agnostos13 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Αν ήθελαν να υπάρχει μια σειρά θα έπρεπε οι ασφαλιστικές να μην ανανεώνουν ασφάλιστρο χωρίς ενεργό ΚΤΕΟ και παράλληλα με το ασφάλιστρο να εισπράτονται τα τέλη για λογαριασμό του κράτους. Φυσικά όλα αυτά «δεν είναι δυνατόν να συμβούν στην Ελλάδα» και έτσι το κράτος εισπράτει τέλη αγνοώντας ασφάλειες και ΚΤΕΟ για να πάρει τα λεφτά. Επεξ/σία 21 Δεκεμβρίου 2024 από agnostos13
Klausx Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 17/12/2024 στις 8:58 ΠΜ, alex84 είπε Ένα πρόσφατο παράδειγμα Και ανασφάλιστος.... Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα είναι ανασφάλιστα, έχουν σταματήσει τους αυτόματος ελέγχους ενώ υπάρχει το σύστημα και γίνεται χαμός.....Έτσι όπως είναι η κατάσταση χωρίς παράταση στα Τέλη αρκετοί θα τα βάλουν σε ακινησία και θα κυκλοφορούν κανονικά.... Τώρα σχετικά με το ΚΤΕΟ, υπάρχουν οχήματα του 1992 που έχουν περάσει 2 φορές ΚΤΕΟ και αυτό για να γίνουν μεταβίβαση...... Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2024 από Klausx 1
Liverpool89 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Τα επαγγελματικά ειναι τα χειροτερα. Φορτηγα με κολλημενες καμπινες, με κοψε ραψε παντου. Παλια κολλουσανε δυο μισα αμαξια και τα βγαζανε στο δρομο. Αν οι εταιρίες σε καθε σοβαρο τρακαρισμα να τα πετουσαν, θα τις κλεινανε. Απλα υπαρχει ο τροπος.
Nabuko Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, dtk-386 είπε η κατάσταση του στόλου που κυκλοφορεί στην Ελλάδα μας δίνει επάξια το χαρακτηρισμό: η Σοβιετική Ενωση της Ευρώπης. Σύμφωνα με αυτό δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα
dtk-386 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 8 ώρες πριν, Nabuko είπε Σύμφωνα με αυτό δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα Δεν αναφέρομαι στην ηλικία. Λίγο πολύ αρκετές χώρες έχουν παλαιά αυτοκίνητα. Δεν έχουν όλοι το ντερτι του καινούργιου. Αναφέρομαι στην συντήρηση τους. Βλέπεις εδώ και παλαιά και ετοιμόρροπα. Όλοι τα βλέπετε στους δρόμους φαντάζομαι. Αυτά έξω δεν τα βλέπεις εύκολα.
Arkin Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 13 ώρες πριν, Klausx είπε Και ανασφάλιστος.... Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα είναι ανασφάλιστα, έχουν σταματήσει τους αυτόματος ελέγχους ενώ υπάρχει το σύστημα και γίνεται χαμός.....Έτσι όπως είναι η κατάσταση χωρίς παράταση στα Τέλη αρκετοί θα τα βάλουν σε ακινησία και θα κυκλοφορούν κανονικά.... Τώρα σχετικά με το ΚΤΕΟ, υπάρχουν οχήματα του 1992 που έχουν περάσει 2 φορές ΚΤΕΟ και αυτό για να γίνουν μεταβίβαση...... Μεγάλο πρόστιμο και επιβολή 3πλασιων τελών μέχρι να γίνει ασφάλεια στο αμάξι. Γιατί όταν τρακάρει αυτό το ερείπιο χωρίς ασφάλεια θα την πληρώσει ο άλλος που είναι νόμιμος σε όλα. Δυστυχώς η κατάντια φαίνεται παντού η μισή Ελλάδα μην πω παραπάνω είναι του δεν βαριέσαι δεν πληρώνουν τίποτα και εδώ μιλάμε για ασφάλεια που είναι το Α και το Ω. Έλεγαν ότι θα αλλάξουν όλα αυτά αλλά από λόγια άλλο τίποτα από πράξεις το απόλυτο μηδέν.
kage Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Ποιος σας ειπε οτι τα πανε /περνανε κτεο... Κανεις δεν μπορει να κυνηγησει αυτες τις "ευαισθητες κοινωνικες ομαδες" Οταν προτεινεται αυξηση προστιμων στο θεο..συνηθως καταληγει να την πληρωνουν οι real μη εχοντες.. μια απευθειας κατασχεση ναι αλλα κ παλι αυριο θα αγοραζαν αλλο σαραβαλο καταργηση τελη ταξινομησης/ περιβαλλοντικό τέλος / τεκμηρια/ φορος πολυτελείας θα εφερνε μια ανανεωση στολου και μειωση τιμων στα μτχ Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2024 από kage
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα