Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν ήθελαν να υπάρχει μια σειρά θα έπρεπε οι ασφαλιστικές να μην ανανεώνουν ασφάλιστρο χωρίς ενεργό ΚΤΕΟ και παράλληλα με το ασφάλιστρο να εισπράτονται τα τέλη για λογαριασμό του κράτους.

Φυσικά όλα αυτά «δεν είναι δυνατόν να συμβούν στην Ελλάδα» και έτσι το κράτος εισπράτει τέλη αγνοώντας ασφάλειες και ΚΤΕΟ για να πάρει τα λεφτά.

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/12/2024 στις 8:58 ΠΜ, alex84 είπε

Ένα πρόσφατο παράδειγμα

 

IMG_20241204_141416.jpg

 

Screenshot_656.png.61bf2a5f9eaf4d9064949fcb6ce1ad40.png

 

Και ανασφάλιστος....


Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα είναι ανασφάλιστα, έχουν σταματήσει τους αυτόματος ελέγχους ενώ υπάρχει το σύστημα και γίνεται χαμός.....Έτσι όπως είναι η κατάσταση χωρίς παράταση στα Τέλη αρκετοί θα τα βάλουν σε ακινησία και θα κυκλοφορούν κανονικά....


Τώρα σχετικά με το ΚΤΕΟ, υπάρχουν οχήματα του 1992 που έχουν περάσει 2 φορές ΚΤΕΟ και αυτό για να γίνουν μεταβίβαση......

 

 

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από Klausx
  • Sad 1
Δημοσ.

Τα επαγγελματικά ειναι τα χειροτερα. 

Φορτηγα με κολλημενες καμπινες, με κοψε ραψε παντου.  Παλια κολλουσανε δυο μισα αμαξια και τα βγαζανε στο δρομο.

Αν οι εταιρίες σε καθε σοβαρο τρακαρισμα να τα πετουσαν, θα τις κλεινανε.

Απλα υπαρχει ο τροπος. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

η κατάσταση του στόλου που κυκλοφορεί στην Ελλάδα μας δίνει επάξια το χαρακτηρισμό: η Σοβιετική Ενωση της Ευρώπης.

Σύμφωνα με αυτό δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Nabuko είπε

Σύμφωνα με αυτό δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα

Δεν αναφέρομαι στην ηλικία. Λίγο πολύ αρκετές χώρες έχουν παλαιά αυτοκίνητα. Δεν έχουν όλοι το ντερτι του καινούργιου. Αναφέρομαι στην συντήρηση τους. Βλέπεις εδώ και παλαιά και ετοιμόρροπα. Όλοι τα βλέπετε στους δρόμους φαντάζομαι. Αυτά έξω δεν τα βλέπεις εύκολα.

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Klausx είπε

 

Screenshot_656.png.61bf2a5f9eaf4d9064949fcb6ce1ad40.png

 

Και ανασφάλιστος....


Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα είναι ανασφάλιστα, έχουν σταματήσει τους αυτόματος ελέγχους ενώ υπάρχει το σύστημα και γίνεται χαμός.....Έτσι όπως είναι η κατάσταση χωρίς παράταση στα Τέλη αρκετοί θα τα βάλουν σε ακινησία και θα κυκλοφορούν κανονικά....


Τώρα σχετικά με το ΚΤΕΟ, υπάρχουν οχήματα του 1992 που έχουν περάσει 2 φορές ΚΤΕΟ και αυτό για να γίνουν μεταβίβαση......

 

 

 

 

 

 

 

Μεγάλο πρόστιμο και επιβολή 3πλασιων τελών μέχρι να γίνει ασφάλεια στο αμάξι. Γιατί όταν τρακάρει αυτό το ερείπιο χωρίς ασφάλεια θα την πληρώσει ο άλλος που είναι νόμιμος σε όλα. Δυστυχώς η κατάντια φαίνεται παντού η μισή Ελλάδα μην πω παραπάνω είναι του δεν βαριέσαι δεν πληρώνουν τίποτα και εδώ μιλάμε για ασφάλεια που είναι το Α και το Ω. Έλεγαν ότι θα αλλάξουν όλα αυτά αλλά από λόγια άλλο τίποτα από πράξεις το απόλυτο μηδέν. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποιος σας ειπε οτι τα πανε /περνανε  κτεο... 

Κανεις δεν μπορει να  κυνηγησει αυτες τις "ευαισθητες κοινωνικες  ομαδες" 

 

Οταν προτεινεται αυξηση προστιμων στο θεο..συνηθως καταληγει να την πληρωνουν οι real μη εχοντες..  μια απευθειας κατασχεση ναι αλλα κ παλι αυριο θα αγοραζαν αλλο σαραβαλο

καταργηση τελη ταξινομησης/ περιβαλλοντικό τέλος / τεκμηρια/ φορος πολυτελείας θα εφερνε μια ανανεωση στολου και μειωση τιμων στα μτχ

Επεξ/σία από kage

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...