stavros750 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Καλησπέρα σε όποιον διαβάζει, ελπίζω το παρόν post να μην θεωρηθεί shitposting λόγω Παρασκευής 😂. Έχω λάβει τις τελευταίες 2 εβδομάδες την χειρότερη εξυπηρέτηση από την εταιρεία ταχυμεταφορών EasyMail, αν και γενικώς ο συγκεκριμένος τομέας έχει σοβαρά θέματα στην Ελλάδα. Πρόλαβα και παρήγγειλα στην Black Friday (29/11) μια από τις δυνατές προσφορές που έπαιξαν, την TCL C805 55" (TV) στα 400€, την οποία είχε η Vodafone για μισή ώρα, μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Δυστυχώς η Vodafone συνεργάζεται με την EasyMail όπου παρέδωσε την τηλεόραση αυθημερόν και από τότε ξεκινάει το πανηγύρι. Σάββατο 30/11 μεσημέρι, δέχομαι μήνυμα στο Viber από την EasyMail, με ένα link και ενα PIN όπου μπορώ να τροποποιήσω τα στοιχεία και την ημέρα παραλαβής μέχρι τις 19:00 της ίδιας ημέρας. Μιας και το μήνυμα αναφέρει για παράδοση "στις επόμενες μέρες" βάζω Δευτέρα και μου αναγράφει ότι δεν μπορεί η ημέρα παράδοσης να είναι ίδια με την προκαθορισμένη ημερομηνία. Θεώρησα ότι Δευτέρα επομένως θα έρθει, οπότε στο τέλος δεν πείραξα κάτι. Κοιτάζω καθημερινά το tracking αλλά δεν έχει αλλάξει τίποτα στο status για 5 εργάσιμες μέρες. Φτάνει Παρασκευή και αναγκάζομαι να τηλεφωνήσω. Με ενημερώνουν ότι αύριο (Σάββατο 7/12) θα είναι κοντά σε εμένα ο διανομέας και αν θα μπορέσω, όμως ήταν η μόνη μέρα που δεν μπορούσα και το άλλαξα για Δευτέρα, όπως και "σημειώθηκε". Δευτέρα δεν το φορτώνουν καν τελικά προς παράδοση. Τους παίρνω πάλι τηλέφωνο και μου αναφέρουν "ναι έχετε δίκιο, είχε σημειωθεί πράγματι για σήμερα, χίλια συγγνώμη, θα το σημειώσω σίγουρα για αύριο", συνοδευόμενο από κάτι δικαιολογίες ότι γύρισε νωρίτερα εκτάκτως ο διανομέας και δεν ολοκλήρωσε το δρομολόγιο (εν τω μεταξύ δεν είχε φορτωθεί καν). Έρχεται η Τρίτη, το φορτώνουν πράγματι για παράδοση. Το ωράριο υποτίθεται για παράδοση είναι 9:00-17:00, το φόρτωσαν στις 10 και λαμβάνω μήνυμα 17:15 ότι σε 30 λεπτά θα παραλάβω. Δεν έρχεται ποτέ, γίνεται ανανέωση στο tracking 19:30 ότι γύρισε στο κατάστημα. Μιας και το τηλεφωνικό κέντρο είναι 9:00-19:00 δεν πρόλαβα να τους καλέσω. Τετάρτη δεν το φόρτωσαν καν, πάλι τηλέφωνο, πάλι πόσο δίκιο έχω, αλλά επισήμανε κιόλας ότι έχουν πολλή κίνηση λόγω Black Friday και ότι το σημειώνουμε για αύριο όπου και πάλι δεν το φορτώνουν για παράδοση. Εν τω μεταξύ δεν είχα την δυνατότητα να τους καλέσω Πέμπτη. Παρασκευή σήμερα, ούτε σήμερα φορτώθηκε, πάλι τηλέφωνο, μετά από 1:30 ώρα πιάνω γραμμή, να μου λένε σήμερα είναι αδύνατον αλλά θα μιλήσω με τον διανομέα μήπως μπορούμε αύριο και θα σας καλέσω στο τηλέφωνο που με πήρατε. Δεν με πήραν ποτέ τηλέφωνο. Και μετά από όλο αυτό το σκηνικό, ρωτάω μετά από 10 εργάσιμες και αυτήν την αντιμετώπιση, από αύριο σε αύριο και μήνυμα "σε 30 λεπτά έρχεται" και δεν έρχεται ποτέ, τι μπορώ να κάνω; Καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή; Με την Vodafone δεν βλέπω τρόπο να μπορώ να επικοινωνήσω πέρα από ένα email όπου αναφέρει για τις επιστροφές προϊόντων, το οποίο ίσως θα μπορούσα να δοκιμάσω. Προφανώς την τηλεόραση δεν την έχω άμεση ανάγκη, αλλά περισσότερο η κοροϊδία με έχει εκνευρίσει και ότι 2 εβδομάδες είναι κολλημένη στο κατάστημα του Ρέντη για να παραδώσει Ζωγράφου. Τέλος, λόγω και της προσφοράς, θεωρώ ότι δεν έχω να κερδίσω κάτι ακυρώνοντας την παραγγελία, ούτε ότι θα ιδρώσει το αυτί τους.
iml Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων https://www.eett.gr/ 1
notist Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Και εγώ πήρα τηλέφωνο από τη vodafone με το flex. Μόλις μου ήρθε μήνυμα από την easy mail ότι θα παραδοθεί γενικά και αόριστα τις επόμενες μέρες 9-5 λέω ωχ μπλέξαμε. Πρόλαβα και πάτησα την αλλαγή με παραλαβή απο το κατάστημα. Την επόμενη ήρθε άλλο μήνυμα ότι είναι στο κατάστημα και πήγα και το πήρα. Βέβαια ήταν κινητό και όχι 55αρα τηλεόραση. 1
stavros750 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 1 minute ago, notist said: Και εγώ πήρα τηλέφωνο από τη vodafone με το flex. Μόλις μου ήρθε μήνυμα από την easy mail ότι θα παραδοθεί γενικά και αόριστα τις επόμενες μέρες 9-5 λέω ωχ μπλέξαμε. Πρόλαβα και πάτησα την αλλαγή με παραλαβή απο το κατάστημα. Την επόμενη ήρθε άλλο μήνυμα ότι είναι στο κατάστημα και πήγα και το πήρα. Βέβαια ήταν κινητό και όχι 55αρα τηλεόραση. Ναι το κακό στην περίπτωση μου είναι πέρα ότι το προϊόν είναι ογκώδες, δεν το λες και δίπλα το κατάστημα στο οποίο βρίσκεται τώρα. Τόσο αυτή όσο και η Courier Center δεν έχουν κάποιο κατάστημα κοντά στο κέντρο, απορώ δηλαδή πως την βγάζουν πέρα καθημερινά. Πάντως το θεωρώ κοροϊδία να πληρώνεται για μεταφορικά από τις εταιρείες που συνεργάζεται και στο τέλος να αναγκάζεσαι να πας από εκεί για να παραλάβεις.
alefther Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2024 51 λεπτά πριν, stavros750 είπε Ναι το κακό στην περίπτωση μου είναι πέρα ότι το προϊόν είναι ογκώδες, δεν το λες και δίπλα το κατάστημα στο οποίο βρίσκεται τώρα. Τόσο αυτή όσο και η Courier Center δεν έχουν κάποιο κατάστημα κοντά στο κέντρο, απορώ δηλαδή πως την βγάζουν πέρα καθημερινά. Πάντως το θεωρώ κοροϊδία να πληρώνεται για μεταφορικά από τις εταιρείες που συνεργάζεται και στο τέλος να αναγκάζεσαι να πας από εκεί για να παραλάβεις. τετοια εποχη παντα γινεται χαμος ... απο τη μια BF απο την αλλη Χριστουγεννα οι courier γονατιζουν ... εμενα η ACS εβγαλε ενα μυλο καφε που αγορασα πριν 3 βδομαδες σε διανομεα προς παραδοση τη Δευτερα και ολη την εβδομαδα καθε πρωι μου στελνει μηνυμα οτι ειναι προς παραδοση, και ακομα δεν εχει ερθει. Το κανει βολτα καθε μερα, και γυριζει στο καταστημα αργαμιση απογευμα. Υπομονη η παρτο αποφαση και παρελαβε μονος σου ειναι δυστυχως η μονη λυση
Grfoxz Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, alefther είπε τετοια εποχη παντα γινεται χαμος ... απο τη μια BF απο την αλλη Χριστουγεννα οι courier γονατιζουν ... εμενα η ACS εβγαλε ενα μυλο καφε που αγορασα πριν 3 βδομαδες σε διανομεα προς παραδοση τη Δευτερα και ολη την εβδομαδα καθε πρωι μου στελνει μηνυμα οτι ειναι προς παραδοση, και ακομα δεν εχει ερθει. Το κανει βολτα καθε μερα, και γυριζει στο καταστημα αργαμιση απογευμα. Υπομονη η παρτο αποφαση και παρελαβε μονος σου ειναι δυστυχως η μονη λυση Φθινόπωρο έχει black Friday και γονατίζουν. Χειμώνα έχει Χριστούγεννα και γονατίζουν. Πάσχα παίρνουν δώρα οι νονοί και γονατίζουν. Καλοκαίρι έχουν άδειες και γονατίζουν. Ας οργανώσουν καλύτερα το όλο θέμα. Είναι το παλιό κόλπο του "που θα πάει θα έρθεις να το πάρεις μόνος σου". Είναι και μεγάλο. Αυτό και το χαρτάκι "δε σε βρήκαμε". Το είχα και εγώ με το τοπικό κατάστημα της ACS. Έκανα καταγγελία σε μια γραμμή παραπόνων που μου δώσανε. Δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο αλλά η κατάσταση άλλαξε μετά από κανένα 6μηνο και μπράβο τους. 3
iml Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Grfoxz είπε Το είχα και εγώ με το τοπικό κατάστημα της ACS. Έκανα καταγγελία σε μια γραμμή παραπόνων που μου δώσανε. Δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο αλλά η κατάσταση άλλαξε μετά από κανένα 6μηνο και μπράβο τους. Εγώ νομίζω ότι η κατάσταση βελτιώθηκε με τον ανταγωνισμό από skroutz point's και box now. Το να πληρώνεις μια υπηρεσία παράδοσης στο χώρο σου, και να καταλήγεις να πηγαίνεις ώρες λειτουργίας καταστήματος να παραλάβεις γιατί -μεταξύ άλλων- "δήθεν περάσαμε και δεν σας βρήκαμε", κάνει την παραπάνω υπηρεσία ακριβή και μη γενόμενη. Αναγκαστικά λοιπόν, έσφιξαν λίγο τα λουριά στα παραμάγαζα που έχουν στο δίκτυό τους για να κάνουν τη δουλειά για την οποία πληρώνονται. Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2024 από iml 4
mariosnik_ Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) UPS και Easymail προς το παρόν τις θεωρώ από τις χειρότερες, δεν έχει σχέση με BF φόρτο κτλ, αλλά κατατάσσω την UPS στις χειρότερες. Με Easymail είχα παρει πέρσι μια παραγγελία, δεν δούλευε καθόλου τo tracking που μου έδωσαν από το μαγαζί, στο μαγαζί εν τω μεταξύ έπαιρνα τηλέφωνο και τους ρωτούσα εάν ήταν σωστό το tracking που πήρα, έλεγαν ότι ήταν σωστό αλλά δεν εμφάνιζε κάτι το σύστημα επειδή είχε πέσει το σύστημα και η αποστολή με την χειρόγραφη μέθοδο, για να μην πολυλογώ έκανα 15 μέρες να λάβω την παραγγελία, αλλά δεν υπήρχε καλή ανταπόκριση από το μαγαζί, η courier ήταν άφαντη στα τηλέφωνα. Από το μαγαζί κατάφερα και βρήκα έναν υπεύθυνο μόνο μέσω fb. Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2024 από mariosnik_
ekrepali Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δεν έχουν επαρκές στόλο και κοροϊδεύουν το κόσμο. Αυτό που βλέπεις ότι το "φόρτωσαν" στις 10:00 δεν ισχύει. Απλά ο διανομέας σκανάρει πχ 500 δέματα (δε χωράνε όλα στο αυτοκίνητο)... κάνει όσα δρομολόγια μπορεί και φυσικά δε μπορεί να τα παραδώσει όλα. Καλύτερα ένας δυσαρεστημένος πελάτης με μεγάλο δέμα, παρά 10 πελάτες με μικρότερα. Άμα δε πας να το πάρεις εσύ απ'το κατάστημα, χαιρετίσματα. Εγώ ακόμα και για μικροδέματα πάω σε κατάστημα, ευτυχώς είναι κοντά. Άρχισαν πρόσφατα να συνεργάζονται με skroutz και τα μισά έρχονται με αυτούς....
stavros750 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 3 hours ago, mariosnik_ said: UPS και Easymail προς το παρόν τις θεωρώ από τις χειρότερες, δεν έχει σχέση με BF φόρτο κτλ, αλλά κατατάσσω την UPS στις χειρότερες. Με Easymail είχα παρει πέρσι μια παραγγελία, δεν δούλευε καθόλου τo tracking που μου έδωσαν από το μαγαζί, στο μαγαζί εν τω μεταξύ έπαιρνα τηλέφωνο και τους ρωτούσα εάν ήταν σωστό το tracking που πήρα, έλεγαν ότι ήταν σωστό αλλά δεν εμφάνιζε κάτι το σύστημα επειδή είχε πέσει το σύστημα και η αποστολή με την χειρόγραφη μέθοδο, για να μην πολυλογώ έκανα 15 μέρες να λάβω την παραγγελία, αλλά δεν υπήρχε καλή ανταπόκριση από το μαγαζί, η courier ήταν άφαντη στα τηλέφωνα. Από το μαγαζί κατάφερα και βρήκα έναν υπεύθυνο μόνο μέσω fb. Όλα είναι υποκειμενικά τελικά καθαρά με την περιοχή σου, εγώ με UPS π.χ. δεν έχω κανένα πρόβλημα, μιας και είναι η μόνη που παρέχει χρονοδιάγραμμα στο tracking της για το πότε θα παραλάβεις και το ακολουθεί πιστά. Το μεγάλο αρνητικό βέβαια είναι η έλλειψη καταστημάτων, δεν γίνεται να τραβολογας τον άλλον μέχρι το αεροδρόμιο για να παραλάβει, μιλάω πάντα για Αθήνα. Προσωπικά θεωρώ από τις χειρότερες την Courier Center, η οποία κάθε μέρα το tracking έγραφε ότι είναι προς παράδοση και εν τέλει δεν ερχόταν ποτέ, δηλαδή από ενα σημείο και μετά σε ωθούσε να πληρώσεις clever point για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. 2 hours ago, ekrepali said: Καλύτερα ένας δυσαρεστημένος πελάτης με μεγάλο δέμα, παρά 10 πελάτες με μικρότερα. Πράγματι και έχει περάσει από το μυαλό μου αυτό. Όμως όπως και να το κάνουμε, υπάρχουν και αυτά τα αντικείμενα. Η Vodafone ή θα πρέπει να σταματήσει νσ πουλάει ογκώδη προϊόντα ή να βρει άλλη μεταφορική τουλάχιστον για τα συγκεκριμένα, ο Κωτσόβολος π.χ. για 75αρα τηλεόραση παρέδωσε μέσα σε μια εργάσιμη τον Νοέμβριο που μας πέρασε.
fitsoulas2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 16 ώρες πριν, stavros750 είπε Έχω λάβει τις τελευταίες 2 εβδομάδες την χειρότερη εξυπηρέτηση από την εταιρεία ταχυμεταφορών EasyMail, αν και γενικώς ο συγκεκριμένος τομέας έχει σοβαρά θέματα στην Ελλάδα. Πρόλαβα και παρήγγειλα στην Black Friday (29/11) μια από τις δυνατές προσφορές που έπαιξαν, την TCL C805 55" (TV) στα 400€, την οποία είχε η Vodafone για μισή ώρα, μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Δυστυχώς η Vodafone συνεργάζεται με την EasyMail Και το Πλαισιο συνεργαζεται με την EasyMail. Eγω ειχα μονο 1 ημερα καθυστερηση, αρα θα πρεπει να θεωρω τον εαυτο μου πολυ τυχερο.
stavros750 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 27 minutes ago, fitsoulas2024 said: Και το Πλαισιο συνεργαζεται με την EasyMail. Eγω ειχα μονο 1 ημερα καθυστερηση, αρα θα πρεπει να θεωρω τον εαυτο μου πολυ τυχερο. Εντάξει μπορεί να μην είναι θέμα τύχης απαραίτητα, αλλά και τοποθεσίας σου. Ζωγράφου με Ρέντη είναι 30 λεπτά απόσταση με αμάξι (τώρα που είναι Σάββατο και δεν έχει κίνηση, καθημερινές άστο). Στην ουσία, όπως ανέφερα και πάνω, δεν έχουν προνοήσει καθόλου για τον κεντρικό τομέα, όπως φαίνεται και στο screenshot. Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2024 από stavros750
Grfoxz Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, ekrepali είπε Δεν έχουν επαρκές στόλο και κοροϊδεύουν το κόσμο. Αυτό που βλέπεις ότι το "φόρτωσαν" στις 10:00 δεν ισχύει. Απλά ο διανομέας σκανάρει πχ 500 δέματα (δε χωράνε όλα στο αυτοκίνητο)... κάνει όσα δρομολόγια μπορεί και φυσικά δε μπορεί να τα παραδώσει όλα. Καλύτερα ένας δυσαρεστημένος πελάτης με μεγάλο δέμα, παρά 10 πελάτες με μικρότερα. Άμα δε πας να το πάρεις εσύ απ'το κατάστημα, χαιρετίσματα. Εγώ ακόμα και για μικροδέματα πάω σε κατάστημα, ευτυχώς είναι κοντά. Άρχισαν πρόσφατα να συνεργάζονται με skroutz και τα μισά έρχονται με αυτούς.... Έχει τύχει να πάρω το κατάστημα της ΑCS τηλέφωνο την 4η μέρα μετά από τρεις φορτώσεις για διανομή χωρίς τελική παράδοση. Για να τους πω τι θα γίνει θα έρθει σήμερα ή μπα; 13.20 έκλεισα το τηλέφωνο που μου είπαν ότι είναι σε διακίνηση κανονικά. Μπήκα στο τρακινγκ μετά και είχε καταχώρηση 13.21 ότι δεν με βρήκανε. Δεν είναι θέμα διανομέα είναι θέμα πολιτικής του μαγαζιού. Τέλος, αυτά τα boxes που έχουν γεμίσει τον τόπο έχουν σώσει την κατάσταση πιστεύω. Χαίρομαι που το κάνουν όλο και περισσότερες εταιρείες. Το θέμα της ασφάλεια να λύσουν μόνο και ίσως να βάλουν μικρότερη τιμή για παραλαβή από box και ως δια μαγείας θα μειωθεί ο όγκος παράδοσης για μικρά δέματα μια θα μπορούν να διανέμουν κατοίκων τα μεγάλα. Και για αυτούς είναι πιο φθηνη η θυρίδα. Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2024 από Grfoxz
alefther Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, stavros750 είπε (τώρα που είναι Σάββατο και δεν έχει κίνηση, καθημερινές άστο). Spoiler μια ωρα και 10 λεπτα Ψυχικο -> Κηφισια φαντασου να χε και κινηση 🤬 1
Moderators Malthador Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 Moderators Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2024 2 hours ago, stavros750 said: Όλα είναι υποκειμενικά τελικά καθαρά με την περιοχή σου, εγώ με UPS π.χ. δεν έχω κανένα πρόβλημα, μιας και είναι η μόνη που παρέχει χρονοδιάγραμμα στο tracking της για το πότε θα παραλάβεις και το ακολουθεί πιστά. Το μεγάλο αρνητικό βέβαια είναι η έλλειψη καταστημάτων, δεν γίνεται να τραβολογας τον άλλον μέχρι το αεροδρόμιο για να παραλάβει, μιλάω πάντα για Αθήνα. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη γελοιότητα από αυτό που κάνει η UPS, που σου γράφει «παράδοση μέχρι το τέλος της ημέρας» και σε αναγκάζουν να πάρεις άδεια από την δουλειά σου για να παραλάβεις ένα δέμα, μιας και δεν υπάρχουν και καταστήματα για να παραλάβεις αυτοπροσώπως. Έχω κάνει επανειλλημένα παράπονα στην Amazon για την UPS.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα