Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Μ' αρέσει που μερικοί που είναι ιδιοκτήτες θερμικών πουλάνε μούρη με τα εταιρικά leasing ev/phev που τους έχει δώσει η εταιρία και κουνάνε και το δάχτυλο. 😄

Όταν βάλετε το χέρι στην τσέπη και αγοράσετε δικό σας ev ξαναελάτε. 

Σε ποιους αναφερεσαι?

  • Απαντ. 176
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Nabuko είπε

Μ' αρέσει που μερικοί που είναι ιδιοκτήτες θερμικών πουλάνε μούρη με τα εταιρικά leasing ev/phev που τους έχει δώσει η εταιρία και κουνάνε και το δάχτυλο. 😄

Όταν βάλετε το χέρι στην τσέπη και αγοράσετε δικό σας ev ξαναελάτε. 

Στην κομπλεξική μπανανία, χρησιμοποιούνται διάφορα πράγματα από κάποιους, για επίδειξη. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και τα ηλεκτρικά, από κάποιους χρησιμοποιούνται σαν μέσο επίδειξης.

Το πρόβλημα δεν είναι τα ηλεκτρικά. Το πρόβλημα πάντα θα είναι στο μυαλό αυτών.

  • Like 4
Δημοσ.
Στις 14/12/2024 στις 9:10 ΜΜ, LthIX είπε

Αυτήν την βλαχιά που μας δέρνει δεν μπορώ να την καταλάβω. Όλοι κράζουν τα ηλεκτρικά  με μίσος και έχθρα σε όλες τις συζητήσεις που έχω κάνει με φίλους και γνωστούς. Δεν ξέρω τι τους δυσκολεύει. Εμένα πάντως μου αρέσει να μην πληρώνω τέλη, να μην έχω δακτύλιο, να μην έχω μεγάλα services, και να μην έχω πονοκέφαλο από την φασαρία του κινητήρα (είχα παλιό πετρέλαιο. Σκέτο πονοκέφαλος)

Το μόνο σίγουρο είναι πως όταν οι πωλήσεις αυξηθούν, θα έρθουν τα τέλη και ο δακτύλιος (για να μην πνίγεται το κέντρο) και θα κοπούν οι επιδοτήσεις. Είμαι υπέρ της ηλεκτροκίνησης (σκούτερ κατηγορίας 125, που εδώ και 3 χρόνια απλά ρολάρει χωρίς να θέλει τίποτα - θα δοθεί όμως γιατί οι μπαταρίες έχουν αρχίσει να μην αποδίδουν) Η κάθε τεχνολογία όμως έχει τα δικά της. Λιγότερα σέρβις μεν, αλλά όταν "πέσουν" οι μπαταρίες το κόστος αντικατάστασης είναι μεγάλο και θα προκύπτει το δίλημμα της πώλησης του οχήματος που κανείς δε θα θέλει, όπως σε λίγο κανείς δε θα θέλει μεταχειρισμένο diesel / βενζίνη. Θεωρώ πως είμαστε στις αρχές της ηλεκτροκίνησης οχημάτων που γίνεται βεβιασμένα με πίεση της Ε.Ε. Όταν οι μπαταρίες θα γίνουν αφαιρούμενες με έτοιμες φορτισμένες στο "βενζινάδικο" (πιθανότατα θα καθοριστεί κάποιο πρότυπο) και ελαφρύτερες / αποδοτικότερες τότε θα είναι τα ηλεκτρικά οχήματα ώριμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, ccplz είπε

Screenshot_4.png.c6f0dfc5d6956f4a98ad57d7a924b119.png

Όπως αναφέρει έρευνα της "Πράσινης", ο Παναθηναϊκός είναι η μεγαλύτερη ομάδα στον κόσμο με ποσοστό 99% των φηφοφόρων να ψηφίζουν υπέρ του με το υπόλοιπο 1% να ψηφίζει υπέρ της Ιρλανδικής Celtic.

η ερώτηση της έρευνας ήταν αν θα αγόραζαν ξανά οπότε αφορά μόνο όσους έχουν ήδη ηλεκτρικό, η γνώμη όσων δεν έχουν ηλεκτρικό δεν έχει κάποια βαρύτητα και δεν αφορά την έρευνα.

Επεξ/σία από nvel
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/12/2024 στις 10:35 ΠΜ, andreas-d είπε

Εμείς που ζούμε εξωτερικό γιατί δεν βλέπουμε αυτό πού είδες εσύ πριν λίγες μέρες..

Το προβλημα είναι η φόρτιση, στο εξωτερικό τα καλωδια είναι υπόγεια και δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες..

Σε πρόσφατη οικοδομή 90 διαμερισματων η πόλη μας έδωσε μια παροχή 90kw για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα..

Δεν ειναι τόσο απλά τα πράγματα..

Στην Ελλάδα περνούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και στα σπίτια τους έχουν μονοφασικές παροχές από το 70 και τα φώτα τρεμοπαίζουν λες και έχουν Χριστούγεννα όλο το χρόνο..

Ρώμη, Λονδίνο (πρόσφατα παραδείγματα) ψάχνεις βενζινοκίνητο όπως εδώ στην Αττική ψάχνεις να πετύχεις περιπολικό στο δρόμο. Σίγουρα δεν είναι παντού το ίδιο, αλλα και αυτή η καραμέλα "να δούμε αν θα πετύχει κλπ " πάλιωσε...

Με το χέρι στην καρδιά αν χτύπα ξύλο αυριο πρωϊ χάλαγε το αμάξι και έπρεπε να πάρεις καινούριο. Αυτή τη στιγμή Δεκέμβριος 2024, θα έδινες 20χιλιάρικα για βενζινοκίνητο;

Επεξ/σία από Volga
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Volga είπε

Ρώμη, Λονδίνο (πρόσφατα παραδείγματα) ψάχνεις βενζινοκίνητο όπως εδώ στην Αττική ψάχνεις να πετύχεις περιπολικό στο δρόμο. Σίγουρα δεν είναι παντού το ίδιο, αλλα και αυτή η καραμέλα "να δούμε αν θα πετύχει κλπ " πάλιωσε...

Με το χέρι στην καρδιά αν χτύπα ξύλο αυριο πρωϊ χάλαγε το αμάξι και έπρεπε να πάρεις καινούριο. Αυτή τη στιγμή Δεκέμβριος 2024, θα έδινες 20χιλιάρικα για βενζινοκίνητο;

εγώ έδωσα για την γυναίκα 24Κ πριν 1 χρόνο.

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Volga είπε

Μερακλής

Ρεαλιστής. Εχουμε ακόμα χρόνια μπροστά μας για την ηλεκτροκίνηση. Ειδικά στην Ελλάδα με τίποτα δεν ήθελα να μπλέξω.

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε παιδια δεν ειναι είμαι εναντίον των ηλεκτρικών, που θα το φορτίσω όμως αφού μένω σε πολυκατοικία και δεν έχω πάρκινγκ;

 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Ρεαλιστής. Εχουμε ακόμα χρόνια μπροστά μας για την ηλεκτροκίνηση. Ειδικά στην Ελλάδα με τίποτα δεν ήθελα να μπλέξω.

Εγω να πω την αλήθεια με τη λογική οτι το 35 (δηλαδή σε 10 χρόνια) σταματάνε να πωλούνται βενζινοκίνητα. Θεωρώ μεγαλύτερο ρίσκο τη χρήση θερμικού (για καινούριο). 
Κυρίως γιατί... το παντρεύτηκες. Μηδέν μεταπωλητική αξία. ΟΤΙ αμάξι και να είναι εφόσον ο κόσμος κινείται αλλού.

Η δεύτερη μου ένσταση έχει να κανει με το οτι αν η μάζα παει σε ηλεκτρικό, σημαίνει λιγότερη κινηση στα βενζινάδικα, άρα αύξηση τιμών για να βγει το κόστος. 

Τώρα βεβαια καταλαβαίνω και πως το λες, πως αν το θες για ταξίδι, ναι είναι φόβος ακόμη. απλώς αυτή ειναι η γνώμη μου.. :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν πάρεις τώρα ηλεκτρικό νομίζεις ότι σε 10 χρόνια δεν θα το παντρευτείς? :rolleyes:

Καπου διάβαζα ότι αν ανέβουν τα ηλεκτρικά θα πέσει η τιμή της βενζίνης ....

Επεξ/σία από dtk-386
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Αν πάρεις τώρα ηλεκτρικό νομίζεις ότι σε 10 χρόνια δεν θα το παντρευτείς? :rolleyes:

Καπου διάβαζα ότι αν ανέβουν τα ηλεκτρικά θα πέσει η τιμή της βενζίνης ....

Δεν ξέρω που μπορεί να το διάβασες αυτό. Αλλά σε μια στοιχειώδη οικονομική ανάλυση
Αν εγώ ως βενζινάς έχω 1000 ευρώ νοικι, έχω φως νερό τηλέφωνο, έχω ΙΚΑ, έχω υπαλλήλους και τα 500 αμάξια την ημέρα που βάζουν βενζίνη, γίνουν 300... 

ή θα πρέπει να απολύσω κόσμο ή θα πρέπει να αυξήσω τιμές.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η μείωση της ζήτησης με ταυτόχρονη αύξηση της προσφοράς ρίχνει τις τιμές....

Μην το βλέπεις σε επίπεδο πρατηρίου.....αλλού παίζεται το παιχνίδι.

Επεξ/σία από dtk-386
  • Super Moderators
Δημοσ.
5 minutes ago, dtk-386 said:

Η μείωση της ζήτησης με ταυτόχρονη αύξηση της προσφοράς ρίχνει τις τιμές....

Μην το βλέπεις σε επίπεδο πρατηρίου.....αλλού παίζεται το παιχνίδι.

Ναι και κάπου εκεί ο ΟΠΕΚ θα αποφασίσει να μειώσει την παραγωγή για να κρατήσει τις τιμές εκεί που θέλει. 😛

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Thresh είπε

Ναι και κάπου εκεί ο ΟΠΕΚ θα αποφασίσει να μειώσει την παραγωγή για να κρατήσει τις τιμές εκεί που θέλει. 😛

αρκετές φορές πάντως δεν πειθαρχούν ειδικά αυτοί που έχουν ανάγκη να πουλήσουν και σπάνε την συμφωνία.

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...