Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Για πρώτη φορά έχουν εμφανιστεί ηλεκτρικά (βλ. BYD) στη χώρα που έχουν παρόμοιο κόστος απόκτησης με θερμικά (αφού εφαρμοστεί η επιδότηση), και στο κόστος χρήσης είναι σημαντικά κάτω.

Αν κάποιος έχει σταθερή θέση στάθμευσης στο σπίτι του, δεν έχει κανένα λόγο να μην έχει, π.χ. σε περίπτωση οικογένειας, τουλάχιστον το ένα οικογενειακό αυτοκίνητο ηλεκτρικό.

Στο 2025, δε, έρχονται και πολλά άλλα μοντέλα σε παρόμοιο κόστος ή και χαμηλότερο από το αντίστοιχο θερμικό.

πόσα αυτοκίνητα πιστεύεις πως έχει η μέση ελληνική οικογένεια και πόσοι από αυτούς μπορούν να πάρουν νέο; εγώ γύρω μου βλέπω το 60-70% να έχει ένα. όσοι έχουν 2, το ένα είναι σχετικά καινούργιο (έως πενταετίας) ενώ το δεύτερο είναι άνω της δεκαετίας. δεν περισσεύουν χρήματα να έχουν οι οικογένειες δύο νέα αυτοκίνητα, πόσο μάλλον να χρηματοδοτούν το κράτος με 8-9κ ευρώ για να πάρουν μετά από μήνες. σε αυτό που αναφέρω το bonus είναι να είσαι και σε μονοκατοικία. σε πολυκατοικία ακόμη και εάν έχεις θέση στάθμευσης στάνταρ δεν είναι τόσο εύκολο να τοποθετήσεις θέση για φόρτιση. με βάση το πως είναι η ζωή στην Ελλάδα, τα ηλεκτρικά δεν απευθύνονται για πάνω από το 10% των κατοίκων των αστικών κέντρων. οι μόνοι που μπορούν να πάρουν ηλεκτρικά είναι αυτοί που αγοράζουν τα μικρά (πχ Yaris) για 20-23κ. αυτοί μπορούν να πάρουν ηλεκτρικά. μιλάμε για περίπου 1000 οχήματα τον μήνα; ε αυτά είναι.

13 λεπτά πριν, harispao είπε

Μιλάτε για αυτονομία και τα 300-400 χλμ σας φαίνονται λιγα!!!

Δεν πάτε καλά μου φαίνεται λες και στα θερμικά που βάζεις ας πούμε 20€ έχετε παραπάνω αυτονομία...

Ξεκολάτε δεν έχω ηλεκτρικό αλλά θα έκαιγα ευχαρίστως και τα τρία παλιά βενζινοκίνητα που έχω με μεγάλη μου χαρά...

Ουστ με τα ρημάδια περνάω από βενζινάδικο και ανατριχιάζω,από συνεργείο και με χαιρετάει μέχρι και το παιδί που σκουπίζει και τρέμει το φυλοκαρδι μου μην πάθει καμία ζημιά ο κινητήρας,να αλλάξω πάλι λάδια,να δω μην έχει βουλώσει το ψυγείο,να αλλάξω τα σωληνάκια βενζίνης μην καούμε,το φίλτρο αέρα κάθε τόσο κλπ,κλπ...

ΟΥΣΤ ΡΗΜΑΔΙΑΑΑΑΑ

δλδ παθαίνεις όλα αυτά όταν περνάς από βενζινάδικο και δεν χτυπάει η καρδούλα σου κάθε φορά που το φορτίζεις που πέφτει η μπαταρία και θα τα δώσεις όλα μαζεμένα τότε;

1 ώρα πριν, Volga είπε

Μπααα.. μονο ευρωπαϊκές. Ολοι είχαν Jeep, Audi, Renault Κλπ... αντε που και που κανα KIA.

Α και οι ταξιτζίδες όλοι με ηλεκτρικά /υβριδικά.

4 μέρες έμεινα, συνάντησα 10-15 εσωτερικής καύσης... 

σε ποια χώρα πήγες;

  • Like 3
  • Απαντ. 176
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έρευνα από τα lidl. Παγκόσμια έρευνα σε 22,000 χρήστες ηλεκτρικών….μαλιστα πως επιλέχθηκε το δείγμα? Μήπως από κάποια ιστοσελίδα όπου την παρακολουθούν ιδιοκτήτες ηλεκτρικών? Τέτοιες έρευνες είναι το λιγότερο αστεία. Άνετα μια ίδια έρευνα θα δείξει ότι το 94% δεν θα ξανά αγόραζε ηλεκτρικά, απλά εάν βάλουμε την ζήτηση για συμμετοχή σε μια ιστοσελίδα όπου οι χρήστες ηλεκτρικών αναφέρουν τα προβλήματα που έχουν με τα οχήματα τους….

13 hours ago, LthIX said:

Αυτήν την βλαχιά που μας δέρνει δεν μπορώ να την καταλάβω. Όλοι κράζουν τα ηλεκτρικά  με μίσος και έχθρα σε όλες τις συζητήσεις που έχω κάνει με φίλους και γνωστούς. Δεν ξέρω τι τους δυσκολεύει. Εμένα πάντως μου αρέσει να μην πληρώνω τέλη, να μην έχω δακτύλιο, να μην έχω μεγάλα services, και να μην έχω πονοκέφαλο από την φασαρία του κινητήρα (είχα παλιό πετρέλαιο. Σκέτο πονοκέφαλος)

Κανένα κράξιμο, εάν μου δώσουν εταιρικό ηλεκτρικό δεν θα το αρνηθώ, έως τώρα με εταιρικό diesel, με χαμηλούς ρύπους χωρίς τέλη, και ελεύθερο δακτυλίου…

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, harispao είπε

Μιλάτε για αυτονομία και τα 300-400 χλμ σας φαίνονται λιγα!!!

τα έχεις όμως σε 90 δευτερόλεπτα σε θερμικό.

μια χαρά είναι τα ηλεκτρικά απλά είναι ακριβά για τον μέσο έλληνα και δεν υπάρχουν υποδομές ότι και να λέτε.

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 2
Δημοσ.
12 ώρες πριν, toylis είπε

επειδη μονο γελιοτητες διαβαζω ειπα να μπω στην κουβεντα. Το Tesla model 3 highland που εχω εδω και 6 μηνες ειναι το καλυτερο αυτοκινητο που εχω οδηγησει και εχω οδηγησει φερραρι λαμποργκινι και γενικα αρκετα ακριβα αυτοκινητα.. ολοι εσεις οι haters ή αυτοι που εχετε αποψη απο τα ηλεκτρικα, ειχατε ποτε ηλεκτρικο αυτοκινητο? εχετε καν μπει σε ηλεκτρικο αυτοκινητο? ξερετε τι ακριβως χρειαζεται να εχεις για να εχεις ηλεκτρικο αυτοκινητο ? ξερετε ποσο κοστιζει ενα αυτοκινητο ηλεκτρικο? ξερετε ποσο κοστιζουν τα 100 χιλιομετρα με ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο? ξερετε οτι μπορειτε να βαλετε απλα φωτοβολταικα και να κανετε ταυτοχρονο συμψηφισμο και να μην πληρωσετε ποτε εστω και ενα ευρω βενζινη/πετρελαιο? απο εκει και περα το μονο που μπορω να δεχτω και να καταλαβω ως απαντηση ειναι οτι μπορει καποιος να μενει σε οικοδομη και να μην μπορει να βαλει εναν φορτιστη αμα δεν εχει θεση παρκινγκ.. ολοι οι υπολλοιποι ειστε απλα νεατερνταλ.. πραγματικα θλιβεροι και ασχετοι !

Παρκαδόρος σε club της παραλιακής?

  • Haha 11
Δημοσ.
4 minutes ago, Nabuko said:

Παρκαδόρος σε club της παραλιακής?

Πολύ πιθανόν, διότι να πηγαίνεις με supercar σε βενζινάδικο και να βάζεις 5€…..

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Αντικειμενικός είπε

υπαρχουν model S μια δεκαετιας. Οταν χρειαστει να αλλαξεις μπαταρια, θα εχεις εξοικονομησει χρηματα για 3 μπαταριες απο τα καυσιμα (με τωρινες τιμες). Η εταιρια leasing που τα πουλησε τα ειχε κανει αποσβεση πριν τα πουλησει μονο και μονο απο τα σερβις και το ακριβο αντιτιμο ενοικιασης. γι αυτο πηρε κι αλλα. Μεσο κοστος σερβις ειναι 0! τι εννοεις ακριβοτερο; Θα διαβασεις πολλες αρλουμπες ακομα για να συνεχισουν να κανουν μεροκαματο τον κοσμο με τα θερμικα.

 

δλδ στα θερμικά οι εταιρείες leasing μπαίνουν μέσα; δεν εξοικονομείς απολύτως τίποτα. όταν μιλάμε για την ίδια κατηγορία οχήματος και στα 7-8 χρόνια που θα χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρίες (για το Model S λένε 15κ), θα πετάξεις το αυτοκίνητο. δεν έχεις εξοικονομήσει 15κ σε 7 χρόνια με το ηλεκτρικό με την καμία εκτός και εάν τίποτα 20κ χλμ τον χρόνο. έχεις βάλει πως θέλεις άλλα λάστιχα και οι αλλαγές είναι συχνότερες γιατί το αυτοκίνητο είναι βαρύτερο; τα ίδια ισχύει πχ και για τα φρένα.

οι άνθρωποι με το μεροκάματο δεν μπορούν να μαζέψουν 40κ να πάρουν αυτοκίνητο και να περιμένουν 1 χρόνο να πάρουν την επιδότηση. προτιμούν το pay as go προφανώς. ούτε θα έχουν 15κ να αλλάξουν μπαταρία μετά από 8 χρόνια.

για τα 10κ χλμ τον χρόνο να δεχτώ πως το ηλεκτρικό έχει κόστος 2€/100 χλμ και ένα άλλο 8,5/100. η διαφορά τους ξέρεις πόσο είναι τον χρόνο; 650 ευρώ. σε 10 χρόνια 6500 εξοικονομείς. ούτε το μισό της μπαταρίας...

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Για πρώτη φορά έχουν εμφανιστεί ηλεκτρικά (βλ. BYD) στη χώρα που έχουν παρόμοιο κόστος απόκτησης με θερμικά (αφού εφαρμοστεί η επιδότηση), και στο κόστος χρήσης είναι σημαντικά κάτω.

Αν κάποιος έχει σταθερή θέση στάθμευσης στο σπίτι του, δεν έχει κανένα λόγο να μην έχει, π.χ. σε περίπτωση οικογένειας, τουλάχιστον το ένα οικογενειακό αυτοκίνητο ηλεκτρικό.

Στο 2025, δε, έρχονται και πολλά άλλα μοντέλα σε παρόμοιο κόστος ή και χαμηλότερο από το αντίστοιχο θερμικό.

αμα ειναι για καμια taycan το συζηταω  για byd  οχι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, james01gr said:

για τα 10κ χλμ τον χρόνο να δεχτώ πως το ηλεκτρικό έχει κόστος 2€/100 χλμ και ένα άλλο 8,5/100. η διαφορά τους ξέρεις πόσο είναι τον χρόνο; 650 ευρώ. σε 10 χρόνια 6500 εξοικονομείς. ούτε το μισό της μπαταρίας...

Ουτε 8.5 λιτρα στα 100χλ. (και στο ηλεκτρικό ποιο ρεαλιστικό 3-3.5€ τα 100χλ. Εχω δει τα excel απο youtube κατόχων ηλεκτρικών σε βάθος χρόνου βάζοντας και τι πληρώνουν οταν φορτίζουν έξω). Όποιος θέλει οικονομία παίρνει corsa - ford fiesta - Renault Clio  turbo diesel, 1.3. 4-5.5 λίτρα κατανάλωση diesel που είναι και ποιο φτηνό απ τη βενζίνη. Τελη δεν πληρώνει κανένα και service /ασφαλεία κλπ είναι φθηνότερα απο ηλεκτρικό (ασε τι λεει το μάρκετινγκ). Με 12.000 χλμ που κανει ο μέσος χρήστης το χρόνο και τα 10.000 που θα πληρώσεις ΜΑΖΊ ΜΕ ΤΟΠΟΘΈΤΗΣΗ (λεμε τώρα κανενας δεν το κανει, απλα το ξεφορτωνεται για πενταροδεκαρες) σε 10 χρόνια για νεα μπαταρία, αμα κάνεις τη σούμα βγαίνει ακριβότερο το ηλεκτρικό. Και βαλε και την αγορά ταχυφορτηστη μεσα και την αλλαγή σε 3φασικο αν δε θες να βγάλεις καρκίνο. 

Και επαναλαμβάνω δεν είμαι hater, αλλα δεν πουλάω και η ηλεκτρικά να γράφω υπεραππουστευσεις. 

Να μου πεις να το αγοράσεις γιατί έχεις χωρο πάρκινγκ, γουστάρεις μια νεα τεχνολογία, αθόρυβο με επιταχύνσεις καλες, το γουασταρεις γενικα, πολυ καλα θα κανεις. Να το αγοράσεις επειδή είναι οικονομικό δεν αξίζει τον κόπο. 

Επεξ/σία από oldnew
  • Like 2
Δημοσ.

Καλά σε πρόσφατο ταξίδι μου στην Καλιφόρνια, πατρίδα των ηλεκτρικών, δεν ήταν πάνω από 50% τα ηλεκτρικά. Πολλά τέσλα, αρκετά ΚΙΑ και eq, ix κανά id και όλα τα υπόλοιπα θηριώδη suv ιαπωνικά ή αμερικάνικα. Σουηδία ήταν νομίζω μεγαλύτερο το ποσοστό των ηλεκτρικών αλλά και πάλι όχι πάνω από 70%.

Μ'αρέσουν πολύ τα ηλεκτρικά αλλά νομίζω ότι απέχουμε μια 10ετια ακόμα από το να είσαι beta tester αν το αγοράσεις. Και προφανώς αν γίνουν 90% δεν γίνεται να φορτίζουν στα σπίτια. Πάλι σε βενζινάδικα θα γίνεται η φόρτιση με ακριβή κιλοβατωρα. Το οικιακό δίκτυο δεν μπορεί να το αντέξει.

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Thresh είπε

Τι στο κέρατο, διαγωνισμό ποιος θα βάλει το πιο άσχημο έχουν κάποιοι?

σε τρομάζει η άνεση

luvly 0 (1).jpg

  • Haha 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, james01gr είπε

δλδ στα θερμικά οι εταιρείες leasing μπαίνουν μέσα; δεν εξοικονομείς απολύτως τίποτα. όταν μιλάμε για την ίδια κατηγορία οχήματος και στα 7-8 χρόνια που θα χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρίες (για το Model S λένε 15κ), θα πετάξεις το αυτοκίνητο. δεν έχεις εξοικονομήσει 15κ σε 7 χρόνια με το ηλεκτρικό με την καμία εκτός και εάν τίποτα 20κ χλμ τον χρόνο. έχεις βάλει πως θέλεις άλλα λάστιχα και οι αλλαγές είναι συχνότερες γιατί το αυτοκίνητο είναι βαρύτερο; τα ίδια ισχύει πχ και για τα φρένα.

οι άνθρωποι με το μεροκάματο δεν μπορούν να μαζέψουν 40κ να πάρουν αυτοκίνητο και να περιμένουν 1 χρόνο να πάρουν την επιδότηση. προτιμούν το pay as go προφανώς. ούτε θα έχουν 15κ να αλλάξουν μπαταρία μετά από 8 χρόνια.

για τα 10κ χλμ τον χρόνο να δεχτώ πως το ηλεκτρικό έχει κόστος 2€/100 χλμ και ένα άλλο 8,5/100. η διαφορά τους ξέρεις πόσο είναι τον χρόνο; 650 ευρώ. σε 10 χρόνια 6500 εξοικονομείς. ούτε το μισό της μπαταρίας...

Έτσι ακριβώς , ακόμα και τα τέλη κυκλοφορίας να βάλειςκαι πχ  σε ένα αμάξι 20 ςτιας 1400 κυβικών που είναι  260 ευρώ, και τα ετήσια σέρβις που τα κάνεις με 200 ευρώ Μαξ ςτοναμστορα της γειτονιάς  για να αποσβέσεις το byd dolphin πχ θες 10+ χρόνια και τότε το  αμάξι θα θέλει αλλαγή μπαταρίας . Απλά για τα ελληνικά δεδομένα δεν συμφέρουν τα ηλεκτρικά  γι'αυτό άλλωστε παρά την προπαγάνδα των ΜΜΕ , ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων είναι τα 17 έτη  . Ο κόσμος δεν έχει χρήμα ,τα ΜΜΜ είναι άθλια ειδικά αν κάνεις δυο δουλειές τη μέρα , οπότε σαραβαλακι 15 ετών και ότι βγάλει από ζημιά .....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...