Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πως μπορώ να ξέρω αν έχουν δηλώσει το serial στο olt? Η νόβα μου είπε οτι θα επικοινωνήσει μαζί μου κάποια στιγμή..

'Οταν ήρθε ο τεχνικός και μου είπε οτι φταίει το 1ο ρουτερ στο δελτίο επίσκεψης έγραψε: "ΕΧΕΙ LINK ΣΤΑΘΕΡΟ. ΕΧΕΙ 835, 837. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ FACTORY RESET. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ." 

ai που ρώτησα μου λέει Οτι 835 και 837 συχνά σχετίζονται με ελλιπή σύνδεση στο δίκτυο της Nova ή πρόβλημα στη διαχείριση του εξοπλισμού :mellow:

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ στην αρχή είχα πάρει το Huawei combo και ζήτησα να μου στείλουν ont για να χρησιμοποιήσω το δικό μου router. Η δήλωση του σειριακού αριθμού έγινε με τηλεφωνική επικοινωνία στο 13700.

Δημοσ.

Και στην δικιά μου περίπτωση,μέχρι να γίνει ενεργοποίηση της γραμμής καλούσα εγώ στο 13700 να δηλώσω το σειριακό του ρούτερ..γιατί οι τεχνικοί τους λες και είναι τσακωμένοι μεταξύ τους και δεν μπορούν να κάνουν τα βασικά.

Τέλος πάντων την λύση σε εμένα την έδωσε ο τεχνικός της Cosmote (που είχε δηλωθεί βλάβη και με το δεύτερο ρούτερ)και αφού πήγε στο καφάο για κανένα τέταρτο, μόλις επέστρεψε ως δια μαγείας είχα κανονικά internet!!

Βέβαια αφού είδα ότι έτρεχε κανονικά το internet,διαπίστωσα ότι δεν λειτουργούσε το σταθερό!

Κάλεσα αμέσως.. και προφανώς από τις πολλές καταγραφές που είχαν στο τεχνικό τμήμα από εμένα μάλλον θα βαρέθηκαν να με ακούνε και το έφτιαξαν συστημικά σε ένα μισάωρο!😀

Δημοσ.
16 hours ago, Geralt_Haute_Bellegarde said:

Πως μπορώ να ξέρω αν έχουν δηλώσει το serial στο olt? Η νόβα μου είπε οτι θα επικοινωνήσει μαζί μου κάποια στιγμή..

'Οταν ήρθε ο τεχνικός και μου είπε οτι φταίει το 1ο ρουτερ στο δελτίο επίσκεψης έγραψε: "ΕΧΕΙ LINK ΣΤΑΘΕΡΟ. ΕΧΕΙ 835, 837. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ FACTORY RESET. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ." 

ai που ρώτησα μου λέει Οτι 835 και 837 συχνά σχετίζονται με ελλιπή σύνδεση στο δίκτυο της Nova ή πρόβλημα στη διαχείριση του εξοπλισμού :mellow:

σταματηστε να ρωτατε το ai για οτιδηποτε. 835 και 837 ειναι ταvlan του ιντερνετ και της τηλεφωνιας :P

αν το λινκ ειναι σταθερο δηλαδη το Pon αναβει σταθερα τοτε εχει δηλωθει το serial. αν αναβοσβηνει καπου υπαρχει θεμα.ειτε ινας ειτε serial κτλ.

15 hours ago, nickos vl. said:

Και στην δικιά μου περίπτωση,μέχρι να γίνει ενεργοποίηση της γραμμής καλούσα εγώ στο 13700 να δηλώσω το σειριακό του ρούτερ..γιατί οι τεχνικοί τους λες και είναι τσακωμένοι μεταξύ τους και δεν μπορούν να κάνουν τα βασικά.

Τέλος πάντων την λύση σε εμένα την έδωσε ο τεχνικός της Cosmote (που είχε δηλωθεί βλάβη και με το δεύτερο ρούτερ)και αφού πήγε στο καφάο για κανένα τέταρτο, μόλις επέστρεψε ως δια μαγείας είχα κανονικά internet!!

Βέβαια αφού είδα ότι έτρεχε κανονικά το internet,διαπίστωσα ότι δεν λειτουργούσε το σταθερό!

Κάλεσα αμέσως.. και προφανώς από τις πολλές καταγραφές που είχαν στο τεχνικό τμήμα από εμένα μάλλον θα βαρέθηκαν να με ακούνε και το έφτιαξαν συστημικά σε ένα μισάωρο!😀

η τηλεφωνια δεν ειναι κατι δυσκολο να ενεργοποιηθει.Remote γινεται ετσι και αλλιως. εσενα μπορει να ηταν καποιο αλλο προβλημα και να χρειαστηκε να παει να σου αλλαξει κατι.

16 hours ago, Geralt_Haute_Bellegarde said:

Πως μπορώ να ξέρω αν έχουν δηλώσει το serial στο olt? Η νόβα μου είπε οτι θα επικοινωνήσει μαζί μου κάποια στιγμή..

'Οταν ήρθε ο τεχνικός και μου είπε οτι φταίει το 1ο ρουτερ στο δελτίο επίσκεψης έγραψε: "ΕΧΕΙ LINK ΣΤΑΘΕΡΟ. ΕΧΕΙ 835, 837. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ FACTORY RESET. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ." 

ai που ρώτησα μου λέει Οτι 835 και 837 συχνά σχετίζονται με ελλιπή σύνδεση στο δίκτυο της Nova ή πρόβλημα στη διαχείριση του εξοπλισμού :mellow:

εδω στο Manual θα δεις στην σελιδα 11 για τα led pon/los και τι σημαινει

https://www.gditechnology.com/manuals/Huawei-HG8145X6_Manual.pdf

16 hours ago, uniquegr said:

Εγώ στην αρχή είχα πάρει το Huawei combo και ζήτησα να μου στείλουν ont για να χρησιμοποιήσω το δικό μου router. Η δήλωση του σειριακού αριθμού έγινε με τηλεφωνική επικοινωνία στο 13700.

και τηλεφωνικα γινεται.απλα συνηθως αν το στειλουν ή πας απο Nova shop κτλ λογικα ενημερωνεται και αυτοματα το σύστημα με το τι σου εχουν στειλει. Αυτοματοποιημενα δηλαδη. Οπως γινόταν και με τους EON αποκωδικοποιητες αν καποιος εκανε αλλαγη λογω βλαβης

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...