Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 hours ago, stavros750 said:

Όλα είναι υποκειμενικά τελικά καθαρά με την περιοχή σου, εγώ με UPS π.χ. δεν έχω κανένα πρόβλημα, μιας και είναι η μόνη που παρέχει χρονοδιάγραμμα στο tracking της για το πότε θα παραλάβεις και το ακολουθεί πιστά. Το μεγάλο αρνητικό βέβαια είναι η έλλειψη καταστημάτων, δεν γίνεται να τραβολογας τον άλλον μέχρι το αεροδρόμιο για να παραλάβει, μιλάω πάντα για Αθήνα.

True, όλα υποκειμενικά.

ups.jpg.ca72aabafe2b7a0c5f9a4210eabbc122.jpg

Είχε έρθει email από την UPS στις 5/12 "το δέμα σας θα παραδοθεί αύριο". 😛

Για χθες και προχθες όπως βλέπεις καμμία ενημέρωση, απλά χτύπησε το κουδούνι χθες.

15 minutes ago, Malthador said:

σου γράφει «παράδοση μέχρι το τέλος της ημέρας» και σε αναγκάζουν να πάρεις άδεια από την δουλειά σου για να παραλάβεις ένα δέμα

Ευτυχώς που υπάρχει άνθρωπος στο σπίτι...

  • Like 1
Δημοσ.
21 minutes ago, Thresh said:

Είχε έρθει email από την UPS στις 5/12 "το δέμα σας θα παραδοθεί αύριο".

Παρασκευή σου είπαν Παρασκευή παραδόθηκε, τώρα λεπτομέρειες, τι 6/12 τι 13/12 🤣

Update: Παρόλο που δεν μου τηλεφώνησαν χθες, όπου θα με ενημέρωναν για παράδοση σήμερα, τελικώς φορτώθηκε και παραδόθηκε οριακά με την λήξη του ωραρίου. 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, stavros750 είπε

Όλα είναι υποκειμενικά τελικά καθαρά με την περιοχή σου, εγώ με UPS π.χ. δεν έχω κανένα πρόβλημα, μιας και είναι η μόνη που παρέχει χρονοδιάγραμμα στο tracking της για το πότε θα παραλάβεις και το ακολουθεί πιστά. Το μεγάλο αρνητικό βέβαια είναι η έλλειψη καταστημάτων, δεν γίνεται να τραβολογας τον άλλον μέχρι το αεροδρόμιο για να παραλάβει, μιλάω πάντα για Αθήνα.

Προσωπικά θεωρώ από τις χειρότερες την Courier Center, η οποία κάθε μέρα το tracking έγραφε ότι είναι προς παράδοση και εν τέλει δεν ερχόταν ποτέ, δηλαδή από ενα σημείο και μετά σε ωθούσε να πληρώσεις clever point για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. 

Πράγματι και έχει περάσει από το μυαλό μου αυτό. Όμως όπως και να το κάνουμε, υπάρχουν και αυτά τα αντικείμενα. Η Vodafone ή θα πρέπει να σταματήσει νσ πουλάει ογκώδη προϊόντα ή να βρει άλλη μεταφορική τουλάχιστον για τα συγκεκριμένα, ο Κωτσόβολος π.χ. για 75αρα τηλεόραση παρέδωσε μέσα σε μια εργάσιμη τον Νοέμβριο που μας πέρασε.

Σε εμένα ούτε χρονοδιάγραμμα, έγραφε ότι θα έρθει Παρασκευή, περίμενα σπίτι όλη μέρα, ήρθε Δευτέρα που απουσίαζα. Ενώ την Τρίτη έφυγε σχεδον άμεσα ο διανομέας και δεν τον πρόλαβα. Στο μεταξύ μετά στην πλατφόρμα έλεγε ότι πέρασαν και το απόγευμα και δεν με βρήκαν, πράγμα εντελώς άκυρο διότι δεν μου χτύπησαν καν το κουδούνι. Στο μεταξυ ενώ το χαρτάκι που κόλλησαν στην πόρτα έγραφε ότι θα περάσουν ξανά την επόμενη, περίμενα σαν χάνος όλη την μέρα και δεν ήρθε κανένας. Πήρα τηλέφωνο και μου λέει η τηλεφωνητρια ότι δεν είχε δρομολογηθεί αποστολή, ε τότε γιατί κολλάνε χαρτάκι ότι θα το στείλουν πάλι την επόμενη μέρα; Ας μην το γράφουν καθόλου η να το σβήσουν με ένα στυλό εάν δεν έχουν άλλο μπλοκ με χαρτάκια κι όλα λένε το ίδιο τυποποιημένα. 

Τελικά το έστειλαν ξανά την Παρασκευή όπου κυριολεκτικά μόλις χτύπησε το κουδούνι πετάχτηκα κάτω σαν τον Γιουσειν Μπολτ και τους πρόλαβα. Μια ολόκληρη εβδομάδα άγχος και νεύρα για μια παραγγελία.... 

Δημοσ.

Μιας και λέμε για τη vodafone και την μεταφορική που συνεργάζεται εγώ τους ρώτησα: Γιατί δεν μπορεί να πάει με εσωτερική διακίνηση από τους ίδιους από την αποθήκη τους σε κατάστημα vodafone που βολεύει τον πελάτη, και να παραλάβει από εκεί? Απάντηση δεν πήρα και με κοιταγαν σαν εξωγήινο. Κάθε πόλη έχει και από ένα. Εμένα είναι 500 μέτρα από το σπίτι μου. Επίσης η easy mail είναι βεινογλου που ασχολείται με φορτηγά και πάντως είδους μεταφορές μεγάλων συσκευών. Μετά τον κορονιο οργανώθηκε με αυτοκίνητα και καταστήματα ως κουριερ. 

Δημοσ.

Κι εγώ την περασμένη βδομάδα είχα θέμα με easymail. Έπρεπε να παραδόσουν ένα μικρό δέμα (μετακίνηση εντός αθηνών) στα ελτα κούριερ για να μου σταλεί στην επαρχία. 6 ημέρες έκαναν να το παραδόσουν εντός αθηνών και 12 ώρες έκαναν να μου το φέρουν τα ελτα κουριερ στην επαρχία. Τηλέφωνα δε σήκωνε κανένας εννοείται όλες αυτές τις μέρες. Όπως είπε και ένας φίλος παραπάνω υπάρχει η μόνιμη δικαιολογία μια γιορτές μια προσφορές κλπ κλπ.

Δημοσ.

Αγορά 2 αρώματα Sephora και παράδοση με easymail.

Το πακέτο ήρθε προσεκτικά ανοιγμένο και έλειπε ένα άρωμα από μέσα.

Άντε να αποδείξω δεν είμαι ελέφαντας.

Δυστυχώς παρέλαβα χωρίς να το προσέξω.

Δημοσ.

Γενικά από Βlack Friday μέχρι και μετά τα Χριστούγεννα να αποφεύγεται να παραγγέλνετε μέσω Courier. Ο όγκος των παραγγελιών είναι τεράστιος. Θα κάνουν οι οδηγοί την βάρδια τους θα μοιράσουν όσους προλάβουν και μετά αύριο πάλι. Δεν υπάρχει περίπτωσή 12-16 ώρες να σας μοιράζουν τις παραγγελίες 🥱. Επίσης τα μηνύματα που έρχονται είναι αυτοματοποιημένα. Σε τεράστιο όγκο παραγγελιών ο αλγόριθμος τα παίζει και σε αυτό φταίνε οι ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ.

Δημοσ.

Οι κλασσικές (και όσες προαναφέρθηκαν).

Spoiler

image.png.1aaa34798f534619977099e689017e52.png

image.png.c167a5408480ee90299373f922f15e22.png

Οι τρέντι συνεργαζόμενες με skroutz, bestprice Κλπ

Spoiler

image.png.c3fd44230a92bc2a3fcb6f569c209f31.png

 

20 minutes ago, NiKoSmile said:

Γενικά από Βlack Friday μέχρι και μετά τα Χριστούγεννα να αποφεύγεται να παραγγέλνετε μέσω Courier. Ο όγκος των παραγγελιών είναι τεράστιος. Θα κάνουν οι οδηγοί την βάρδια τους θα μοιράσουν όσους προλάβουν και μετά αύριο πάλι. Δεν υπάρχει περίπτωσή 12-16 ώρες να σας μοιράζουν τις παραγγελίες 🥱. Επίσης τα μηνύματα που έρχονται είναι αυτοματοποιημένα. Σε τεράστιο όγκο παραγγελιών ο αλγόριθμος τα παίζει και σε αυτό φταίνε οι ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ.

Κανένας προγραμματιστής και κανένας οδηγός δεν φταίει, ίσως απειροελάχιστα.
Τόσο χοντρές μαλακίες κάνουν οι ανίκανες διοικήσεις (ή και εσκεμμένα, η λεγόμενη κουτοπονηριά).

Δημοσ.
47 minutes ago, csontheline said:

 

Οι κλασσικές (και όσες προαναφέρθηκαν).

  Reveal hidden contents

image.png.1aaa34798f534619977099e689017e52.png

image.png.c167a5408480ee90299373f922f15e22.png

Οι τρέντι συνεργαζόμενες με skroutz, bestprice Κλπ

  Reveal hidden contents

 

Πραγματικά όλη η ουσία είναι στο πως ενημερώνεις τον πελάτη και όχι αν καθυστερήσει η παράδοση. Ας επικοινωνήσουν ειλικρινά το πότε θα παραλάβει ο κόσμος, περιπτώσεις ανθρώπων όπως έγραψαν παραπάνω είτε δεν έχουν άτομο στο σπίτι μόνιμα, είτε δεν έχουν την δυνατότητα να δουλέψουν remote. Ευτυχώς εν μέρει έχουμε γλιτώσει με τα boxes με την 24ωρη παραλαβή, αλλά δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτή σε όλα τα αντικείμενα που παραγγέλνουμε.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, csontheline είπε

Κανένας προγραμματιστής και κανένας οδηγός δεν φταίει, ίσως απειροελάχιστα.
Τόσο χοντρές μαλακίες κάνουν οι ανίκανες διοικήσεις (ή και εσκεμμένα, η λεγόμενη κουτοπονηριά).

Ούτε η διοίκηση φταίει. Περισσότερο φταίνε οι ανεύθυνοι καταναλωτές/παραλήπτες. Γίνονται καθημερινά άσκοπα δρομολόγια παράδοσης γιατί δεν υπάρχει παραλήπτης με αποτέλεσμα τα δέματα να κάνουν βόλτες μπρος πίσω. Άκουσα Courier που πήγε δέμα να τους λέει τρεις φορές ήρθα εδώ και δεν έβγαλα άκρη μαζί σας. Δεν μπορώ να σας αφήσω το δέμα περάστε από το κατάστημα να το παραλάβετε. Άλλοι δήλωσαν θα πληρώσουν αντικαταβολή και όταν πάει ο Courier δεν έχουν να δώσουν μία 😅. Μια μέρα είδα τον Courier της UPS να περιμένει με το δέμα έξω από την οικοδομή τον παραλήπτη. Όλος αυτός είναι χαμένος χρόνος που μαζεύεται πολλαπλασιάζεται και την πληρώνουν οι υπεύθυνοι παραλήπτες. Δεν υπολογίζω την καθυστέρηση λόγω κυκλοφοριακού που μπορεί να είναι μία με δύο ώρες καθημερινά. Προσωπικά επειδή κάνω πολλές παραγγελίες και πάντα προπληρωμένες έχω δώσει διεύθυνση εργασίας.

  • Confused 1
  • Haha 1
Δημοσ.
On 14/12/2024 at 01:11, Grfoxz said:

Φθινόπωρο έχει black Friday και γονατίζουν.

Χειμώνα έχει Χριστούγεννα και γονατίζουν.

Πάσχα παίρνουν δώρα οι νονοί και γονατίζουν. 

Καλοκαίρι έχουν άδειες και γονατίζουν. 

Ας οργανώσουν καλύτερα το όλο θέμα. 

 

Είναι το παλιό κόλπο του "που θα πάει θα έρθεις να το πάρεις μόνος σου". Είναι και μεγάλο. Αυτό και το χαρτάκι "δε σε βρήκαμε". 

Το είχα και εγώ με το τοπικό κατάστημα της ACS. Έκανα καταγγελία σε μια γραμμή παραπόνων που μου δώσανε. Δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο αλλά η κατάσταση άλλαξε μετά από κανένα 6μηνο και μπράβο τους. 

Πραγματικά μιλάμε για ερασιτέχνες. Ολόκληρο amazon.de όταν στέλνει μέσα στη Γερμανία δεν πάει να γίνεται τρίτος παγκόσμιος, το next day  είναι ο κανόνας. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να καταθέσω και εγώ την ιστορία μου με την easy mail

Αγοράζω από cosmodata. Ενώ είναι να είναι διαθέσιμο σε 1-3 μέρες κάνει 1 εβδομάδα να φτάσει. Το στέλνουν easy mail.

Με το που πάει easy mail το πρώτο καμπανάκι "Δεν υπάρχει διαθέσιμος συνεργάτης στην περιοχή σας θα έρθει με ELTA courier".

Παρ' όλα αυτά χαίρομαι γιατί η εξέλιξη είναι άμεση "Αναχώρηση για το Κατάστημα Παράδοσης = ELTA Courier". Ενωμεταξύ τα ελτα δείχνουν ότι δεν έχουν παραλάβει το δέμα και ότι απλώς έχει δημιουργηθεί το συνοδευτικό μεταφοράς......

Από τότε έχει περάσει μια εβδομάδα και εξέλιξη καμία. α) τηλέφωνα δεν απαντάνε ποτέ β) στο email με κοροϊδεύουν "διεξάγεται έλεγχος για τον εντοπισμό της αποστολής με τον συνεργάτη!" ενώ δεν έχουν δώσει το δέμα στον συνεργάτη!!!!

α) μην παίρνετε τηλέφωνα, ταράξτε τους στα email

β) προσωπικά, δεν πρόκειτε να αγοράσω από κατάστημα που στέλνει με easy mail    

ΥΓ. Μπείτε λίγο στο google να δείτε αξιολογήσεις για την easy mail

Επεξ/σία από newnick
Δημοσ.

φαντάσου μονο με ποση ευλαβεια προσεχουν ενα μεγαλο κουτί που εχει μεσα μια τηλεοραση και ποσο τελικα θελεις να την παραλαβεις εαν οντως ισχύουν ολα αυτα τα περα δωθε!

Δημοσ.
27 minutes ago, gogkroj said:

φαντάσου μονο με ποση ευλαβεια προσεχουν ενα μεγαλο κουτί που εχει μεσα μια τηλεοραση και ποσο τελικα θελεις να την παραλαβεις εαν οντως ισχύουν ολα αυτα τα περα δωθε!

Δεν είχε πολλά πέρα δώθε, απλά τις περισσότερες μέρες ενώ υποτίθεται θα την παρέδιδαν, δεν την φόρτωναν καν στο φορτηγό. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...