kalmik Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στραβή λύση και ελληνική πατέντα η χρήση του αυτοκινήτου του εργαζόμενου για εταιρική χρήση. Εκτός από παράτυπο και παράνομο όλο και κάποια ανάποδη θα συμβεί. Αν για παράδειγμα πρέπει να βλέπεις τακτικά πελάτες π.χ. μία φορά την εβδομάδα αυτό χρειάζεται να το καλύπτει η επιχείρηση. Επίσης ό,τι ατύχημα συμβεί με εταιρικό όχημα σε χρόνο εργασίας και υποστείς σωματική βλάβη είναι εργατικό ατύχημα ενώ με το δικό σου όχημα άνετα ο εργοδότης μπορεί να ισχυριστεί ότι πήγαινες για προσωπική δουλειά. Επεξ/σία 18 Δεκεμβρίου 2024 από kalmik 1
xsterg Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 43 λεπτά πριν, phanispal είπε Ρε σεις, κι εγώ για κάποιον εργοδότη δουλεύω, αλλά τι ακριβώς περιμένετε; Ο δίσκος είναι αναλώσιμο, ανάλογα με τη χρήση κ.λπ. έχει ας πούμε ορισμένη διάρκεια ζωής. Αν ο δικός μου αντέχει 150.000 χιλιόμετρα και ξεκινήσω να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο ως εταιρικό στις 130.000, γιατί να τον πληρώσει ο εργοδότης όταν με αφήσει σε δρομολόγιο για τη δουλειά; Ομοίως και αν προκληθεί ατύχημα με υπαιτιότητα του υπαλλήλου. Θα παραβιάσω STOP (πάλι σε δρομολόγιο για τη δουλειά αν θέλετε), θα πέσω πάνω σε άλλον (αυτόν πες θα τον πληρώσει η ασφάλειά μου). Το αυτοκίνητό μου γιατί να το πληρώσει ο εργοδότης ενώ έχω παραβιάσει STOP; Νταξ νόμος είναι το δίκιο του εργάτη κ.λπ., αλλά μην το τραβάμε κι απ' τα μαλλιά. απλα γελαω με καποια παιδακια εδω μεσα. ακομη και παραβιαση του στοπ να κανεις, ακομη και παραβαση να κανεις με οχημα της εργασιας δεν θα επωμισθεις εσυ το κοστος. την αστικη ευθυνη μετα απο δικαστηριο ναι. δεν λεμε για βαρια αμελεια η για δολο. το να μην προσεξει καποιος ενα στοπ, ναι ειναι κατακριτεο αλλα μπορει να συμβει στον καθε ενα. εαν εισαι με οχξημα της εργασιας τοτε τουλαχιστον δεν θα επωμισθεις εσυ την υλικη ζημια. ναι, και παλι θα τρεξεις σε δικαστηρια αλλα ειναι διαφορετικα. δεν μπορω να βαλω μυαλο σε παιδακια που αρχισαν την οδηγηση και νομιζουν οτι τα ξερουν ολα. σε τελικη αναλυση κανετε οτι θελετε. μην αρχιζετε βακρυβρεχτα post οτι παθατε αυτο η το αλλο η οτι ο κακος εργοδοτης σας εκανε αυτο. ειπαμε. η αγνοια σταματαει απο την στιγμη που σου λεει ο αλλος κατι. ε αυτο το σημειο το περασαμε. 1 ώρα πριν, phanispal είπε Τρομερή βεβαιότητα πάντως, ενώ δε γνωρίζεις τον εργοδότη του. Άγνοια και ξεροκεφαλιά άλλου βλέπω εγώ, όχι στον TS. Σε αυτό δεν ευθύνεται η εταιρεία όμως. Δική του επιλογή ήταν να αποκτήσει καινούργιο T-Max που τα γλυκοκοιτάζουν, δική του και να το χρησιμοποιήσει και για τη δουλειά, δική του και να μην το ασφαλίσει έγκαιρα. ναι, γιατι δουλεια του εργοδοτη ειναι να προστατεψει την επιχειρηση του. οχι ΕΣΕΝΑ! ακομη και τον αδελφο σου να εχεις στην επιχειρηση σου προτεραιοτητα εχει η επιχειρηση σου εναντι του αδελφου. το ξερω οτι θα βρεθουν μερικοι να μου την πεσουν αλλα αυτη ειναι η πικρη αληθεια. εχω μαθει να λεω την αληθεια ωμα. και κατι ως bonus. στην δουλεια δεν υπαρχουν φιλοι και συγγενεις. υπαρχει η ΔΟΥΛΕΙΑ. κατι κοτσανες του στυλ "εδω ειμαστε οικογενεια, εμεις σε εχουμε σαν αδελφο" τα ακουω βερεσε. μην σου πω οτι οταν ακουω τετοια ειναι "red flag".
Speculoos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Για τόσα και τόσα στην Ελλάδα υπάρχουν νόμοι, εγκύκλιοι, οδηγίες και δεν ξέρω γω τι άλλο και δεν υπάρχει το έλαχιστο ποσό αποζημίωσης για χρήση προσωπικού οχήματος κατά τη διάρκεια του εργασιακού ωραρίου;
bobbyray21 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 14 λεπτά πριν, xsterg είπε απλα γελαω με καποια παιδακια εδω μεσα. ακομη και παραβιαση του στοπ να κανεις, ακομη και παραβαση να κανεις με οχημα της εργασιας δεν θα επωμισθεις εσυ το κοστος. την αστικη ευθυνη μετα απο δικαστηριο ναι. δεν λεμε για βαρια αμελεια η για δολο. το να μην προσεξει καποιος ενα στοπ, ναι ειναι κατακριτεο αλλα μπορει να συμβει στον καθε ενα. εαν εισαι με οχξημα της εργασιας τοτε τουλαχιστον δεν θα επωμισθεις εσυ την υλικη ζημια. ναι, και παλι θα τρεξεις σε δικαστηρια αλλα ειναι διαφορετικα. δεν μπορω να βαλω μυαλο σε παιδακια που αρχισαν την οδηγηση και νομιζουν οτι τα ξερουν ολα. σε τελικη αναλυση κανετε οτι θελετε. μην αρχιζετε βακρυβρεχτα post οτι παθατε αυτο η το αλλο η οτι ο κακος εργοδοτης σας εκανε αυτο. ειπαμε. η αγνοια σταματαει απο την στιγμη που σου λεει ο αλλος κατι. ε αυτο το σημειο το περασαμε. Ρε συ είναι τελικά ο κάθετος και απόλυτος τρόπος σου...γιατί ένας 23χρονος δεν μπορεί να οδηγεί καλύτερα από έναν 40χρονο; γιατί η άγνοιά και η ξεροκεφαλιά μου ξεκινάει εκεί που σταματάς να μιλάς εσύ; Μπορεί κάποιος να είναι νεαρός ηλικιακά ή εργασιακά, αλλά οι αρετές και οι τρόποι δεν φαίνονται από την ηλικία κύριε..
xsterg Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Μόλις τώρα, bobbyray21 είπε Ρε συ είναι τελικά ο κάθετος και απόλυτος τρόπος σου...γιατί ένας 23χρονος δεν μπορεί να οδηγεί καλύτερα από έναν 40χρονο; γιατί η άγνοιά και η ξεροκεφαλιά μου ξεκινάει εκεί που σταματάς να μιλάς εσύ; Μπορεί κάποιος να είναι νεαρός ηλικιακά ή εργασιακά, αλλά οι αρετές και οι τρόποι δεν φαίνονται από την ηλικία κύριε.. φιλε μου σταματαω εδω. καλη τυχη στην ζωη σου. 1
bobbyray21 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 4 λεπτά πριν, xsterg είπε φιλε μου σταματαω εδω. καλη τυχη στην ζωη σου. Καλή συνέχεια σου εύχομαι! Καλές γιορτές με υγεία!!!
Sorath Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 1 hour ago, phanispal said: Ρε σεις, κι εγώ για κάποιον εργοδότη δουλεύω, αλλά τι ακριβώς περιμένετε; Ο δίσκος είναι αναλώσιμο, ανάλογα με τη χρήση κ.λπ. έχει ας πούμε ορισμένη διάρκεια ζωής. Αν ο δικός μου αντέχει 150.000 χιλιόμετρα και ξεκινήσω να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο ως εταιρικό στις 130.000, γιατί να τον πληρώσει ο εργοδότης όταν με αφήσει σε δρομολόγιο για τη δουλειά; Ομοίως και αν προκληθεί ατύχημα με υπαιτιότητα του υπαλλήλου. Θα παραβιάσω STOP (πάλι σε δρομολόγιο για τη δουλειά αν θέλετε), θα πέσω πάνω σε άλλον (αυτόν πες θα τον πληρώσει η ασφάλειά μου). Το αυτοκίνητό μου γιατί να το πληρώσει ο εργοδότης ενώ έχω παραβιάσει STOP; Νταξ νόμος είναι το δίκιο του εργάτη κ.λπ., αλλά μην το τραβάμε κι απ' τα μαλλιά. Βρε συ! Που κολλάει τώρα αυτό το quote στην δική μου ανάρτηση; Όχι μόνο δεν έγραψα αυτό που λες, αλλά συγκεκριμένα οτι δεν μπορείς να απαιτήσεις τίποτα απο τον εργοδότη σε αυτή την περίπτωση. Απο εκεί και πέρα μπορείς κάλλιστα να αρνηθείς να χρησιμοποιήσεις δικό σου μέσο για ανάγκες εξυπηρέτησης της εταιρίας. Να το θέσω και διαφορετικά. Αν στην εταιρία πας με ΜΜΜ, τι θα σου πει ο εργοδότης; Γιατί δεν έχεις δικό σου μέσο; Προσωπικά, επειδή έτυχε και σε εμένα κάποια στιγμή να εξεταστεί το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθεί το αμάξι μου, το αρνήθηκα γιατί έχει ασφάλιση για συγκεκριμένα χιλιόμετρα το χρόνο, τα οποία μου φτάνουν οριακά για προσωπική χρήση.
cthulhucarbide Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Εγώ προτείνω να αναλογιστούμε λίγο και την θέση του εργοδότη που για εξωτερικές δουλειές 2-4 φορές τον μήνα δεν γίνεται να αγοράσει αμάξι μόνο και μόνο για αυτό και τις υπόλοιπες 28 μέρες του μήνα να κάθεται. Καλύτερα να δώσει στον υπάλληλο 3€/km, πιο οικονομικά θα του βγει. Οπότε η χρήση ιδίου μέσου είναι μονόδρομος όταν μιλάμε για απλό εργοδότη και όχι για πολυεθνική 1 1
kalmik Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε Εγώ προτείνω να αναλογιστούμε λίγο και την θέση του εργοδότη που για εξωτερικές δουλειές 2-4 φορές τον μήνα δεν γίνεται να αγοράσει αμάξι μόνο και μόνο για αυτό και τις υπόλοιπες 28 μέρες του μήνα να κάθεται. Καλύτερα να δώσει στον υπάλληλο 3€/km, πιο οικονομικά θα του βγει. Οπότε η χρήση ιδίου μέσου είναι μονόδρομος όταν μιλάμε για απλό εργοδότη και όχι για πολυεθνική Πάντως αυτά γίνονται μόνο στα ...Βαλκάνια και ίσως μόνο στα δυτικά (Βοσνία, Αλβανία κλπ.) Όχι σε σοβαρές χώρες... Επεξ/σία 18 Δεκεμβρίου 2024 από kalmik 1
mariosnik_ Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, bobbyray21 είπε Επίσης, δεν πιστεύω να προσπαθήσει να αποφύγει εάν συμβεί κάτι σοβαρό, τουλάχιστον αυτό εκλαμβάνω σε γενικότερο πλαίσιο. Άλλο το τι πιστεύεις και εκλαμβανεις εσύ, άλλο το τι πιστεύει ο εργοδότης μέσα στο μυαλό του και τι θα συμβεί στην πραγματικότητα όταν υποπέσεις σε ατύχημα. Είτε να το ζητήσεις γραπτώς τι θα αναλάβει αυτός και τι θα συμβεί σε περίπτωση ατυχήματος, είτε σκέψου να το αρνηθείς. Μάλλον η 1 φορά στις 1-2 εβδομάδες θα γίνει συχνότερη αργότερα. 20 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε Άμα είναι για τόση αραιή χρήση 2-4 φορές τον μήνα τότε δεν θα υπολόγιζα καθόλου την φθορά κλπ του οχήματος γιατί είναι αμελητέα. Θα ζήταγα τις βενζίνες και κάτι παραπάνω. Το μόνο που θα με ανησυχούσε είναι η περίπτωση ατυχήματος, όχι ότι δεν μπορεί να συμβεί έτσι και αλλιώς, αλλά τις βλάβες στην εργασία πρέπει να τις καλύπτει ο εργοδότης. Κατά τα άλλα δεν θα μου άρεσε καθόλου να χρειάζεται να οδηγώ άλλο αμάξι (χρέπι) αντί να είμαι στο δικό μου που είμαι άνετος, το ξέρω, και έχω όλα τα προσωπικά μου αντικείμενα που μου χρειάζονται οπότε για λίγε χιλιόμετρα δεν θα ζήταγα άλλο αμάξι. Άμα ήταν για κάθε μέρα προφανώς θα άλλαζε το πράγμα καθώς δεν θα ήθελα να το φθείρω τόσο πολύ Αν βάλουμε μέσο όρο 3 φορές τον μήνα. Οπότε βγαίνει χονδρικά 36 φορές το έτος. Όχι μεγαλη φθορά αλλά ούτε κάτι αμελητέο. Επίσης δεν μας είπε τίποτε ο ts για εκτίμηση σχετικά με το πόσα χλμ θα κάνει αυτές τις μέρες, δηλαδή θα κάθεται να τρέχει σε πελάτες από το πρωί μέχρι το βράδυ εκτός του πήγαινε έλα από την δουλειά στο σπίτι; Η μιλάμε απλά για μετάβαση σε έναν μόνο πελάτη και επιστροφη στην δουλειά; Αυξάνει την φθορά ακόμα παραπάνω. Επεξ/σία 18 Δεκεμβρίου 2024 από mariosnik_
phanispal Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 18 λεπτά πριν, kalmik είπε Πάντως αυτά γίνονται μόνο στα ...Βαλκάνια και ίσως μόνο στα δυτικά (Βοσνία, Αλβανία κλπ.) Όχι σε σοβαρές χώρες... Μα... σε αυτά δε ζούμε; Γι' αυτά δε μιλάμε; 1
