βλάβη . Παρεμπιπτόντως τις προάλλες δεν μου κρατούσε ρελαντί και μου είχε βγάλει βλάβη p0400 και είπα μήπως προέρχεται από εκεί , αλλά από ότι φαίνεται δεν ήταν αυτή η αιτία , καθότι αλλάξαμε στο συνεργείο την βαλβίδα EGR και σήμερα μετά από 100 χιλιόμετρα ξανά άναψε το λαμπάκι κινητήρα με την ένδειξη p0420 . Εχω ψιλό αγανακτήσει γιατί δεν είναι φθηνή η αντικατάσταση του καταλύτη και των αισθητήρων λάμδα και δεν ξέρω αν χρειάζονται πάλι αλλαγή . Έχετε καμία ιδέα αν πρόκειται για κάτι άλλο , ή απλά ο καταλύτης είναι πάλι για αλλαγή ; 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Gamer100 είπε

Καλησπέρα , για να μην ανοίγω νέο θέμα αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα ( p0420 ) . Εχω ένα Opel Astra h 1600 κυβικά του 2005 , στο οποίο άλλαξα πρόσφατα καταλύτη και αισθητήρες λάμδα  ( τον Μάρτιο ) και εδώ και κάνα τρίμηνο έχω μόνιμα αναμμένο το λαμπάκι με αυτήν την βλάβη . Παρεμπιπτόντως τις προάλλες δεν μου κρατούσε ρελαντί και μου είχε βγάλει βλάβη p0400 και είπα μήπως προέρχεται από εκεί , αλλά από ότι φαίνεται δεν ήταν αυτή η αιτία , καθότι αλλάξαμε στο συνεργείο την βαλβίδα EGR και σήμερα μετά από 100 χιλιόμετρα ξανά άναψε το λαμπάκι κινητήρα με την ένδειξη p0420 . Εχω ψιλό αγανακτήσει γιατί δεν είναι φθηνή η αντικατάσταση του καταλύτη και των αισθητήρων λάμδα και δεν ξέρω αν χρειάζονται πάλι αλλαγή . Έχετε καμία ιδέα αν πρόκειται για κάτι άλλο , ή απλά ο καταλύτης είναι πάλι για αλλαγή ; 

Οι φισες είναι οκ , είναι οι καθαρές από λάδι (βαλβίδα πίεσης λαδιού) , συχνό θέμα στα Opel.

Βγάζει και άλλα σφάλματα άσχετα μαζί ; 

Έχει και υγραέριο επάνω;

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Gamer100 είπε

Καλησπέρα , για να μην ανοίγω νέο θέμα αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα ( p0420 ) . Εχω ένα Opel Astra h 1600 κυβικά του 2005 , στο οποίο άλλαξα πρόσφατα καταλύτη και αισθητήρες λάμδα  ( τον Μάρτιο ) και εδώ και κάνα τρίμηνο έχω μόνιμα αναμμένο το λαμπάκι με αυτήν την βλάβη . Παρεμπιπτόντως τις προάλλες δεν μου κρατούσε ρελαντί και μου είχε βγάλει βλάβη p0400 και είπα μήπως προέρχεται από εκεί , αλλά από ότι φαίνεται δεν ήταν αυτή η αιτία , καθότι αλλάξαμε στο συνεργείο την βαλβίδα EGR και σήμερα μετά από 100 χιλιόμετρα ξανά άναψε το λαμπάκι κινητήρα με την ένδειξη p0420 . Εχω ψιλό αγανακτήσει γιατί δεν είναι φθηνή η αντικατάσταση του καταλύτη και των αισθητήρων λάμδα και δεν ξέρω αν χρειάζονται πάλι αλλαγή . Έχετε καμία ιδέα αν πρόκειται για κάτι άλλο , ή απλά ο καταλύτης είναι πάλι για αλλαγή ; 

Μπορείς να μου πεις τι λάδια βάζεις ?

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Οι φισες είναι οκ , είναι οι καθαρές από λάδι (βαλβίδα πίεσης λαδιού) , συχνό θέμα στα Opel.

Βγάζει και άλλα σφάλματα άσχετα μαζί ; 

Έχει και υγραέριο 

Λογικά είναι οκ , δεν μου έχει αναφέρει κάτι ο μάστορας , αισθητήρα στάθμης λαδιού άλλαξα 3 φορές μέχρι τώρα , η τελευταία πριν λίγες μέρες στο μεγάλο σέρβις που έκανα και ελπίζω να μην χρειαστεί άλλη , γιατί αυτήν την φορά έβαλα γνήσιο μεταχειρισμένο λέγοντας δεν έχω να χάσω κατι ,  ελπίζοντας να το έλυσα αυτό τουλάχιστον  , ενώ τις άλλες δύο φορές aftermarket και το πρόβλημα παρέμενε . Ναι φορά και υγραέριο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη αλλα εγώ το δουλεύω μόνο με βενζίνη επειδή δεν ασχολήθηκα καθόλου με αυτό , καθώς φαντάζομαι θα ήθελαν πολλά πράγματα συντήρηση και το άφησα έτσι όπως ήταν .

5 λεπτά πριν, atheatos είπε

Μπορείς να μου πεις τι λάδια βάζεις ?

Βάζω ότι συνιστά ο κατασκευαστής , στην προκειμένη περίπτωση 5W-40 . Μέχρι τώρα είχα το Motul x clean 8100 και τώρα το άλλαξα σε Aral hightronic . Δεν ξέρω αν φταίνε τα λάδια αλλά δεν είναι να πεις ότι βάζω ότι μου καπνίσει , ακολουθώ το βιβλίο σέρβις βάζοντας αυτό που προτείνει η Opel .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, Gamer100 είπε

Λογικά είναι οκ , δεν μου έχει αναφέρει κάτι ο μάστορας , αισθητήρα στάθμης λαδιού άλλαξα 3 φορές μέχρι τώρα , η τελευταία πριν λίγες μέρες στο μεγάλο σέρβις που έκανα και ελπίζω να μην χρειαστεί άλλη , γιατί αυτήν την φορά έβαλα γνήσιο μεταχειρισμένο λέγοντας δεν έχω να χάσω κατι ,  ελπίζοντας να το έλυσα αυτό τουλάχιστον  , ενώ τις άλλες δύο φορές aftermarket και το πρόβλημα παρέμενε . Ναι φορά και υγραέριο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη αλλα εγώ το δουλεύω μόνο με βενζίνη επειδή δεν ασχολήθηκα καθόλου με αυτό , καθώς φαντάζομαι θα ήθελαν πολλά πράγματα συντήρηση και το άφησα έτσι όπως ήταν .

Βάζω ότι συνιστά ο κατασκευαστής , στην προκειμένη περίπτωση 5W-40 . Μέχρι τώρα είχα το Motul x clean 8100 και τώρα το άλλαξα σε Aral hightronic . Δεν ξέρω αν φταίνε τα λάδια αλλά δεν είναι να πεις ότι βάζω ότι μου καπνίσει , ακολουθώ το βιβλίο σέρβις βάζοντας αυτό που προτείνει η Opel .

Οκ καλώς ήλθες στο club. Το αμαξι σου έχει μεταβλητα και τα λάδια που βάζεις παίζουν μεγάλο ρόλο στην λειτουργία του κινητήρα.  Με τα κατάλληλα λαδια , όλα αυτά τα προβλήματα που έχει ο κινητήρας σου, μπορούν να εξαφανιστούν.  Είναι πολύ καλός κινητήρας και η opel έχει βγάλει την δικιά της προδιαγραφή για τα λάδια που πρέπει να φοραει . Τα λάδια που ανέφερες, εχουν την προδιαγραφή Dexos II. Αλλά από τότε που βγήκε αυτή η προδιαγραφή μέχρι τώρα έχουν αλλάξει κάποια πράγματα , στο θέμα βενζίνης. Τα καύσιμα μας τα τελευταία χρόνια έχουν πρόσθετα και κάποιο ποσοστό βιοαιθανόλης, αλλά  από την νοθεία που επικρατεί με αλλά στοιχεία στα περισσότερα βενζινάδικα , τα πρόσθετα και συγκεκριμένα η βιοαιθανόλη , προκαλούν μόλυνση στον λαδι και καταστροφή των ιδιοτήτων του. Οι νεότερες προδιαγραφες λαδιών αντιμετωπίζουν το θέμα αυτό της βενζίνης καλύτερα από τις παλιές προδιαγραφες. Αν δεν έχεις σκοπό να αλλάξεις λαδια με ποιο σύγχρονες προδιαγραφες , σου συνιστώ να βάλεις συγκεκριμένα πρόσθετα λαδιου, που θα προστατέψουν το λαδι και τον κινητήρα. Τα προσθετα βενζίνης ειναι προσωρινή λύση μιας και το λαδι αν μολυνθεί μόνο με αλλαγή διορθώνεται. Αυτό έχω κάνει εγώ στο δικό μου και είμαι τώρα ένα χρόνο σχεδόν check engine free. Τα ίδια ακριβώς συμπτώματα και προβλήματα  με σένα και μετά από πολύ ψάξιμο κατάφερα να έχω ένα αμαξι απροβλημάτιστο, αλλάζοντας μόνο λάδια .

 

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
10 ώρες πριν, atheatos είπε

Οκ καλώς ήλθες στο club. Το αμαξι σου έχει μεταβλητα και τα λάδια που βάζεις παίζουν μεγάλο ρόλο στην λειτουργία του κινητήρα.  Με τα κατάλληλα λαδια , όλα αυτά τα προβλήματα που έχει ο κινητήρας σου, μπορούν να εξαφανιστούν.  Είναι πολύ καλός κινητήρας και η opel έχει βγάλει την δικιά της προδιαγραφή για τα λάδια που πρέπει να φοραει . Τα λάδια που ανέφερες, εχουν την προδιαγραφή Dexos II. Αλλά από τότε που βγήκε αυτή η προδιαγραφή μέχρι τώρα έχουν αλλάξει κάποια πράγματα , στο θέμα βενζίνης. Τα καύσιμα μας τα τελευταία χρόνια έχουν πρόσθετα και κάποιο ποσοστό βιοαιθανόλης, αλλά  από την νοθεία που επικρατεί με αλλά στοιχεία στα περισσότερα βενζινάδικα , τα πρόσθετα και συγκεκριμένα η βιοαιθανόλη , προκαλούν μόλυνση στον λαδι και καταστροφή των ιδιοτήτων του. Οι νεότερες προδιαγραφες λαδιών αντιμετωπίζουν το θέμα αυτό της βενζίνης καλύτερα από τις παλιές προδιαγραφες. Αν δεν έχεις σκοπό να αλλάξεις λαδια με ποιο σύγχρονες προδιαγραφες , σου συνιστώ να βάλεις συγκεκριμένα πρόσθετα λαδιου, που θα προστατέψουν το λαδι και τον κινητήρα. Τα προσθετα βενζίνης ειναι προσωρινή λύση μιας και το λαδι αν μολυνθεί μόνο με αλλαγή διορθώνεται. Αυτό έχω κάνει εγώ στο δικό μου και είμαι τώρα ένα χρόνο σχεδόν check engine free. Τα ίδια ακριβώς συμπτώματα και προβλήματα  με σένα και μετά από πολύ ψάξιμο κατάφερα να έχω ένα αμαξι απροβλημάτιστο, αλλάζοντας μόνο λάδια .

 

Καλώς σας βρήκα και σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας πρώτα από όλα . Δυστυχώς atheatos έτσι όπως τα λες είναι με τις βενζίνες μας , φαντάσου χρησιμοποιώ το τελευταίο διάστημα ως επι το πλείστον 100αρα βενζίνη , γιατί την έπαθα δύο φορές από νοθευμένη βενζίνη το τελευταίο διάστημα, παρατηρώντας πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα χωρίς αλλά θέματα . Δεν λέω βέβαια ότι η συνεχής χρήση 100αρας είναι πανάκεια όταν δεν προβλέπεται , αλλά αυτή είναι άλλη συζήτηση. Αναφορικά με τα λάδια , κοιτάω να βάζω αυτά που έχουν προδιαγραφή dexos 2 ιδανικά τελευταίας γενιάς αλλά δεν έχω κατασταλάξει σε κάποια σταθερή μάρκα . Μπορείς να μου προτείνεις κάποιο συγκεκριμένο λάδι και πρόσθετο λαδιού αν έχεις κάτι υπόψην ; Το Aral είναι φρεσκότατο ούτε 2 ημερών , οποτε σε πρώτη φάση θα μπορούσα να βάλω μόνο κάποιο πρόσθετο λαδιού .

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Gamer100 είπε

Λογικά είναι οκ , δεν μου έχει αναφέρει κάτι ο μάστορας , αισθητήρα στάθμης λαδιού άλλαξα 3 φορές μέχρι τώρα , η τελευταία πριν λίγες μέρες στο μεγάλο σέρβις που έκανα και ελπίζω να μην χρειαστεί άλλη , γιατί αυτήν την φορά έβαλα γνήσιο μεταχειρισμένο λέγοντας δεν έχω να χάσω κατι ,  ελπίζοντας να το έλυσα αυτό τουλάχιστον  , ενώ τις άλλες δύο φορές aftermarket και το πρόβλημα παρέμενε . Ναι φορά και υγραέριο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη αλλα εγώ το δουλεύω μόνο με βενζίνη επειδή δεν ασχολήθηκα καθόλου με αυτό , καθώς φαντάζομαι θα ήθελαν πολλά πράγματα συντήρηση και το άφησα έτσι όπως ήταν .

 

Λόγω υγραεριου μήπως είχαν βάλει κλέφτες / αποστάτες στους λ και διαβάζει λάθος οι λ και σου ανάβει για καταλύτη ; Δες και το καταλύτη βέβαια.

Ίσως είναι και από fuel trims λόγω του υγραερίου να θέλει σωστό προγραμματισμό. Αφού το έχεις βρες ένα εγκαταστατη κάντε έλεγχο συντήρηση στο σύστημα και αλλαγή τα φίλτρα και χρησιμοποίησε το.

Όσο αφορά τα λάδια επειδή είδα ότι θες και πρόσθετο. Δε είναι υποχρεωτικό κάθε φορά να ρίχνεις . Δες της Motorkote και βάλε λάδι με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Συνήθως έχουν διάρκεια από 30.000 - 50,000 τα αντιτριβικα.

Δημοσ.

Μακάρι να είναι το θέμα στους λ , τι να πω δεν ξέρω αν έχουν βάλει τίποτα κλέφτες γιατί όταν τους αλλάξαμε δεν μου ανέφερε κάτι από το συνεργείο . Καταλύτη bosal και λ της Delphi είχαμε βάλει , καλές μάρκες δηλαδή . Όσον αφορά το υγραέριο όλο λέω θα ασχοληθώ και το αναβάλω , αλλά μπορεί να το ψάξω ειδικά αν βρω κάποιον καλο εγκαταστατη . Σε ευχαριστώ Μελέτη για την σύσταση για το πρόσθετο , θα ρωτήσω τον μηχανικό αν έχει ρίξει και αν όχι θα πάρω ένα να ρίξω κάποια στιγμή .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Gamer100 είπε

Μακάρι να είναι το θέμα στους λ , τι να πω δεν ξέρω αν έχουν βάλει τίποτα κλέφτες γιατί όταν τους αλλάξαμε δεν μου ανέφερε κάτι από το συνεργείο . Καταλύτη bosal και λ της Delphi είχαμε βάλει , καλές μάρκες δηλαδή . Όσον αφορά το υγραέριο όλο λέω θα ασχοληθώ και το αναβάλω , αλλά μπορεί να το ψάξω ειδικά αν βρω κάποιον καλο εγκαταστατη . Σε ευχαριστώ Μελέτη για την σύσταση για το πρόσθετο , θα ρωτήσω τον μηχανικό αν έχει ρίξει και αν όχι θα πάρω ένα να ρίξω κάποια στιγμή .

Συνήθως τα Opel έχουν ιδιοτροπία σε λ.

Delphi θεωρείται καλή μάρκα . Εμένα το κατάστημα επειδή έχω αλλάξει και τους 2 πρότεινε Bosch. Τους άλλαξα μόνος μου.

Για καταλύτη δε γνωρίζω.

Όσο για πρόσθετο αντιτριβικο εγώ χρησιμοποίησα το Ceratec της Liqui Moly σε Corsa C (με 250,000+).

Καλό είναι να το ρίξεις με καινούργια λάδια / φίλτρο , και θα αφαιρέσεις τη ποσότητα αντιτριβικου στη συνολική ποσότητα λαδιού. Μετά τα 1000 χιλιόμετρα είδα διαφορά , ησύχασε το μοτέρ και ειδικά τα ωστηρια το πρωί. Κραταει όσα χιλιόμετρα σου ανέφερα 30,000-50,000. Όσο για το υγραέριο το σύστημα έχει επάνω , και ποιο κωδικό μοτέρ έχει ; 

Ότι σου πει και ο μάστορας σου.

 

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.

Σε επικοινωνία που ειχα με τον μάστορα , μου είπε ότι θα το ελέγξει την επόμενη φορά που θα πάω αν φοράει κλέφτες / αποστάτες στους λ ώστε να τους βγάλουμε . Θα του το αναφέρω και για το ceratec και αν είναι το βάζω καλό θα κάνει σίγουρα παρά κακό . Σχετικά με τους λ Μελέτη , ή όποιος άλλος συμφορουμιτής ξέρει , γνωρίζεις ποιους φορούσε γνήσιους το συγκεκριμένο μοντέλο ; Bosch ήθελα να βάλουμε αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε συμβατότητα .Αν χρειαστεί αλλαγή κάποιος από τους λ προτιμότερο είναι να αλλαχτεί αυτος που είναι πίσω ή μετά τον καταλύτη ; Εχω το αυτοκίνητο με κωδικό κίνητρα Z16XEP , αλλά δυστυχώς δεν ξέρω τι σύστημα υγραερίου φοράει γιατί δεν ασχολήθηκα ποτέ .  

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Gamer100 είπε

Σε επικοινωνία που ειχα με τον μάστορα , μου είπε ότι θα το ελέγξει την επόμενη φορά που θα πάω αν φοράει κλέφτες / αποστάτες στους λ ώστε να τους βγάλουμε . Θα του το αναφέρω και για το ceratec και αν είναι το βάζω καλό θα κάνει σίγουρα παρά κακό . Σχετικά με τους λ Μελέτη , ή όποιος άλλος συμφορουμιτής ξέρει , γνωρίζεις ποιους φορούσε γνήσιους το συγκεκριμένο μοντέλο ; Bosch ήθελα να βάλουμε αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε συμβατότητα .Αν χρειαστεί αλλαγή κάποιος από τους λ προτιμότερο είναι να αλλαχτεί αυτος που είναι πίσω ή μετά τον καταλύτη ; Εχω το αυτοκίνητο με κωδικό κίνητρα Z16XEP , αλλά δυστυχώς δεν ξέρω τι σύστημα υγραερίου φοράει γιατί δεν ασχολήθηκα ποτέ .  

Με το υγραέριο δε έχουν πρόβλημα (περί βαλβίδων) αυτά τα μοτέρ . Έχει υδραυλικά ωστηρια. Οπότε εγκαταστατη βρες συντήρηση ρύθμιση συστήματος και ξεκινά να το χρησιμοποιείς.

Τους κωδικούς εγώ τους βρίσκω από το μαγαζί Opelexpert που έχει πλήρη σχεδιαγράμματα / κωδικούς και μετά κάνω τη ανάλογη σύγκριση .

Απλώς πριν πας για καταλύτη δειτε με το μηχανικό τη συμπεριφορά των λ και σε live data με διαγνωστικό και έχουν βάλει αποστάτες στους λ. Και μετά δες το καταλύτη σε εξάτμισα. 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Gamer100 είπε

Σε επικοινωνία που ειχα με τον μάστορα , μου είπε ότι θα το ελέγξει την επόμενη φορά που θα πάω αν φοράει κλέφτες / αποστάτες στους λ ώστε να τους βγάλουμε . Θα του το αναφέρω και για το ceratec και αν είναι το βάζω καλό θα κάνει σίγουρα παρά κακό . Σχετικά με τους λ Μελέτη , ή όποιος άλλος συμφορουμιτής ξέρει , γνωρίζεις ποιους φορούσε γνήσιους το συγκεκριμένο μοντέλο ; Bosch ήθελα να βάλουμε αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε συμβατότητα .Αν χρειαστεί αλλαγή κάποιος από τους λ προτιμότερο είναι να αλλαχτεί αυτος που είναι πίσω ή μετά τον καταλύτη ; Εχω το αυτοκίνητο με κωδικό κίνητρα Z16XEP , αλλά δυστυχώς δεν ξέρω τι σύστημα υγραερίου φοράει γιατί δεν ασχολήθηκα ποτέ .  

αλλάζεις τον λ που έχει χαλάσει,δεν είναι θέμα προτίμησης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...