cpc464 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2024 37 minutes ago, astrea966 said: προτελευταια παραγραφο μετα τα bold "Πλέον η εξέλιξη της τεχνολογίας είναι τέτοια που οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούσαν να φτιάξουν ταχύμετρα που θα λένε το 100% της αλήθειας. Όμως, οι εταιρείες εξακολουθούν να ρυθμίζουν τα ταχύμετρα ώστε να απεικονίζουν μεγαλύτερη έως και 10% ταχύτητα! Κάτι που μάλιστα επιτρέπεται σύμφωνα με αρκετές ευρωπαϊκές νομοθεσίες. Βλέπετε, το πρόβλημα θα ήταν σημαντικό αν τα κοντέρ έδειχναν σε ίδιο ποσοστό μικρότερη ταχύτητα, αφού θα δημιουργούταν ένας κυκεώνας με τα όρια ταχύτητας και τις κλήσεις. Κάλλιστα θα μπορούσε να επικαλεστεί κανείς το κοντέρ και οι αγωγές θα ήταν σύνηθες φαινόμενο." ευχαριστώ για την απάντηση.
N3M3SiS Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2024 17 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε Τα κοντέρ δείχνουν επίτηδες μεγαλύτερη ταχύτητα από την πραγματική για να σε φοβίζουν και να πας με λιγότερα. Είναι απλά μια ηλιθιότητα και δεν θα έπρεπε να είχε θεσπιστεί ποτέ αλλά τέλος πάντων έτσι είναι Tα κοντέρ δε δείχνουν μεγαλύτερη ταχύτητα για να σε φοβίζουν. Έλεος με ο,τι του κατέβει του καθενός. Οταν μεταβάλλεται η περίμετρος του τροχού, μεταβάλλεται και η ενδειξη στο κοντέρ, το οποίο την ταχύτητα και τα διανυθέντα χιλιόμετρα την υπολογίζει απο το γύρισμα των τροχών. Όταν λοιπον το ο τροχός κάνει μια πλήρη περιστροφή, έστω οτι το κοντέρ έχει μετρήσει 3 μέτρα διανυθέντα. Μπορείς να μαντέψεις τι γίνεται όταν εσύ κινείσαι με καινούρια γόμα στα ελαστικά σε σχέση με φθαρμένη, λιωμένη γόμα; Έχεις ουσιαστικά μικρότερη ρόδα. Κατα χιλιοστά, αλλα στην συνολική περίμετρο είναι μετρήσιμο πλέον. Δε διανύεις πλέον 3 μέτρα, αλλα 2.8 π.χ. Το ίδιο και όταν μεταβάλλεται η πίεση των ελαστικών. Δεν είναι ηλιθιότητα λοιπόν. Είναι δικλείδα ασφαλείας για να μην δείχνει ΠΟΤΕ το κοντέρ μικρότερη ταχύτητα απο την πραγματική σου, ανεξαρτήτως των συνθηκών του ελαστικού. 15 ώρες πριν, Neptu είπε Είναι γνωστό ότι το κοντέρ δείχνει επίτηδες υψηλότερη ταχύτητα για κάποιους λόγους. Τέρμα ηλίθιο για εμένα. Απόκρυψη περιεχομένων Παρόλο αυτά είχα μηχανάκι που το κοντέρ έδειχνε λιγότερα χιλιόμετρα . Γιατί το κοντέρ ήταν φτιαγμένο για τροχό πιθανότατα 21" και εσύ ή κάποιος άλλος το είχε κάνει motard με 17αρι και προφανώς το κοντέρ έπεφτε έξω. ΧΤ; ΤΤ; 1
smpt Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2024 και τα μη σωστά φουσκωμένα λάστιχα έχουν αυτό το αποτέλεσμα
cthulhucarbide Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2024 6 ώρες πριν, N3M3SiS είπε Tα κοντέρ δε δείχνουν μεγαλύτερη ταχύτητα για να σε φοβίζουν. Έλεος με ο,τι του κατέβει του καθενός. Οταν μεταβάλλεται η περίμετρος του τροχού, μεταβάλλεται και η ενδειξη στο κοντέρ, το οποίο την ταχύτητα και τα διανυθέντα χιλιόμετρα την υπολογίζει απο το γύρισμα των τροχών. Όταν λοιπον το ο τροχός κάνει μια πλήρη περιστροφή, έστω οτι το κοντέρ έχει μετρήσει 3 μέτρα διανυθέντα. Μπορείς να μαντέψεις τι γίνεται όταν εσύ κινείσαι με καινούρια γόμα στα ελαστικά σε σχέση με φθαρμένη, λιωμένη γόμα; Έχεις ουσιαστικά μικρότερη ρόδα. Κατα χιλιοστά, αλλα στην συνολική περίμετρο είναι μετρήσιμο πλέον. Δε διανύεις πλέον 3 μέτρα, αλλα 2.8 π.χ. Το ίδιο και όταν μεταβάλλεται η πίεση των ελαστικών. Δεν είναι ηλιθιότητα λοιπόν. Είναι δικλείδα ασφαλείας για να μην δείχνει ΠΟΤΕ το κοντέρ μικρότερη ταχύτητα απο την πραγματική σου, ανεξαρτήτως των συνθηκών του ελαστικού. Έτσι θα έπρεπε το κοντέρ να δείχνει σωστή ταχύτητα τουλάχιστον όταν έχεις νέα λάστιχα και σωστή πίεση αλλά δεν γίνεται ούτε αυτό
lneam Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Δημοσ. 21 Ιανουαρίου σχετικα με την ερωτηση στο θεμα, εγω γνωριζω πως κανενα απο τα 2 συστηματα δεν ειναι αξιοπιστο. Αυτος ειναι και ο λογος που οι εταιρειες χρησιμοποιουν επαγγελματικο εξοπλισμο για να κανουν μετρησεις, που εχει κοστος δεκαδες χιλιαδες δολαρια. Και αν καποιος ρωτησει ποιος ειναι αυτος, η απαντηση εινα τα προιοντα της racelogic σε παγκοσμιο επιπεδο. Αυτα κανουν χρηση της τεχνολογιας GNSS με επιγεια βοηθεια του συστηματος RTK. Οι μετρησεις ειναι 100 / sec. τα κοντερ των οχηματων μετρανε πανω απο 20 χρονια ψηφιακα απο το συστημα του ABS. Δυστυχως ο τροχος δεν ειναι σταθερος, αφου οι καταναλωτες αλλαζουν λαστιχα, ζαντες, πιεση αερα, ...κτλ, συν πως το ολο συστημα δεν σχεδιαστηκε για ακριβεια μετρησεων. τα προιοντα που οι καταναλωτες αναφερουν ως GPS, ειναι ερασιτεχνικα, μετρουν 1 / sec και εχουν συμφωνα με τις εταιρειες ακριβεια στατικης μετρησης 3-10 μετρα. Εως τα 25 χλμ/ ωρα ειναι αποδεκτες οι μετρησεις. Απο εκει και περα χανουν αρκετα. Για οσουν πετυχουν ενα Χ μοντελο GPS που σε συνδυασμο με εναν Χ συνδυασμο ζαντας + διαστασεις ελαστικου, κτλ, δουν ιδιες μετρησεις ταχυτητας στο οχημα τους, αυτο ειναι 99% απιθανο να εχει ακριβεια μετρησης. ενα χαμηλου κοστους ερασιτεχνικο προιον ειναι το Garmin Catalyst που υπαρχει και στην χωρα μας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα