Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 176
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Screenshot_4.png.c6f0dfc5d6956f4a98ad57d7a924b119.png

Όπως αναφέρει έρευνα της "Πράσινης", ο Παναθηναϊκός είναι η μεγαλύτερη ομάδα στον κόσμο με ποσοστό 99% των φηφοφόρων να ψηφίζουν υπέρ του με το υπόλοιπο 1% να ψηφίζει υπέρ της Ιρλανδικής Celtic.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

2ο αυτοκίνητο πόλης σε ανθρώπους που ήδη έχουν σταθερή θέση στάθμευσης, πάνε με κλειστά μάτια πλέον σε ηλεκτρικό. Για υπεραστικά ταξίδια στην Ελλάδα, το συζητάμε ακόμα

Όλη η αλήθεια σε μια γραμμή. Αν δεν μπορείς να φορτίζεις στο σπίτι (με τριφασική παροχή και wallbox) απλά μην πάρεις. Σε νορμάλ χρήση και φόρτiση σε δημόσιους φορτιστές (Mercedes EQB, Γερμανία, 0,60/KW) ξόδεψα 80κάτι € για 1.000 χλμ, κάτι λιγότερο από ότι θα έδινα για ένα diesel. Αστεία τελική (159χλμ) και κατανάλωση (σε €) αντίστοιχη βενζίνης σε ταχύτητες >140. Μόνιμο άγχος που θα φορτίσεις (έχει και άλλους που φορτίζουν, δεν είσαι ο μόνος). Ποιότητα κύλισης και θόρυβος άψογα, Mercedes. Οδική συμπεριφορά αδιάφορη ως βαρετή, Mercedes. Μεγάλη μου ένσταση τα φρένα, δεν ξέρω αν είναι όλα τα ηλεκτρικά έτσι. Η απόκριση στο πάτημα του πεντάλ δεν είναι γραμμική, στην αρχή μάλλον δουλεύει το μοτέρ ως γεννήτρια, αν επιμείνεις ενεργοποιούνται τα κανονικά φρένα, άρα ξεχνάς σπορ οδήγηση σε στριφτερές διαδρομές. Αν είχα δικό μου πάρκινγκ ίσως αγόραζα για δεύτερο μικρό πόλης, οικονομία και δακτύλιος οι λόγοι, για κύριο ποτέ.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Χαιρομαι που υπαρχει κοσμος κολλημενος με τα συμβατικα.

Οσο περισσοτεροι, τοσο το καλυτερο. 

Εσεις θα ειστε που θα πληρωνετε μια ζωη τελη για στηριζετε την οικονομια.

Καλύτερα στο κράτος παρά στους λίγους και εκλεκτούς εισαγωγείς . Βέβαια σε λίγο και συ που έχεις ηλεκτρικό ,τέλη θα πληρώνεις , κάτι θα βρουν μην αγχώνεσαι . Επί του παρόντος συνέχισε να αισθάνεσαι έξυπνος .

Δημοσ.

Ηλεκτρικό με 20000 παίρνεις επιδόσεις αυτοκινήτου 200+ ίππων απουσία σέρβις με 4-8 λίτρα λάδι 0-30,10-40)κάθε 10000 χλμ με κόστος ξέρετε εσείς.

Δεν θέλει ούτε αλλαγή τακάκια φρενάρει ο ηλεκτροκινητηρας.

Οοοοοταν χαλάσουν οι μπαταρίες και άλλαχτούν έχεις πάλι τον ίδιο κινητήρα με ΜΗΔΕΝΙΚΉ φθορά.

Τα επόμενα χρόνια μπορεί να βγει σετακι μπαταριών πιο φθηνων αλλά και ακριβές να είναι τόσα που γλυτώνεις από καύσιμα,σέρβις κλπ στα έχουν δώσει πίσω.

Και αν έχεις και φωτοβολταϊκά εεεε εκεί είναι που συμφέρει εννοείται,τα καύσιμα σου ΤΑ ΠΑΡΑΓΕΙΣ ΕΣΎ.

Θέλετε να το καταλάβετε η όχι το μέλλον είναι εκεί άντε και σε κάποιο κινητήρα υδρογόνου.

Και εμενα μου αρέσουν τα συμβατικά μάλιστα το ένα μου nissan pulsar 1.6 vvl

είναι με έναν εξωφρενικό κινητήρα με διπλό vtec με 175 άλογα και κόφτη στις 8.300 σ/Λ!!!

Θα τα πεθυμησω σίγουρα ο ήχος και οι μυρωδιές ειδικά των ραλλυ θα με συντροφεύουν για πάντα...

Ο κόσμος όμως αλλάζει καιρός να τα αποχαιρετήσουμε έστω και με δάκρυα στα μάτια...

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Choronzoon είπε

Καλύτερα στο κράτος παρά στους λίγους και εκλεκτούς εισαγωγείς . Βέβαια σε λίγο και συ που έχεις ηλεκτρικό ,τέλη θα πληρώνεις , κάτι θα βρουν μην αγχώνεσαι . Επί του παρόντος συνέχισε να αισθάνεσαι έξυπνος .

Ενω με το θερμικο που εχεις εσυ, δε δινεις τιποτα στους εισαγωγεις. Δωρεαν στο δωσαν, δωρεαν στο συντηρουνε.

Μεχρι να ερθουν τελη στα ηλεκτρικα, θα εχω γλιτωσει την αξια του οχηματος σε χρηματα.

Και οταν ερθουν τελη στα ηλεκτρικα, φαντασου τι γδαρσιμο θα εχει προηγηθει στα συμβατικα.

Επεξ/σία από Ntinaras
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε

Ενω με το θερμικο που εχεις εσυ, δε δινεις τιποτα στους εισαγωγεις. Δωρεαν στο δωσαν, δωρεαν στο συντηρουνε.

Μεχρι να ερθουν τελη στα ηλεκτρικα, θα εχω γλιτωσει την αξια του οχηματος σε χρηματα.

Και οταν ερθουν τελη στα ηλεκτρικα, φαντασου τι γδαρσιμο θα εχει προηγηθει στα συμβατικα.

Αν τα βάλεις κάτω θα δεις ότι δε γλιτώνεις τίποτα ,  το αμάξι μου το πήρα πριν 20χρονια περίπου όταν τα χρήματα είχαν άλλη αξία και φυσικά το πείρα -7 με 8k σε σχέση με αμάξι αντίστοιχης κλάσης σήμερα με κόστος ζωής σημαντικό φτηνότερο απότι τώρα . Οπότε τότε σίγουρα τκερδισε κάποιος κάτι λιγότερο και κάποιος άλλος κάτι περισσότερο ( εγώ σε σχέση με τώρα ).  

Δε γίνεται να δώσεις 18 k για ένα byd dolphin το οποίο οριακά σε πάει μέχρι Πάτρα από Αθήνα χωρίς φόρτιση .δε μιλάμε καν για ποιο '' εξωτικούς '' προορισμούς , βουνά χωριά κλπ και που στα εφτά χρόνια θα έχει χάσει ένα 20% της αυτονομίας του . Για να το απόσβεσω σε σχέση με το  20 ςτιας 1400 cc  μου που έχω τώρα  θέλω  τουλάχιστον 10 χρόνια  με τη διαφορά ότι τώρα η αγοραστική μου δύναμη είναι πόλη μικρότερη απότι πριν 20χρονια . Σε 5 χρόνια αν φτάσουν στα 15 χωρίς επιδότηση ίσως 

 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Choronzoon είπε

Αν τα βάλεις κάτω θα δεις ότι δε γλιτώνεις τίποτα ,  το αμάξι μου το πήρα πριν 20χρονια περίπου όταν τα χρήματα είχαν άλλη αξία και φυσικά το πείρα -7 με 8k σε σχέση με αμάξι αντίστοιχης κλάσης σήμερα με κόστος ζωής σημαντικό φτηνότερο απότι τώρα . Οπότε τότε σίγουρα τκερδισε κάποιος κάτι λιγότερο και κάποιος άλλος κάτι περισσότερο ( εγώ σε σχέση με τώρα ).  

Δε γίνεται να δώσεις 18 k για ένα byd dolphin το οποίο οριακά σε πάει μέχρι Πάτρα από Αθήνα χωρίς φόρτιση .δε μιλάμε καν για ποιο '' εξωτικούς '' προορισμούς , βουνά χωριά κλπ και που στα εφτά χρόνια θα έχει χάσει ένα 20% της αυτονομίας του . Για να το απόσβεσω σε σχέση με το  20 ςτιας 1400 cc  μου που έχω τώρα  θέλω  τουλάχιστον 10 χρόνια  με τη διαφορά ότι τώρα η αγοραστική μου δύναμη είναι πόλη μικρότερη απότι πριν 20χρονια . Σε 5 χρόνια αν φτάσουν στα 15 χωρίς επιδότηση ίσως 

 

 

Οποτε να παρω ενα glx 50cc ωστε να το αποσβεσω σε μια βδομαδα?

Αυτη τη στιγμη γλιτωνω καπου 250-300 ευρω βενζινης καθε μηνα. Χωρια τα τελη, τα ασφαλιστρα, τα σερβις και τα παρκινγκ.

Πανω απο 3.000 τον χρονο.

Επισης δε με ενδιαφερει η πατρα. Δεν παω πατρα, και αν παω με βγαζει. 220χλμ ειναι.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ntinaras είπε

Οποτε να παρω ενα glx 50cc ωστε να το αποσβεσω σε μια βδομαδα?

Αυτη τη στιγμη γλιτωνω καπου 250-300 ευρω βενζινης καθε μηνα. Χωρια τα τελη, τα ασφαλιστρα, τα σερβις και τα παρκινγκ.

Πανω απο 3.000 τον χρονο.

Επισης δε με ενδιαφερει η πατρα. Δεν παω πατρα, και αν παω με βγαζει. 220χλμ ειναι.

Νομίζω εκεί είναι το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά ,  δε καλύπτουν όλες τις περιπτώσεις χρήσης .

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Choronzoon είπε

Νομίζω εκεί είναι το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά ,  δε καλύπτουν όλες τις περιπτώσεις χρήσης .

Κανενα αυτοκινητο δεν καλυπτει ολες τις αναγκες χρησεις.

Δε θα πας να παρεις τρακτερ για να κυκλοφορεις στο κεντρο, ουτε fiat 500e για να μεταφερεις ψαρια.

  • Haha 1
Δημοσ.

Μ' αρέσει που μερικοί που είναι ιδιοκτήτες θερμικών πουλάνε μούρη με τα εταιρικά leasing ev/phev που τους έχει δώσει η εταιρία και κουνάνε και το δάχτυλο. 😄

Όταν βάλετε το χέρι στην τσέπη και αγοράσετε δικό σας ev ξαναελάτε. 

  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Κανενα αυτοκινητο δεν καλυπτει ολες τις αναγκες χρησεις.

Δε θα πας να παρεις τρακτερ για να κυκλοφορεις στο κεντρο, ουτε fiat 500e για να μεταφερεις ψαρια.

Ένα σούπερ μίνι η ένα μεσαίο τύπου golf σε καλύπτει  στα πάντα  εκτός και αν έχει μεγάλη οικογένεια . Με σούπερ μίνι έχω πάει φουλ χωματόδρομο ,χιόνι και λοιπούς καροδρομους  στην επαρχία , έχω μεινει από βενζίνη και έχω περπατήσει να πάρω πέντε λίτρα σε μπουκάλι να βάλω , ήταν το πρώτο μου οικογενειακό κλπ κλπ κλπ . Δεν έχεις ιδοεταιρους περιορισμούς με τέτοιο αμάξι . Με το ηλεκτρικό μπορεί να φας πόρτα και σε πλοίο .είναι για συγκεκριμένα σενάρια . Και για να μην νομίζεις ότι είμαι πολέμιος και γω ένα Τέσλα θα ήθελα να έχω με τη μεγάλη μπαταρία απλά με την υπάρχουσα γενικότερη οικονομική κατάσταση αλλά και τις ανάγκες μου ( πολλά ταξίδια  επαρχία ) δε το θεωρώ λογική αγορά .

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Οι γερμανοι τα κλεινουνε γιατι ειναι ανικανοι να φτιαξουν ενα σοβαρο αυτοκινητο.

diesealgate θελανε, ας προσεχαν.

Συν ότι δεν πάνε καλά οι πωλήσεις !! Γιατί μόνο μπάζα κάνουν τπτ άλλο 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...