Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στο τέλος θα γίνει πλήρης συγχώνευση όλων των εταιριών του πλανήτη με μια κοινή μάρκα e-CAR η κάτι παρόμοιο προκειμένου να αντιμετωπίσουν την Tesla και την Κίνα.  Στρατηγική απόγνωσης.  

Ο μασκ γελάνε και τα μουστάκια του.  

  • Like 2
  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, georgiosmag είπε

Στο τέλος θα γίνει πλήρης συγχώνευση όλων των εταιριών του πλανήτη με μια κοινή μάρκα e-CAR η κάτι παρόμοιο προκειμένου να αντιμετωπίσουν την Tesla και την Κίνα.  Στρατηγική απόγνωσης.  

Ο μασκ γελάνε και τα μουστάκια του.  

Το αντίθετο πρέπει να κάνει ο μασκ όταν βλέπει αντιπάλους να ενισχύονται μέσω συγχωνεύσεων.

Δημοσ.
9 hours ago, lnwolfgr said:

Να δω skyline type r και τι στον κοσμο

μπορει να δεις skylancer type gtr

(αν μπει και η mitsu μαζι οπως λεει το αρθρο)

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Το αντίθετο πρέπει να κάνει ο μασκ όταν βλέπει αντιπάλους να ενισχύονται μέσω συγχωνεύσεων.

δε μασάει αυτός

η καλύτερη διαφήμιση είναι ο ανταγωνισμός. όσο φαίνεται ότι τους έχει τρομοκρατήσει τόσο περισσότερο αποκτά την εμπιστοσύνη του καταναλωτή...

 

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Black Demis είπε

nissan σταματησε συνεργασία με την renault περυση κράτησε μονο με την mitsubishi και συγεκριμενα η mitsubishi κανει χρηση πλατφορμας της renault για να βγαζει πρακτικα rebranded μοντελα

Δεν έχουν σταματήσει την συνεργασία εινάι ενεργή κανονικά, τρέχουν καινούρια peojects. Αλλά έχουν αλλάξει τους όρους συνεργασίας με τον ερχομό της mitsubishi και τα προβλήματα covid - παλιού CEO.

Δημοσ.

δεν μπορούν να ανταγωνιστούν Κορέα , Κίνα , Τεσλα , έρχεται το τέλος της εποχής όπου μεσουρανούσαν , θα συνεχίσουν να υπάρχουν βέβαια , ότι έπαθαν και στα ηλεκτρονικά με το ένδοξο παρελθόν Sony , Sharp , κτλπ

Δημοσ.
10 ώρες πριν, atheatos είπε

Δεν ακούω για Renault και ανησυχώ. Για να ξεκαθαρίσω τι εννοώ:

https://en.wikipedia.org/wiki/Renault–Nissan–Mitsubishi_Alliance

Ειναι γνωστό χρόνια τώρα ότι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνεργάζονται μεταξύ τους. Οι οπαδισμοι προς την μια ή την άλλη μάρκα , είναι προφανώς λόγω έλλειψης γνώσεων. Δεν θα καθίσω να αναφερθώ  περισσότερο , μιας και τα περισσότερα σχόλια ως τώρα εχουν δείξει την συγκεκριμένη άγνοια.

Με ανησυχεί το γεγονός που συνασπίζονται οι Ιάπωνες μεταξύ τους βγάζοντας εκτός τους ευρωπαίους συνεργάτες τους. Είναι γνωστό ότι η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει σοβαρά πρόβληματα σε πολλαπλά επίπεδα , αλλα το να την αφήνουν και αβοήθητη δείχνει ότι δεν εχουν σκοπό να καταρρεύσουν μαζί της.

Αν και χαίρομαι για αυτή την καθαρά Ιαπωνική συνεργασία , απο την άλλη βλέπω ότι πλησιάζει το τέλος της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Αυτό μ ανησυχεί κι εμένα ... ότι πλησιάζει το τέλος της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Και γενικότερα η ευρωπαική ένωση μονο καμπάνες ρίχνει. Η δεν υπάρχει πρόοδος ή δεν την βλέπουμε εμείς

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, sharke είπε

Eχεις δει πολλούς καγκουρες με 70,000 super car?

Καγκουρες με civic LOOK typeR

Στην ιδια κατηγορια με BMW 316, με αυτοκολλητο και ζαντες M3. (made in menidi)

Επεξ/σία από Ntinaras
Δημοσ.
8 hours ago, atheatos said:

Από ότι φαίνεται η χρήση της πλατφόρμας της Renault δεν ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη, για να κοιτάνε συνεργασία με άλλες εταιρείες και ειδικά την Honda.  Το μόνο σίγουρο είναι ότι ζημιωμένοι από την συνεργασία με την Honda δεν θα βγουνε.

Όσο για την Toyota συνεργάζεται ήδη με τους υπόλοιπους Ιάπωνες (subaru, Suzuki , Daihatsu , Mazda ) σε πολλούς τομείς για αυτό διατηρείται ζωντανή.

 

Προφανος και δεν ήταν και ο λόγος ήταν ένας και μόνος όλοι έλεγαν γιατί να πάρω clio με σήμα mitsubishi και όχι clio αυτούσιο, το ίδιο και με το Nissan. Υποτίθεται θέλουν κάτι το μοναδικό να κάνουν, αλλά δεν το βλέπω, στο τέλος απλά θα αυγχονευτουν σε μια εταιρεία και θα βγάλουν εργοστάσια σε κάποιο φτοχη χώρα βλ Toyota και θα βγάζουν μερικά αμάξια για να μην χαθούν από την αγορά, αυτό το είχε πάρει χαμπάρι Toyota πολύ πριν από τους άλλους 3 και είχε και κατάλληλο κεφάλαιο για να το κάνει και επιτυχία φαίνεται, μπορεί ποιότητα να είναι κατώτερη αλλά κατάφεραν να κρατήσουν κόστος φυσιολογικό και όνομα σχετικά καθαρό σαν συνέπεια πωλήσεις, βέβαια τώρα με τα ηλεκτρικά ο Κινέζος ειδικά με της επιδοτήσεις που παίρνει από το κράτος του και τα διαμαντάκια που φτιάχνει θα σβήσει αρκετούς από τον χάρτη, ήδη Γερμανία πωναει πολύ

Δημοσ.
10 hours ago, atheatos said:

Δεν ακούω για Renault και ανησυχώ. Για να ξεκαθαρίσω τι εννοώ:

https://en.wikipedia.org/wiki/Renault–Nissan–Mitsubishi_Alliance

Ειναι γνωστό χρόνια τώρα ότι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνεργάζονται μεταξύ τους. Οι οπαδισμοι προς την μια ή την άλλη μάρκα , είναι προφανώς λόγω έλλειψης γνώσεων. Δεν θα καθίσω να αναφερθώ  περισσότερο , μιας και τα περισσότερα σχόλια ως τώρα εχουν δείξει την συγκεκριμένη άγνοια.

Με ανησυχεί το γεγονός που συνασπίζονται οι Ιάπωνες μεταξύ τους βγάζοντας εκτός τους ευρωπαίους συνεργάτες τους. Είναι γνωστό ότι η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει σοβαρά πρόβληματα σε πολλαπλά επίπεδα , αλλα το να την αφήνουν και αβοήθητη δείχνει ότι δεν εχουν σκοπό να καταρρεύσουν μαζί της.

Αν και χαίρομαι για αυτή την καθαρά Ιαπωνική συνεργασία , απο την άλλη βλέπω ότι πλησιάζει το τέλος της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η nissan έκανε συνεργασία με την renault για να παίρνει κινητήρες (βλ. 1,2-1,3 TCe και 1,5-1,6 DCi) αλλά η renault έχει γίνει πλέον ακριβή μάρκα και η nissan δεν μπορούσε να αντεπεξέλθει αφού ουσιαστικά δεν της έμενε κέρδος. Χαρακτηριστικά, είχε το micra, το pulsar και μετά το qashqai και κάπου ενδιάμεσα το juke. Αυτή ήταν η σειρά τιμολογιακά. Εξαφανίστηκε το Pulsar, ανέβηκε πολύ το micra και ανέβηκε ακόμα περισσότερο το qashqai. Και αυτό γιατί δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει οικονομικά. Έχασε μια κατηγορία (μεσαία - Pulsar) και επένδυσε στο micra χωρίς λόγο. Κατήργησε τους diesel κινητήρες και την τετρακίνηση χωρίς λόγο. Μειώθηκε το περιθώριο κέρδους (έρευνα και ανάπτυξη νέως υβριδικών κινητήρων κλπ), μειώθηκε η κερδοφόρια, τα καινούργια μοντέλα δεν πούλησαν αρκετά και τα προβλήματα μεγάλωσαν περισσότερο. Λογικό να μην θέλουν πλέον την renault, ακριβή (χωρίς λόγο - δεν άλλαξαν οι κινητήρες - ίδιοι είναι) με τιμές premium, χωρίς να είναι τέτοια. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αν βαζανε στο τιμονι της σχεδιασης εναν Ιταλο σχεδιαστη, θα σπαζανε τα ταμεια...

Δημοσ.

Κατά διαόλου πάει η αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία χρόνια. Έχουμε γεμίσει ψηλές, ογκώδεις βάρκες χωρίς λόγο, η ποιότητα έχει πάει στα τάρταρα και όλες οι φθηνές μάρκες έχουν γίνει δήθεν premium χωρίς να είναι, αλλά χρεώνουν απλησίαστες τιμές. Έχουν μπει και οι κινέζοι δυνατά και βλέπεις μεγάλες εταιρίες να ψάχνονται πως να μην φαλιρίσουν.

Μιλάμε τώρα για την Nissan που έβγαζε αξάρες, να προσπαθεί να ζήσει από τα Juke και τα Qashqai. 

Όχι ότι έχει λέει κάτι για την αξιοπιστία της μάρκας απλά το αναφέρω: Πήρε ο κουμπάρος μου πέρυσι το Qashqai full έκδοση, υβριδικό και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο, κοντά 45κ. Τον άφησε 3 φορές τον πρώτο χρόνο και γύρναγε με οδική. Στην Nissan δεν έβρισκαν πρόβλημα, τελικά το κράτησαν 2 μήνες και του άλλαξαν μοτερ. Όσο καιρό δεν είχε αμαξί του έιχαν δώσει ένα Micra. Μιλάμε για άτομο με οικογένεια με 3 παιδιά, πολύ ταλαιπωρία με το Micra. 

Έτυχε οκ, αλλά είναι κρίμα για ένα τέτοιο αμάξι και μια τέτοια εταιρία να σκάει κάτι τέτοιο.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...