Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σόρρυ που ανοίγω καινούργιο θέμα, αλλά πιστεύω ότι μέσα στο νήμα του PS5 θα χανόταν.

Έχω ένα Dualsense Edge το οποίο πίστευα ότι είναι κομπλέ από θέμα stick drift γιατί δεν μου είχε παρουσιάσει κανενα θέμα σε παιχνίδια που παίζω καθημερινά (έχω εμπειρία από γερό stick drift κανονικού dualsense).

Το πρόβλημα παρατηρήθηκε σήμερα που κατέβασα το xDefiant ξανά (μεγάλη η χάρη του) και βάζοντας από τις ρυθμίσεις το sensitivity του stick 0 είδα το χαρακτήρα μου να πηγαίνει προς τα δεξιά. Έβαλα να παίξω Dead Island 2, τίποτα. Το συνέδεσα και στο κινητό, πήγα στη σελίδα που είναι για drift, το έκανα πάνω κάτω - αριστερά δεξιά, λίγο τρεμόπαιζαν οι αριθμοί, αλλά τίποτα σπουδαίο. Πάω μετά στο R6S, το βάζω και εκεί στο 0 το sensitivity, πάλι ξεκινάει το drift.

Τώρα τι κάνω? Υπάρχει κάποιο όριο που δεν το καλύπτει η εγγύηση? Θα μείνω αναγκαστικά έτσι όπως είμαι?

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Mr_Terror είπε

Αν εχει έστω και λίγο drift θα σε καλύψει η εγγύηση.Μιλα με την άστρα service να το πας για αντικατάσταση.

Το θέμα μου εμένα είναι το πώς θα το αντιμετωπίσουν γιατί το προηγουμενο σέρβις πετούσε χαρταετό. πχ Είχα ένα PS4 Pro το οποίο λίγο πριν λήξει η εγγύηση αρχισε να παγώνει και στα παιχνίδια και στο store. Τους το αφήνω, μετά από 2 μέρες με παίρνουν τηλ "το είχαμε όλη μέρα στην πρίζα, δεν έκανε τίποτα, ελατε να το πάρετε". Μετά από λίγες μέρες, το ξανακάνει σε χειρότερο βαθμό, Τους το ξαναπάω, την επομένη με παίρνουν τηλ "θα σας δώσουμε refurbished γιατί αυτό έχει θέμα η μητρική και δεν φτιάχνεται". 

Το πρόβλημα με το συγκεκριμένο χειριστήριο είναι ότι τώρα ξεκίνησε ουσιαστικά να έχει stick drift και το παρουσιάζει μόνο αν βάλεις ένα παιχνίδι (συνήθως multiplayer) που σ'αφήνει να κατεβάσεις το deadzone στο 0 - κανένα παιχνίδι ιστορίας δεν σ'αφήνει να το κάνεις και πολλά παιχνίδια έχουν το deadzone στο 5 δλδ το παλιό dualsense έφτασε να έχει drift και στο 5 deadzone και δεν μπορούσα ούτε παιχνίδι ιστορίας να παίξω. 

Έχω τραβήξει βίντεο, θα τους πάρω τηλ από Δευτέρα και βλέπουμε.

Δημοσ.

Θυμάμαι κάποτε η Cometron για το stick drift έκανε το ίδιο τεστ επί τόπου που μπορούμε να κάνουμε και μεις στο pc μας φίλε @ParafronGR

Δοκίμασέ το να δεις τι σου δείχνει σε περίπτωση που δεν το έχεις υπόψη σου!

https://ds4-windows.com/

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ειχα θεμα  με stick drift σε χειριστηριο PS5 13 μηνες μετα την αγορα του. Σημειωτέον οτι η επισημη εγγυηση αντιπροσωπειας ήταν 1 έτος (δε γνωρίζω πλεον αν αυτό αλλαξε).  Άρα ήμουν εκτός εγγύησης από την επίσημη αντιπροσωπεία. Το χειριστηριο το ειχα αγοράσει απο Γερμανό. Το πήγα σε κατάστημα Γερμανού (το δέυτερο έτος εγγύησης υποχρεούται να το δώσει το κατάστημα αγοράς) τους ανέφερα το προβλημα, και σε 10 περίπου μέρες μου έδωσαν καινούριο (αφότου το πέρασαν από τεχνικό έλεγχο όπως ειπανε)

Επεξ/σία από mtzs
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/12/2024 στις 1:05 ΠΜ, mtzs είπε

ειχα θεμα  με stick drift σε χειριστηριο PS5 13 μηνες μετα την αγορα του. Σημειωτέον οτι η επισημη εγγυηση αντιπροσωπειας ήταν 1 έτος (δε γνωρίζω πλεον αν αυτό αλλαξε).  Άρα ήμουν εκτός εγγύησης από την επίσημη αντιπροσωπεία. Το χειριστηριο το ειχα αγοράσει απο Γερμανό. Το πήγα σε κατάστημα Γερμανού (το δέυτερο έτος εγγύησης υποχρεούται να το δώσει το κατάστημα αγοράς) τους ανέφερα το προβλημα, και σε 10 περίπου μέρες μου έδωσαν καινούριο (αφότου το πέρασαν από τεχνικό έλεγχο όπως ειπανε)

Κανονικά, βάσει νόμου,  θα πρέπει να καλύπτει το 2ο έτος εγγύησης το κατάστημα και για την κονσόλα.

Αλλά δεν έχω ακούσει για κάποιον που έχει κάνει χρήση εγγύησης μετά τον 1 χρόνο.

Εγώ επέστρεψα PS5 στους 6 μήνες στο Astra Service και μου έδωσαν άλλο.

Και το χειριστήριο στον Γερμανό πρίν λήξει η εγγύηση 1 έτους αλλά έκαναν 1+ μήνα να μου τον επιστρέψουν.Το είχαν στείλει στο service, μετά απο 1-2 εβδομάδες το παρέλαβαν χωρίς να έχει επισκευαστεί, το έστειλαν πάλι στο service και το τελικά παραδόθηκε στον Γερμανό επισκευασμένο, δηλαδή το πήρα πίσω μετά από 1-5-2 μήνες.Δεν πήρα ξεκάθαρη απάντηση γιατί έγινε όλο αυτό, την 1 μου είπαν ότι επειδή η κονσόλα είχε αντικατασταθεί, την άλλη επειδή είχε γίνει κάποιο λάθος στην διαδικασία απο αυτούς, ενώ αυτός που είχε αναλάβει να το στείλει με είχε διαβεβαίωση ότι θα έκανε σωστά την διαδικασία.Πρίν το στείλουν για 2η φορά, είχαν πει ότι θα το δικαιολογούσαν με άλλον τρόπο κάτι ως αναλώσιμο.

Μάλλον δεν ήθελε η Sony να το καλύψει και έκανε κόλπα, είχα αγχωθεί γιατί έληγε η εγγύηση 1 έτους, τους έπαιρνα τηλέφωνα στον Γερμανό και μου έλεγαν ότι η θα επισκευαστεί, η θα αντικατασταθεί, σίγουρα 1 απο τα 2.

Είναι το PS5 του αδερφού μου και δυστυχώς δεν έχει 2ο χειριστήριο.

Επεξ/σία από AntiCambeR

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...