Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Kάθε δεύτερο χρόνο περνάμε τα αυτοκίνητά μας ΚΤΕΟ. Μετά από 40 χρόνια οδηγός (δε θυμάμαι από πότε ξεκίνησε ο θεσμός) πάλι τα ίδια βλέπω στους δρόμους (από τα οποία υποτίθεται να μας απάλλασσε ο θεσμός ΚΤΕΟ). Αρχαία (και λιγότερο αρχαία) φορτηγά να ντουμανιάζουν, ταξί diesel με βγαλμένο DPF (φιλαράκι δε συμφέρει και τοβγαλα...) τρελά μοτό να καπνίζουν, gypsies με χιλιοτρακαρισμένα Toyota, καγκουρεμένα BMW, Nissan κλπ. κυράδες που δεν ξέρουν τι εστί ΚΤΕΟ γιατί στο αμάξι βάζουν μόνο βενζίνη και service άμα μείνει κλπ. Όσοι είναι σίγουροι ότι δε θα πέρναγαν απλά το αφήνουν. Αλλά δεν βλέπω να κόβεται και κανένας. 

 Η υποχρεωτική επίσκεψη κάθε δεύτερο χρόνο έγινε ένα βαρετό συνήθειο και ένα χαράτσι που δεν αιτιολογείται από το επίπεδο της υπηρεσίας. Ποτέ δε μάθαμε το ποσοστό των οχημάτων που δεν περνάνε τον έλεγχο. Στην πράξη λοιπόν κάτι που όφειλε να μας προστατεύει όλους έγινε ένα χαράτσι υπέρ ιδιωτών.

ΥΓ Στην πανάκριβη Μεγάλη Βρετανία το ΜΟΤ (αντίστοιχο KTEO) είναι ετήσιο, κόβουν αβέρτα και στοιχίζει μόλις 40 λίρες (ήτοι λιγότερο των 50 ευρώ). Εδώ το έχουν φτάσει 60 για έλεγχο του 10λέπτου, με μισθούς Ελλάδας.

  • Like 8
  • Thanks 2
  • Haha 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, kalmik είπε

Kάθε δεύτερο χρόνο περνάμε τα αυτοκίνητά μας ΚΤΕΟ. Μετά από 40 χρόνια οδηγός (δε θυμάμαι από πότε ξεκίνησε ο θεσμός) πάλι τα ίδια βλέπω στους δρόμους (από τα οποία υποτίθεται να μας απάλλασσε ο θεσμός ΚΤΕΟ). Αρχαία (και λιγότερο αρχαία) φορτηγά να ντουμανιάζουν, ταξί diesel με βγαλμένο DPF (φιλαράκι δε συμφέρει και τοβγαλα...) τρελά μοτό να καπνίζουν, gypsies με χιλιοτρακαρισμένα Toyota, καγκουρεμένα BMW, Nissan κλπ. κυράδες που δεν ξέρουν τι εστί ΚΤΕΟ γιατί στο αμάξι βάζουν μόνο βενζίνη και service άμα μείνει κλπ. Όσοι είναι σίγουροι ότι δε θα πέρναγαν απλά το αφήνουν. Αλλά δεν βλέπω να κόβεται και κανένας. 

 Η υποχρεωτική επίσκεψη κάθε δεύτερο χρόνο έγινε ένα βαρετό συνήθειο και ένα χαράτσι που δεν αιτιολογείται από το επίπεδο της υπηρεσίας. Ποτέ δε μάθαμε το ποσοστό των οχημάτων που δεν περνάνε τον έλεγχο. Στην πράξη λοιπόν κάτι που όφειλε να μας προστατεύει όλους έγινε ένα χαράτσι υπέρ ιδιωτών.

ΥΓ Στην πανάκριβη Μεγάλη Βρετανία το ΜΟΤ (αντίστοιχο KTEO) είναι ετήσιο, κόβουν αβέρτα και στοιχίζει μόλις 40 λίρες (ήτοι λιγότερο των 50 ευρώ). Εδώ το έχουν φτάσει 60 για έλεγχο του 10λέπτου, με μισθούς Ελλάδας.

Πέρασα αμάξι απο Kwik Fit MOT  για £54,85.Ελλάδα πέρασα με 50€

Το πρόβλημα είναι ,περα απο το ότι δεν τους κόβουν ,ότι δεν τους ελέγχει και  κανείς στον δρόμο.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Με την ίδια λογική πρέπει να καταργηθεί όλη η χώρα.

Αφού όλα έτσι δουλεύουν. Κουτσά στραβά, να λέμε ή να φαίνεται ότι κάτι κάνουμε, να πάρουμε τα φράγκα και βλέπουμε...

Κάπου είχα διαβάσει το ποσοστό των αυτοκινήτων που κόβεται στην Ελλάδα. Σχεδόν όλα περνάνε.

  • Like 1
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, Neptu είπε

Με την ίδια λογική πρέπει να καταργηθεί όλη η χώρα.

Αφού όλα έτσι δουλεύουν. Κουτσά στραβά, να λέμε ή να φαίνεται ότι κάτι κάνουμε, να πάρουμε τα φράγκα και βλέπουμε...

Κάπου είχα διαβάσει το ποσοστό των αυτοκινήτων που κόβεται στην Ελλάδα. Σχεδόν όλα περνάνε.

Αμα πας και με γνωστό, με ένα 50αρικο έξτρα περνάς και με τρεις ρόδες...

  • Like 1
Δημοσ.
29 minutes ago, alex84 said:

Ένα πρόσφατο παράδειγμα

 

IMG_20241204_141416.jpg

Με μια αλoιφή και ένα καλό πλύσιμο θα είναι σαν να βγήκε μόλις απο την Hyundai...

  • Haha 4
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Αμα πας και με γνωστό, με ένα 50αρικο έξτρα περνάς και με τρεις ρόδες...

Δεν χρειάζεται καν 50ρικο όπως παλια στα δημόσια. Το χειρότερο για ένα ΚΤΕΟ είναι να βγει φήμη ότι κόβει οπότε περνάνε οτιδήποτε που απλά δεν θα ανατιναχτεί πάνω στη γραμμή 😛

 

Ο μόνος τρόπος για να γίνει σωστή δουλειά είναι να δώσουν δικαίωμα ελέγχου στα συνεργεία τα οποία θα έχουν πιθανό όφελος από τις επισκευές αν σε κόψουν. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ειδικότερα ο κ. Βήκας επισημαίνει στο Carandmotor.gr ότι: «Δυστυχώς στη χώρα μας παρατηρείται ένα διαχρονικό φαινόμενο από το 2007, εδώ και 16 χρόνια περίπου, όπου ένα πολύ μεγάλο ποσοστό κυκλοφορούντων οχημάτων παραμένει ανέλεγκτο από ΚΤΕΟ. Το 2023, υπολογίζεται σε ένα μέγεθος περίπου 40% επί των κυκλοφορούντων οχημάτων ή 1,8 εκατομμυρίων οχημάτων. Υπάρχει νομοθεσία από το 2015 που προβλέπει την ηλεκτρονική διασταύρωση για τον αυτόματο εντοπισμό των παραβατών και εν συνεχεία την βεβαίωση παράβασης απευθείας στη φορολογική μερίδα των παραβατών, αλλά δυστυχώς 8 χρόνια μετά δεν έχει τεθεί ακόμη σε εφαρμογή.

 

ταδε εφη ο προεδρος των ΙΚΤΕΟ

τα μισα σχεδον δεν πηγαινουν καν

 

  • Like 3
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Ειδικότερα ο κ. Βήκας επισημαίνει στο Carandmotor.gr ότι: «Δυστυχώς στη χώρα μας παρατηρείται ένα διαχρονικό φαινόμενο από το 2007, εδώ και 16 χρόνια περίπου, όπου ένα πολύ μεγάλο ποσοστό κυκλοφορούντων οχημάτων παραμένει ανέλεγκτο από ΚΤΕΟ. Το 2023, υπολογίζεται σε ένα μέγεθος περίπου 40% επί των κυκλοφορούντων οχημάτων ή 1,8 εκατομμυρίων οχημάτων. Υπάρχει νομοθεσία από το 2015 που προβλέπει την ηλεκτρονική διασταύρωση για τον αυτόματο εντοπισμό των παραβατών και εν συνεχεία την βεβαίωση παράβασης απευθείας στη φορολογική μερίδα των παραβατών, αλλά δυστυχώς 8 χρόνια μετά δεν έχει τεθεί ακόμη σε εφαρμογή.

 

ταδε εφη ο προεδρος των ΙΚΤΕΟ

τα μισα σχεδον δεν πηγαινουν καν

 

Βέβαια ο συγκεκριμένος έχει όφελος να περνάνε όλοι και μάλιστα ... ανά εξάμηνο αν γινόταν... Το θέμα είναι και να περνάνε υποχρεωτικά και να κόβονται τα προβληματικά οχήματα (ένα 20% θα ήταν σίγουρα εκτός αν γινόταν αυστηρός έλεγχος). Επίσης να μας πουν και κάτι για τη χρέωση που είχαν το θράσος να κάνουν και αυξήσεις μετά τον κοροωνοΪό όλως τυχαίως όλοι στην Αθήνα είναι πάνω από τα 50 ευρώ.

Δημοσ.

Ελλαδα 0.2 ειναι . Καμια επιβολη του νομου. Απλα καααποιες φορες θα κανουν ελεγχους για να μαζεψουν λεφτα. Φυσικα το αποκορυφωμα ειναι τα αυτοκινητα των γυφτων. Το να πεις οτι ειναι ανασφαλη ειναι μεγαλη υποβαθμιση της καταστασης.

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, tutuyo είπε

τα μισα σχεδον δεν πηγαινουν καν

🤡🤡 θα τους βρίσκουν όταν βάλουμε τις 1500 κάμερες είπαν. 🤡🤡

  • Haha 2
Δημοσ.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν ελέγχονται από ΚΤΕΟ πολλά οχήματα κ λιγότερο ότι δεν κόβουν, όταν χρειάζεται...

...το ανωτέρω σαραβαλάκι στην εικόνα, βάσει πινακίδων, δεν είναι καν ασφαλισμένο, δύσκολο να έχει βγάλει ΚΤΕΟ...αλλά είναι "σε κίνηση"...

Τα ΚΤΕΟ κόβουν αν έχει παραγίνει η κατάσταση σε κάποιον τομέα κι αν το αυτοκίνητο είναι επικίνδυνο να κυκλοφορεί, παρά με αυστηρή εφαρμογή όλων κριτηρίων...

...πχ έτυχε σε μένα προ διετίας να πάω σε ΚΤΕΟ για τον περιοδικό έλεγχο...όταν ήλεγχε τα καυσαέρια, είδα τον υπάλληλο να δοκιμάζει 3-4 φορές με το εργαλείο στην εξάτμιση, μετά να φέρνει ένα αυτοκίνητο κατηγορίας mini που ήταν σταθμευμένο στην άκρη, να το παρκάρει στη διπλανή λωρίδα, να παίρνει τη μέτρηση από εκεί και μετά να συνεχίζει με τον έλεγχο στο δικό μου...

...με πέρασε κ στη συνέχεια μού είπε ότι κάθε λίγο αυξάνονταν οι ρύποι εκτός ορίων (λάμβανε δλδ κ κανονικές κ μη μετρήσεις, όχι μόνο εκτός ορίων)...

Επειδή εγώ είμαι ψείρας κ OCD αν υπάρχει κάτι λάθος με το αυτοκίνητο και δεν το γνωρίζω κι ας είναι του 1999, κατέληξα να δώσω άλλο ένα 700€ - απ' αυτά που δεν έχω, ζώντας μοναστικά κατ' ανάγκη για κανα δίμηνο (κόβοντας τελείως κρέας κ ψυχαγωγία) - για εργασίες κ ανταλλακτικά στο αμάξι (είχε προηγηθεί μεγάλο σέρβις, αλλαγή αισθητήρα λάμδα κ.α.), που έμεινε στο συνεργείο 2 βδομάδες, για να βρεθεί κ να διορθωθεί το σφάλμα...
...ένα βήμα πριν αλλάξουμε τον καταλύτη, δοκιμάσαμε με διαφορετικό ECU και το αμάξι έστρωσε...είχε ψηθεί η μονάδα του εγκεφάλου, ήταν και πρότερη έκδοση με "παιδικές ασθένειες" που είχαν λυθεί στη συνέχεια...με μεταχειρισμένο εγκέφαλο ύστερης έκδοσης λύθηκε κ το θέμα των ρύπων, έγινε "μέλι" και η λειτουργία στο ρελαντί...

...για επιβεβαίωση ότι όλα είχαν γίνει σωστά, ξαναπέρασα από το ίδιο ΚΤΕΟ (για να μετρηθούν ρύποι με το ίδιο εργαλείο), όλα καλά κ με ρωτούσε ο υπάλληλος τί έφταιγε τελικά (για να κάνει σχετικές συστάσεις σε τέτοιες περιπτώσεις).

Το αμάξι κι όπως ήταν πριν δεν ήταν επικίνδυνο, και δεν ήταν οι μετρήσεις τελείως εκτός...οπότε αντί να με κόψουν, με πέρασαν με σύσταση να βρω τί φταίει κ να το φτιάξω...οπότε, ναι, το ΚΤΕΟ δεν ενήργησε με το γράμμα του νόμου, χωρίς πάντως να ανέχεται και προβληματικό/επικίνδυνο αυτοκίνητο...

...οπότε εγώ κράτησα ότι είναι πρόθυμοι να κάνουν σε επιμέρους σημεία τα στραβά μάτια, εάν το σκάφος είναι "αξιόπλοο" ως προς τους λοιπούς ελέγχους και τους πιο καίριους για τη κίνηση του οχήματος.
...κι αντί να "με στήσουν στον τοίχο" ως προς τις προθεσμίες ολοκλήρωσης εργασιών & σχετικής οικονομικής επιβάρυνσης, μου έδωσαν αυτή τη λάσκα....στη συγκεκριμένη περίπτωση, θα το έλεγα περισσότερο "κατανόηση", παρά ωμή παρανομία...
αν δεν είχα την οικονομική δυνατότητα να το φτιάξω εκείνη τη στιγμή, που αν ήμουν παντρεμένος/είχα παιδιά δεν θα μπορούσα/οι προτεραιότητες θα ήταν άλλες, θα περίμενα την κατάλληλη στιγμή, έχοντας την ορθή διάγνωση.

 

Δημοσ.

Το πιο σωστό θα ήταν να περνάει αυτόματα κτεο με το σέρβις μαζί. Θα είναι υποχρεωτικό το σέρβις κανονικότατα κάθε χρόνο ή συχνότερα ανάλογα τα χιλιόμετρα και θα περνάει και τον έλεγχο του κτεο ακριβώς εκεί και τότε με τις οποίες διορθωτικές κινήσεις. 

Με το σέρβις ο μηχανικός βάζει υπογραφή ότι το όχημα είναι έτοιμο για τον δρόμο από κάθε άποψη. Αν όχι θα πέφτει καμπάνα και θα ρισκάρει και την άδεια του επίσης. 

Τσακ μπαμ το πρόβλημα έφτιαξε. 

Δημοσ.

Αν και ο ts μαλλον τα εχει βαλει με φαν της μεγαλης Ιταλικης πρωτευουσας, που εννοειται οτι δεν συμμορφωνονται με κανεναν νομο και κανονα, εχει δικιο.
Σε εναν οποιοδηποτε δρομο της πολης να περασεις, οπου να υπάρχουν αρκετα παρκαρισμενα, αρκει να ριξεις μια ματια στο πελμα των ελαστικων. Ειναι πραγματικα ανυπαρκτο. Και τα την ταπεινη μου αποψη ειναι πολυ πιο επικινδυνο να κυκλοφορεις με παλια φθαρμενα ελαστικα, παρα ο τυχαιος Ρομά με κλεμμενο accent.

Σε ενα άλλο θρεντ, επεσαν να με φανε που ελεγα οτι η τροχαια ελεγχει  παραβατες που οδηγουν στη ΛΕΑ και λειτουργουν μονο εισπρακτικα ενω ταυτοχρονα δημιουργουν και τρελη κινηση στο σημειο που ελεγχουν, ενω μπορουν να κανουν την δουλεια διαφορετικα. Κατα τ'αλλα στον πιο συγχρονο δρομο της Ελλαδας μποτιλιαρισμα μισης ωρας για 5 χιλιομετρα, και μονο χτες δυο σοβαρα τροχαια ατυχηματα και μια μπετονιερα αδειασε και το μπετο στο οδοστρωμα της αττικης οδου. Μονο χτες εφαγα δυομιση ωρες στους δρομους για μια διαδρομη 100 χιλιομέτρων.


Απλα οσες κραυγες και να βγαζουμε δεν θα αλλαξει ποτε τιποτα. Αν ξεκινησει να κοβει κωλους οπως πρεπει, δεν θα ξαναβγει ποτε κυβερνηση, το εκαστοτε κομμα.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

είχα μπροστά μου σήμερα ένα Toyota Carina του 1991-92 (όχι το Ε) με τελειωμένα αμορτισέρ χοροπηδούσε ατελείωτα σε κάθε ανωμαλία, πίσω γωνία χτυπημένη εντελώς χωρίς φώτα και λάστιχα σλικ (το παρατηρούσα στο φανάρι) φορτωμένο μέχρι την οροφή μέσα με εφημερίδες και περιοδικά....:blink:

μαντέψτε: είχε αυτοκόλλητο ΚΤΕΟ!:lol: 

η κατάσταση του στόλου που κυκλοφορεί στην Ελλάδα μας δίνει επάξια το χαρακτηρισμό: η Σοβιετική Ενωση της Ευρώπης.

 

αυτή:

toyota-carina-toyota-carina-ii-gli-2-0-b

Επεξ/σία από dtk-386

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...