Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η συντριπτική πλειοψηφία των κατόχων ηλεκτρικών οχημάτων δηλώνει ικανοποιημένη με την επιλογή τους, σύμφωνα με νέα παγκόσμια έρευνα.

Όπως αναφέρει έρευνα της Global EV Drivers Alliance, σχεδόν όλοι οι σημερινοί κάτοχοι ηλεκτρικών οχημάτων δηλώνουν ικανοποιημένοι ή πολύ ικανοποιημένοι με την εμπειρία τους, ενώ το 92% σχεδιάζει να αγοράσει ξανά ηλεκτρικό όχημα στο μέλλον.

Η έρευνα, που διεξήχθη σε δείγμα 23.000 οδηγών ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως, αποκάλυψε ότι μόλις το 1% θα επέστρεφε σε βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο όχημα, ενώ το 4% θα επέλεγε υβριδικό plug-in (PHEV) εάν χρειαζόταν να αντικαταστήσει το όχημά του.

Όπως αναφέρει ο Petter Haugneland, βοηθός γενικός γραμματέας του Norwegian EV Association, "τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν ότι οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι εξαιρετικά ικανοποιημένοι με την επιλογή τους, και οι αναφορές περί μείωσης της δημοτικότητας των ηλεκτρικών οχημάτων είναι σε μεγάλο βαθμό υπερβολικές."

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών TrendForce, οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών και των PHEV, αναμένεται να φτάσουν τα 16,26 εκατομμύρια το 2024, σημειώνοντας αύξηση 25% σε σύγκριση με το 2023.

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι το βασικότερο κίνητρο για τους αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων, πέρα από τις περιβαλλοντικές ανησυχίες, είναι το χαμηλότερο λειτουργικό κόστος.

Η Ellen Hiep, μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Dutch Electric Vehicle Drivers Association, τονίζει ότι "αυτό θα πρέπει να αποτελέσει αφύπνιση για τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής παγκοσμίως", προσθέτοντας ότι η επίτευξη των στόχων μείωσης των εκπομπών από τις οδικές μεταφορές εξαρτάται από το να γίνουν τα ηλεκτρικά οχήματα πιο προσιτά για όλους.

Σύμφωνα με έρευνα της J.D. Powers, τα κίνητρα έχουν διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στις αποφάσεις των καταναλωτών. Το 64% των ιδιοκτητών premium ηλεκτρικών οχημάτων και το 49% των ιδιοκτητών μαζικής αγοράς δήλωσαν ότι τα κίνητρα ήταν βασικός παράγοντας στην απόφασή τους.

Τα προγράμματα κινήτρων αναφέρθηκαν ως ο κύριος λόγος αγοράς για το 81% των αγοραστών Volkswagen, το 77% των αγοραστών Chevrolet και το 72% των αγοραστών Tesla. Αντίθετα, μόνο το 32% των αγοραστών Hyundai, το 24% των αγοραστών Kia και το 21% των αγοραστών Toyota ανέφεραν τα κίνητρα ως πρωταρχικό λόγο επιλογής του οχήματός τους.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 176
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 minutes ago, patentas11 said:

Το ίδιο ερώτημα να γίνει σε 10 χρόνια απο τώρα και αν παραμείνει πάνω απο 60% θα πάρω κι εγώ 😁

Ακριβώς το ίδιο σχολίο πηγα να κανω.. 

Και οκ, μπορει να έχει την ίδια γνώμη και τότε (ή και όχι), αλλα η ουσία είναι ότι δεν έχει σημασία τι γνώμη έχεις όταν παίρνεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην αρχή, γιατί τα περισσότερα είναι θετικά. Μετα απο χρόνια, οταν δεις ποσα θα πληρώσεις σε μπαταρίες, σερβις κλπ εκει έχει σημασία η γνώμη σου. 

Πάντως τα περισσότερα γραφωμενα είναι αντιφατικά. Πχ εταιρία ενοικιάσεως πουλάει για ενα κομμάτι ψωμί τα ακριβά τεσλα που αγόρασε. Επίσης τα Τεσλα που δε θα χρειαζόσουν ποτε σερβις βγηκαν τα ποιο ζημιάρικα αυτοκίνητα (τις περισσότερες βλάβες). Ενώ και το μέσο κόστος σέρβις ακριβότερο από ενα συμβατικό. Τώρα μη μου ζητήσετε πηγες, ουτε είναι βέβαιο 100% ότι ισχύσουν αυτα που γράφω (δεν έχω προσωπική εμπειρία), αλλά είναι 100% βέβαιο ότι τα έχω διαβάσει. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 14
  • Haha 8
Δημοσ.
Μόλις τώρα, oldnew είπε

Ακριβώς το ίδιο σχολίο πηγα να κανω.. 

Και οκ, μπορει να έχει την ίδια γνώμη και τότε (ή και όχι), αλλα η ουσία είναι ότι δεν έχει σημασία τι γνώμη έχεις όταν παίρνεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην αρχή, γιατί τα περισσότερα είναι θετικά. Μετα απο χρόνια, οταν δεις ποσα θα πληρώσεις σε μπαταρίες, σερβις κλπ εκει έχει σημασία η γνώμη σου. 

Πάντως τα περισσότερα γραφωμενα είναι αντιφατικά. Πχ εταιρία ενοικιάσεως πουλάει για ενα κομμάτι ψωμί τα ακριβά τεσλα που αγόρασε. Επίσης τα Τεσλα που δε θα χρειαζόσουν ποτε σερβις βγηκαν τα ποιο ζημιάρικα αυτοκίνητα (τις περισσότερες βλάβες). Ενώ και το μέσο κόστος σέρβις ακριβότερο από ενα συμβατικό. Τώρα μη μου ζητήσετε πηγες, ουτε είναι βέβαιο 100% ότι ισχύσουν αυτα που γράφω (δεν έχω προσωπική εμπειρία), αλλά είναι 100% βέβαιο ότι τα έχω διαβάσει. 

Σχεδόν σε όλα τα νέα προϊόντα όπως ακριβώς λες κι εσύ φίλε μου, στην αρχή όλοι ευχαριστημένοι είναι κατά κανόνα. Μετά απο χρόνια όμως θα υπάρχει η συνολική εικόνα των βλαβών ή προβλημάτων, δηλαδή των εξόδων και συνεπώς η αντικειμενική άποψη.

Τώρα γεωπολιτικά και μόνο αν το δούμε, επειδή η Αμερική και η Ευρώπη επιβάλουν δασμούς στην Κίνα και αυτή απο την πλευρά της απαντάει αναλόγως, έχω πολύ μεγάλη περιέργεια να δω τι θα συμβεί τα επόμενα χρόνια. Όχι τίποτα άλλο, αλλά τις μπαταρίες τις παράγει η Κίνα και δεν υπάρχει στον ορίζοντα δυνατότητα να παραχθούν σε επαρκείς ποσότητες στην Ευρώπη, πόσο μάλλον οικονομικά.

Παρεμπιπτόντως η Αμερική θα βάλει δασμούς και στην Ευρώπη!

 

  • Like 4
Δημοσ.

Για πρώτη φορά έχουν εμφανιστεί ηλεκτρικά (βλ. BYD) στη χώρα που έχουν παρόμοιο κόστος απόκτησης με θερμικά (αφού εφαρμοστεί η επιδότηση), και στο κόστος χρήσης είναι σημαντικά κάτω.

Αν κάποιος έχει σταθερή θέση στάθμευσης στο σπίτι του, δεν έχει κανένα λόγο να μην έχει, π.χ. σε περίπτωση οικογένειας, τουλάχιστον το ένα οικογενειακό αυτοκίνητο ηλεκτρικό.

Στο 2025, δε, έρχονται και πολλά άλλα μοντέλα σε παρόμοιο κόστος ή και χαμηλότερο από το αντίστοιχο θερμικό.

  • Like 12
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υβριδικό με μπαταρία για 100χμλ θα είναι μια χαρά,ηλεκτρικό αμιγώς μόνο για πόλη…προς παρόν lpg και όλα καλΑ…μέχρι να πέσουν οι τιμές στο ρεύμα και μέχρι να φτάσουν σε εμάς αυτοκίνητα τύπου zeeker,nio,avatar κτλ….

Επεξ/σία από JohnnieGr88
  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.

Αμα πας σε καλό ηλεκτρικό, δε γυρίζεις πίσω.
Οταν ακόμη και σε αυτοκίνητο πόλης βαράει 140-160 άλογα πως να γυρίζεις πίσω σε αυτά με τα 70 και 75.
 

  • Like 7
Δημοσ.

Όταν θα πάει να το πουλήσει και θα έχει χάσει πάνω από το 60% της αξίας μου λόγω γήρανσης της μπαταρίας που είναι πανάκριβη να την αλλάξεις τότε θα δούμε το πόσο ευχαριστημένοι θα είναι και  ο δεύτερος αγοραστής που θα το πάρει αν το πάρει απλά θα το πετάξει για την ανακύκλωση γιατί θα έχει τελειώσει η ζωής της μπαταρίας και για να την αντικαταστήσεις θα έχει από 8000€και πάνω και δεν θα το παίρνει κανείς από δεύτερο χέρι και την πρώτη κρυάδα θα την πάρουν οι πρώτοι αγοραστές όταν θα πάνε σε μαντράδες για να δουν τι παίζει και τι τιμή πιάνει το αυτοκίνητο τους.

  • Like 5
Δημοσ.

Κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

Έχει πολύ μέλλον ακόμα η ηλεκτροκίνηση για την μετάβαση.

  • Like 16
  • Thanks 3
  • Confused 1
  • Haha 3
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, LthIX είπε

Αυτήν την βλαχιά που μας δέρνει δεν μπορώ να την καταλάβω. Όλοι κράζουν τα ηλεκτρικά  με μίσος και έχθρα σε όλες τις συζητήσεις που έχω κάνει με φίλους και γνωστούς. Δεν ξέρω τι τους δυσκολεύει. Εμένα πάντως μου αρέσει να μην πληρώνω τέλη, να μην έχω δακτύλιο, να μην έχω μεγάλα services, και να μην έχω πονοκέφαλο από την φασαρία του κινητήρα (είχα παλιό πετρέλαιο. Σκέτο πονοκέφαλος)

Δεν είναι θέμα μίσους. Αντιλαμβάνομαι τα περιβαλλοντικά οφέλη αλλά δεν θεωρώ πρακτικό να φορτίζω ολονυχτίς το αυτοκίνητο μου (αν δεν έχεις πάρκινγκ μεγάλο θέμα) κι αν βγω στην επαρχία να έχω το άγχος της φόρτισης. Άσε που δεν έχω καμία όρεξη να περιμένω ώρες φόρτιση. Τέλη δεν πληρώνεις τώρα. Κάνεις δεν εγγυάται ότι αυτό δεν θα ισχύει στο μέλλον. Μεγάλα σέρβις δεν αντιλαμβάνομαι τι εννοείς δεν ξέρω για το κόστος των σέρβις των ηλεκτρικών. Θόρυβος; δεν είμαι γκαζιάρης. Θα ψήφιζα υβριδικό προσωπικά. 

  • Like 6
Δημοσ.

Μία εταιρία που η βιοσημότητά της εξαρτάται αποκλειστικά από ένα προϊόν, κάνει έρευνα και βρίσκει το προϊόν εξαιρετικό! 
Τι λε ρε; 

Αμάξια αρπάζουν φωτιά χωρίς λόγο,
άλλα πεθαίνουν μόνα τους στο δρόμο και δεν καλύπτονται από την εγγύηση,
οι παρτίδες οχημάτων ανακλούνται πιο συχνά και από χαμένο παιδάκι σε λουνα παρκ απο ΟΛΕΣ τις εταιρίες,
ατυχήματα προκαλούνται λόγο κακών αυτοματισμών,
...αλλά μόνο το 8% έχει πρόβλημα, ενώ μόνο το 4% βλέπει το υβριδικό σαν την βέλτιστη λύση, που ταυτόχρονα προωθεί και η μισή Ιαπωνία.  Αλλά αυτοί είναι κουτοί, δεν ξέρουν απο αυτοκίνηση, μηχανολογία και βιοσυμότητα, αυτά είναι γνωστά χαρακτηριστικά των ευρωπαικών αυτοβιομηχανιών. 
 

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Confused 3
  • Haha 3
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, LthIX είπε

Αυτήν την βλαχιά που μας δέρνει δεν μπορώ να την καταλάβω. Όλοι κράζουν τα ηλεκτρικά  με μίσος και έχθρα σε όλες τις συζητήσεις που έχω κάνει με φίλους και γνωστούς. Δεν ξέρω τι τους δυσκολεύει. Εμένα πάντως μου αρέσει να μην πληρώνω τέλη, να μην έχω δακτύλιο, να μην έχω μεγάλα services, και να μην έχω πονοκέφαλο από την φασαρία του κινητήρα (είχα παλιό πετρέλαιο. Σκέτο πονοκέφαλος)

Τέλη δεν πληρώνεις τώρα γιατί είναι λίγα φίλε και σιγά το κράτος μας το EL MPORDEL άμα αρχίσουν να κυκλοφορούν πολλά που δεν θα τους βάλει τέλη κυκλοφορίας και για τον δακτύλιο κυκλοφορούν προσωρινά και όταν γίνουν πολλά θα μπει και εκεί απαγόρευση γιατί ο δακτύλιος είναι για ελάττωση της κυκλοφορίας στο κέντρο και όχι για τα καυσαέρια.

  • Like 7
  • Thanks 2
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, LthIX είπε

Αυτήν την βλαχιά που μας δέρνει δεν μπορώ να την καταλάβω. Όλοι κράζουν τα ηλεκτρικά  με μίσος και έχθρα σε όλες τις συζητήσεις που έχω κάνει με φίλους και γνωστούς. Δεν ξέρω τι τους δυσκολεύει. Εμένα πάντως μου αρέσει να μην πληρώνω τέλη, να μην έχω δακτύλιο, να μην έχω μεγάλα services, και να μην έχω πονοκέφαλο από την φασαρία του κινητήρα (είχα παλιό πετρέλαιο. Σκέτο πονοκέφαλος)

Όλα αυτά… για την ώρα!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...