cpc464 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 7 minutes ago, thelos257 said: αυτη της εταιριας ειναι https://www.intenso.de/ οχι της WD Ο κοντρολερ και το περίβλημα είναι της Intenso, ο δίσκος εσωτερικά είναι της WD, αλλά δέν καταλαβαίνω, πραγματικό ελλάτωμα είναι πρέπει να τον πάρουν πίσω, κάνε τον ένα έλεγχο ξανά όταν παραλάβεις και αν κάνει τα ίδια ζήτησε αντικατάσταση.
poulinos Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 9 minutes ago, cpc464 said: Ο κοντρολερ και το περίβλημα είναι της Intenso, ο δίσκος εσωτερικά είναι της WD, αλλά δέν καταλαβαίνω, πραγματικό ελλάτωμα είναι πρέπει να τον πάρουν πίσω, κάνε τον ένα έλεγχο ξανά όταν παραλάβεις και αν κάνει τα ίδια ζήτησε αντικατάσταση. απλα ας αλλαξει και καλωδιο κτλ προληπτικα.δεν ξερω αν ειναι εξωτερικος ή εσωτερικος. 25 minutes ago, thelos257 said: αυτη της εταιριας ειναι https://www.intenso.de/ οχι της WD δοκιμασε για αρχη τα diagnostics της wd αφου ειναι wd μεσα.δεν βλεπω η intenso να δινει καποια διαγνωστικα που εψαξα λιγο
cpc464 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 1 hour ago, poulinos said: απλα ας αλλαξει και καλωδιο κτλ προληπτικα.δεν ξερω αν ειναι εξωτερικος ή εσωτερικος. Κοίταξα το μοντέλο του σκληρού, το wd20spzx-22ua7t0 ανήκει σε 2,5'' wd των 2 TB, μηχανικός δίσκος με τόσα bad sector είναι ελάττωματικός, είναι πακέτο οι μηχανικοί δίσκοι, μου έχει κάτσει καινούργιος με bad sector 0 και είδα και έπαθα για να μου τον αλλάξουν. 1
poulinos Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) φτηνα terrabytes οι μηχανικοι αλλα λογω κινουμενων μερων εχουν τα προβληματα τους. βεβαια εχεις πιο ευκολη επαναφορα απο ssd,nvme αν γινει βλακεια. αν δεν στον αλλαζουν τον σκας μια στο πατωμα και στον αλλαζουν μετα 2 hours ago, cpc464 said: Κοίταξα το μοντέλο του σκληρού, το wd20spzx-22ua7t0 ανήκει σε 2,5'' wd των 2 TB, μηχανικός δίσκος με τόσα bad sector είναι ελάττωματικός, είναι πακέτο οι μηχανικοί δίσκοι, μου έχει κάτσει καινούργιος με bad sector 0 και είδα και έπαθα για να μου τον αλλάξουν. Επεξ/σία 26 Δεκεμβρίου 2024 από poulinos 1
Broli007 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 Η intenso όπως είπε κάποιος, φτιάχνει το περίβλημα και controller, ο δίσκος εσωτερικά είναι κατασκευής της Western Digital (WD) για χάρην της intenso. Μπορείς να τρέξεις τα διαγνωστικά της WD για τον δίσκο, λογικά θα σου βγάλει αν είναι failed ή οχι. Για το διαγνωστικό της WD θα χρησιμοποιήσεις το "Data Lifeguard Diagnostics" (Το οποίο είναι πλέον "End of life" και αντικαθισταται αλλά ακόμα δέχονται τα αποτελέσματα του) ή το "Western Digital Dashboard" που ειναι το καινούριο εργαλείο για να τσεκάρεις τους δίσκους τους. Τσέκαρε το και με τα δύο και βλέπεις τι αποτελέσματα θα σου βγάλουν και αν έστω και ένα σου βγάλει προβλήματα, κράτα screenshot και τριψτο τους στα μούτρα. Αν ακόμα δεν, μίλα με το support της intenso, από ότι είδα είναι email και πες τους για το αποτέλεσμα από τα εργαλεία της WD και ζητά τους και μια επίσημη απάντηση για το αν πρέπει να αλλαχθεί ο δίσκος, για να το χρησιμοποιήσεις ως πάτημα για το κατάστημα. Αν ακόμα δεν ζητά επίσημα την απάντηση τους στο email σου, και ή προχωράς σε καταγγελία στο Συνήγορο του καναλωτη για μη τήρηση της εγγύησης σε ελαττωματικό προϊόν ή προχωράς σε αλλαγή απευθείας μέσω της intenso.
kalmik Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Όταν αγοράζουμε ένα εξωτερικό σκληρό δίσκο, στο προκείμενο Ιntenso, η εγγύηση παρέχεται από την Intenso ανεξαρτητα τι δίσκο περιέχει το κουτί (το οποίο είναι κλειστό, φιξ αν και πιθανότατα μπορεί να αποσυναρμολογηθεί - με απώλεια βεβαίως της εγγύησης). Εδώ είναι πιθανόν να φταίει ένα εκ των εξής: καλώδιο, ηλεκτρονικη πλακέτα (γέφυρα USB>SATA) ή δίσκος. Αν το καλώδιο είναι αποσπώμενο πρώτα τσεκάρουμε αυτό. Μετά η αρμοδιότητα είναι στο κατάστημα πώλησης ή στο service της Intenso. Ο αγοραστής δεν έχει καμία δουλειά με την WD (απλά διότι περίβλημα [κουτί] και δίσκος θεωρούνται ένα προϊόν). Σε εξωτερικούς δίσκους όπως προείπαμε, η εγγύηση παρέχεται ΜΟΝΟΝ από τον κατασκευαστή του κουτιού που μπορεί να περιέχει οποιοδήποτε δίσκο. Επεξ/σία 26 Δεκεμβρίου 2024 από kalmik
poulinos Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 43 minutes ago, Broli007 said: Η intenso όπως είπε κάποιος, φτιάχνει το περίβλημα και controller, ο δίσκος εσωτερικά είναι κατασκευής της Western Digital (WD) για χάρην της intenso. Μπορείς να τρέξεις τα διαγνωστικά της WD για τον δίσκο, λογικά θα σου βγάλει αν είναι failed ή οχι. Για το διαγνωστικό της WD θα χρησιμοποιήσεις το "Data Lifeguard Diagnostics" (Το οποίο είναι πλέον "End of life" και αντικαθισταται αλλά ακόμα δέχονται τα αποτελέσματα του) ή το "Western Digital Dashboard" που ειναι το καινούριο εργαλείο για να τσεκάρεις τους δίσκους τους. Τσέκαρε το και με τα δύο και βλέπεις τι αποτελέσματα θα σου βγάλουν και αν έστω και ένα σου βγάλει προβλήματα, κράτα screenshot και τριψτο τους στα μούτρα. Αν ακόμα δεν, μίλα με το support της intenso, από ότι είδα είναι email και πες τους για το αποτέλεσμα από τα εργαλεία της WD και ζητά τους και μια επίσημη απάντηση για το αν πρέπει να αλλαχθεί ο δίσκος, για να το χρησιμοποιήσεις ως πάτημα για το κατάστημα. Αν ακόμα δεν ζητά επίσημα την απάντηση τους στο email σου, και ή προχωράς σε καταγγελία στο Συνήγορο του καναλωτη για μη τήρηση της εγγύησης σε ελαττωματικό προϊόν ή προχωράς σε αλλαγή απευθείας μέσω της intenso. λογικα αμα τους παει αυτο που βγαζει η wd θα τον αλλαξουν ή θα τσεκαρουν τι γινεται.ακομα και με chkdsk θα φαινονται τα bad sectors. 14 minutes ago, kalmik said: Όταν αγοράζουμε ένα εξωτερικό σκληρό δίσκο, στο προκείμενο Ιntenso, η εγγύηση παρέχεται από την Intenso ανεξαρτητα τι δίσκο περιέχει το κουτί (το οποίο είναι κλειστό, φιξ αν και πιθανότατα μπορεί να αποσυναρμολογηθεί - με απώλεια βεβαίως της εγγύησης). Εδώ είναι πιθανόν να φταίει ένα εκ των εξής: καλώδιο, ηλεκτρονικη πλακέτα (γέφυρα USB>SATA) ή δίσκος. Αν το καλώδιο είναι αποσπώμενο πρώτα τσεκάρουμε αυτό. Μετά η αρμοδιότητα είναι στο κατάστημα πώλησης ή στο service της Intenso. Ο αγοραστής δεν έχει καμία δουλειά με την WD (απλά διότι περίβλημα [κουτί] και δίσκος θεωρούνται ένα προϊόν). Σε εξωτερικούς δίσκους όπως προείπαμε, η εγγύηση παρέχεται ΜΟΝΟΝ από τον κατασκευαστή του κουτιού που μπορεί να περιέχει οποιοδήποτε δίσκο. σωστα.το κακο ειναι οτι στην intenso δεν βρηκα καποια diagnostics.εψαξα λιγο γρηγορα βεβαια.
dsi44 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 topic starter ο δισκος εχει προβλημα λειτουργιας ή παιζει απροβληματιστα?
thelos257 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 1 Ιανουαρίου Στις 27/12/2024 στις 12:38 ΜΜ, dsi44 είπε topic starter ο δισκος εχει προβλημα λειτουργιας ή παιζει απροβληματιστα? Καλησπερα και καλη πρωτοχρονια. Εχει προβληματα κολλαει στο ανοιγμα των αρχειων στην αντιγραφη τους
ZELOMOTH Δημοσ. 2 Ιανουαρίου Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 20 ώρες πριν, thelos257 είπε Καλησπερα και καλη πρωτοχρονια. Εχει προβληματα κολλαει στο ανοιγμα των αρχειων στην αντιγραφη τους Χρόνια πολλά, ε τότε το hdsentinel λέει και επίσημα αλήθεια. Να τους τον πας και πες τους οτι δεν είσαι βλάκας κι ο δίσκος θέλει αλλαγή γιατί τουφεκάει ασυστόλως! Αρκετά χάιδεψες τα όρθια ασβοκούναβα!
Mr_Terror Δημοσ. 2 Ιανουαρίου Δημοσ. 2 Ιανουαρίου Σε παιδευει αδικα το καταστημα.Ο δισκος εχει προβλημα και μπορει ευκολα να το τσεκαρει το καταστημα. Να τους πεις να τον δουνε παλι με το προγραμμα hd sentinel.Με 9% υγεια ο δισκος ειναι για πεταμα.Απο πιο καταστημα τον αγορασες?
thelos257 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Στις 2/1/2025 στις 1:33 ΜΜ, Mr_Terror είπε Σε παιδευει αδικα το καταστημα.Ο δισκος εχει προβλημα και μπορει ευκολα να το τσεκαρει το καταστημα. Να τους πεις να τον δουνε παλι με το προγραμμα hd sentinel.Με 9% υγεια ο δισκος ειναι για πεταμα.Απο πιο καταστημα τον αγορασες? Public-Cyprus οπου η τεχνικη του ομαδα ειναι ποια αλλη φυσικα ????????????? Η IREPAIR https://www.irepair.com.cy/
Mr_Terror Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Περιεργο που βρισκουν τον δισκο μια χαρα.Επέμενε να βαλουν τον δισκο πανω σε καποιο διαγνωστικο για σκληρους δισκους.Και να τον δοκιμασουν με μεταφορα αρχειων. Σιγουρα θα δουν το προβλημα.
thelos257 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Στις 3/1/2025 στις 3:51 ΜΜ, Mr_Terror είπε Περιεργο που βρισκουν τον δισκο μια χαρα.Επέμενε να βαλουν τον δισκο πανω σε καποιο διαγνωστικο για σκληρους δισκους.Και να τον δοκιμασουν με μεταφορα αρχειων. Σιγουρα θα δουν το προβλημα. Καλημερα σας τελικα πηρα δυο σκληρους δισκους απο το Public ενα της toshiba 4TB και τον αλλο που αναφερα τους εστειλα στο σερβερ στην Λευκωσια και τους δυο αφου επεμενα και αυτοι για να δικαιολογηθουν στους μαστορους τους ειπανε οτι ειναι ο πελατης που δεν ηθελε να τους εστελνε εξ αρχης.. Ο αλλος ο σκληρος δισκος που παρουσιασε προβλημα της toshiba 4TB https://www.public.cy/product/perifereiaka/apothikeusi/exwterikoi-diskoi/toshiba-canvio-usb-32-hdd-4tb--mauro/1783699?q=4TB ειναι αυτος εδω
dsi44 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Δημοσ. 12 Ιανουαρίου δηλαδη τωρα εχεις και τους δυο δισκους fail? ο πρωτος ο wd και τωρα ο αλλος ο toshiba? μηπως κατι παιζει στο συστημα? γιατι ειναι μεγαλη συμπτωση δυο διαφορετικοι δισκοι να πεθανουν ετσι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα