geomrk Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 23 λεπτά πριν, adi32 είπε Το ρουτερ που φερνουν εχει καλη εμβελεια ? στην περιπτωση μου (speedport plus 2) σε 1000αρα, δεν ειναι κακο απο θεμα εμβελειας αλλα ΜΑΛΛΟΝ μου προκαλει αποσυνδεσεις σε συσκευες. Γι'αυτο και πηρα ρουτερ δικο μου να το αντικαταστησω(θα μου ερθει αυριο). Του παροχου θα το εχω μονο για την τηλεφωνια και το νεο για εξ ολοκληρου το ιντερνετ 1
Λύση feelihipo Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Μέλος Λύση Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Ενημερώνω εδώ επειδή επιτέλους έλαβα ενημέρωση μετά από σοβαρή παρέμβαση του συνηγόρου του καταναλωτή. (ΕΕΤΤ αρχιδια βραστά) Είχανε έρθει και επικοινωνήσει Δεκέμβρη με άλλον ένοικο όσον αφορά την εξέταση κτηρίου και περίμεναν ΤΌΣΟ καιρό από εκείνη επιβεβαίωση (δε την ενδιέφερε, δεν είχε κάνει αίτηση, δε ξέρει τι είναι η οπτική ίνα) χωρίς να γνωρίζει τι γίνεται κάποιος στην NOVA ή να ενημερώσει κάποιος εμάς. Κλάιν, επιτέλους λένε θα έρθει εγκατάσταση στα μέσα της εβδομάδας. Εντελώς ότι να ναι εταιρεία, χωρίς ΣτΚ δε θα είχε καλέσει κάνεις.
poulinos Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου On 24/02/2025 at 12:57, feelihipo said: Ενημερώνω εδώ επειδή επιτέλους έλαβα ενημέρωση μετά από σοβαρή παρέμβαση του συνηγόρου του καταναλωτή. (ΕΕΤΤ αρχιδια βραστά) Είχανε έρθει και επικοινωνήσει Δεκέμβρη με άλλον ένοικο όσον αφορά την εξέταση κτηρίου και περίμεναν ΤΌΣΟ καιρό από εκείνη επιβεβαίωση (δε την ενδιέφερε, δεν είχε κάνει αίτηση, δε ξέρει τι είναι η οπτική ίνα) χωρίς να γνωρίζει τι γίνεται κάποιος στην NOVA ή να ενημερώσει κάποιος εμάς. Κλάιν, επιτέλους λένε θα έρθει εγκατάσταση στα μέσα της εβδομάδας. Εντελώς ότι να ναι εταιρεία, χωρίς ΣτΚ δε θα είχε καλέσει κάνεις. αντε με το καλο να μπει να ηρεμησεις.
Geralt_Haute_Bellegarde Δημοσ. 4 Μαρτίου Δημοσ. 4 Μαρτίου Λοιπόν παιδία έχω θέμα με τη νοβα και έχω σκάσει δεν αντέχω άλλο. Έχω επικοινωνήσει πολλές φορές μέσω των αριθμών 13700 και 13800, τα οποία μάλιστα χρεώνομαι επιπλέον από την Cosmote. Έχω προγραμματίσει τρεις φορές ραντεβού για να έρθει τεχνικός να ολοκληρώσει τη σύνδεση, και κανένα από αυτά τα ραντεβού δεν τηρήθηκε. Επιπλέον, ποτέ δεν με ειδοποίησαν ότι δεν θα έρθουν, αφήνοντάς με να περιμένω χωρίς λόγο. Όταν επικοινωνώ τηλεφωνικά (και χρεώνομαι ξανά), οι υπάλληλοι της Nova μου απαντούν ότι δεν βλέπουν κάποιο προγραμματισμένο ραντεβού. Μάλιστα, μου αποκάλυψαν ότι και τις τρεις φορές ο υπάλληλος που τα είχε κλείσει δεν είχε καταχωρήσει τίποτα στο σύστημά τους! Η επικοινωνία μου με τη Nova μέσω του αριθμού 2112002975 είναι επίσης προβληματική. Από αυτό το νούμερο με καλούν για να προγραμματίσουμε ραντεβού, το οποίο κλείνουμε κανονικά. Ωστόσο, ποτέ δεν τηρούν τα ραντεβού και, όταν λένε ότι θα με ξανακαλέσουν για επιβεβαίωση, δεν το κάνουν ποτέ. Επιπλέον, όταν προσπαθώ να καλέσω πίσω στο 2112002975 (όταν δεν μπορώ να απαντήσω λόγω εργασίας), δεν απαντάει κανείς ποτέ. Το τελευταίο ραντεβού μου ήταν για την Παρασκευή 28/2, αλλά ξανά κανένας δεν ήρθε. Έκλεισα νέο ραντεβού για Παρασκευή 7/3 το πρωί. Μου είπαν ότι θα με καλούσαν σήμερα για επιβεβαίωση, αλλά για άλλη μια φορά, δεν με κάλεσαν. και ρωτάω τώρα υπάρχει κάποιο εμαιλ την νοβα που δε το βρίσκω ωστε να τους στείλω μήνυμα και να τους πω τα παράπονα μου;; Υπάρχει κάποιος τρόπος επικοινωνίας με το ίδιο το voucher μέσω υπουργείου ή κάτι τέτοιο; Βρήκα το [email protected] απο το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης αξίζει να στείλω ένα εμαιλ και εκεί;; Και κάτι άλλο μπορώ τώρα στη μέση να αλλάξω πάροχο; Στο site του gov στο status λέει: Υλοποίηση Προγράμματος - Δεσμεύτηκε Κουπόνι
ChrisAce Δημοσ. 4 Μαρτίου Δημοσ. 4 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Geralt_Haute_Bellegarde Μπορείς κανονικά να τους πεις να σου αποδεσμεύσουν το voucher και να το χρησιμοποιήσεις σε άλλον πάροχο κανονικά. Επεξ/σία 4 Μαρτίου από ChrisAce
nickos vl. Δημοσ. 4 Μαρτίου Δημοσ. 4 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Geralt_Haute_Bellegarde είπε Λοιπόν παιδία έχω θέμα με τη νοβα και έχω σκάσει δεν αντέχω άλλο. Έχω επικοινωνήσει πολλές φορές μέσω των αριθμών 13700 και 13800, τα οποία μάλιστα χρεώνομαι επιπλέον από την Cosmote. Έχω προγραμματίσει τρεις φορές ραντεβού για να έρθει τεχνικός να ολοκληρώσει τη σύνδεση, και κανένα από αυτά τα ραντεβού δεν τηρήθηκε. Επιπλέον, ποτέ δεν με ειδοποίησαν ότι δεν θα έρθουν, αφήνοντάς με να περιμένω χωρίς λόγο. Όταν επικοινωνώ τηλεφωνικά (και χρεώνομαι ξανά), οι υπάλληλοι της Nova μου απαντούν ότι δεν βλέπουν κάποιο προγραμματισμένο ραντεβού. Μάλιστα, μου αποκάλυψαν ότι και τις τρεις φορές ο υπάλληλος που τα είχε κλείσει δεν είχε καταχωρήσει τίποτα στο σύστημά τους! Η επικοινωνία μου με τη Nova μέσω του αριθμού 2112002975 είναι επίσης προβληματική. Από αυτό το νούμερο με καλούν για να προγραμματίσουμε ραντεβού, το οποίο κλείνουμε κανονικά. Ωστόσο, ποτέ δεν τηρούν τα ραντεβού και, όταν λένε ότι θα με ξανακαλέσουν για επιβεβαίωση, δεν το κάνουν ποτέ. Επιπλέον, όταν προσπαθώ να καλέσω πίσω στο 2112002975 (όταν δεν μπορώ να απαντήσω λόγω εργασίας), δεν απαντάει κανείς ποτέ. Το τελευταίο ραντεβού μου ήταν για την Παρασκευή 28/2, αλλά ξανά κανένας δεν ήρθε. Έκλεισα νέο ραντεβού για Παρασκευή 7/3 το πρωί. Μου είπαν ότι θα με καλούσαν σήμερα για επιβεβαίωση, αλλά για άλλη μια φορά, δεν με κάλεσαν. και ρωτάω τώρα υπάρχει κάποιο εμαιλ την νοβα που δε το βρίσκω ωστε να τους στείλω μήνυμα και να τους πω τα παράπονα μου;; Υπάρχει κάποιος τρόπος επικοινωνίας με το ίδιο το voucher μέσω υπουργείου ή κάτι τέτοιο; Βρήκα το [email protected] απο το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης αξίζει να στείλω ένα εμαιλ και εκεί;; Και κάτι άλλο μπορώ τώρα στη μέση να αλλάξω πάροχο; Στο site του gov στο status λέει: Υλοποίηση Προγράμματος - Δεσμεύτηκε Κουπόνι Καλησπέρα...