andreas-d Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Volga είπε Με το χέρι στην καρδιά αν χτύπα ξύλο αυριο πρωϊ χάλαγε το αμάξι και έπρεπε να πάρεις καινούριο. Αυτή τη στιγμή Δεκέμβριος 2024, θα έδινες 20χιλιάρικα για βενζινοκίνητο; Έδωσα 37χιλιάρικα πέρσι για το chr της γυναίκας μου.. Εγώ την 3αρα την καινούργια θα τη χτύπαγα τώρα, αν δεν είχα άλλες προτεραιότητες, παρόλο που έχω μονοκατοικία στην Γερμανία με πάρκινγκ και φυσικά παροχή τρυφασικη με 50qmm.. Σε πέντε χρόνια όμως σίγουρα ένα ηλεκτρικό για την πόλη είναι στο πλάνο.. η ίσως ένα ηλεκτρικό για την Ελλάδα ώστε να μετακινούμε το καλοκαίρι στις διακοπές.. Επεξ/σία 16 Δεκεμβρίου 2024 από andreas-d
nava Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 5 ώρες πριν, Volga είπε Δεν ξέρω που μπορεί να το διάβασες αυτό. Αλλά σε μια στοιχειώδη οικονομική ανάλυση Αν εγώ ως βενζινάς έχω 1000 ευρώ νοικι, έχω φως νερό τηλέφωνο, έχω ΙΚΑ, έχω υπαλλήλους και τα 500 αμάξια την ημέρα που βάζουν βενζίνη, γίνουν 300... ή θα πρέπει να απολύσω κόσμο ή θα πρέπει να αυξήσω τιμές. Ή θα το κλείσεις το μαγαζί 2
Ntinaras Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 9 ώρες πριν, nava είπε Ή θα το κλείσεις το μαγαζί Τα μισα θα κλεισουν και θα γινουν παρκινγκ-φορτισταδικα.
Ntinaras Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 4 λεπτά πριν, dtk-386 είπε δεν θα ζούμε οι 40+ να το δούμε.... Ευτυχως ειμαι 39 και θα προλαβω. Αλλα αν δε πιστευεις οτι δε θα ζεις στα επομενα 5-10 χρονια, κατι κανεις λαθος
dtk-386 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 12 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Ευτυχως ειμαι 39 και θα προλαβω. Αλλα αν δε πιστευεις οτι δε θα ζεις στα επομενα 5-10 χρονια, κατι κανεις λαθος εσύ τα υπολογίζεις λάθος στο θέμα της υλοποίησης
NikosKallithea Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 Εγω πιστεύω οτι εχουν στρέψει την προσοχή μας σε λάθος θεμα, τι με νοιάζει εμένα τι καιει το αυτοκίνητο καρφακι δεν μου καίγεται, αν δεν υπάρχουν βέβαια εμπόδια. Εκεί που ειναι η τεχνολογία και η εξέλιξη είναι η αυτόνομη οδήγηση, να μπαίνεις μέσα και να του λες, πήγαινε ρε μλκνο σπίτι μου και να σε πηγαίνει και μετα αντε να παρκάρεις ιπου βρεις. ΑΞΙΑ ΑΝΕΚΤΊΜΗΤΗ 🥰 1
BeSt_ Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 https://www.bankingnews.gr/index.php?id=775962
Αντικειμενικός Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2024 On 15/12/2024 at 11:01, james01gr said: δλδ στα θερμικά οι εταιρείες leasing μπαίνουν μέσα; δεν εξοικονομείς απολύτως τίποτα. όταν μιλάμε για την ίδια κατηγορία οχήματος και στα 7-8 χρόνια που θα χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρίες (για το Model S λένε 15κ), θα πετάξεις το αυτοκίνητο. δεν έχεις εξοικονομήσει 15κ σε 7 χρόνια με το ηλεκτρικό με την καμία εκτός και εάν τίποτα 20κ χλμ τον χρόνο. έχεις βάλει πως θέλεις άλλα λάστιχα και οι αλλαγές είναι συχνότερες γιατί το αυτοκίνητο είναι βαρύτερο; τα ίδια ισχύει πχ και για τα φρένα. οι άνθρωποι με το μεροκάματο δεν μπορούν να μαζέψουν 40κ να πάρουν αυτοκίνητο και να περιμένουν 1 χρόνο να πάρουν την επιδότηση. προτιμούν το pay as go προφανώς. ούτε θα έχουν 15κ να αλλάξουν μπαταρία μετά από 8 χρόνια. για τα 10κ χλμ τον χρόνο να δεχτώ πως το ηλεκτρικό έχει κόστος 2€/100 χλμ και ένα άλλο 8,5/100. η διαφορά τους ξέρεις πόσο είναι τον χρόνο; 650 ευρώ. σε 10 χρόνια 6500 εξοικονομείς. ούτε το μισό της μπαταρίας... Είστε η παραπληροφορηση με πόδια. Χωρίς καμία ιδέα αραδιαζεται κλικ μπέιτ τίτλους και κάποιοι σας κάνουν και λαικ. Ναι είναι αυτοί που θα τα αραδιάσουμε κάπου αλλού και έτσι δεν σας προλαβαίνουμε να απαντάμε. Όχι στα θερμικά τα σερβις είναι πολύ περισσότερα, ειδικά σε ένα αμάξι που έχει πολλά χιλιόμετρα. No discussion, just stats. Με 17000χμ τον χρόνο εξοικονομώ 2500ε τον χρόνο και το μέτρο σύγκρισης ειναι ένα volvo v60 diesel. 8 χρόνια έχει εγγύηση η μπαταρία και guess what, δεν ψοφάει την επόμενη μέρα. Ήδη ηλεκτρικά 10ετιας έχουν έναν μέσο όρο 300.000-500.000χμ πριν χρειαστούν αλλαγή. Οπότε βάλε καμια 20ετια. Αν και όπως κατάλαβες στα 6000ε+εργασία που κοστίζει αυτήν την στιγμή, θα τα έχεις βάλει στην άκρη πολλαπλά. Η πραγματικότητα είναι πως ο μέσος χρήστης θα κάνει απόσβεση την αξία του αυτοκινήτου στην 10ετια. Δεν βάζω μέσα σερβις και φυσικά τέλη κυκλοφορίας, γιατί κάποια στιγμή θα υπάρξουν. Όσο για τα λάστιχα είναι αντίστοιχα και σε τιμή και σε διάρκεια με το v60 που είχα και όχι ένα ηλεκτρικό δεν είναι πιο βαρύ από ένα αντίστοιχο σεντάν 400αλογα. Εκτός αν οι συγκρίσεις γίνονται πάντα με i10 και yaris. Φτενα σχεδόν δεν πατάς γιατί κάνει ανάκτηση ενέργειας. Με ηλεκτρικό σε πόλη (το 90% των μετακινήσεων μου) χρειάζομαι περίπου 10ε για 600χμ (1,7ε/100χμ) και με το πετρέλαιο που είχα πριν περίπου 15ε/100χμ. Και κάπως έτσι εξηγείται το ότι έβαζα 3000ε τον χρόνο καύσιμα και τώρα 300-500ε Κάνετε ασταμάτητα άλματα λογικής για να εξηγήσετε κατι που δεν έχετε ιδέα και να βγάλετε τα συμπεράσματα πιυ ενισχύουν την άποψη σας. Just F ask.. On 15/12/2024 at 01:04, patentas11 said: Βλέπεις εσύ κανένα να κυκλοφορεί;; Πολλα 2 1
patentas11 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Αντικειμενικός είπε Είστε η παραπληροφορηση με πόδια. Χωρίς καμία ιδέα αραδιαζεται κλικ μπέιτ τίτλους και κάποιοι σας κάνουν και λαικ. Ναι είναι αυτοί που θα τα αραδιάσουμε κάπου αλλού και έτσι δεν σας προλαβαίνουμε να απαντάμε. Όχι στα θερμικά τα σερβις είναι πολύ περισσότερα, ειδικά σε ένα αμάξι που έχει πολλά χιλιόμετρα. No discussion, just stats. Με 17000χμ τον χρόνο εξοικονομώ 2500ε τον χρόνο και το μέτρο σύγκρισης ειναι ένα volvo v60 diesel. 8 χρόνια έχει εγγύηση η μπαταρία και guess what, δεν ψοφάει την επόμενη μέρα. Ήδη ηλεκτρικά 10ετιας έχουν έναν μέσο όρο 300.000-500.000χμ πριν χρειαστούν αλλαγή. Οπότε βάλε καμια 20ετια. Αν και όπως κατάλαβες στα 6000ε+εργασία που κοστίζει αυτήν την στιγμή, θα τα έχεις βάλει στην άκρη πολλαπλά. Η πραγματικότητα είναι πως ο μέσος χρήστης θα κάνει απόσβεση την αξία του αυτοκινήτου στην 10ετια. Δεν βάζω μέσα σερβις και φυσικά τέλη κυκλοφορίας, γιατί κάποια στιγμή θα υπάρξουν. Όσο για τα λάστιχα είναι αντίστοιχα και σε τιμή και σε διάρκεια με το v60 που είχα και όχι ένα ηλεκτρικό δεν είναι πιο βαρύ από ένα αντίστοιχο σεντάν 400αλογα. Εκτός αν οι συγκρίσεις γίνονται πάντα με i10 και yaris. Φτενα σχεδόν δεν πατάς γιατί κάνει ανάκτηση ενέργειας. Με ηλεκτρικό σε πόλη (το 90% των μετακινήσεων μου) χρειάζομαι περίπου 10ε για 600χμ (1,7ε/100χμ) και με το πετρέλαιο που είχα πριν περίπου 15ε/100χμ. Και κάπως έτσι εξηγείται το ότι έβαζα 3000ε τον χρόνο καύσιμα και τώρα 300-500ε Κάνετε ασταμάτητα άλματα λογικής για να εξηγήσετε κατι που δεν έχετε ιδέα και να βγάλετε τα συμπεράσματα πιυ ενισχύουν την άποψη σας. Just F ask.. Πολλα Επειδή είσαι και αντικειμενικός... δεν θα σταθώ στα 9+ λίτρα/ 100χλμ που είναι αστείο για πετρέλαιο ακόμα και στην πόλη... που μάλλον το μπερδεύεις με βενζίνη. Κατα τ' άλλα οι άλλοι κάνουν άλματα λογικής για να εξηγήσουν.. όπως για παράδειγμα οτι κοστίζει 1,7€ τα 100 χλμ το ηλεκτρικό που με μέσο όρο 17kw/100χλμ και με τιμή kw στον πάροχο 8,9 λεπτά μαζί με ρυθμιζόμενες χρεώσεις ( που δεν τις μετράτε επίτηδες ) μας βγαίνει 0,135€/kw. Δηλαδή στα 100χλμ κοστίζει 2,3€. Γενικά φούσκωσες 30% το πετρέλαιο και ξεφούσκωσες 30% το ηλεκτρικό. Θα σταθώ σε αυτό "Η πραγματικότητα είναι πως ο μέσος χρήστης θα κάνει απόσβεση την αξία του αυτοκινήτου στην 10ετια." Και μόλις κάνεις απόσβεση... κάτσε δώσε ακόμα πιο πολλά για νέα μπαταρία. Το λες και μόνος σου. Δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο. Απλά αν θέλεις μας λες τι αυτοκίνητο έχεις να δούμε πόσο κοστίζει η μπαταρία απο περιέργεια. όχι τίποτα άλλο αλλά τα 10 χρόνια βγαίνουν αν πάνε όλα καλά... και αυτά στο 70-80% που να μην συζητήσουμε την αυτονομία μετά. Σε βάθος χρόνου είσαι το ίδιο + το άγχος του ταξιδιού ή του απρόοπτου ή της φωτιάς κατά την φόρτιση που μπορεί να κάνει μεγάλη ζημιά στο σπίτι. Επεξ/σία 18 Δεκεμβρίου 2024 από patentas11
james01gr Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2024 Στις 17/12/2024 στις 11:06 ΜΜ, Αντικειμενικός είπε Είστε η παραπληροφορηση με πόδια. Χωρίς καμία ιδέα αραδιαζεται κλικ μπέιτ τίτλους και κάποιοι σας κάνουν και λαικ. Ναι είναι αυτοί που θα τα αραδιάσουμε κάπου αλλού και έτσι δεν σας προλαβαίνουμε να απαντάμε. Όχι στα θερμικά τα σερβις είναι πολύ περισσότερα, ειδικά σε ένα αμάξι που έχει πολλά χιλιόμετρα. No discussion, just stats. Με 17000χμ τον χρόνο εξοικονομώ 2500ε τον χρόνο και το μέτρο σύγκρισης ειναι ένα volvo v60 diesel. 8 χρόνια έχει εγγύηση η μπαταρία και guess what, δεν ψοφάει την επόμενη μέρα. Ήδη ηλεκτρικά 10ετιας έχουν έναν μέσο όρο 300.000-500.000χμ πριν χρειαστούν αλλαγή. Οπότε βάλε καμια 20ετια. Αν και όπως κατάλαβες στα 6000ε+εργασία που κοστίζει αυτήν την στιγμή, θα τα έχεις βάλει στην άκρη πολλαπλά. Η πραγματικότητα είναι πως ο μέσος χρήστης θα κάνει απόσβεση την αξία του αυτοκινήτου στην 10ετια. Δεν βάζω μέσα σερβις και φυσικά τέλη κυκλοφορίας, γιατί κάποια στιγμή θα υπάρξουν. Όσο για τα λάστιχα είναι αντίστοιχα και σε τιμή και σε διάρκεια με το v60 που είχα και όχι ένα ηλεκτρικό δεν είναι πιο βαρύ από ένα αντίστοιχο σεντάν 400αλογα. Εκτός αν οι συγκρίσεις γίνονται πάντα με i10 και yaris. Φτενα σχεδόν δεν πατάς γιατί κάνει ανάκτηση ενέργειας. Με ηλεκτρικό σε πόλη (το 90% των μετακινήσεων μου) χρειάζομαι περίπου 10ε για 600χμ (1,7ε/100χμ) και με το πετρέλαιο που είχα πριν περίπου 15ε/100χμ. Και κάπως έτσι εξηγείται το ότι έβαζα 3000ε τον χρόνο καύσιμα και τώρα 300-500ε με την καμία το πετρέλαιο δεν σου έκαιγε 10λίτρα/100χλμ. από 5 έως 6 λίτρα το πολύ. μου βάζεις τα διπλά εδώ. το ηλεκτρικό κάνεις την παραδοχή πως 100% θα το φορτίζεις σπίτι ενώ δεν βάζεις μέσα ρυθμιζόμενες χρεώσεις (και πάντα το υπολογίζετε με βάση την χαμηλότερη κλίμακα στο ρεύμα ενώ η φόρτιση πρέπει να υπολογίζεται επιπλέον της κατανάλωσης του σπιτιού και όχι στις πρώτες kwh) αλλά και ούτε καν το κόστος του φορτιστή και της ηλεκτρικής εγκατάστασης. το ηλεκτρικό σου το γουστάρεις, καλά κάνεις όμως μην τεντώνεις τους υπολογισμούς προς τα εσένα. οποιοδήποτε ηλεκτρικό όχημα είναι αρκετά βαρύτερο από το αντίστοιχο θερμικό. δεν υπάρχει αμφιβολία περί τούτου. όπως επίσης η μπαταρία δεν κάνει 6000 ευρώ, διαθέσιμα τα στοιχεία με μια απλή αναζήτηση είναι. σε κάθε περίπτωση να δεχτώ πως στα 10 χρόνια, κάνεις απόσβεση. 10 χρόνια απόσβεση σε αυτοκίνητο είναι ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα (δεν μιλάμε για σπίτι...) ενώ δεν υπολογίζεις καθόλου την υπολειπόμενη αξία του αυτοκινήτου. ότι σου έγραψα για τις καταναλώσεις, υπάρχουν σε σελίδες διαθέσιμα και σου συγκρίνω τα νούμερα με το δικό μου αυτοκίνητο (Vitara 2007 diesel) που καίει ακριβώς ότι ανάφερα. δεν κάνω άλματα λογικής. απλά λέω πως το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι μόνο για ένα είδος ιδιώτη. αυτόν που έχει δικό του χώρο στάθμευσης, που κάνει μόνο πολλά αστικά χλμ και που έχει να δώσει μπροστά τα χρήματα και όχι να πληρώνει κατά την χρήση του. εάν εμπίπτεις σε αυτήν κατηγορία με γεια σου και χαρά σου. αλλά πρέπει να καταλάβεις πως είσαι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. τα ηλεκτρικά επίσης είναι μια χαρά για πωλητές σε εταιρείες (και διανομείς) στην περίπτωση που η εταιρεία έχει σταθμούς φόρτισης μέσα στην εταιρεία. αυτά και τελειώσαμε.
Nabuko Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Στις 17/12/2024 στις 8:31 ΜΜ, BeSt_ είπε https://www.bankingnews.gr/index.php?id=775962 Ενδιαφέρον άρθρο αλλά πρέπει να το διασταυρώσουμε και από άλλη πηγή γιατί ότι γράφει είναι σύμφωνα με την Rossiyskaya Gazeta* και δεν γνωρίζουμε κατά πόσο είναι αντικειμενικά. *Rossiyskaya Gazeta is a Russian newspaper published by the Government of Russia. 1
xionomiaou Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2024 Λογικό είναι.. Ποιος θέλει να ξαναμπλέξει με πανάκριβες βενζίνες, θορυβώδεις μηχανές, αλλαγές ταχύτητων μέσα στην κίνηση κτλ.
patentas11 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2024 "Με επίσημη ανακοίνωση που εξέδωσε πριν από λίγο, η Ελληνική Αστυνομία αποκάλυψε ότι τα προβλήματα και η κυκλοφοριακή συμφόρηση στους δρόμους της Αράχωβας Βοιωτίας και γενικότερα στην ευρύτερη περιοχή του Παρνασσού, οφείλονται στην ακινητοποίηση των ηλεκτρονικών αυτοκινήτων εξαιτίας των χαμηλών θερμοκρασιών!" Άλλο ένα μπράβο στα ηλεκτρικά. Προκαλούν και επιπλέον προβλήματα πέρα απο τον εαυτό τους και σε άλλους.
Mhlogiatros Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2024 Και δε σπρώχνονται κιόλας αμα σε κρεμάσει τον ήπιες χειμωνιάτικα .... Aπαπα βρε απο χιονοδρομικό γυρίζανε . https://www.cretalive.gr/ellada/elas-gia-oyres-ohimaton-stin-arahoba-akinitopoiithikan-ilektrika-ih-logo-ton-hamilon
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα