Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 minute ago, kostasgr78 said:

Όταν κάνεις μια ολοκληρωμένη έρευνα αγοράς (2 λεπτάκια από Google), μπορείς να έρθεις στη συζήτηση να τη συνεχίσουμε.

Εγω αυτό βρήκα στα γρήγορα. Εσυ που έχεις κάνει ολοκληρωμένη έρευνα βάλε το λινκ να το συζητήσουμε. 

  • Απαντ. 176
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, oldnew είπε

Εγω αυτό βρήκα στα γρήγορα. Εσυ που έχεις κάνει ολοκληρωμένη έρευνα βάλε το λινκ να το συζητήσουμε. 

Επειδή είσαι και αδιάβαστος και πετάς και ατεκμηρίωτες εξυπνάδες και βαριέσαι και να ψάχνεις, πάρτο.

https://bydauto.gr/dolphin/

Δημοσ.
10 minutes ago, toylis said:

 .. χωρια οτι τα 32.000 που λες οτι αν θα τα κανω αποσβεση, θα τα κανω σε 200.000 χιλιομετρα σε σχεση με ενα θερμικο .. μετα το καιω.. εχω κανει ηδη αποσβεση ! 

Αν τα έχεις υπολογίσει, συνολικό κόστος αγοράς, χρήσης, ανάμεσα σε ηλεκτρικό και συμβατικό και έχεις καταλήξει οτι θα έχεις κανει απόσβεση σε 200.000χλ πάω πάσο. Θες excel για να υπολογίσεις πραγματικά πάντως και δεν θα είναι καθόλου εύκολο. Στο τέλος θα ξέρεις σίγουρα. 

Δημοσ.
3 hours ago, oldnew said:

Ακριβώς το ίδιο σχολίο πηγα να κανω.. 

Και οκ, μπορει να έχει την ίδια γνώμη και τότε (ή και όχι), αλλα η ουσία είναι ότι δεν έχει σημασία τι γνώμη έχεις όταν παίρνεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην αρχή, γιατί τα περισσότερα είναι θετικά. Μετα απο χρόνια, οταν δεις ποσα θα πληρώσεις σε μπαταρίες, σερβις κλπ εκει έχει σημασία η γνώμη σου. 

Πάντως τα περισσότερα γραφωμενα είναι αντιφατικά. Πχ εταιρία ενοικιάσεως πουλάει για ενα κομμάτι ψωμί τα ακριβά τεσλα που αγόρασε. Επίσης τα Τεσλα που δε θα χρειαζόσουν ποτε σερβις βγηκαν τα ποιο ζημιάρικα αυτοκίνητα (τις περισσότερες βλάβες). Ενώ και το μέσο κόστος σέρβις ακριβότερο από ενα συμβατικό. Τώρα μη μου ζητήσετε πηγες, ουτε είναι βέβαιο 100% ότι ισχύσουν αυτα που γράφω (δεν έχω προσωπική εμπειρία), αλλά είναι 100% βέβαιο ότι τα έχω διαβάσει. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

υπαρχουν model S μια δεκαετιας. Οταν χρειαστει να αλλαξεις μπαταρια, θα εχεις εξοικονομησει χρηματα για 3 μπαταριες απο τα καυσιμα (με τωρινες τιμες). Η εταιρια leasing που τα πουλησε τα ειχε κανει αποσβεση πριν τα πουλησει μονο και μονο απο τα σερβις και το ακριβο αντιτιμο ενοικιασης. γι αυτο πηρε κι αλλα. Μεσο κοστος σερβις ειναι 0! τι εννοεις ακριβοτερο; Θα διαβασεις πολλες αρλουμπες ακομα για να συνεχισουν να κανουν μεροκαματο τον κοσμο με τα θερμικα.

 

2 hours ago, BeSt_ said:

Κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

Έχει πολύ μέλλον ακόμα η ηλεκτροκίνηση για την μετάβαση.

εισαι 15 χρονια πισω.

 

2 hours ago, P_Spiros said:

Μία εταιρία που η βιοσημότητά της εξαρτάται αποκλειστικά από ένα προϊόν, κάνει έρευνα και βρίσκει το προϊόν εξαιρετικό! 
Τι λε ρε; 

Αμάξια αρπάζουν φωτιά χωρίς λόγο,
άλλα πεθαίνουν μόνα τους στο δρόμο και δεν καλύπτονται από την εγγύηση,
οι παρτίδες οχημάτων ανακλούνται πιο συχνά και από χαμένο παιδάκι σε λουνα παρκ απο ΟΛΕΣ τις εταιρίες,
ατυχήματα προκαλούνται λόγο κακών αυτοματισμών,
...αλλά μόνο το 8% έχει πρόβλημα, ενώ μόνο το 4% βλέπει το υβριδικό σαν την βέλτιστη λύση, που ταυτόχρονα προωθεί και η μισή Ιαπωνία.  Αλλά αυτοί είναι κουτοί, δεν ξέρουν απο αυτοκίνηση, μηχανολογία και βιοσυμότητα, αυτά είναι γνωστά χαρακτηριστικά των ευρωπαικών αυτοβιομηχανιών. 
 

για να εχει μονο το 8% προβλημα, σκεψου ποσο σανο εχεις φαει

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 minutes ago, kostasgr78 said:

Επειδή είσαι και αδιάβαστος και πετάς και ατεκμηρίωτες εξυπνάδες και βαριέσαι και να ψάχνεις, πάρτο.

https://bydauto.gr/dolphin/

Είπα ήταν αναζήτηση του δευτερόλεπτου. Δεν είμαι καθόλου αδιάβαστος. Το εχω ψάξει καλα το συγκεκριμένο απλα δεν θυμόμουν τη μαρκα τώρα. Οκ συμφωνώ ότι το συγκεκριμένο είναι ποιο κατάλληλο για σύγκριση καθώς είναι αισθητά φθηνότερο. 

Αν και προσωπικά το βλέπω κακάσχημο :)

Δε θα το έπαιρνα μόνο γι αυτό. Συν τα πολλά αρνητικά που εξακολουθεί να έχει. Η αυτονομία του μικρή και η πραγματική ακόμα μικρότερη (το εχω ψάξει παλαιότερα αυτο). 

Αλλα οκ είναι μια επιλογή σίγουρα. 

Δημοσ.

Μέσα στο 2025 έρχεται και το Skoda Elroq που - μετά επιδότησης αν συνεχιστεί - θα είναι γύρω στα 26000 ευρώ, όταν το αντίστοιχο θερμικό Karoq είναι στα 32000+ ευρώ.

Τo Volvo EX30 ήδη το δίνουν τελική τιμή - μετά επιδότησης - αρκετά κάτω από 30000 ευρώ.

Το 2025 και το 2026 θα γίνει χαμός στον ανταγωνισμό.

2ο αυτοκίνητο πόλης σε ανθρώπους που ήδη έχουν σταθερή θέση στάθμευσης, πάνε με κλειστά μάτια πλέον σε ηλεκτρικό. Για υπεραστικά ταξίδια στην Ελλάδα, το συζητάμε ακόμα. Δεν έχει έρθει η στιγμή ακόμα, για μια σειρά λόγων, πάρα τις «ερεθιστικές» αφηγήσεις των early adopters της ηλεκτροκίνησης. Μιλάμε με πραγματιστικά κριτήρια αυτοκίνησης, που σημαίνει ελευθερία κίνησης και όχι 500 συμβιβασμοί.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί λέτε και ξανα λετε ως σοβαρό πλεονέκτημα των ηλεκτρικών τα χαμηλά σέρβις? Πρόσφατα διαβαζα ενα άρθρο που έλεγε οτι αυτο ηταν καθαρό μάρκετινγκ. Και έδειχνε ποσο πληρώνεις στην αντιπροσωπεία και έβγαινε λίγο παραπάνω από ένα συμβατικό. Ασε που με το ηλεκτρικό είναι δεμένος στην πανάκριβη αντιπροσωπεία. Στο συμβατικό πας όπου θες (ακόμα φθηνότερα) Ακομα και η ασφάλεια είναι ακριβότερη, δε βλέπω να το λεει κανένας που έχει ηλεκτρικό. Το θέμα είναι να λέμε αλήθειες, οχι οτκ μας συμφέρει. 

Επισης εχω δει στο YouTube χρήστες tesla με ανάμικτα αποτελέσματα. Κάποιοι κέρδισαν κάποιοι οχι. Κυρίως οποίοι πιαναν τα χέρια τους και κάνανε πράγματα μόνοι τους κέρδισαν. Όσοι πήγαιναν αντιπροσωπεία όχι. 

Επεξ/σία από oldnew
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, oldnew είπε

Γιατί λέτε και ξανα λετε ως σοβαρό πλεονέκτημα των ηλεκτρικών τα χαμηλά σέρβις? Πρόσφατα διαβαζα ενα άρθρο που έλεγε οτι αυτο ηταν καθαρό μάρκετινγκ. Και έδειχνε ποσο πληρώνεις στην αντιπροσωπεία και έβγαινε λίγο παραπάνω από ένα συμβατικό. Ασε που με το ηλεκτρικό είναι δεμένος στην πανάκριβη αντιπροσωπεία. Στο συμβατικό πας όπου θες. Ακομα και η ασφάλεια είναι ακριβότερη, δε βλέπω να το λεει κανένας που έχει ηλεκτρικό. Το θέμα είναι να λέμε αλήθειες, οχι οτκ μας συμφέρει. 

Επισης εχω δει στο YouTube χρήστες tesla με ανάμικτα αποτελέσματα. Κάποιοι κέρδισαν κάποιοι οχι. 

Αυτή είναι μια αμύθητη και ατεκμηρίωτη π@π@ριά βεληνεκούς που συνεχίζουν και εκτοξεύουν κάποιοι, που δεν έχουν πάρει ακόμα πρέφα ότι όπως πάμε στην ηλεκτροκίνηση, τώρα πετάμε «τυράκι» αραιών service, αλλά πανάκριβων για απλές αλλαγές υγρών και «ελέγχους», και στην πορεία θα πληρώνεις ακριβές checklists για «ομαλή λειτουργία εντός προδιαγραφών» και ότι καμία βιομηχανία δεν θα σπάσει τον κύκλο ροής χρήματος της συντήρησης. Αδιάβαστοι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, kostasgr78 said:

Αυτή είναι μια αμύθητη και ατεκμηρίωτη π@π@ριά βεληνεκούς που συνεχίζουν και εκτοξεύουν κάποιοι, που δεν έχουν πάρει ακόμα πρέφα ότι όπως πάμε στην ηλεκτροκίνηση, τώρα πετάμε «τυράκι» αραιών service, αλλά πανάκριβων για απλές αλλαγές υγρών και «ελέγχους», και στην πορεία θα πληρώνεις ακριβές checklists για «ομαλή λειτουργία εντός προδιαγραφών» και ότι καμία βιομηχανία δεν θα σπάσει τον κύκλο ροής χρήματος της συντήρησης. Αδιάβαστοι.

Μα αυτό είναι το θέμα. Ενα ηλεκτρικό όντως έχει μικρότερη φθορά. Αμα ειναι να φτιάξεις μόνο σου ενα ηλεκτρικό και ενα βενζινοκινητο οντως το ηλεκτρικό είναι προτιμότερο. 

Αμα πας στην αντιπροσωπεία όμως βαραει οτι θέλει. Η αντιπροσωπεία μου ζήτησε 400€ για ΤΑΚΑΚΙΑ. Το εχω κανει θέμα εδω και καιρό σε αλλο φόρουμ. Φυσικά έβαλα εξω με 100. Στα ηλεκτρικά δεν βρίσκεις τίποτα εκτός αντιπροσωπείας αυτη τη στιγμη. 

-Πχ στο βενζινοκινητο εχει κόστος για μια βλάβη πχ 100€ σε χρεώνει εσένα 130.

Στο ηλεκτρικό έχει πχ κόστος 60€. Αμα εσένα όμως σε χρεώνει 200 εσενα σου βγαίνει ακριβότερο, και αυτο συμβαίνει αυτή τη στιγμή. 

Εγω αυτή τη στιγμή πληρώνω ασφάλεια 120€ το χρόνο.  (τελη μηδεν) 

Για γραφτε ενας με ηλεκτρικό τι πληρώνει. Δεν είναι ειρωνικό. Να συγκρίνουμε πραγματικές κατάστασεις. 

Επεξ/σία από oldnew
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, oldnew είπε

Μα αυτό είναι το θέμα. Ενα ηλεκτρικό όντως έχει μικρότερη φθορά. Αμα ειναι να φτιάξεις μόνο σου ενα ηλεκτρικό και ενα βενζινοκινητο οντως το ηλεκτρικό είναι προτιμότερο. 

Αμα πας στην αντιπροσωπεία όμως βαραει οτι θέλει. 

-Πχ στο βενζινοκινητο εχει κόστος για μια βλάβη πχ 100€ σε χρεώνει εσένα 130.

Στο ηλεκτρικό έχει πχ κόστος 60€. Αμα εσένα όμως σε χρεώνει 200 εσενα σου βγαίνει ακριβότερο, και αυτο συμβαίνει αυτή τη στιγμή. 

Είναι σωστή παρατήρηση, αλλά αυτό αγγίζει προσωπικά θέματα επιλογών.

Για παράδειγμα, εγώ ανήκω σε αυτούς που και το θερμικό το πηγαίνουν στην επίσημη αντιπροσωπεία ακόμα και σε παραπάνω τιμή, ώστε αν συμβεί λάθος ή κακή εκτίμηση, να μπορώ να κυνηγήσω νομικά κλπ, ένα μεγαλύτερο οργανισμό και όχι τον «ερασιτέχνη της γειτονιάς» (που να πούμε την αλήθεια το 90% αυτών στην Ελλάδα είναι άσχετοι, οπότε πρέπει να έχεις βρει κάποιον υψηλής εμπιστοσύνης).

Είτε μάς αρέσει είτε όχι, η βιομηχανία θα πάει εκεί. Δεν θα αγγίζονται εύκολα τα κυκλώματα από μη εξουσιοδοτημένους επαγγελματίες.

Τελειώνει το συνεργείο της γειτονιάς και αυτό είναι επιλογή της βιομηχανίας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, kostasgr78 said:

Είναι σωστή παρατήρηση, αλλά αυτό αγγίζει προσωπικά θέματα επιλογών.

Για παράδειγμα, εγώ ανήκω σε αυτούς που και το θερμικό το πηγαίνουν στην επίσημη αντιπροσωπεία ακόμα και σε παραπάνω τιμή, ώστε αν συμβεί λάθος ή κακή εκτίμηση, να μπορώ να κυνηγήσω νομικά κλπ, ένα μεγαλύτερο οργανισμό και όχι τον «ερασιτέχνη της γειτονιάς» (που να πούμε την αλήθεια το 90% αυτών στην Ελλάδα είναι άσχετοι, οπότε πρέπει να έχεις βρει κάποιον υψηλής εμπιστοσύνης).

Είτε μάς αρέσει είτε όχι, η βιομηχανία θα πάει εκεί. Δεν θα αγγίζονται εύκολα τα κυκλώματα από μη εξουσιοδοτημένους επαγγελματίες.

Τελειώνει το συνεργείο της γειτονιάς και αυτό είναι επιλογή της βιομηχανίας.

Oftopic, και εγω 5 χρόνια το πήγαινα στην αντιπροσωπεία για τον ίδιο λόγο. Έφυγα με τα τακακια των 400ων ευρώ (σε κορσα) που σε όποιον το έλεγα έβαζε τα γέλια. Εχω και γραπτή την προσφορά οποίος δεν πίστευει. 

Επεξ/σία από oldnew
Δημοσ.

Γενικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει καταντήσει αηδία που προσπαθούν να μας πείσουν να τα αγοράσουμε ενώ συνολικά δεν είναι ούτε πιο οικονομικά ούτε πιο οικολογικά - κοστολογικά για τον καταναλωτή είναι σχεδόν το ίδιο με τα συμβατικά και ανάλογα την χώρα !!
Το μεγάλο κακό όμως είναι η τεράστια σπατάλη ηλεκτρικής ενέργειας και πολύ φοβάμαι ότι μελλοντικά θα υπάρξει ενεργειακή κρίση αν είναι όλος ο κόσμος να έχει ηλεκτρικά και να καίνε όλοι πολλά kiloWatt στην φόρτιση....

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, oldnew είπε

Oftopic, και εγω 5 χρόνια το πήγαινα στην αντιπροσωπεία για τον ίδιο λόγο. Έφυγα με τα τακακια των 400ων ευρώ (σε κορσα) που σε όποιον το έλεγα έβαζε τα γέλια. Εχω και γραπτή την προσφορά οποίος δεν πίστευει. 

😧

Δημοσ.
1 ώρα πριν, alexioannou είπε

Ούτε ο Εlοn Musk θα το ανέβαζε αυτό.....

280 ηλεκτρικά του 2024 πωλούνται αυτή την στιγμή....

τι είναι αυτό το πράγμα που ανέβασες ρε μεγάλε, πως το έκανες :D . Ούτε video αλλά ούτε εικόνα :D Ειλικρινά θέλω ένα video tutorial πως έκανες αυτό το κατόρθωμα. 

  • Haha 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...