για να καταλάβετε το επίπεδο της ομάδας τεχνικών που διαθέτουν θα σου πω το εξής .. Σε εγκατεστημένη οπτική ίνα μέσα στο σπίτι από 13/2 με αδυναμία σύνδεσης στο internet από την πρώτη ημέρα,με άπειρα τηλεφωνήματα,επισκέψεις τεχνικών,ψέματα κλπ...σήμερα το πρωί έστειλαν δύο διαφορετικά συνεργεία..το πρώτο δήλωσε λάθος serial number του καινούργιου ρούτερ που έγινε αντικατάσταση και το δεύτερο μετά από δύο ώρες ..δήλωσε το σωστό αλλά και πάλι δεν λειτουργεί. Το βράδυ μου έστειλαν μήνυμα για νέο συνεργείο στις 6/3 για έλεγχο όμως εξωτερικά!!! Αν δεν θέλετε να γίνει το σπίτι σας ..καλλιτεχνικό εργαστήριο γραφής,ανάγνωσης και πειραματισμού των συνεργείων της Nova ...πάρτε από δαύτους το gigabit voucher και ανταλλάξτε το με κοινωνικού τουρισμού..😄 🤣 Επεξ/σία 5 Μαρτίου από nickos vl. 2
Geralt_Haute_Bellegarde Δημοσ. 5 Μαρτίου Δημοσ. 5 Μαρτίου Το συμβόλαιο μου με dsl στη νοβα λήγει σε 1,5 χρόνο, άμα πάω vodafone για το voucher παίζει να φάω πρόστιμο. Υπάρχει τρόπος να το αποφύγω ή απλά θα κάτσω να την φάω?
uniquegr Δημοσ. 5 Μαρτίου Δημοσ. 5 Μαρτίου Θα μπορούσα να έγραψα αμέτρητες γραμμές, αλλά θα προτιμήσω να το κάνω με επίσημο τρόπο εκεί που πρέπει. Πάντως, η εμπειρία μου τόσο απο ένα κατάστημα που έχω επισκεφτεί, όσο και απο το τηλεφωνικό κέντρο της Nova, λέει ότι πρόκειται για τσίρκο, ενώ και η εμπειρία μου απο τους εγκαταστάτες ( γιατί, με επισκέφτηκαν δύο εγκαταστάτες μιας που ο πρώτος είχε προσωπικά προβλήματα και δεν τη πάλευε, οπότε τον άφησα να φύγει και κλείστηκε νέο ραντεβού ) δεν είναι και η καλύτερη. Πολύ καλή σύνδεση, έχω όση ταχύτητα υπόσχεται, το κινητό λειτουργεί σε σημεία που Cosmote και Vodafone βγάζουν Edge, αλλά η υποστήριξη είναι για γέλια και για κλάματα.
poulinos Δημοσ. 5 Μαρτίου Δημοσ. 5 Μαρτίου 1 hour ago, Geralt_Haute_Bellegarde said: Το συμβόλαιο μου με dsl στη νοβα λήγει σε 1,5 χρόνο, άμα πάω vodafone για το voucher παίζει να φάω πρόστιμο. Υπάρχει τρόπος να το αποφύγω ή απλά θα κάτσω να την φάω? διακοπη συμβολαιου πριν την ωρα του ισον ρητρα εκτος αν ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ και το ΔΕΧΤΕΙ η εταιρεια οτι δεν σου προσφεραν αυτα που επρεπε
Geralt_Haute_Bellegarde Δημοσ. Σάββατο στις 09:52 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:52 πμ Λοιπόν μετά απο 1 μήνα που πάλευα να κλείσω ραντεβού να εγκαταστήσουν την εσωτερική γραμμή μέχρι μέσα στο σπίτι... μαντέψτε... ήρθαν αλλά... δε δούλευε το router! Όταν είδε ο ένας ο τεχνικός το NOKIA ONT G1426G λέει "μάλιστα.. για να δούμε αν δουλέψει.." και άρχισαν να γελάνε και οι δύο!!! Ε, τελικά πάω για αντικατάσταση και ελπίζω να μη μου ξαναστείλουν NOKIA γιατί απο οτι είπαν πιθανόν είναι να ξαναστείλουν το ίδιο.
poulinos Δημοσ. Τρίτη στις 01:06 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 01:06 πμ On 08/03/2025 at 09:52, Geralt_Haute_Bellegarde said: Λοιπόν μετά απο 1 μήνα που πάλευα να κλείσω ραντεβού να εγκαταστήσουν την εσωτερική γραμμή μέχρι μέσα στο σπίτι... μαντέψτε... ήρθαν αλλά... δε δούλευε το router! Όταν είδε ο ένας ο τεχνικός το NOKIA ONT G1426G λέει "μάλιστα.. για να δούμε αν δουλέψει.." και άρχισαν να γελάνε και οι δύο!!! Ε, τελικά πάω για αντικατάσταση και ελπίζω να μη μου ξαναστείλουν NOKIA γιατί απο οτι είπαν πιθανόν είναι να ξαναστείλουν το ίδιο. δινουν και Huawei. για το nokia χωρις να βαζω το χερι στην φωτια το προβλημα δεν ειναι Hardware αλλα οτι δεν παιρνει τις ρυθμισεις παντα αυτοματα. οπως ειπα χωρις να βαζω το χερι στην φωτια. σου ειπαν οτι δεν παιζει απλα γενικα ?ειδες καποιο Hardware Θεμα να μην παιρνει ρευμα πχ ή απλα πηγαν να το σεταρουν και τιποτα?
Geralt_Haute_Bellegarde Δημοσ. Τρίτη στις 07:27 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 07:27 μμ 18 ώρες πριν, poulinos είπε δινουν και Huawei. για το nokia χωρις να βαζω το χερι στην φωτια το προβλημα δεν ειναι Hardware αλλα οτι δεν παιρνει τις ρυθμισεις παντα αυτοματα. οπως ειπα χωρις να βαζω το χερι στην φωτια. σου ειπαν οτι δεν παιζει απλα γενικα ?ειδες καποιο Hardware Θεμα να μην παιρνει ρευμα πχ ή απλα πηγαν να το σεταρουν και τιποτα? Rε τι μαρτύρια τραβάω ρε! Mου έστειλαν το καινούργιο ρουτερ huawei hg8145x6-10 το κουμπώνω και αναβοσβήνει το λαμπάκι pon ενώ το los δεν ανάβει καθόλου. Άρα παίζει να μη έφταιγε το nokia αλλά κάτι με την οπτική ίνα!! Πάντως σε αυτό που με ρωτάς απο τί μου είπαν οι τεχνικοί έχει να κάνει τις ρυθμίσεις των NOKIA γιατί οι ίδιες συσκευές σε άλλα καφαο παίζουν, σε άλλα δε παίζουν. Ότι δε παίζει το επιστρέφουν το ξαναρυθμίζουν και το ξαναστέλνουν μπας και δουλέψει σε άλλη γειτονιά.
poulinos Δημοσ. Τρίτη στις 08:30 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 08:30 μμ 1 hour ago, Geralt_Haute_Bellegarde said: Rε τι μαρτύρια τραβάω ρε! Mου έστειλαν το καινούργιο ρουτερ huawei hg8145x6-10 το κουμπώνω και αναβοσβήνει το λαμπάκι pon ενώ το los δεν ανάβει καθόλου. Άρα παίζει να μη έφταιγε το nokia αλλά κάτι με την οπτική ίνα!! Πάντως σε αυτό που με ρωτάς απο τί μου είπαν οι τεχνικοί έχει να κάνει τις ρυθμίσεις των NOKIA γιατί οι ίδιες συσκευές σε άλλα καφαο παίζουν, σε άλλα δε παίζουν. Ότι δε παίζει το επιστρέφουν το ξαναρυθμίζουν και το ξαναστέλνουν μπας και δουλέψει σε άλλη γειτονιά. ισως οπτικη ινα εκτος αν δεν εχουν δηλωσει το νεο ont id(serial) στο olt οποτε και δεν σε αναγνωριζει. δεν ειναι σαν το adsl,vdsl που παιζει οτι cpe και να βαλεις πανω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα