Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, Apostol. said:

Ειπα ειναι πιθανο, δεν το ειχα ψαξει τοτε δεν ξερω. Οπως τωρα μπορεις να αγορασεις GT-R και ας κανει 200-300k αναλογα την εκδοση.

Καγκουρικο για εμενα ειναι αυτο: (για λεφταδες καγκουρες)

2023-bmw-xm-walkaround-video.jpg.acce65e972c648b31aa2c20151d5e024.jpg

Αν και δεν μ αρέσει δεν μπορώ να συμφωνήσω. Εδω υπάρχει η καγκουριά του νεοπλουτισμού, "του δείχνομαι" και επίσης το μέλλον στις πόλεις ειναι τα μικρά υβδριδικά και μοιραία ετσι οπως το πάνε τα ηλεκτρικά.

Το να πάρει κάποιος Χ7, Q8, Escalade, Navigator, F150, Raptor, Wrangler με καρότσα και να γυρνάει στα στενά ή ακόμα χειρότερα να το έχει για 1ο αμάξι δείχνει 1)τι στόκος είναι, 2)οτι εχει ανασφάλειες 3)υπαρξιακά 4)τσαμπουκάς του κ@λου στο δρόμο νομίζοντας οτι κάτι έκανε.

Τωρα οποιος θέλει να πάρει αμάξι και να βάλει απο κάτω τα φώτα του μπάνιου δικό του θέμα.

Οποιος θέλει σκουτεράκι και να ακούγεται 27 τετράγωνα επίσης δικό του θέμα. Οπως και το βρωμοπαπέρ που σπάει @@.

Το κάνω οτι γουστάρω και δεν υπολογίζω φασαρία ουτε την ηρεμία των άλλων σε συνδυασμό με έλλειψη οδηγικής παιδείας δείχνει αρκετά για το ποιός είναι κάγκουρας ασχετως τι οδηγεί η πόσα λεφτά έχει.

 

 

 

 

Επεξ/σία από Seaside
  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Seaside είπε

Ψαξτο καλύτερα και θα δεις οτι δεν γινόταν να παραγγειλεις. Συμφωνώ μονο σαβούρα έφερναν εδώ.

Ουτε Supra μπορούσες να παραγγείλεις, ουτε TRD κιτ βελτίωσης ουτε τίποτα. Ουτε και στα Mazda.

Το τι είναι καγκούρικο ειναι υποκειμενικό για τον καθένα. Για μένα ο κάγκουρας είναι άλλο για σένα άλλο.

Να είσαι ομως σίγουρος οτι οι περισσότεροι λιγούριδες και κάγκουρες ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ οδηγούν άλλες μάρκες και όχι ιαπωνικά.

 

νομιζω οτι θελει να πει οτι τα ιαπωνικα φτιαγμενα ταυτιζονται η' ονοματιζονται σαν καγκουρικα εξαιτιας της κουλτουρας του φαστ εν φιουριους που η ταινια δεν ειχε τιποτα κακο ,απλα μετα ο καθενας για να φτασει ,σε εισαγωγικα ,ενα γερμανικο η' ιταλικο η΄αλλο ευρωαπικο δυνατο αυτοκινητο σε ιππους και δυναμη γενικα αντιπαραθετε ενα τετοιου στυλ ιαπωνικο που κοστιζε πιο φθηνα να το αγορασει και μετα το τουμπανιαζε να φτασει να γινει μια μικρη bmw M.

φυσικα κατι τετοιο στην κουλτουρα της ασιας η' της αμερικης της χωρας του καθεαυτου καγκουρα φανταζε απο φυσιολογικο εως αξιου θαυμασμου αλλα στην ελλαδα τουλαχιστον ,το κοροιδευαμε ,γιατι τα περισοτερα φυσικα δεν ηταν καν επιπεδου φαστ εν φιουριους αλλα χαζες απομιμησεις εξ ου και καγκουρικα.δεν φταιει οτι ηταν ιαπωνικης προελευσης ,θα μπορουσαν να ηταν ιταλικα ,αλλα  ηταν οποτε το ριχνει εκει.

παντως who cares για αυτες τις 2 και γενικα τις ιαπωνικες? και εγω δνε ειμαι φαν της ιαπωνικης αισθητικης των μοντελλων που στελνουν στην χωρας μας τουλαχιστον.εχω δει ιαπωνικα απο πολλες ευρωπαικες χωρες που ερχονται στην ελλαδα απο τις ιδιες εταιρειες που μενω με ανοιχτο το στομα.στην ελλαδα ειναι ολα αθλια αισθητικα,πουλανε λογω της φημης που εχουν οτι οι κινητηρες τους ειναι οι πιο αξιοπιστοι,λενε, δεν ξερω.εμενα 2 μονο μου εκανα σαν ευρωπαικα το παλιο κορολλα του 2004 το χατσμπακ  και το καρινα του 96.αυτα μοιαζαν λιγο γερμανικα γιαυτο.μετα δεν ξεχωριζες πιο ειναι το εμπρος και πιο το πισω.φυσικα και τα λεξους η΄τα λαντ κρουζιερ που ειναι μια κατηγορια μονα τους αν και αυτα εχουν χαλασει σχεδιαστικα.

but who cares? η ιαπωνια ειναι παρελθον γιατι τα σχεδια των κινεζων ειναι πιο ελκυστικα ,πιο κοντα στα ευρωπαικα που εχουμε συνηθισει.

Δημοσ.

Η Honda είναι κολοσσός με επέκταση και δυνατό brand και στην ναυτιλία, ιστιοπλοϊα με εξωλέμβιες κλπ μηχανές κι αν δεν κάνω λάθος και παλετοφόρα και λοιπά είδη μηχανών.

Η Nissan πάλι ήταν μία τίμια φτηνότερη εναλλακτική της Toyota. Ανέβηκε δυσθεώρητα με τα Skyline, έκανε το μπαμ κι άλλαξε εμπορικά την αυτοκίνηση με το Qashqai και την SUVποίηση της βιομηχανίας αλλά ως εκεί.

Εχει καιρό να παράξει καινοτομία και κάτι ιδιαίτερο. Τους τραβάνε από την μύτη οι Γάλλοι της Ρενώ αφού παντού βάζαν τα δικά τους μοτέρ αντί για ιαπωνικά.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Barbattilas είπε

Η Nissan πάλι ήταν μία τίμια φτηνότερη εναλλακτική της Toyota. Ανέβηκε δυσθεώρητα με τα Skyline, έκανε το μπαμ κι άλλαξε εμπορικά την αυτοκίνηση με το Qashqai και την SUVποίηση της βιομηχανίας αλλά ως εκεί.

Κρίμα το νικνεημ, στην Κρήτη θα κρεμόσουν απ' τη συκιά τώρα

navara.jpg

  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, Lucifer είπε

Κρίμα το νικνεημ, στην Κρήτη θα κρεμόσουν απ' τη συκιά τώρα

navara.jpg

Κατάγομαι από αγροκτηνοτροφική περιοχή.

Όσο μουράτο και να ήταν το Navara και δημοφιλές ως δικάμπινο, υπάρχουν αρκετοί σκληροπυρηνικοί ΤΟΥ-Ο-ΤΑ, Μαζντάκηδες ή Μησουσβήσει L200.

Επιπλέον είναι και τα ISUZU στο κόλπο χρόνια τώρα. Navara όμορφα αλλά δίνανε πολλά τουρμπάτα άλογα και από εδώ  από εκεί σπάγαν μοτέρ, είχαν πανάκριβες επισκεύες μπεκ....

 

Τελευταία παίζουν και VW , Mercedes καροτσάτα αλλά γελάει ο κόσμος. Αγροτικά της καφετέριας. Τα Ford κάτι λένε, ιδίως οπτικά και σε specs. Η αξιοπιστία φαίνεται σε βάθος 10ετίας και πάνω.

Επεξ/σία από Barbattilas
Δημοσ.
11 hours ago, Seaside said:

Αν και δεν μ αρέσει δεν μπορώ να συμφωνήσω. Εδω υπάρχει η καγκουριά του νεοπλουτισμού, "του δείχνομαι" και επίσης το μέλλον στις πόλεις ειναι τα μικρά υβδριδικά και μοιραία ετσι οπως το πάνε τα ηλεκτρικά.

Το να πάρει κάποιος Χ7, Q8, Escalade, Navigator, F150, Raptor, Wrangler με καρότσα και να γυρνάει στα στενά ή ακόμα χειρότερα να το έχει για 1ο αμάξι δείχνει 1)τι στόκος είναι, 2)οτι εχει ανασφάλειες 3)υπαρξιακά 4)τσαμπουκάς του κ@λου στο δρόμο νομίζοντας οτι κάτι έκανε.

Τωρα οποιος θέλει να πάρει αμάξι και να βάλει απο κάτω τα φώτα του μπάνιου δικό του θέμα.

Οποιος θέλει σκουτεράκι και να ακούγεται 27 τετράγωνα επίσης δικό του θέμα. Οπως και το βρωμοπαπέρ που σπάει @@.

Το κάνω οτι γουστάρω και δεν υπολογίζω φασαρία ουτε την ηρεμία των άλλων σε συνδυασμό με έλλειψη οδηγικής παιδείας δείχνει αρκετά για το ποιός είναι κάγκουρας ασχετως τι οδηγεί η πόσα λεφτά έχει.

 

 

 

 

Θα σε στεναχωρήσω, αλλά μόλις έβρισες τις μισές ΗΠΑ. Το F150, Silverado και Dodge Ram εκεί κάνουν πάταγο. Όχι βέβαια ότι δεν έχουν ψήγματα αλήθειας 😝

2 hours ago, Barbattilas said:

Κατάγομαι από αγροκτηνοτροφική περιοχή.

Όσο μουράτο και να ήταν το Navara και δημοφιλές ως δικάμπινο, υπάρχουν αρκετοί σκληροπυρηνικοί ΤΟΥ-Ο-ΤΑ, Μαζντάκηδες ή Μησουσβήσει L200.

Επιπλέον είναι και τα ISUZU στο κόλπο χρόνια τώρα. Navara όμορφα αλλά δίνανε πολλά τουρμπάτα άλογα και από εδώ  από εκεί σπάγαν μοτέρ, είχαν πανάκριβες επισκεύες μπεκ....

 

Τελευταία παίζουν και VW , Mercedes καροτσάτα αλλά γελάει ο κόσμος. Αγροτικά της καφετέριας. Τα Ford κάτι λένε, ιδίως οπτικά και σε specs. Η αξιοπιστία φαίνεται σε βάθος 10ετίας και πάνω.

Εδώ πάνω Σκανδιναβία πάντως όλα τα αγροτικά είναι 100% αμερικανικά. Raptor, F150, RAM και Silverado. Άντε που και που να δεις κανένα Amarok, αλλά ως εκεί

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Seaside είπε

Αν και δεν μ αρέσει δεν μπορώ να συμφωνήσω. Εδω υπάρχει η καγκουριά του νεοπλουτισμού, "του δείχνομαι" και επίσης το μέλλον στις πόλεις ειναι τα μικρά υβδριδικά και μοιραία ετσι οπως το πάνε τα ηλεκτρικά.

Το να πάρει κάποιος Χ7, Q8, Escalade, Navigator, F150, Raptor, Wrangler με καρότσα και να γυρνάει στα στενά ή ακόμα χειρότερα να το έχει για 1ο αμάξι δείχνει 1)τι στόκος είναι, 2)οτι εχει ανασφάλειες 3)υπαρξιακά 4)τσαμπουκάς του κ@λου στο δρόμο νομίζοντας οτι κάτι έκανε.

Τωρα οποιος θέλει να πάρει αμάξι και να βάλει απο κάτω τα φώτα του μπάνιου δικό του θέμα.

Οποιος θέλει σκουτεράκι και να ακούγεται 27 τετράγωνα επίσης δικό του θέμα. Οπως και το βρωμοπαπέρ που σπάει @@.

Το κάνω οτι γουστάρω και δεν υπολογίζω φασαρία ουτε την ηρεμία των άλλων σε συνδυασμό με έλλειψη οδηγικής παιδείας δείχνει αρκετά για το ποιός είναι κάγκουρας ασχετως τι οδηγεί η πόσα λεφτά έχει.

 

 

 

 

Οι V I P γύφτοι που τράβηξαν τα βλέμματα στην Μύκονο!

FAIL: Νέο είδος αεροτομής – Καρότσα - Autoblog.gr

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 hours ago, kgkaudi said:

Θα σε στεναχωρήσω, αλλά μόλις έβρισες τις μισές ΗΠΑ. Το F150, Silverado και Dodge Ram εκεί κάνουν πάταγο. Όχι βέβαια ότι δεν έχουν ψήγματα αλήθειας 😝

Εδώ πάνω Σκανδιναβία πάντως όλα τα αγροτικά είναι 100% αμερικανικά. Raptor, F150, RAM και Silverado. Άντε που και που να δεις κανένα Amarok, αλλά ως εκεί

 Ξέρεις αναφερόμουν καθαρά για Ελλάδα μεριά. ΤΟ να κουβαλας ξύλα στο Colorado χρειάζεσαι προφανώς τέτοια οχήματα. Και οπως είπα οχι για 1ο αμάξι.

Που θα δουν κατάλληλη ΧΡΗΣΗ και οχι βλάχικο ελληνικό πουλ μουρ ή παρόμοιες φάσεις.

16 hours ago, Ntinaras said:

Οι V I P γύφτοι που τράβηξαν τα βλέμματα στην Μύκονο!

FAIL: Νέο είδος αεροτομής – Καρότσα - Autoblog.gr

 

Τι να σχολιάσουμε σε αυτές τις εικόνες ? Μαλλον τι να πρωτο-σχολιάσουμε. Χρόνο θα χάσουμε και κλικ στο πληκτρολόγιο.

Λοιπόν το κάτω αμάξι είναι πιο ψαγμένο. Εχει και αλλαγμένα γυφτο φάναρα που μπάζουν νερά, ψευτο Lexus style του κ@λου.

Το πάνω βέβεια εκτός απο Vegan φαση δείχνει πιο οικολογικό. Πιο φιλικό στο περιβάλλον. Αμα είναι και 518 super. Ετρωγαν τους δίσκους λογω βάρους και κυβικών. (μικρό μοτερ για τέτοια καρότσα)

Επεξ/σία από Seaside
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/12/2024 στις 10:25 ΠΜ, Agmourk είπε

Η nissan έκανε συνεργασία με την renault για να παίρνει κινητήρες (βλ. 1,2-1,3 TCe και 1,5-1,6 DCi) αλλά η renault έχει γίνει πλέον ακριβή μάρκα και η nissan δεν μπορούσε να αντεπεξέλθει αφού ουσιαστικά δεν της έμενε κέρδος. Χαρακτηριστικά, είχε το micra, το pulsar και μετά το qashqai και κάπου ενδιάμεσα το juke. Αυτή ήταν η σειρά τιμολογιακά. Εξαφανίστηκε το Pulsar, ανέβηκε πολύ το micra και ανέβηκε ακόμα περισσότερο το qashqai. Και αυτό γιατί δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει οικονομικά. Έχασε μια κατηγορία (μεσαία - Pulsar) και επένδυσε στο micra χωρίς λόγο. Κατήργησε τους diesel κινητήρες και την τετρακίνηση χωρίς λόγο. Μειώθηκε το περιθώριο κέρδους (έρευνα και ανάπτυξη νέως υβριδικών κινητήρων κλπ), μειώθηκε η κερδοφόρια, τα καινούργια μοντέλα δεν πούλησαν αρκετά και τα προβλήματα μεγάλωσαν περισσότερο. Λογικό να μην θέλουν πλέον την renault, ακριβή (χωρίς λόγο - δεν άλλαξαν οι κινητήρες - ίδιοι είναι) με τιμές premium, χωρίς να είναι τέτοια. 

Προφανώς η Renault τώρα που έχει πάρει το δρόμο του και το brand Dacia προσπαθεί να κάνει ένα ποιοτικό διαχωρισμό όπως έκανε η PSA με τις Peugeot-Citroen, το Vag group με VW-Seat, η FCA με Alfa Romeo-Fiat κλπ.

Βέβαια δεν φτάνει σε καμία περίπτωση Audi, BMW, Mercedes, Volvo για να μπορεί να χαρακτηριστεί premium.

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
Στις 19/12/2024 στις 12:45 ΜΜ, Nevyn είπε

Η συνεργασία Renault-Nissan ήταν δημιούργημα του Γκοσν,μετά την σύλληψη του φάνηκε πως αυτοί που είχαν μείνει και στις δύο εταιρείες δεν ήταν και πολυ θερμοί υποστηρικτές της,μάλιστα είχαν μειωθεί και τα ποσοστά των μετοχών που είχαν η μία στην άλλη.

Mιας και τον ανέφερες, δήλωσε ότι η προσπάθεια συγχώνευσης είναι κίνηση απελπισίας.

*Ο Γκοσν την κοπάνησε και ζει στη Βηρυττό

https://www.financialreport.gr/carlos-ghosn-gia-sygchonefsi-nissan-honda-einai-kinisi-apelpisias/

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Nabuko είπε

Mιας και τον ανέφερες, δήλωσε ότι η προσπάθεια συγχώνευσης είναι κίνηση απελπισίας.

Ο Ghosn, ηλικίας 70 ετών, κατοικεί στη Βηρυτό αφού άφησε την Ιαπωνία πριν από πέντε χρόνια. Βρισκόταν υπό περιορισμό αντιμετωπίζοντας κατηγορίες οικονομικών ατασθαλιών, ωστόσο πέταξε λαθραία με ιδιωτικό αεροπλάνο στον Λίβανο, χώρα που σπάνια εκδίδει πολίτες.

Ας τον ακούσουμε, φαίνεται γνώστης και με το συμφέρον της εταιρείας για γνώμονα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...