Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, nemesiskp είπε

Qashqai full έκδοση, υβριδικό

τα υβριδικά παρουσιάζουν μεγάλη φθορά στη μηχανή λόγω του συστήματος start stop , η μηχανή διαρκώς ζεσταίνεται κρυώνει με συνεχείς κύκλους που φθείρουν τα μέταλλα , οι χαμηλές θερμοκρασίες μηχανής που λειτουργούν τα υβριδικά δημιουργεί νερό στα λάδια , καλύτερα σκέτο βενζίνη ή σκέτο ηλεκτρικό.

 

Επεξ/σία από ethereum
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 hours ago, atheatos said:

Δεν ακούω για Renault και ανησυχώ. Για να ξεκαθαρίσω τι εννοώ:

https://en.wikipedia.org/wiki/Renault–Nissan–Mitsubishi_Alliance

Ειναι γνωστό χρόνια τώρα ότι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνεργάζονται μεταξύ τους. Οι οπαδισμοι προς την μια ή την άλλη μάρκα , είναι προφανώς λόγω έλλειψης γνώσεων. Δεν θα καθίσω να αναφερθώ  περισσότερο , μιας και τα περισσότερα σχόλια ως τώρα εχουν δείξει την συγκεκριμένη άγνοια.

Με ανησυχεί το γεγονός που συνασπίζονται οι Ιάπωνες μεταξύ τους βγάζοντας εκτός τους ευρωπαίους συνεργάτες τους. Είναι γνωστό ότι η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει σοβαρά πρόβληματα σε πολλαπλά επίπεδα , αλλα το να την αφήνουν και αβοήθητη δείχνει ότι δεν εχουν σκοπό να καταρρεύσουν μαζί της.

Αν και χαίρομαι για αυτή την καθαρά Ιαπωνική συνεργασία , απο την άλλη βλέπω ότι πλησιάζει το τέλος της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η συνεργασία Renault-Nissan ήταν δημιούργημα του Γκοσν,μετά την σύλληψη του φάνηκε πως αυτοί που είχαν μείνει και στις δύο εταιρείες δεν ήταν και πολυ θερμοί υποστηρικτές της,μάλιστα είχαν μειωθεί και τα ποσοστά των μετοχών που είχαν η μία στην άλλη.

 

Δημοσ.
6 hours ago, SkaL- said:

Δεν έχουν σταματήσει την συνεργασία εινάι ενεργή κανονικά, τρέχουν καινούρια peojects. Αλλά έχουν αλλάξει τους όρους συνεργασίας με τον ερχομό της mitsubishi και τα προβλήματα covid - παλιού CEO.

https://www.drive.gr/news/kosmos/symmahia-renault-nissan-telos-kai-episima

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

1 ώρα πριν, kgkaudi είπε

Τα αμάξια θα λέγονται Hissan ή Nonda; 🤔

 

 

Επεσες αρκετα κοντα !!! 🤣

 

 

Επεξ/σία από >>Morpheus>>
  • Haha 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Black Demis είπε

 

Η Toyota βολεύτηκε με εργοστάσια στην Τουρκία κλπ και έριξε και ποιότητα, σε συνδιασμο με όνομα κατάφερε και κράτησε πωλήσεις, ενώ honda, Mitsubishi, Nissan όχι

Eργοστασια στην Τουρκια εχουν σχεδον ολοι.Ιαπωνες-Ευρωπαιοι και η Hyundai-kia.Δεν εριξε καμια ποιοτητα η Toyota.Aλλιως δεν θα επαιρνε κανενας μονο και μονο για το ονομα.

16 ώρες πριν, atheatos είπε

 

Όσο για την Toyota συνεργάζεται ήδη με τους υπόλοιπους Ιάπωνες (subaru, Suzuki , Daihatsu , Mazda ) σε πολλούς τομείς για αυτό διατηρείται ζωντανή.

 

Μην λες οτι θες.Η Toyota σωζει  μικρους Ιαπωνες κατασκευαστες απο τον γκρεμο.Εδωσε υβριδικα που δεν μπορουν να κατασκευασουν για να ριξουν του εταιρικους ρυπους.Εδωσε το  υβριδικο Yaris στην Mazda  και το εκανε 2 και το RAV4 στην Suzuki.Η Daihatsu της ανηκει και στην Subaru εχει μετοχες,  και συνεργαστηκαν στο GT86.Η Toyota δεν εχει αναγκη κανενα.Μαλιστα η νεα Supra θα ειναι τελειως δικη της, μια και τερματιστηκε η συνεργασια με την BMW.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 hours ago, Apostol. said:

Eχεις δει κανενα τετοιο στο περιστερι?

Honda-NSX-6.jpg.7b8b63f7fc758001b734fbf170170db3.jpg

Κανενα τετοιο:?

d8e36c723103e5911d3e5d7fe87b620036af7c80.jpg.8244c78c065b2352159ee9ec985a1047.jpg

Δεν συνεχιζω αλλο.

 

Εκτος του οτι τα 2 αυτα αμάξια που παραθέτεις έχουν αρκετά χρόνια διαφορά μεταξύ τους.

Εσυ ξέρεις αν τα έφεραν επισημα οι αντιπροσωπείες στην γυφτο Ελλάδα ?

Γιατί μόνο σαβούρες έφερναν εδώ. Δεν είπα να στοκάρουν αλλα τουλάχιστον να υπήρχε δυνατότητα επιλογής κατα παραγγελία με αναμονή.

Ουτε αυτό.

 

Επεξ/σία από Seaside
Δημοσ.
19 hours ago, vorlon68 said:

NiHoMi, MiHoNi, NHM και ΜΗΝ

Ξεκάθαρα NiHon που είναι άλλωστε και το όνομα της Ιαπωνίας στα ιαπωνικά

Δημοσ.
20 ώρες πριν, TechnoState είπε

....οι δύο μαζί είναι ικανές για ωραία και μεγάλα πράγματα (αν ολοκληρωθεί το project της συγχώνευσης.. ειδικά αν μπει και η Μιτσούμπα στο club). 

... λοιπόν, ακούω ονόματα της νέας εταιρείας που θα προκύψει. Όλες οι προτάσεις δεκτές, αφήστε την φαντασία σας να ζωγραφίσει!...

HoNiMi

Δημοσ.
1 hour ago, toyo73 said:

Eργοστασια στην Τουρκια εχουν σχεδον ολοι.Ιαπωνες-Ευρωπαιοι και η Hyundai-kia.Δεν εριξε καμια ποιοτητα η Toyota.Aλλιως δεν θα επαιρνε κανενας μονο και μονο για το ονομα.

Μην λες οτι θες.Η Toyota σωζει  μικρους Ιαπωνες κατασκευαστες απο τον γκρεμο.Εδωσε υβριδικα που δεν μπορουν να κατασκευασουν για να ριξουν του εταιρικους ρυπους.Εδωσε το  υβριδικο Yaris στην Mazda  και το εκανε 2 και το RAV4 στην Suzuki.Η Daihatsu της ανηκει και στην Subaru εχει μετοχες,  και συνεργαστηκαν στο GT86.Η Toyota δεν εχει αναγκη κανενα.Μαλιστα η νεα Supra θα ειναι τελειως δικη της, μια και τερματιστηκε η συνεργασια με την BMW.

Μάλλον δεν έχεις μπει στα τελευταία αμάξια, έπρηξαν ποιότητα τόσο όσο για να μην γκρινιάξει πλειοψηφία αλλά ο κάθε ψείρας θα το καταλάβει χαλαρά

 

Και καλά κάνει αυτός είναι και ο σωστός τρόπος και σωστή κίνηση, η άλλοι 3 επέμεναν και δεν κατάφεραν να μείνουν στην αγορά και τώρα κοπανιουνται ειδικά τώρα που ο Κινέζος φέρνει διαμαντάκια σε πολύ καλές τημες

  • Like 1
Δημοσ.
50 minutes ago, Seaside said:

 

Εκτος του οτι τα 2 αυτα αμάξια που παραθέτεις έχουν αρκετά χρόνια διαφορά μεταξύ τους.

