cpc464 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δεν ξέρω γιατί πιστεύουν όλοι ότι δεν θα πληρώνουν τέλη έτσι και πάρουν EV,παιδιά μην γελιέστε, άπαξ και το δημόσιο πάρει μυρωδιά τι χάνει απο την φορολογία βενζίνης και τα τέλη θα κάνει αυτό που σκέφτονται στην Καλιφόρνια, θα χρεώνει με το χιλιόμετρο,απλά δέν είναι πολλά ακόμα να δούν πτώση στα έσοδα,το έχουν ξανακάνει το έργο,είχαν τα υδριβικά σε ειδικό καθεστώς και εκεί που δεν πλήρωναν για 1-2 χρόνια μετά τα έβαλαν να πληρώνουν τέλη. 13 1
stivaks72 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 43 λεπτά πριν, LthIX είπε Αυτήν την βλαχιά που μας δέρνει δεν μπορώ να την καταλάβω. Όλοι κράζουν τα ηλεκτρικά με μίσος και έχθρα σε όλες τις συζητήσεις που έχω κάνει με φίλους και γνωστούς. Δεν ξέρω τι τους δυσκολεύει. Εμένα πάντως μου αρέσει να μην πληρώνω τέλη, να μην έχω δακτύλιο, να μην έχω μεγάλα services, και να μην έχω πονοκέφαλο από την φασαρία του κινητήρα (είχα παλιό πετρέλαιο. Σκέτο πονοκέφαλος) Δε μπορούν φίλε μου τα ηλεκτρικά. Είναι συνηθισμένοι στις υπερκατασκευές τύπου Corolla και Focus 20ετίας και άμα είσαι μαθημένος στο βρωμόγκαζο δύσκολα πας σε φλωροtesla. Petrolheads, τί να πεις. 2 4
bazzil Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Το πιο σημαντικό θεωρώ είναι η δυνατότητα μεταπώλησης αλλά και το ρίσκο αγοράς μεταχειρισμένου ηλεκτρικού. Βέβαια είναι πολύ νωρίς ακόμη για οποιαδήποτε συμπεράσματα αλλά σε καμιά 10αριά χρόνια ή θα γεμίσουν οι χωματερές ηλεκτρικά η θα βρεθεί τρόπος ώστε οι μπαταρίες να γίνουν φθηνότερες και το κόστος αντικατάστασης τους να αξίζει όσο μια γενική επισκευή κινητήρα. 1
LthIX Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Άρα το πρόβλημα δεν είναι τα ηλεκτρικά είναι το ελληνικό κράτος. Γιατί άμα η κυβέρνηση επιβεβαίωνε με νόμο όλα τα παραπάνω ότι θα ισχύουν για τώρα και για 50 χρόνια, θα συνεχίζατε να σκέφτεστε ακόμα τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ; Επίσης κάτι άλλο, άμα εταιρίες κολοσσοί όπως η stelantis αποφασίσει αύριο όλα τα αυτοκίνητα να είναι ηλεκτρικά, ότι και να λέμε εδώ μέσα, ηλεκτρικά θα πάρουμε. Άρα δεν έχει κ πολύ σημασία, το καταναλωτικό ρέμα πάει όπως θέλουν οι εταιρίες και όχι τόσο στον καταναλωτή. Τουλάχιστον αυτή η τάση είναι πιο πράσινη Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2024 από LthIX 2
P_Spiros Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, LthIX είπε Αυτήν την βλαχιά που μας δέρνει δεν μπορώ να την καταλάβω. Όλοι κράζουν τα ηλεκτρικά με μίσος και έχθρα σε όλες τις συζητήσεις που έχω κάνει με φίλους και γνωστούς. Δεν ξέρω τι τους δυσκολεύει. Εμένα πάντως μου αρέσει να μην πληρώνω τέλη, να μην έχω δακτύλιο, να μην έχω μεγάλα services, και να μην έχω πονοκέφαλο από την φασαρία του κινητήρα (είχα παλιό πετρέλαιο. Σκέτο πονοκέφαλος) Το ηλεκτρικό είναι άλλο ένα αμάξι. Δεν είναι απαραίτητα καλύτερο για το περιβάλλον, δεν είναι απαραίτητα και χειρότερο. Έχει τα θετικά του και τα αρνητικά του. Δεν θες θόρυβο το καταλαβαίνω, αλλά ο πεζός το έχει τεράστια ανάγκη για να μείνει ζωντανός. Τέλη δεν πληρώνεις, μέχρι να αγοράσουν αρκετοι και να σωθεί κάθε Φοξβάγκεν που τα έκανε σκατά και τώρα πληρώνει κυβερνήσεις να την σώσουν. Ρώτα τους Euro4 πώς τις χάρηκαν τις 2 χρονιές χωρίς φόρο και τι ωραία ένιωσαν μετά, που πλήρωναν φόρο πριν καν αποπληρώσουν το δάνειο. Το πρόβλημα είναι ότι μας βομβαρδίζουν με fake έρευνες και πλασματικά στοιχεία για να μας πήσουν να αγοράσουμε κάτι με το ζόρι, χωρίς να έχει αποδειχτεί τίποτα από όσα μας λένε για καλά, χωρίς να είναι έτοιμη η τεχνολογία, με κόστος στον δρόμο και όχι τις εταιρίες, και μάλιστα χωρίς να υπάρχει κάποιο βιώσιμο πλάνο για το μέλλον. Για αρχή δεν υπάρχει ηλεκτρική ενέργεια, εκτός και εάν φορτίζουν από κεραυνούς ή πατάτες με λάμες. Όσο φορτίζουν από το δίκτυο είναι ότι είναι το δίκτυο και μάλιστα με τεράστιο ενεργειακό κόστος λόγο μεταφοράς/ μετατροπής. Οι μπαταρίες είναι μη ανακυκλώσιμες και τρομερά τοξικές, χωρίς κάποιο υπαρκτό σχέδιο ανακυκλωσης χωρίς περιβαντολογικό κόστος. Δεν υπάρχει χώρα που το δίκτυό της να μπορεί να υποστηρίξει ηλεκτρικά για όλους τους πολίτες. Επίσης, για να πάρεις εσύ αμάξι με 30k αντί 35k, εγώ που δεν μπορώ να πάρω ούτε παπί, στο πλήρωσα με τους φόρους μου. Όταν θα υπάρξει η ανάγκη αλλαγής και ενίσχυσης του "πράσινου" δικτύου, πάλι εμείς θα πληρώσουμε και να περιμένεις την μισή Πίνδο να καεί, να βάζει ο κάθε Μπομπολας και ο Τέρνας ανεμογεννήτριες, επειδή 10 χρόνια πριν δεν πληρώναμε σήμα και μπαίναμε στον δαχτύλιο. Μίσος στο καπιταλιστικό ψέμα. Τα αμάξια μια χαρα τοξικά είναι όσο όλα τα αμάξια, και πρόσεξε , γιατί αυτή την στιγμή "βλαχιά" είναι να παίρνεις ηλεκτρικό αμάξι ενώ διαμαρτύρεσαι για την τιμή του ρεύματος, όχι να κράζεις την χρηστικότητά τους. Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2024 από P_Spiros 10 1 2
Devil9697 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Μισο, εγω ειδα στο facebook έρευνα που ελεγε οτι 90% δεν θα ξανα επαιρναν ηλεκτρονικό! Τι το Facebook με παραπλάνησε? 1 4
Spiraulos Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 1 hour ago, LthIX said: Αυτήν την βλαχιά που μας δέρνει δεν μπορώ να την καταλάβω. Όλοι κράζουν τα ηλεκτρικά με μίσος και έχθρα σε όλες τις συζητήσεις που έχω κάνει με φίλους και γνωστούς. Δεν ξέρω τι τους δυσκολεύει. Εμένα πάντως μου αρέσει να μην πληρώνω τέλη, να μην έχω δακτύλιο, να μην έχω μεγάλα services, και να μην έχω πονοκέφαλο από την φασαρία του κινητήρα (είχα παλιό πετρέλαιο. Σκέτο πονοκέφαλος) το περιβάλλον ξέχασες 🤣🤣🤣
kostafunk Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Ειναι λαθος η ερμηνευση ......Το 92% των οδηγών ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα επέλεγε ξανά να αγορασει καινουργια μπαταρια 😅 1
Choronzoon Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε Για πρώτη φορά έχουν εμφανιστεί ηλεκτρικά (βλ. BYD) στη χώρα που έχουν παρόμοιο κόστος απόκτησης με θερμικά (αφού εφαρμοστεί η επιδότηση), και στο κόστος χρήσης είναι σημαντικά κάτω. Αν κάποιος έχει σταθερή θέση στάθμευσης στο σπίτι του, δεν έχει κανένα λόγο να μην έχει, π.χ. σε περίπτωση οικογένειας, τουλάχιστον το ένα οικογενειακό αυτοκίνητο ηλεκτρικό. Στο 2025, δε, έρχονται και πολλά άλλα μοντέλα σε παρόμοιο κόστος ή και χαμηλότερο από το αντίστοιχο θερμικό. Αυτό ισχύει εφόσον πάρεις την επιδότηση ,κάτι που δεν είναι στάνταρ ,διαφορετικά παραμένουν ακόμα πολύ ακριβά σε σχέση με τα συμβατικά
Fotoalexandros Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Εγώ πάντως επιλέγω ποδήλατο: το όχημα του 21ου αιώνα. 1 1 1
csontheline Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 1 hour ago, LthIX said: Δεν ξέρω τι τους δυσκολεύει. Ότι δεν έχουν τα χρήματα να πάρουν ηλεκτρικό (ούτε και τον χώρο που απαιτείται). Τα ηλεκτρικά δεν είναι για όλους και στην Ελλάδα είναι πολλοί αυτοί οι όλοι. Είναι μέχρι να τα αγγίξουν, μετά το γυρίζουν το παραμύθι. 4
Choronzoon Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, LthIX είπε Αυτήν την βλαχιά που μας δέρνει δεν μπορώ να την καταλάβω. Όλοι κράζουν τα ηλεκτρικά με μίσος και έχθρα σε όλες τις συζητήσεις που έχω κάνει με φίλους και γνωστούς. Δεν ξέρω τι τους δυσκολεύει. Εμένα πάντως μου αρέσει να μην πληρώνω τέλη, να μην έχω δακτύλιο, να μην έχω μεγάλα services, και να μην έχω πονοκέφαλο από την φασαρία του κινητήρα (είχα παλιό πετρέλαιο. Σκέτο πονοκέφαλος) Είναι ακριβά , αυτό είναι το θέμα , επίσης τα φτηνότερα από αυτά έχουν μικρές μπαταρίες και δεν κάνουν για ταξίδια .για ένα ηλεκτρικό με μπαταρία της προκοπής και εφόσον καταφέρεις να εξασφαλίσεις το κινούμαι ηλεκτρικά 3 θες πάνω από ,30k . Ο περισσότερος κόσμος δεν έχει ούτε 15 να δώσει , και στη τελική αν δώσεις 15 το αμάξι σου βγάζει 600 km με ένα γέμισμα ενώ αν δώσεις 15 για ηλεκτρικό θέμα είναι αν θα σου βγάλει 150-200 km και μετά κάτσε φόρτιζε . Εν κατακλείδι είναι καλά για αστικό ιστό και εκεί μπορεί να υπάρξει ένας συμβιβασμός με το κόστος ( και πάλι με την επιδότηση ) διαφορετικά αν θες οικογενειακό και ηλεκτρικό είναι σαν να αγοράζεις μερκ πριν 15 χρόνια με τη διαφορά ότι τότε έβγαζες περισσότερα και τα λεφτά είχαν άλλη αξία .Κοινώς είναι για λίγους . Τέλος ,εννοείται ότι θα μπορούσαν να είναι φτηνότερα ,ειδικά τα κινέζικα αλλά έχει φροντίσει η ΕΕ να μην είναι . 1 1
toyo73 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Για να παρεσ Κουβαγκεν θες κινητρο.Ας πουμε το μισο με επιδοτηση.Ενω εαν πληρωνεις, πας στα πιο αξιοπιστα.Hyundai-Kia-Toyota. 1 1
mamak1989 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Όταν θα βγουν οι solid state μπαταρίες θα γίνουν Πίο φτηνά τα ηλεκτρικά και με τους Κινέζους να πιέζουν τους άλλους σύντομα θα δούμε ηλεκτρικά φτηνά με μεγάλη αυτονομία και μπαταρίες μακράς διάρκειας δεν πιστεύω ότι αξίζει να αγοράσει κάποιος τώρα ηλεκτρικό αλλά από 26-27 που λένε για Ιαπωνία,Κίνα, Αμερική και καινούργια αυτοκίνητα δεν θα συμφέρει να αγοράσεις βενζινα,πετρελαιο 1
LthIX Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Άρα τo πρόβλημα δεν είναι τα αυτοκίνητα σαν ηλεκτρική τεχνολογία. Είναι το ελληνικό κρατος που δεν βοηθάει στο να γίνει η μετάβαση. Γιατί θεωρώ ότι την χρειαζόμαστε αυτήν την μετάβαση. ΥΓ. Οποίος είναι πιο παλιός να σκεφτεί την Αθήνα πως άλλαξε όταν ήρθαν τα λεωοφρα φυσικού αερίου και έφυγε αυτή η σαβούρα του ΟΑΣΑ 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα