Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπών, διαβάσετε περιπέτεια.

9/12 παραγγέλνω κατι ηλεκτρονικά ανταλλακτικά απο skrouz σε κατάστημα που πουλάει αποκλειστικά μόνο μέσω του skrouz. Δεν εχει δικτυακή παρουσία. Στης 10/12 το κατάστημα παραδίδει την παραγγελία στην μεταφορική easymail.

Απο της 10 του μήνα μέχρι και σήμερα το tracking βγάζει οτι είναι κολλημένο (Αναχώρηση για το Κατάστημα Παράδοσης), που πρέπει να το παραδώσει στα κεντρικά της Eλτα κουριερ και απο εκει να σταλθεί στο κατάστημα στην περιοχή μου.

Στο site της Eλτα κουριερ βγάζει από της 9 του μήνα (Δημιουργία ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ). Στο δε skrouz έβγαζε, (παραλαβή παραγγελίας την τέταρτη, μετά την πέμπτη και τα ίδια και σήμερα..)

Στο site του skrouz δεν υπάρχει τηλέφωνο και ενα που βρήκα (απο εδώ στο forum) δεν απαντάει κανείς. Το δε chat δεν σε συνδέει με τίποτα να μιλήσεις με εκπρόσωπο.

Απο την τρίτη μέχρι και σήμερα, εχω καλέσει πάνω από 15 φορες την easymail που μετα από 30 λεπτά αναμονής κλείνει η γραμμή. Στα κεντρικά της Eλτα κουριερ το τηλέφωνο με το που απαντάει ο τηλεφωνητής κλείνει η Γραμμή.

Εγω τώρα τι θα έπρεπε να κάνω για να βρω άκρη? Θα έπρεπε να μυρίσω τα νύχια μου για να καταλάβω που εχει κολλήσει το δέμα? :classic_angry:

Ε αει στο δια......λο εσείς και οι εταιρίες σας..... για να μην πω κάτι ποιο χοντρό.

Επεξ/σία από dimitris_p
Δημοσ.

Δεν είναι καλή εποχή να παραγγέλνεις δικτυακά.

Τα κούριερ έχουν φάει black friday στη μάπα και έρχονται και Χριστούγεννα.

Θα πρέπει να περιμένεις.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...