majunior Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 59 λεπτά πριν, GeorgeKatz είπε Ταξί, Απόδειξη, Εξοδολόγιο kariera.gr
mariosnik_ Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, cthulhucarbide είπε Εγώ προτείνω να αναλογιστούμε λίγο και την θέση του εργοδότη που για εξωτερικές δουλειές 2-4 φορές τον μήνα δεν γίνεται να αγοράσει αμάξι μόνο και μόνο για αυτό και τις υπόλοιπες 28 μέρες του μήνα να κάθεται. Καλύτερα να δώσει στον υπάλληλο 3€/km, πιο οικονομικά θα του βγει. Οπότε η χρήση ιδίου μέσου είναι μονόδρομος όταν μιλάμε για απλό εργοδότη και όχι για πολυεθνική Δεκτο, δεν συμφέρει τον εργοδότη. Αλλά σε τέτοια περιπτωση κι αν μιλούσαμε για σοβαρή εταιρεία, θα είχε προτείνει από πριν ένα σοβαρό πακέτο στον εργαζόμενο για την χρήση του δικού του ΙΧ. Θα έπρεπε να περιλαμβάνει τουλάχιστον ειδική ασφάλιση για τέτοιες περιπτώσεις ιδιωτικών ΙΧ ως επαγγελματικων, αποζημίωση ανά χλμ και κοστολόγηση τυχόν άλλων πραγμάτων, όλα αυτά σε συμφωνητικό για υπογραφή. Εδώ από ότι κατάλαβα δεν έχει αναφερθεί τίποτε περί των παραπάνω από τον εργοδότη και ο ts μπαίνει να ρωτησει τι είναι λογική τιμή και τι όχι.... Δεν μου φαίνεται σοβαρός εργοδότης και κοιτάει έμμεσα πως να γλιτώσει κόστος και να την σκαπουλαρει ποντάροντας στην άγνοια του εργαζόμενου που πρέπει να είναι νέος. Ωραία η εκτίμηση κόστους ανά χλμ. Δεν ξέρουμε τίποτα όμως για κοστη σε ατύχημα, δικαστήρια, δικηγόροι κτλ. Η ασφάλεια του ts θα τον καλύψει σε περιπτωση που συμβεί ατύχημα εν ώρα που το ΙΧ ήταν έξω για δουλειά της εταιρίας του; Δεν ξέρω αν το καλύπτουν οι ασφάλειες η αν θέλει επέκταση / συμπληρωματικη ασφάλιση κτλ. Σε κάθε περιπτωση άμα μπλέκει σε ατύχημα και η μόνη συμφωνία είναι μια προφορική συμφωνία ότι εγώ θα σου δίνω Χ ευρώ ανά χλμ και τέλος, μπορεί να έχει τρελό μπλέξιμο ο ts και ο εργοδότης δεν παίζει να ασχοληθεί καθόλου. Επεξ/σία 18 Δεκεμβρίου 2024 από mariosnik_
bobbyray21 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε Αν βάλουμε μέσο όρο 3 φορές τον μήνα. Οπότε βγαίνει χονδρικά 36 φορές το έτος. Όχι μεγαλη φθορά αλλά ούτε κάτι αμελητέο. Επίσης δεν μας είπε τίποτε ο ts για εκτίμηση σχετικά με το πόσα χλμ θα κάνει αυτές τις μέρες, δηλαδή θα κάθεται να τρέχει σε πελάτες από το πρωί μέχρι το βράδυ εκτός του πήγαινε έλα από την δουλειά στο σπίτι; Η μιλάμε απλά για μετάβαση σε έναν μόνο πελάτη και επιστροφη στην δουλειά; Αυξάνει την φθορά ακόμα παραπάνω. Αφορά επίσκεψη σε έναν πελάτη την ημέρα από τη στιγμή που θα γίνει. Τώρα εάν ο πελάτης αυτός τον ένα μήνα βρίσκεται στο Μαρούσι και τον άλλον μήνα στη Λάρισα δεν το ξέρω για αυτό και δεν κάνω κάποια εκτίμηση. Όπως και δεν μπορώ να κάνω εκτίμηση, διότι δεν έχει γίνει και δεν μπορεί να γίνει επίσησμη πρόταση. Σόρρυ, τι είναι το ts; Επεξ/σία 18 Δεκεμβρίου 2024 από bobbyray21
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα