Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 minutes ago, paokkerkir said:

Kαλά όλα αυτά φίλε μου καπιτάλα που ξεβλαχεύεις το insomnia, δεν υπάρχουν υποδομές όμως σε όλη την Ελλάδα για να είναι βιώσιμο το ηλεκτρικό για την μέση οικογένεια. Αν είναι να πάρω το τέσλα χαιλάντερ και να πρέπει να γυρνάω σπίτι να το φορτίσω, τι να το κάνω.

Δεύτερο αμάξι για ενδοαστικές μετακινήσεις σε Αθήνα η Θεσσαλονίκη, οκ δεκτό.

Το μόνο θέμα που προσωπικά έχω με το ηλεκτρικό είναι η αναμονή και τα ταξίδια. Όταν οι μπαταρίες θα φορτίζουν σε κάνα 5λεπτο για 500χλμ ξαναμιλάμε.

Κάθε 2-3 ώρες δεν θα κάνεις μία στάση για έναν καφέ/WC/ξεμούδιασμα; Αν κουμπώσεις στους DC 150-300 που υπάρχουν στην ΠΑΘΕ, έχεις πάρει όσο χρειάζεσαι για να συνεχίσεις και να φτάσεις. Το ηλεκτρικό χρειάζεται προγραμματισμό στο ταξίδι, αλλά αν κάποιος είναι 95% πόλη και αγχώνεται για το 5% εκτός, αλλού έχει το πρόβλημα, όχι στην φόρτιση. Σε λίγα χρόνια που θα υπάρχουν ικανοποιητικά πολλοί φορτιστές, δεν θα υφίσταται κανένα εμπόδιο, παρά μόνο όσα θα θέλουν να βάλουν μπροστά τους αυτοί που τα αντιμάχονται.

  • Like 2
  • Απαντ. 176
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 hours ago, patentas11 said:

Το ίδιο ερώτημα να γίνει σε 10 χρόνια απο τώρα και αν παραμείνει πάνω απο 60% θα πάρω κι εγώ 😁

Σε 10 χρόνια θα έχουν σκάσει όλα τα «μπολια» που κάναμε το 2021 δεν θα έχει μείνει κανείς να δει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν μια πλάνη της νέας τάξης πραγμάτων, ωστε να μας στερήσουν την χαρά να ρουφάμε μικροσωματίδια στις πόλεις.

  • Like 1
  • Haha 7
Δημοσ.
6 minutes ago, Choronzoon said:

Είναι ακριβά , αυτό είναι το θέμα , επίσης τα φτηνότερα από αυτά έχουν μικρές μπαταρίες και δεν κάνουν για ταξίδια .για ένα ηλεκτρικό με μπαταρία της προκοπής και εφόσον καταφέρεις να εξασφαλίσεις το κινούμαι ηλεκτρικά 3 θες πάνω από ,30k . Ο περισσότερος κόσμος δεν έχει ούτε 15 να δώσει , και στη τελική αν δώσεις 15 το αμάξι σου βγάζει 600 km με ένα γέμισμα ενώ αν δώσεις 15 για ηλεκτρικό θέμα είναι αν θα σου βγάλει 150-200 km και μετά  κάτσε φόρτιζε .

Εν κατακλείδι είναι καλά για αστικό ιστό και εκεί μπορεί να υπάρξει ένας συμβιβασμός με το κόστος ( και πάλι με  την επιδότηση ) διαφορετικά αν θες οικογενειακό και ηλεκτρικό είναι σαν να αγοράζεις μερκ πριν 15 χρόνια με τη διαφορά ότι τότε έβγαζες περισσότερα και τα λεφτά είχαν άλλη αξία .Κοινώς είναι για λίγους .

Τέλος ,εννοείται ότι θα μπορούσαν να είναι φτηνότερα ,ειδικά τα κινέζικα αλλά έχει φροντίσει η ΕΕ να μην είναι .

Το βενζινοκίνητο των 15Κ που σου βγάζει 600χλμ (δεν υπάρχει) είναι κουβάς.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Evangelos Anagnostou είπε

Σε 10 χρόνια θα έχουν σκάσει όλα τα «μπολια» που κάναμε το 2021 δεν θα έχει μείνει κανείς να δει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν μια πλάνη της νέας τάξης πραγμάτων, ωστε να μας στερήσουν την χαρά να ρουφάμε μικροσωματίδια στις πόλεις.

Τι ψεκασμένα άκυρο σχόλιο είναι αυτό;

  • Like 1
  • Haha 3
Δημοσ.

αυτή την εποχή  η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μεταβαίνει με αργούς ρυθμούς από το στάδιο των early adopters στο στάδιο του mainstream. 

Φυσικο είναι οι early adopters να είναι  πιο συνειδητοποιημένο και πιο ενθουσιασμένοι με την αγορά.

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, csontheline είπε

Κάθε 2-3 ώρες δεν θα κάνεις μία στάση για έναν καφέ/WC/ξεμούδιασμα; Αν κουμπώσεις στους DC 150-300 που υπάρχουν στην ΠΑΘΕ, έχεις πάρει όσο χρειάζεσαι για να συνεχίσεις και να φτάσεις. Το ηλεκτρικό χρειάζεται προγραμματισμό στο ταξίδι, αλλά αν κάποιος είναι 95% πόλη και αγχώνεται για το 5% εκτός, αλλού έχει το πρόβλημα, όχι στην φόρτιση. Σε λίγα χρόνια που θα υπάρχουν ικανοποιητικά πολλοί φορτιστές, δεν θα υφίσταται κανένα εμπόδιο, παρά μόνο όσα θα θέλουν να βάλουν μπροστά τους αυτοί που τα αντιμάχονται.

Δεν διαφωνώ, ανάλογα το τι χρειάζεται ο καθένας μπορεί να είναι σωστή επιλογή.

ΠΧ, σε επαρχιακή πόλη όπου το αυτοκίνητο υπάρχει μόνο για ταξίδια-βόλτες, και η καθημερινή μετακίνηση γίνεται με μηχανάκι, το ηλεκτρικό είναι λάθος αγορά σήμερα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, LthIX είπε

Άρα το πρόβλημα δεν είναι τα ηλεκτρικά είναι το ελληνικό κράτος. Γιατί άμα η κυβέρνηση επιβεβαίωνε με νόμο όλα τα παραπάνω ότι θα ισχύουν για τώρα και για 50 χρόνια, θα συνεχίζατε να σκέφτεστε ακόμα τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ; 
 

Επίσης κάτι άλλο, άμα εταιρίες κολοσσοί όπως η stelantis αποφασίσει αύριο όλα τα αυτοκίνητα να είναι ηλεκτρικά, ότι και να λέμε εδώ μέσα, ηλεκτρικά θα πάρουμε. Άρα δεν έχει κ πολύ σημασία, το καταναλωτικό ρέμα πάει όπως θέλουν οι εταιρίες και όχι τόσο στον καταναλωτή. Τουλάχιστον αυτή η τάση είναι πιο πράσινη 

Η δε θα πουλησει τπτ η στελαντις κ θα τα βαλει στο.. Ραφι της.

Το ηλεκτρικό κανει καλα 2-3 πραματα αλλα αποτυγχανει στο πιο βασικο την ανεξαρτησία του αυτοκινήτου,οταν δεν μπορεις να φορτισεις άμεσα κ παντου ενω έχεις ευαίσθητη καταναλωση.

Ενας εγραφε οτι πηγε αραχωβα εκδρομη ειχε υπολογισει οτι φτανει αερατα με 30% αλλα δεν υπολογισε τον αερα απο τη σχαρα ποδηλάτων που ειχε,οι φορτιστες που εβλεπε στον χαρτη εφτανε κ ηταν χαλασμενοι ενω οταν εφτασε οι αλλοι στα τριγυρω ξενοδοχεία ηταν δημοσιοι αλλα ουσιαστικά πριβε για τους ενοίκους. Αγχώθηκα εγω που διαβαζα δηλ,φαντάζομαι να οδηγας κ ολας.

Για μεσα στη πολη δουλειά σπιτι σα πατινι να μη βρεχεσαι ειναι τελειο. Στη κινηση σταματα ξεκινα δεν εχει δεύτερο. Μεχρι εκει ομως. Αμα φτασει να φορτιζει σε 10" στα σημερινά βενζινάδικα που θαναι φορτισταδικα πολυ ευχαριστως. Α κ να βγαζει ενα 600αρι χλμ διχως διακυμάνσεις για να πουμε οτι ειναι η πανακεια της αυτοκινησης. Τα τελη τελη καλπικε ντουνια αυριο τα φέρνουν ολα τούμπα κ πληρωνεις με το kwh κ οπως γουσταρουν. 

  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειναι ψυχολογικό δεν μπορείς να ρωτάς κάποιον ιδιοκτήτη που έδωσε 50+ χιλ αν είναι καλό το αυτοκινητο του ή οχι, γιατί τα ποσοστά που θα πάρεις είναι η παραπάνω.

Είναι κάτι αντίστοιχο με τα φορούμ, δεν μπορείς να μπεις σε φόρουμ της πχ vw, toyota κλπ και να ρωτάς αν είναι καλά τα αυτοκίνητα τους, το λιγότερο αν επιμείνεις είναι να θα φας βαν, απο κοντά βέβαια θα έτρωγες και ξύλο🤣

Επεξ/σία από NikosKallithea
  • Like 5
  • Thanks 2
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποσοι απο το 92% εχουν σαν πρωτο αυτοκινητο καποιο μη ηλεκτρικο; Μαλλον το 100%.

Και λογικα το υπολοιπο 8% εκανε το λαθος να το παρει για πρωτο.

Επεξ/σία από Georgebek2
  • Like 2
Δημοσ.
2 hours ago, kostasgr78 said:

Για πρώτη φορά έχουν εμφανιστεί ηλεκτρικά (βλ. BYD) στη χώρα που έχουν παρόμοιο κόστος απόκτησης με θερμικά (αφού εφαρμοστεί η επιδότηση), και στο κόστος χρήσης είναι σημαντικά κάτω.

Αν κάποιος έχει σταθερή θέση στάθμευσης στο σπίτι του, δεν έχει κανένα λόγο να μην έχει, π.χ. σε περίπτωση οικογένειας, τουλάχιστον το ένα οικογενειακό αυτοκίνητο ηλεκτρικό.

Στο 2025, δε, έρχονται και πολλά άλλα μοντέλα σε παρόμοιο κόστος ή και χαμηλότερο από το αντίστοιχο θερμικό.

μα αυτο ειναι το ζορι.... θεση στάθμευσης...... θεσσαλονικη αθηνα περίστεροι απλα παρκάρουν στον δρομο οπου βρουν σε κανα στενο πανω σε τπτ χώματα κλπ

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, oldnew είπε

Υπο περιπτώσεις, σαν τη δική σου, μπορει και να συμφέρει. Δεν έχουν όλοι φωτοβολταϊκά. Επίσης οι περισσότεροι ισχυρισμοι είναι της πλάκας. Και εγω εχω ενα κορσα diesel και δεν εχω πληρώσει τέλη ήδη 7 χρόνια.. Αρα δεν είναι προνόμιο των ηλεκτρικών μόνο. Το αγόρασα 16000 και η κατανάλωση είναι 4 λίτρα diesel.. Αμα το πουλήσω σήμερα θα παρω 9000 για πλακα. Αμα τα υπολογίσεις  ολα αυτα τα χρόνια, τι πλήρωσα για καύσιμα κόστος αγοράς κλπ. Και συγκρίνεις με τα 32000 που πλήρωσες, τα πανάκριβα (αντιθέτως του τι λεγόταν αρχικά, δεν το υποστηρίζουν πλέον σέρβις, και μονο στην πανάκριβη αντιπροσωπεία ), και συμπεριλάβεις πχ σε 10 χρονιά τι θα έχεις πληρώσει (κόστος αγοράς φωτοβολταϊκων - δεν τα έβαλες τσαμπα, οκ θα κάνεις και απόσβεση, αλλα πρέπει να μπει η διαφορά), κόστος ρεύματος σπίτι + κόστος ρεύματος εξω, ζημίες ψυχολογικό κόστος να ψάχνεις φορτίστες σε ταξίδια + ΚΟΣΤΟΣ ΝΕΑΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ, ή πουλά το τοτε με την παλαιά να δεις τι θα πάρεις πίσω απ τα 32000 που έδωσες, τότε κάνοντας τη σούμα θα βγάλεις αν είσαι όντως έξυπνος που κοκορευεσαι (μπορεί) ή χαζός. 

Σε πάω και στοιχημα πάντως οτι πχ συγκρίνοντας με το δικό μου αμαξι που είχε ακριβώς τα μισα λεφτά και πουλώντας το θα παρω πισω ενα σεβαστό ποσό, θα βγεις χαμένος. Και αν δεν βγεις, το κέρδος σου θα είναι ασήμαντο για να κοκορευεσαι οτι είσαι έξυπνος και οι υπόλοιποι ηλιθιοι. 

Και δεν είμαι εναντίον των ηλεκτρικών, πιθανόν να είναι το επόμενο αυτοκίνητο μου σε λιγα χρόνια. Σε καμια περίπτωση όμως δεν είναι σήμερα το ΣΥΝΟΛΙΚΟ ποσο αγοράς, χρήσης, πώλησης, σημαντικό σε σχέση με ενα φτηνό συμβατικό ώστε να κοκορευεσαι ως έξυπνος και να θεωρείς τους υπόλοιπους ηλιθιους . 

καταρχας δεν κοκορευτηκα.. εγω μιλησα για οσους λενε απλα για να λενε χωρις να εχουν ιδεα τι παει να πει ηλεκτρικο. το αν θα ειναι συμφερον θα στο πω σε 10 χρονια οταν θα δειξει ζημιες κτλ κτλ κτλ .. οσον αφορα τα ταξιδια, μια χαρα υπαρχει στο δρομο απο θεσσαλονικη για αθηνα δικτυο ταχυφορτιστων που γεμιζει μεσα σε 15 λεπτα πανω απο 300-400 χιλιομετρα επιπλεον .. χωρια οτι τα 32.000 που λες οτι αν θα τα κανω αποσβεση, θα τα κανω σε 200.000 χιλιομετρα σε σχεση με ενα θερμικο .. μετα το καιω.. εχω κανει ηδη αποσβεση ! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, kostasgr78 said:

Για πρώτη φορά έχουν εμφανιστεί ηλεκτρικά (βλ. BYD) στη χώρα που έχουν παρόμοιο κόστος απόκτησης με θερμικά (αφού εφαρμοστεί η επιδότηση), και στο κόστος χρήσης είναι σημαντικά κάτω.

 

https://www.4troxoi.gr/agora/poso-kostizoyn-ta-ilektrika-montela-tis-byd-stin-ellada/

Εγω εδω πάντως βλέπω οτι το φθηνότερο κάνει 38000. 30.000 με την επιδότηση. Και δεν είναι καν τελική τιμή, εχει και αλλα εξοδα, συν κανένας δεν το παίρνει στην άδεια έκδοση, βάζουν καμια ζάντα κλπ. Το συγκεκριμένο έχει μια μικρή μπαταρία που δεν κανει για τίποτα, 60kw. Για 2ο πόλης οκ. Αλλα δεν δίνεις 30.000 για αυτοκίνητο πόλης. Ηλεκτρικό της προκοπής με μπαταρία νορμάλ να βγάζει 600χλ είναι πολύ ακριβότερο (ασε που γράφει 600 και βγάζει 500.)

Συμβατικό αυτοκίνητο ειχε βγάλει 17000 η opel το κορσα αν θυμάμαι καλα και με υγραέριο, που το παίρνει ο κοσμος και κανει τη δουλειά του με άνετη αυτονομία. Τα μισα λεφτά. 

Για το κόστος χρήσης, μαζι με σέρβις (στην αντιπροσωπεία μόνο. Βαράνε οτι θέλουνε) , ασφαλεία (είναι ακριβότερη), μην πας στοίχημα ότι είναι τα μισα λεφτά. 

Επεξ/σία από oldnew
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, oldnew είπε

https://www.4troxoi.gr/agora/poso-kostizoyn-ta-ilektrika-montela-tis-byd-stin-ellada/

Εγω εδω πάντως βλέπω οτι το φθηνότερο κάνει 38000. 30.000 με την επιδότηση. Και δεν είναι καν τελική τιμή, εχει και αλλα εξοδα, συν κανένας δεν το παίρνει στην άδεια έκδοση, βάζουν καμια ζάντα κλπ. Το συγκεκριμένο έχει μια μικρή μπαταρία που δεν κανει για τίποτα, 60kw. Για 2ο πόλης οκ. Αλλα δεν δίνεις 30.000 για αυτοκίνητο πόλης. Ηλεκτρικό της προκοπής με μπαταρία νορμάλ να βγάζει 600χλ είναι πολύ ακριβότερο (ασε που γράφει 600 και βγάζει 500.)

Όταν κάνεις μια ολοκληρωμένη έρευνα αγοράς (2 λεπτάκια από Google), μπορείς να έρθεις στη συζήτηση να τη συνεχίσουμε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...