Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν η Toyota συνεργαστεί σοβαρά με την CATL τελείωσε το παιχνίδι τόσο για τα θερμικά όσο και για τα άλλα ηλεκτρικά, περιλαμβανομένης της Tesla.

Η μόνη ελπίδα των υπολοίπων είναι να έχουν πρώτοι full self driving.

 

ΥΓ. Με το τελείωσε το παιχνίδι εννοώ ηλεκτρικά με πραγματική αυτονομία 600χλμ (1000χλμ σε ιδανικές συνθήκες) που σε 5 λεπτά θα βάζουν 200χλμ ("ένα 20άρικο βενζίνη) και θα κοστίζουν λιγότερο από το αντίστοιχο θερμικό! 

Στην Κίνα το ID3 κοστίζει λιγότερο από το Golf ήδη.

  • Like 1
  • Haha 1
  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Shadowjump είπε

Suzuki ειναι, δεν ειναι Toyota.

Ε και; τι αλλάζει σε σχέση με το σχόλιό μου αν είναι Suzuki ή Toyota; Δεν κάνω λόγο για εταιρεία αλλά για design. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, @pnea1973 said:

Μα η Toyota δεν πιστεύει στην ηλεκτροκίνηση. Πως και επενδύει σε νέα μοντέλα;

32 minutes ago, Retromaniac said:

Ξεκίνησα να διαβάζω τα comments μόνο για να βρω αυτό το σχόλιο. Έμεινα στο ξεκίνημα... Ίδια απορία...

Παιδιά, η Toyota δεν πίστεψε στην ηλεκτροκίνηση, όχι δεν πιστεύει. Έχει μεγάλη διαφορά. Έκανε το λάθος και έμεινε πίσω εστιάζοντας εκεί που είχε ήδη τεχνογνωσία (υβριδικά). Όταν συνειδητοποίησε την πατάτα που έκανε, έκραζε τα ηλεκτρικά, κι ασχολιόταν (επίσημα) με οτιδήποτε άλλο (υδρογόνα, αμμωνίες, ή... σκ^τά) διότι απλά δε μπορούσε να πει «ναι, κάναμε μ^λακία, θα βγάλουμε σοβαρό ηλεκτρικό σε 2 χρόνια». Θα καταποντίζοταν οι πωλήσεις της και θα 'χανε το κύρος της. 

Τώρα που σιγά - σιγά βγάζει ηλεκτρικό στόλο, θα δείτε ότι τελικά δε τ' αντιπαθούσε όντως, απλά έκανε μια λάθος επιλογή την οποία στήριζε αναγκαστικά. Πολλοί τρελαμένοι fans της λέγανε ότι τα ηλεκτρικά είναι πατάτα, «επειδή έτσι λέει η Toyota», αγνοώντας ότι ως εταιρεία τη νοιάζει να βγάλει χρήματα, όχι να ικανοποιήσει τους σκληροπυρηνικούς της fan. 

Κατά τ' άλλα, σίγουρα δε θα επέλεγα την Toyota για ηλεκτρικό, ακριβώς επειδή είναι πιο πίσω απ' όλους τους άλλους. Εδώ έχουν προβλήματα εταιρείες με πείρα πόσων ετών στα ηλεκτρικά, και θα βγάλει η (άπειρη) Toyota απροβλημάτιστο μοντέλο, που βούτηξε στα βαθιά τελευταία απ' όλους;

 

  • Like 6
  • Haha 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Haldol είπε

Παιδιά, η Toyota δεν πίστεψε στην ηλεκτροκίνηση, όχι δεν πιστεύει. Έχει μεγάλη διαφορά. Έκανε το λάθος και έμεινε πίσω εστιάζοντας εκεί που είχε ήδη τεχνογνωσία (υβριδικά). Όταν συνειδητοποίησε την πατάτα που έκανε, έκραζε τα ηλεκτρικά, κι ασχολιόταν (επίσημα) με οτιδήποτε άλλο (υδρογόνα, αμμωνίες, ή... σκ^τά) διότι απλά δε μπορούσε να πει «ναι, κάναμε μ^λακία, θα βγάλουμε σοβαρό ηλεκτρικό σε 2 χρόνια». Θα καταποντίζοταν οι πωλήσεις της και θα 'χανε το κύρος της. 

Τώρα που σιγά - σιγά βγάζει ηλεκτρικό στόλο, θα δείτε ότι τελικά δε τ' αντιπαθούσε όντως, απλά έκανε μια λάθος επιλογή την οποία στήριζε αναγκαστικά. Πολλοί τρελαμένοι fans της λέγανε ότι τα ηλεκτρικά είναι πατάτα, «επειδή έτσι λέει η Toyota», αγνοώντας ότι ως εταιρεία τη νοιάζει να βγάλει χρήματα, όχι να ικανοποιήσει τους σκληροπυρηνικούς της fan. 

Κατά τ' άλλα, σίγουρα δε θα επέλεγα την Toyota για ηλεκτρικό, ακριβώς επειδή είναι πιο πίσω απ' όλους τους άλλους. Εδώ έχουν προβλήματα εταιρείες με πείρα πόσων ετών στα ηλεκτρικά, και θα βγάλει η (άπειρη) Toyota απροβλημάτιστο μοντέλο, που βούτηξε στα βαθιά τελευταία απ' όλους;

 

Καλά μην το λες. Έτοιμη τεχνογνωσία θα πάρει, δεν θα ανακαλύψει ξανά τον τροχό. Θα είναι σαν την apple κάτι 😁

Δημοσ.

Toyota φίλε, η μονη εταιρεία που μπορεί να ισχυριστεί οτι δεν θα δεις όχημα της χαλασμένο,σκυλιά του πολέμου.

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Haldol είπε

Παιδιά, η Toyota δεν πίστεψε στην ηλεκτροκίνηση, όχι δεν πιστεύει. Έχει μεγάλη διαφορά. Έκανε το λάθος και έμεινε πίσω εστιάζοντας εκεί που είχε ήδη τεχνογνωσία (υβριδικά). Όταν συνειδητοποίησε την πατάτα που έκανε, έκραζε τα ηλεκτρικά, κι ασχολιόταν (επίσημα) με οτιδήποτε άλλο (υδρογόνα, αμμωνίες, ή... σκ^τά) διότι απλά δε μπορούσε να πει «ναι, κάναμε μ^λακία, θα βγάλουμε σοβαρό ηλεκτρικό σε 2 χρόνια». Θα καταποντίζοταν οι πωλήσεις της και θα 'χανε το κύρος της. 

Τώρα που σιγά - σιγά βγάζει ηλεκτρικό στόλο, θα δείτε ότι τελικά δε τ' αντιπαθούσε όντως, απλά έκανε μια λάθος επιλογή την οποία στήριζε αναγκαστικά. Πολλοί τρελαμένοι fans της λέγανε ότι τα ηλεκτρικά είναι πατάτα, «επειδή έτσι λέει η Toyota», αγνοώντας ότι ως εταιρεία τη νοιάζει να βγάλει χρήματα, όχι να ικανοποιήσει τους σκληροπυρηνικούς της fan. 

Κατά τ' άλλα, σίγουρα δε θα επέλεγα την Toyota για ηλεκτρικό, ακριβώς επειδή είναι πιο πίσω απ' όλους τους άλλους. Εδώ έχουν προβλήματα εταιρείες με πείρα πόσων ετών στα ηλεκτρικά, και θα βγάλει η (άπειρη) Toyota απροβλημάτιστο μοντέλο, που βούτηξε στα βαθιά τελευταία απ' όλους;

 

Σωστός.

Δημοσ.
15 minutes ago, cpc464 said:

Toyota φίλε, η μονη εταιρεία που μπορεί να ισχυριστεί οτι δεν θα δεις όχημα της χαλασμένο,σκυλιά του πολέμου.

Ανάλατο το συγκεκριμένο. Εδώ δες αριστούργημα 😛

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ε οχι και δε χαλανε τα IQ και aygo και οι λοιπες τους μλκιες .... Δηλαδη αμα μεινει η καψερη στο δρομο με τογιοτα τη μπ@τσισε ολοι μυριζονται οτι ειναι τραβελι και φευγουν  :P

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Haldol είπε

Παιδιά, η Toyota δεν πίστεψε στην ηλεκτροκίνηση, όχι δεν πιστεύει. Έχει μεγάλη διαφορά. Έκανε το λάθος και έμεινε πίσω εστιάζοντας εκεί που είχε ήδη τεχνογνωσία (υβριδικά). Όταν συνειδητοποίησε την πατάτα που έκανε, έκραζε τα ηλεκτρικά, κι ασχολιόταν (επίσημα) με οτιδήποτε άλλο (υδρογόνα, αμμωνίες, ή... σκ^τά) διότι απλά δε μπορούσε να πει «ναι, κάναμε μ^λακία, θα βγάλουμε σοβαρό ηλεκτρικό σε 2 χρόνια». Θα καταποντίζοταν οι πωλήσεις της και θα 'χανε το κύρος της. 

Τώρα που σιγά - σιγά βγάζει ηλεκτρικό στόλο, θα δείτε ότι τελικά δε τ' αντιπαθούσε όντως, απλά έκανε μια λάθος επιλογή την οποία στήριζε αναγκαστικά. Πολλοί τρελαμένοι fans της λέγανε ότι τα ηλεκτρικά είναι πατάτα, «επειδή έτσι λέει η Toyota», αγνοώντας ότι ως εταιρεία τη νοιάζει να βγάλει χρήματα, όχι να ικανοποιήσει τους σκληροπυρηνικούς της fan. 

Κατά τ' άλλα, σίγουρα δε θα επέλεγα την Toyota για ηλεκτρικό, ακριβώς επειδή είναι πιο πίσω απ' όλους τους άλλους. Εδώ έχουν προβλήματα εταιρείες με πείρα πόσων ετών στα ηλεκτρικά, και θα βγάλει η (άπειρη) Toyota απροβλημάτιστο μοντέλο, που βούτηξε στα βαθιά τελευταία απ' όλους;

 

Ποιος σου ειπε οτι η Τoyota ενδιαφερεται για την ηλεκτροκινηση.Αγγαρεια κανει, επειδη πρεπει και κυριως επειδη μπορει.Ειναι σαν να σου λεει η γυναικα σου οτι πρεπει να πατε καπου και να φορεσεις κουστουμι που σιχαινεσαι, ενω εσυ εισαι των sneakers και του chino η του τζιν  με σπορ μπουφανακι.Ο προεδρος της toyota ειναι αυτη την στιγμη ο πιο φανατικος petrolhead και φανατικος των αγωνων.Βγαζει σπυρια με τα ηλεκτρικα, αλλα τους ζαλιζουν τα ουμπαλα οι απο κατω, οποτε ας παει το παλιαμπελο.Αυτη την στιγμη εξελισει διλιτρο μοτερ με εως 600ιππους για τα νεα Celica και MR2.Eρχεται και η νεα Supra.Η παραγωγη των Yaris GR και corolla GR δεν προλαβαινει την ζητηση, οταν ολοι οι κατασκευαστες εχουν καταργηση τις σπορ εκδοσεις των μοντελων τους.Π.χ clio, megane rs- i20, i30 N, Fiesta, Focus RS ktl.Ειδη αρκετοι κατασκευστες αναθεωρουν  χρονικα την καταργηση δηθεν, των θερμικων κινητηρων και πανε προς τα πισω εως 2040-2050 π.χ BMW-PORSCHE.Ποιος θα επερνε ηλεκτρικη 911GT2-GT3.Καποιοι μαλιστα ηταν τοσο σιγουροι που ειχαν το 2025-2028 πληρη  καταργηση θερμικων απο την γκαμα τους.Η toyota θα ειναι ο τελευταιος των θερμικων,αφου πουλαει αυτοκινητα ακομη και στους  πιθηκους του Αμαζονιου.

Επεξ/σία από toyo73
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.

H τράπουλα ανακατεύεται για τα καλά. Οι "παραδοσιακές" αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να μπουν στην αγορά των ηλεκτρικών ένω την ίδια στιγμή νέοι κατασκευαστές ξεκινούν με "φρέσκα" προϊόντα βλέποντας την ευκαιρία σε μια νέα αγορά, αυτή των ηλεκτρικών οχημάτων. Οι παλιοί κατασκευαστές δύσκολα θα απαλλαγούν από τα "βαρίδια" του θερμικού κινητήρα και απευθύνονται κυρίως στους πελάτες που είχαν (παράδειγμα το εσωτερικό του Urban Cruiser EV), ενώ οι νέοι να προσπαθούν να αποκτήσουν τεχνογνωσία στο αμάξωμα και παράλληλα στοχεύουν κυρίως σε νέο (και ηλικιακά) κοινό που είναι και πιο εξοικιωμένο με τη σύγχρονη τεχνολογία. Όπως και να χει, νομίζω πως οι "καταξιωμένοι" κατασκευαστές ήδη έχουν βρει δυσκολίες στην αγορά από πολύ ανταγωνιστικά οχήματα σε σχεδιασμό και κοστολόγηση. Τα αμέσως επόμενα χρόνια θα δούμε πολλά να αλλάζουν (και ραγδαία) στο χώρο της αυτοκίνησης.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Haldol είπε

Έκανε το λάθος και έμεινε πίσω εστιάζοντας εκεί που είχε ήδη τεχνογνωσία (υβριδικά).

κανενα λαθος. ισα ισα που ολοι οι αλλοι της εκαναν τη χαρη να καταργουν μοντελα τους για να βγαζουν ηλεκτρικα και εκεινη πουλαει hybrid κυριολεκτικα χωρις να προλαβαινει τη ζητηση. μεχρι να εχει πραγματικα σημασια στα κερδη της ο ηλεκτρισμος, θα εχει βγαλει τοσα κερδη που μπορει να αγορασει μια ολοκληρη επιτυχημένη μαρκα ηλεκτρικων.

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
2 hours ago, basilis_k6 said:

μεχρι να εχει πραγματικα σημασια στα κερδη της ο ηλεκτρισμος, θα εχει βγαλει τοσα κερδη που μπορει να αγορασει μια ολοκληρη επιτυχημένη μαρκα ηλεκτρικων.

Όποιος έχει ένα brand με το βεληνεκές της Toyota, το προστατεύει με οποιοδήποτε κόστος. Δε το αφήνει να σβήσει στη συνείδηση του κόσμου και μετά ν' αγοράσει ένα άλλο. Δε βγάζει καν νόημα κάτι τέτοιο!

9 hours ago, vastegial_74 said:

Καλά μην το λες. Έτοιμη τεχνογνωσία θα πάρει, δεν θα ανακαλύψει ξανά τον τροχό.

Δεν είναι τόσο απλή υπόθεση, κι ας ακούγεται εύκολο. Π.χ. η Merc στα EQx που τη βρίζουν οι μισοί τους κάτοχοι, δεν είχε έτοιμη τεχνογνωσία; Ή η VAG, που τα ID.x είναι bugs με ρόδες (πλην των τελευταίων εκδόσεων); Όταν αυτοί (και άλλοι) βγάλουν τις δευτερο-τρίτες γενιές τους, ο Akio Toyoda θα παλεύει με τις πρώτες παιδικές ασθένειες. Ότι δηλαδή συμβαίνει και τώρα με τους υπόλοιπους εναντίων της Tesla — που παρά την απαράδεκτή τους ποιότητα γενικά (των Tesla εννοώ), είναι η μόνη εταιρεία με σοβαρό drivetrain. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, ScorpioX777 είπε

Απο τις πιο αξιοπιστες εταιρειες σε βενζινο - πετρελαιοκινητηρες, αν καταφερει κατι αντιστοιχο και στα ηλεκτρικα θα τα παει πολυ καλα...

σε πετρέλαιο οχι!  

11 ώρες πριν, ScorpioX777 είπε

Και Toyota ειναι και Daihatsu και Suzuki, απο ποτε απαγορευονται οι συνεργασιες μεταξυ εταιριων...

αλλο η συνεργασία και αλλο απλος να αλλάζεις τι σημα μπροστά 

10 ώρες πριν, nickolas είπε

Αν η Toyota συνεργαστεί σοβαρά με την CATL τελείωσε το παιχνίδι τόσο για τα θερμικά όσο και για τα άλλα ηλεκτρικά, περιλαμβανομένης της Tesla.

Η μόνη ελπίδα των υπολοίπων είναι να έχουν πρώτοι full self driving.

 

ΥΓ. Με το τελείωσε το παιχνίδι εννοώ ηλεκτρικά με πραγματική αυτονομία 600χλμ (1000χλμ σε ιδανικές συνθήκες) που σε 5 λεπτά θα βάζουν 200χλμ ("ένα 20άρικο βενζίνη) και θα κοστίζουν λιγότερο από το αντίστοιχο θερμικό! 

Στην Κίνα το ID3 κοστίζει λιγότερο από το Golf ήδη.

αυτή την στιγμή παίρνεις tesla model 3 με την επιδότηση 35000 οπότε έχουν φθάσει και εδώ κοντά η τιμές 

9 ώρες πριν, toyo73 είπε

Ποιος σου ειπε οτι η Τoyota ενδιαφερεται για την ηλεκτροκινηση.Αγγαρεια κανει, επειδη πρεπει και κυριως επειδη μπορει.Ειναι σαν να σου λεει η γυναικα σου οτι πρεπει να πατε καπου και να φορεσεις κουστουμι που σιχαινεσαι, ενω εσυ εισαι των sneakers και του chino η του τζιν  με σπορ μπουφανακι.Ο προεδρος της toyota ειναι αυτη την στιγμη ο πιο φανατικος petrolhead και φανατικος των αγωνων.Βγαζει σπυρια με τα ηλεκτρικα, αλλα τους ζαλιζουν τα ουμπαλα οι απο κατω, οποτε ας παει το παλιαμπελο.Αυτη την στιγμη εξελισει διλιτρο μοτερ με εως 600ιππους για τα νεα Celica και MR2.Eρχεται και η νεα Supra.Η παραγωγη των Yaris GR και corolla GR δεν προλαβαινει την ζητηση, οταν ολοι οι κατασκευαστες εχουν καταργηση τις σπορ εκδοσεις των μοντελων τους.Π.χ clio, megane rs- i20, i30 N, Fiesta, Focus RS ktl.Ειδη αρκετοι κατασκευστες αναθεωρουν  χρονικα την καταργηση δηθεν, των θερμικων κινητηρων και πανε προς τα πισω εως 2040-2050 π.χ BMW-PORSCHE.Ποιος θα επερνε ηλεκτρικη 911GT2-GT3.Καποιοι μαλιστα ηταν τοσο σιγουροι που ειχαν το 2025-2028 πληρη  καταργηση θερμικων απο την γκαμα τους.Η toyota θα ειναι ο τελευταιος των θερμικων,αφου πουλαει αυτοκινητα ακομη και στους  πιθηκους του Αμαζονιου.

Τι δεν προλαβαίνει πια ζήτηση πιστεύεις ότι ο κόσμος τρέχει για να πάρει ένα αυτοκίνητο κουβά  με 50000€ και ένα άλλο με 60000€ θες και τα λες ή σου ξεφεύγουν στη Ευρώπη πάνε άπατα!!!

Επεξ/σία από panosk111178
Δημοσ.
10 ώρες πριν, cpc464 είπε

Toyota φίλε, η μονη εταιρεία που μπορεί να ισχυριστεί οτι δεν θα δεις όχημα της χαλασμένο,σκυλιά του πολέμου.

αν μιλάμε για μοντέλα μέχρι το 1992 πχ στάρλετ, θα συμφωνήσω ότι είναι σκυλιά. Μετά μια από τα ίδια με τους υπόλοιπους. Planned obsolence και πολλές πατάτες με ελαττωματικά. Αλλά η φήμη έμεινε. Τώρα όσον αφορά την στροφή, προφανώς δεν μπορούσε να μείνει απέξω γιατί η κατηγορία ηλεκτρικά έχει καθιερωθεί πλέον και αν γίνει καμιά στραβή και δεν της βγει το στοίχημα με τα υβριδικά/ υδρογόνα, θα γίνει η νέα νόκια. Οπότε ανοίγει το πορτφολιο της, να είναι μέσα σε όλα. Σωστή κίνηση.

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...