Εσυ ξέρεις αν τα έφεραν επισημα οι αντιπροσωπείες στην γυφτο Ελλάδα ?

Γιατί μόνο σαβούρες έφερναν εδώ. Δεν είπα να στοκάρουν αλλα τουλάχιστον να υπήρχε δυνατότητα επιλογής κατα παραγγελία με αναμονή.

Ουτε αυτό.

 

Την LFA πολυ πιθανο να μπορουσες να την παραγγειλεις στην αντιπροσωπεια, το NSX δεν ξερω επειδη ηταν 90s, αλλα Αθηνα σε συνεννοηση με την αντιπροσωπεια δεν μου φαινεται απιθανο. Εδω ερχονται αλλα και αλλα.

Το οτι εχουν χρονια διαφορα τι σχεση εχει, οπως και αν ερχοντουσαν Ελλαδα ή οχι?

Εγω απαντησα στο οτι τα ιαπωνικα ειναι καγκουρικα.

Coolαρε λιγο.

 

Δημοσ.
Just now, Apostol. said:

Την LFA πολυ πιθανο να μπορουσες να την παραγγειλεις στην αντιπροσωπεια, το NSX δεν ξερω επειδη ηταν 90s, αλλα Αθηνα σε συνεννοηση με την αντιπροσωπεια δεν μου φαινεται απιθανο. Εδω ερχονται αλλα και αλλα.

Το οτι εχουν χρονια διαφορα τι σχεση εχει, οπως και αν ερχοντουσαν Ελλαδα ή οχι?

Εγω απαντησα στο οτι τα ιαπωνικα ειναι καγκουρικα.

Coolαρε λιγο.

 

Ψαξτο καλύτερα και θα δεις οτι δεν γινόταν να παραγγειλεις. Συμφωνώ μονο σαβούρα έφερναν εδώ.

Ουτε Supra μπορούσες να παραγγείλεις, ουτε TRD κιτ βελτίωσης ουτε τίποτα. Ουτε και στα Mazda.

Το τι είναι καγκούρικο ειναι υποκειμενικό για τον καθένα. Για μένα ο κάγκουρας είναι άλλο για σένα άλλο.

Να είσαι ομως σίγουρος οτι οι περισσότεροι λιγούριδες και κάγκουρες ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ οδηγούν άλλες μάρκες και όχι ιαπωνικά.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, Seaside said:

Ψαξτο καλύτερα και θα δεις οτι δεν γινόταν να παραγγειλεις. Συμφωνώ μονο σαβούρα έφερναν εδώ.

Ουτε Supra μπορούσες να παραγγείλεις, ουτε TRD κιτ βελτίωσης ουτε τίποτα. Ουτε και στα Mazda.

Το τι είναι καγκούρικο ειναι υποκειμενικό για τον καθένα. Για μένα ο κάγκουρας είναι άλλο για σένα άλλο.

Να είσαι ομως σίγουρος οτι οι περισσότεροι λιγούριδες και κάγκουρες ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ οδηγούν άλλες μάρκες και όχι ιαπωνικά.

 

Ειπα ειναι πιθανο, δεν το ειχα ψαξει τοτε δεν ξερω. Οπως τωρα μπορεις να αγορασεις GT-R και ας κανει 200-300k αναλογα την εκδοση.

Καγκουρικο για εμενα ειναι αυτο: (για λεφταδες καγκουρες)

2023-bmw-xm-walkaround-video.jpg.acce65e972c648b31aa2c20151d5e024.jpg

Επεξ/σία από Apostol.
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, TrialKid είπε

Ρε παιδιά έχω ένα Accord του 86' να το φτιάξω η να περιμένω λίγο ακόμα να στρώσει ; 

Συμφωνα με τα μανουαλι, μετα τις 700.000 χιλιομετρα "πατανε" τα  μεταλλα και μπορεις να στροφαρεις  πανω απο τις 3500σαλ.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...