Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, xsterg είπε

απλα γελαω με καποια παιδακια εδω μεσα. ακομη και παραβιαση του στοπ να κανεις, ακομη και παραβαση να κανεις με οχημα της εργασιας δεν θα επωμισθεις εσυ το κοστος. την αστικη ευθυνη μετα απο δικαστηριο ναι. δεν λεμε για βαρια αμελεια η για δολο. το να μην προσεξει καποιος ενα στοπ, ναι ειναι κατακριτεο αλλα μπορει να συμβει στον καθε ενα. εαν εισαι με οχξημα της εργασιας τοτε τουλαχιστον δεν θα επωμισθεις εσυ την υλικη ζημια. ναι, και παλι θα τρεξεις σε δικαστηρια αλλα ειναι διαφορετικα. 

δεν μπορω να βαλω μυαλο σε παιδακια που αρχισαν την οδηγηση και νομιζουν οτι τα ξερουν ολα. σε τελικη αναλυση κανετε οτι θελετε. μην αρχιζετε βακρυβρεχτα post οτι παθατε αυτο η το αλλο η οτι ο κακος εργοδοτης σας εκανε αυτο.

ειπαμε. η αγνοια σταματαει απο την στιγμη που σου λεει ο αλλος κατι. ε αυτο το σημειο το περασαμε. 

ναι, γιατι δουλεια του εργοδοτη ειναι να προστατεψει την επιχειρηση του. οχι ΕΣΕΝΑ! ακομη και τον αδελφο σου να εχεις στην επιχειρηση σου προτεραιοτητα εχει η επιχειρηση σου εναντι του αδελφου. το ξερω οτι θα βρεθουν μερικοι να μου την πεσουν αλλα αυτη ειναι η πικρη αληθεια. εχω μαθει να λεω την αληθεια ωμα.

και κατι ως bonus. στην δουλεια δεν υπαρχουν φιλοι και συγγενεις. υπαρχει η ΔΟΥΛΕΙΑ. κατι κοτσανες του στυλ "εδω ειμαστε οικογενεια, εμεις σε εχουμε σαν αδελφο" τα ακουω βερεσε. μην σου πω οτι οταν ακουω τετοια ειναι "red flag".

Κοίταξε, και μένα η άποψή μου είναι, ου μπλέξεις. Όσο λιγότερα μέτωπα έχεις ανοιχτά τόσο καλύτερα.

Όμως, ο άνθρωπος έκανε λόγο για κάποια επαγγελματική εξέλιξη, κάτι παραπάνω ρε παιδί μου. Επίσης δεν του έχει γίνει ακόμη επίσημη πρόταση, απλά το βλέπει να έρχεται και θέλει να ξέρει τι "παίζει στην πιάτσα".

Αυτό που λες με το STOP και την ευθύνη το αντιλαμβάνομαι. Όντως αν συνέβαινε με όχημα της εταιρείας δε θα του έπαιρνε και το κεφάλι. Αλλά για κάποιο λόγο αν ήταν με δικό του όχημα κάπως μου χτυπάει. Με τι μούτρα θα ζητούσα απ' τον εργοδότη να μου φτιάξει το δικό μου αυτοκίνητο ενώ παραβίασα STOP ; Το δικό του θα το έφτιαχνε ούτως ή άλλως για να συνεχίσει να κάνει τη δουλειά του. Υπάρχει μια διαφορά.

2 ώρες πριν, Sorath είπε

Βρε συ! Που κολλάει τώρα αυτό το quote στην δική μου ανάρτηση;  Όχι μόνο δεν έγραψα αυτό που λες, αλλά συγκεκριμένα οτι δεν μπορείς να απαιτήσεις τίποτα απο τον εργοδότη σε αυτή την περίπτωση.

Απο εκεί και πέρα μπορείς κάλλιστα να αρνηθείς να χρησιμοποιήσεις δικό σου μέσο για ανάγκες εξυπηρέτησης της εταιρίας. Να το θέσω και διαφορετικά. Αν στην εταιρία πας με ΜΜΜ, τι θα σου πει ο εργοδότης; Γιατί δεν έχεις δικό σου μέσο;

Προσωπικά, επειδή έτυχε και σε εμένα κάποια στιγμή να εξεταστεί το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθεί το αμάξι μου, το αρνήθηκα γιατί έχει ασφάλιση για συγκεκριμένα χιλιόμετρα το χρόνο, τα οποία μου φτάνουν οριακά για προσωπική χρήση.

Πάσο, δεν το έπιασα εκείνη την ώρα.

8 λεπτά πριν, bobbyray21 είπε

Σόρρυ, τι είναι το ts;

Topic Starter, εσύ στην προκειμένη.

  • Thanks 1
  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, bobbyray21 είπε

Αφορά επίσκεψη σε έναν πελάτη την ημέρα από τη στιγμή που θα γίνει.

Τώρα εάν ο πελάτης αυτός τον ένα μήνα βρίσκεται στο Μαρούσι και τον άλλον μήνα στη Λάρισα δεν το ξέρω για αυτό και δεν κάνω κάποια εκτίμηση. Όπως και δεν μπορώ να κάνω εκτίμηση, διότι δεν έχει γίνει και δεν μπορεί να γίνει επίσησμη πρόταση.

Σόρρυ, τι είναι το ts;

 

Α, δηλαδή δεν μιλάμε απλά για μεταφορά με το αμάξι εντός πόλης μπορεί να πρέπει να πας επαρχία; Αλλάζει πολύ το πράγμα. 

ts = topic starter, αυτός που ξεκινάει το topic (θεματοθετης). 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε

Α, δηλαδή δεν μιλάμε απλά για μεταφορά με το αμάξι εντός πόλης μπορεί να πρέπει να πας επαρχία; Αλλάζει πολύ το πράγμα. 

ts = topic starter, αυτός που ξεκινάει το topic (θεματοθετης). 

Και εγώ υποθέσεις κάνω, μη νομίζεις, όπως είπε και ο φίλος παραπάνω για να δω τι παίζει στην πιάτσα. Αλλά,ναι, παίζει και επαρχία στις υποθέσεις, χωρίς να μπορώ να εκτιμήσω τη συχνότητα της.

Thanks for the heads up.

2 λεπτά πριν, bobbyray21 είπε

Και εγώ υποθέσεις κάνω, μη νομίζεις, όπως είπε και ο φίλος παραπάνω για να δω τι παίζει στην πιάτσα. Αλλά,ναι, παίζει και επαρχία στις υποθέσεις, χωρίς να μπορώ να εκτιμήσω τη συχνότητα της.

Thanks for the heads up.

Επίσης, η επίσκεψη στον εκάστοτε πελάτη θα είναι μια και μοναδική, χωρίς επανάληψη. Αυτό είναι κάτι που ξέρω.

Επεξ/σία από bobbyray21
Δημοσ.

Η φθορά του ΙΧ δεν είναι μεγάλη για μια μόνο επίσκεψη, αλλά αν μιλάμε για ταξίδι σε επαρχία, αλλάζουν τρομερά τα δεδομένα, δηλαδή μπορεί για να πας σε μια επαρχιακή πόλη να ισοδυναμεί και με 10 πελάτες την μέρα στην πόλη σου αν μιλάμε για Αθήνα που είναι χάος. Βάλε τυχόν ταξίδια μέσω εθνικών, ταχύτητες κτλ. Συχνότερα service. Πρέπει να το ξεκαθαρισετε αυτό, οπωσδήποτε να κοιτάξεις το θέμα της επιπλέον ασφάλισης. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Εγώ προτείνω να αναλογιστούμε λίγο και την θέση του εργοδότη που για εξωτερικές δουλειές 2-4 φορές τον μήνα δεν γίνεται να αγοράσει αμάξι μόνο και μόνο για αυτό και τις υπόλοιπες 28 μέρες του μήνα να κάθεται. Καλύτερα να δώσει στον υπάλληλο 3€/km, πιο οικονομικά θα του βγει.

Οπότε η χρήση ιδίου μέσου είναι μονόδρομος όταν μιλάμε για απλό εργοδότη και όχι για πολυεθνική

Ας δίνει το προσωπικό του αμάξι για να κάνουν την ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.Ας νοικιάζει uber.

Δημοσ.

Ρε σεις δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο κατά του εργοδότη. Δεν μας το επιβάλλει να συμφωνήσουμε. Παν μέτρον άριστον, και ο καθένας έχει τα δικά του όρια. 
Εάν εσύ θέλεις να «εξυπηρετήσεις» την εταιρεία και να χρησιμοποιήσεις το όχημα σου για αυτές τις πέντε μετακινήσεις, σε κάνει χάπατο, ή μήπως άνθρωπο; 

Εάν μετά την εξυπηρετή αυτή, σου ζητήσει να κάνεις και κάτι άλλο, με το οποίο όμως δεν συμφωνείς, λες ένα ωραίο «όχι» και μένεις στα μέτωπα που έχεις ήδη ανοίξει εσύ. 
 

Εν ολίγοις, ξαναλέω, το τόπικ δεν το άρχισα για να δω εάν θέλω να το κάνω, διότι αυτό μπορώ να το κρίνω μόνο εγώ, αλλά για να ρωτήσω γνώμες για το τι μπορώ να ζητήσω ως αντάλλαγμα της εξυπηρέτησης αυτής, σαν έναν υπολογισμό όσων συμπεριλαμβάνονται στη χρήση του οχήματος και της υπηρεσίας όμως του υπαλλήλου, αν μη τι άλλο και το «μπόνους» που έγκειται επειδή θες και μπορείς να το κάνεις εσύ αντί άλλων…

Τέλος, επαναλαμβάνω πως το βλέπω και κομμάτι προσωπικής ανέλιξης στην εταιρεία. Συνεπώς, υπάρχει όρεξη για άνοιγμα νέων μετώπων…

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, bobbyray21 είπε

Ρε σεις δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο κατά του εργοδότη. Δεν μας το επιβάλλει να συμφωνήσουμε. Παν μέτρον άριστον, και ο καθένας έχει τα δικά του όρια. 
Εάν εσύ θέλεις να «εξυπηρετήσεις» την εταιρεία και να χρησιμοποιήσεις το όχημα σου για αυτές τις πέντε μετακινήσεις, σε κάνει χάπατο, ή μήπως άνθρωπο; 

Εάν μετά την εξυπηρετή αυτή, σου ζητήσει να κάνεις και κάτι άλλο, με το οποίο όμως δεν συμφωνείς, λες ένα ωραίο «όχι» και μένεις στα μέτωπα που έχεις ήδη ανοίξει εσύ. 
 

Εν ολίγοις, ξαναλέω, το τόπικ δεν το άρχισα για να δω εάν θέλω να το κάνω, διότι αυτό μπορώ να το κρίνω μόνο εγώ, αλλά για να ρωτήσω γνώμες για το τι μπορώ να ζητήσω ως αντάλλαγμα της εξυπηρέτησης αυτής, σαν έναν υπολογισμό όσων συμπεριλαμβάνονται στη χρήση του οχήματος και της υπηρεσίας όμως του υπαλλήλου, αν μη τι άλλο και το «μπόνους» που έγκειται επειδή θες και μπορείς να το κάνεις εσύ αντί άλλων…

Τέλος, επαναλαμβάνω πως το βλέπω και κομμάτι προσωπικής ανέλιξης στην εταιρεία. Συνεπώς, υπάρχει όρεξη για άνοιγμα νέων μετώπων…

αν και θα το εθετα πιο ομορφα, απο τις επιλογες που δινεις τοτε ψηφιζω χαπατο δαγκωτο... οπως ειπαν ηδη μπορει να σου πληρωσει το λεωφορειο ή το ταξι και να τελειωσει εκει το θεμα.

Επεξ/σία από Chachanoulis
Δημοσ.

Τόσο κάθετες και απόλυτες απόψεις που διαβάζεις εδώ μέσα πάντως, τι να πει κανείς.

Και όσο περνούν τα χρόνια εντείνεται το φαινόμενο.

Σημεία των καιρών..

  • Like 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, phanispal είπε

Τόσο κάθετες και απόλυτες απόψεις που διαβάζεις εδώ μέσα πάντως, τι να πει κανείς.

Και όσο περνούν τα χρόνια εντείνεται το φαινόμενο.

Σημεία των καιρών..

Μπορεί να έχουμε πείρα απο ανάλογα περιστατικά.Για αυτό και οι κάθετες απόψεις.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Ας δίνει το προσωπικό του αμάξι για να κάνουν την ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.Ας νοικιάζει uber.

Και ο εργαζόμενος μετά την Λάρισα θα γυρίσει Γλυφάδα για να αφήσει το αμάξι, να πάρει το δικό του και να γυρίσει σπίτι του Περιστέρι. Θα φάει extra 2-3 ώρες στους δρόμους και το δικό του αμάξι θα κάνει πάλι περιττά χιλιόμετρα αντί να πήγαινε κατευθείαν σπίτι του (και την βενζίνη για τα τελευταία αυτά χιλιόμετρα δεν θα του την καλύψει κανείς).

Έχει πολλές τρύπες αυτή η ισοπεδωτική απλούστευση που δεν συμφέρουν ούτε καν τον εργαζόμενο

Δημοσ.
9 ώρες πριν, bobbyray21 είπε

Επειδή δεν το έχει ζητήσει, αλλά σκέφτηκα το ενδεχόμενο να μου το ζητήσει

Γίνεται χαμός εδώ και 5 σελίδες για ένα υποθετικό σενάριο δηλαδή, ε? 😄

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Και ο εργαζόμενος μετά την Λάρισα θα γυρίσει Γλυφάδα για να αφήσει το αμάξι, να πάρει το δικό του και να γυρίσει σπίτι του Περιστέρι. Θα φάει extra 2-3 ώρες στους δρόμους και το δικό του αμάξι θα κάνει πάλι περιττά χιλιόμετρα αντί να πήγαινε κατευθείαν σπίτι του (και την βενζίνη για τα τελευταία αυτά χιλιόμετρα δεν θα του την καλύψει κανείς).

Έχει πολλές τρύπες αυτή η ισοπεδωτική απλούστευση που δεν συμφέρουν ούτε καν τον εργαζόμενο

 

Δημοσ.
On 17/12/2024 at 10:18, bobbyray21 said:

Καλημέρα στα παιδιά. Όταν ο εργοδότης σου δεν σου δίνει εταιρικό αυτοκίνητο για δουλειές της εταιρείας εκτός γραφείου, ποια θα λέγατε πως θα ήταν μια λογική χρέωση της χρήσης του προσωπικού σου αυτοκινήτου; Δημιουργώ αυτό το φόρουμ για να πάρω γνώμες ώστε να έχω δημιουργήσει την αντιπρόταση μου, γιατί βλέπω να έρχεται το παραπάνω!

Για παράδειγμα, θα μπορούσα να "χρεώνω" τη χρήση του οχήματος ανά χιλιόμετρο, δηλαδή στα 70 χιλιόμετρα να βάλω το ποσοστό που μπορεί να προκύψει από τον υπολογισμό των φθορών που υπόκεινται στο αυτοκίνητο για τα χιλιόμετρα αυτά με πολλαπλασιαστή ένα ποσοστό κέρδους των υπηρεσιών; Λέω εγώ τώρα..

εντός Αθήνας  0,20 -0,25 λεπτά δίνουν οι περισσοτερες εταιρείες .....καταρχάς ενημερώσου από τον λογιστή σου γιατί μπορεί να χρειάζεσαι εγγραφή εντολή στο την εταιρεία....δεν είναι τόσο απλό....εγώ έπαιρνα χαρτί ..κάτι σα φύλλο πορείας

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostasbm είπε

εντός Αθήνας  0,20 -0,25 λεπτά δίνουν οι περισσοτερες εταιρείες .....καταρχάς ενημερώσου από τον λογιστή σου γιατί μπορεί να χρειάζεσαι εγγραφή εντολή στο την εταιρεία....δεν είναι τόσο απλό....εγώ έπαιρνα χαρτί ..κάτι σα φύλλο πορείας

Μέχρι πρότινος το έγγραφο το χρειαζόσουν εάν μετέφερες αγαθά/προϊόντα. Για παράδειγμα, ένας εξωτερικός λογιστής ή ένας erp consultant δεν χρειαζόταν κάποιο χαρτί για να επισκεφτεί τους πελάτες του. Δεν γνωρίζω εάν τελευταία έχει αλλάξει κάτι σε αυτό.

Δημοσ.

Ποτέ δεν βάζεις προσωπικό όχημα για δουλειά .  Απλώς κανόνας. Ας νοικιάσει ένα για αυτό το σκοπό .  Θα βρεις τον μπελά σου σίγουρα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...