Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

2 χρόνια τωρα μια χαρά ειμαι με το EV. φορτιζω στη δουλεια ΤΖΑΜΠΑ (ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ) και κανω 18-20 χιλιαδες χιλιομετρα το χρόνο αθηνα -επαρχια ... 

Το δευτερο αυτοκινητο που εχω ενα NISSAN juke diesel το εχω μονο πλεον για τα supermarket , Καποια στιγμη μπορει να το δωσω και αυτο στο μελλον μιας και ειναι μοντελο 2018 και να παρω ενα δευτερο EV και μαλλον για BYD αλλα το μικρο το Dolphin το οποιο για τα παιδια και την γυναικα μεσα στην αθηνα μια χαρα θα ειναι.

οποτε Ναι και παλι EV

 

  • Like 3
  • Απαντ. 176
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Volga είπε

Υπάρχουν προτάσεις με μεγάλη αυτονομία. Δεν είναι όλα... πόλης.
το BYD Seal έχει αυτόνομία 570km
Το Volkswagen ID.4 έχει αυτόνομία 520km
Το Skoda Enyaq iV έχει αυτόνομία 530km
Το Tesla Model 3 έχει αυτόνομία 614km

Δεν συζητάω για κάτι Mercedes, BMW, κλπ που βγάζουν 700+ Km αυτονομία...

Δεν ειναι το πρόβλημα λοιπον τα παραπάνω. Η τσέπη μας ειναι το πρόβλημα 😄

 

βλέποντας άπειρα τεστ που έχει κάνει ο Mat στο carwow έχοντας δοκιμάσει τα πάντα από ηλεκτρικά θα έλεγα ότι οι αυτονομίες που ανακοινώνονται στην καλύτερη των περιπτώσεων είναι στο 80% της πραγματικής και πολλές φορές στο 70%. Οπότε μην παίρνεις ως ευαγγέλιο αυτό που ανακοινώνουν.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

για πες μοντέλα.....και σε ποια χώρα....

Ρώμη.

ΟΛΑ τα ταξι, υβριδικά Toyota ή Suzuki Swace , ή αμοιγώς ηλεκτρικά πχ Nissan Leaf...

Από IX, ηλεκτρικά Smart,Fiat 500, Renault Megane, Symbioz, Scenic, Opel Mokka, BMW X3, iX1,  iX2 Κλπ

Και εννοείται πολλά Citroen Ami και και κατι Renault ηλεκτρικά μικρά μονοθεσια σαν μηχανάκια με 4 ρόδες δεν ξέρω το ονομά του.

Μόλις τώρα, dtk-386 είπε

βλέποντας άπειρα τεστ που έχει κάνει ο Mat στο carwow έχοντας δοκιμάσει τα πάντα από ηλεκτρικά θα έλεγα ότι οι αυτονομίες που ανακοινώνονται στην καλύτερη των περιπτώσεων είναι στο 80% της πραγματικής και πολλές φορές στο 70%. Οπότε μην παίρνεις ως ευαγγέλιο αυτό που ανακοινώνουν.

100% Γιατί; Αμα παρω καύσης ισχύει το 5.7 λίτρα τα 100χιλιομετρα; 😂
Είναι δήλωση τύπου αν είναι κλειστά τα παράθυρα σε ισιο δρόμο χωρις βάρος το αμάξι, με σωστή πίεση στα ελαστικά κλπ.

  • Like 1
Δημοσ.

το καλύτερο αυτοκίνητο είναι αυτό που έχεις μαζί σου , κλεμμένο απο το " η καλύτερη φωτογραφική μηχανή είναι αυτή που έχεις μαζί σου " 😄

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Volga είπε

100% Γιατί; Αμα παρω καύσης ισχύει το 5.7 λίτρα τα 100χιλιομετρα; 😂
Είναι δήλωση τύπου αν είναι κλειστά τα παράθυρα σε ισιο δρόμο χωρις βάρος το αμάξι, με σωστή πίεση στα ελαστικά κλπ.

Δεν ισχύει αλλά το ξέρουμε και το έχουμε σχολιάσει τόσα χρόνια στα fora. Οφείλουμε να το λέμε και στα EV. Δεν καταλαβαίνω που είναι η ένστασή σου; Για να μην αναφέρω ότι σε ένα αυτοκίνητο με θεωρητική αυτονομία 500 χλμ που στην πραγματικότητα έχει 400 αν βάλεις και το 20-80% φόρτιση που πρέπει να τηρείς για να έχεις υγιή μπαταρία πέφτεις ακόμα χαμηλότερα.

Αναφορά σε κείμενο

ΟΛΑ τα ταξι, υβριδικά Toyota ή Suzuki Swace , ή αμοιγώς ηλεκτρικά πχ Nissan Leaf...

Από IX, ηλεκτρικά Smart,Fiat 500, Renault Megane, Symbioz, Scenic, Opel Mokka, BMW X3, iX1,  iX2 Κλπ

Nissan Leaf για taxi? Dear lord....Αυτά έχουν πιο τραγική αυτονομία και από τα Ami και αν δεν με απατά η μνήμη μου δεν έχουν ψύξη στην μπαταρία.

Τα υβριδικά δεν είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Υβριδικά έχουμε και εδώ πολλά.

Για τα υπόλοιπα η πλειοψηφία είναι αυτοκίνητα πόλης ή με αυτονομία πόλης. Θεωρώ υπερβολική την φράση τα θερμικά έχουν εξαφανιστεί στο εξωτερικό. Καθόλου δεν έχουν εξαφανιστεί. Εκτός και όταν πηγαίνω έξωτερικό είμαι στραβός και βλέπω άλλα.

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
27 minutes ago, Volga said:

Υπάρχουν προτάσεις με μεγάλη αυτονομία. Δεν είναι όλα... πόλης.
το BYD Seal έχει αυτόνομία 570km
Το Volkswagen ID.4 έχει αυτόνομία 520km
Το Skoda Enyaq iV έχει αυτόνομία 530km
Το Tesla Model 3 έχει αυτόνομία 614km

Δεν συζητάω για κάτι Mercedes, BMW, κλπ που βγάζουν 700+ Km αυτονομία...

Δεν ειναι το πρόβλημα λοιπον τα παραπάνω. Η τσέπη μας ειναι το πρόβλημα 😄

 

Στο περίπου όλα αυτά Εθνική, κλιματισμό και φορτωμένα βγάζουν 400χλμ. Εντός πόλης βγάζουν περίπου όσο γράφεις.

Τα Entry μοντέλα με 60Kwh μπαταρία (όπως το δικό μου), Εθνική είναι στα 300χλμ και εντός πόλης ~400χλμ.

  • Thanks 1
Δημοσ.

και γιατι οχι, εκτος και παει κανα μακρυ ταξιδι και βρει ουρες στους φορτιστες, αλλο θεμα δεν βλεπω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οποίος έχει θέση στάθμευσης με επιλογή φόρτισης νομίζω ότι πλέον είναι η καλύτερη επιλογή. Επίσης το δίκτυο φόρτισης είναι ικανοποιητικό για ένα ταξίδι για τον υπάρχοντα αριθμό ηλεκτρικών, αν αύριο διπλασιαστούν θα χρειαστεί να μεγαλώσει, πιθανώς θα γίνεται παράλληλα όμως. Αυτό είναι το μόνο πρόβλημα που μπορεί να υπάρχει στο μέλλον. Από εκεί και πέρα απόψεις μέχρι να σβήσει ο ήλιος μόνο εσωτερική καύση ή και το ανάποδο μόνο ηλεκτρικό και ας το έχουμε και έξω στον δρόμο χωρίς φορτιστή είναι ακραίες. Είχα βενζίνη τώρα ηλεκτρικό. Μια χαρά είναι το αμάξι όντως κάθε Κυριακή φεύγουμε κοντινές εκδρομές χωρίς να σκέφτομαι κόστος και έχω ξεχάσει και τα συνεργεία. Υπό προϋποθέσεις λοιπόν και σύμφωνα με τις δικές μου ανάγκες με βολεύει καλύτερα το ηλεκτρικό έναν άλλον μπορεί να μην τον βολέψει γιατί δεν έχει δική του θέση ή γιατί θέλει να κάνει σερί ταξίδι 5 ωρών χωρίς στάση κ.α. Σεβαστό, τις ακραίες απόψεις που διαβάζω όμως τις θεωρώ αστείες είναι υπερβολικό να απαξιώνεις ένα πράγμα χωρίς καν να το δοκιμάσεις, μπορεί να μην σου κάνει ή να μην σου αρέσει, δεν είναι σωστό να το απαξιώνεις όμως γιατί εσύ είσαι μέρος της αγοράς όχι όλη η αγορά και το κέντρο του κόσμου! Αυτά, παιδιά ήρεμα μιλάω μην ξεκινήσετε πάλι με τις υπερβολές, μεν και δε

Επεξ/σία από svanakas
  • Like 6
Δημοσ.
12 hours ago, oldnew said:

Πάντως τα περισσότερα γραφωμενα είναι αντιφατικά. Πχ εταιρία ενοικιάσεως πουλάει για ενα κομμάτι ψωμί τα ακριβά τεσλα που αγόρασε. 

Με αφορμή το παραπάνω.

Όταν βγήκε η είδηση, πάνε μερικοί μήνες από τότε, μπήκα στην πλατφόρμα όπου τα πούλαγαν για να δω τι δίνουν. Όλα αυτά που είχαν χαμηλή τιμή, το 1/3 της αρχικής λίγο πάνω από 10χιλ$, είχαν 150 με 180 χιλιάδες μίλια (240 με 290 χιλιάδες χλμ). Και αυτά σε το πολύ σε 3 χρόνια, υποθέτω με άπειρες ΔΩΡΕΑΝ ταχυφορτισεις.

 

Εγώ ούτε θερμικό δεν θα αγόραζα, ούτε σε χαμηλότερη τιμή, που κάνει πάνω από 100χιλιαδες χλμ τον χρόνο. Και το τελευταίο που με ενδιαφέρει είναι ο κινητήρας ή η μπαταρία.

 

Ο λόγος:

Στην οικογένεια έγινε αλλαγή ταξί με εισαγωγής που λέει 150χιλ (κάτω των δυο ετων) από αρκετά παλαιότερο που είχε 300χιλ με τον δεύτερο κινητήρα (κάπου 800χιλ το σασί). Η διαφορά ακόμα και στην αίσθηση είναι σημαντική ακόμα και στον τρόπο που πατάει στην ευθεία.

Σημείωση το παλιο ήταν με πολύ σχολαστική συντήρηση, σε όλα τα συστήματα του. 

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, patentas11 είπε

Το ίδιο ερώτημα να γίνει σε 10 χρόνια απο τώρα και αν παραμείνει πάνω απο 60% θα πάρω κι εγώ 😁

Ακριβώς.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, alexioannou είπε

Ούτε ο Εlοn Musk θα το ανέβαζε αυτό.....

280 ηλεκτρικά του 2024 πωλούνται αυτή την στιγμή....

Τι ακριβως βλεπουμε σε αυτο το βιντεο με την αναλυση 144p ?

8 ώρες πριν, gbak είπε

Καλα πως μπορειτε να οδηγειτε χωρις να ξεφυσαει ενα τουρμπακι ? η το μπασακι της εξατμισης..😁

και μην αρχισετε παλι τα περι καγκουριας και αλλα , παντως στην Αγγλια που εχει φορεθει αρκετα το φουλ ελεκτρικ

σε δευτερο χερι πιανουν τραγικες τιμες , δλδ για μεταπωληση ειναι παλτο να ξερετε , ειδα και τεσλα με 11-12k 🤣

Στην ιδια Αγγλια που πουλανε audi TT με 2.000 εννοεις?

Δημοσ.

Μιλάτε για αυτονομία και τα 300-400 χλμ σας φαίνονται λιγα!!!

Δεν πάτε καλά μου φαίνεται λες και στα θερμικά που βάζεις ας πούμε 20€ έχετε παραπάνω αυτονομία...

Ξεκολάτε δεν έχω ηλεκτρικό αλλά θα έκαιγα ευχαρίστως και τα τρία παλιά βενζινοκίνητα που έχω με μεγάλη μου χαρά...

Ουστ με τα ρημάδια περνάω από βενζινάδικο και ανατριχιάζω,από συνεργείο και με χαιρετάει μέχρι και το παιδί που σκουπίζει και τρέμει το φυλοκαρδι μου μην πάθει καμία ζημιά ο κινητήρας,να αλλάξω πάλι λάδια,να δω μην έχει βουλώσει το ψυγείο,να αλλάξω τα σωληνάκια βενζίνης μην καούμε,το φίλτρο αέρα κάθε τόσο κλπ,κλπ...

ΟΥΣΤ ΡΗΜΑΔΙΑΑΑΑΑ

  • Like 6
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Volga είπε

Πήγα πριν λιγες μέρες εξωτερικό, το 95% ηταν ηλεκτρικά.

Εμείς που ζούμε εξωτερικό γιατί δεν βλέπουμε αυτό πού είδες εσύ πριν λίγες μέρες..

Το προβλημα είναι η φόρτιση, στο εξωτερικό τα καλωδια είναι υπόγεια και δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες..

Σε πρόσφατη οικοδομή 90 διαμερισματων η πόλη μας έδωσε μια παροχή 90kw για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα..

Δεν ειναι τόσο απλά τα πράγματα..

Στην Ελλάδα περνούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και στα σπίτια τους έχουν μονοφασικές παροχές από το 70 και τα φώτα τρεμοπαίζουν λες και έχουν Χριστούγεννα όλο το χρόνο..

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.

Έξυπνη έρευνα «προώθησης».

 Αντίστοιχο ποσοστό θα βγει και σε ανάλογη έρευνα σε κατόχους θερμικού ..

 ο καθένας στηρίζει την επιλογή του μέχρι να δοκιμάσει κάτι άλλο.

 Το ίδιο θα συμβεί σε έρευνα για τα κινητά και γενικά σε πολλούς τομείς .

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...