Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, xgol είπε

Αν δε μας πεις ποιους κινητηρες σκεφτεσαι, συγκριση δε γινεται. 

βενζίνη mild hybrid 1500 κυβικά 150 αλογα και στις δυο περιπτώσεις 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, slayerized89 είπε

βενζίνη mild hybrid 1500 κυβικά 150 αλογα και στις δυο περιπτώσεις 

Ειναι μικρος κινητηρας για αυτα τα αμαξωματα. Δεν ξερω ποσο θα σου βγει η διαφορα αλλα σκεψου καλα την αλλαγη. Δε νομιζω πως κερδιζεις κατι επι της ουσιες. Σε ανωτερες εκδοσεις, πχ στην 23i, θα διαλεγα ξεκαθαρα το Χ1. Τωρα απο ποιοτητα (οχι συναρμογη) λιγο πολυ ολα τα ιδια ειναι. Μπηκα στα κεντρικα της bmw στο μοναχο σε μια 3series του ‘25 και επαθα σοκ απ την πλαστικουρα (βεβαια γενικα ειναι αμαξαρα). 

Δημοσ.

Καλησπέρα,

ως κάτοχος του νέου x1 η συμβουλή μου θα ήταν να μείνεις μακριά από το βασικό κινητήρα των 136 ίππων. Η εμπειρία οδήγησης δεν είναι τόσο καλή όσο σε τετρακίνητες εκδόσεις με περισσότερα άλογα. 

Στο εσωτερικό του, είμαι αρκετά ικανοποιημένος εκτός από το χώρο αποσκευών, εκεί θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ψηλός.

Η αίσθηση των πλαστικών, της οθόνης, των δερμάτων, των σπορ καθισμάτων, κλπ είναι αρκετά ικανοποιητική.

Στη σύγκριση που αναφέρεις (νέο X1 με νέο Tiguan) σίγουρα παίζει ρόλο η μεταπωλητική αξία. Το X1 αποτελεί το πιο εμπορικό αυτοκίνητο της BMW και απευθύνεται σε πολύ μεγάλο μερίδιο του αγοραστικού κοινού. 
 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, slayerized89 είπε

Αρα αν και η BMW δεν ειναι τέρας αξιοπιστίας και εχει ταυτόχρονα ακριβότερα ανταλλακτικά γιατί κατηγορούμε την VW για αξιοπιστία; Αυτή ειναι η απορία μου. Το να φύγω δηλαδη αλο VW και να εχω το κεφάλι μου ήσυχο το καταλαβαίνω αλλα να φυγω και να παω σε επίσης πιθανότατα προβληματικό αυτοκινήτο οπου θα μου κοστίζουν και ακριβότερα τα συνεργεία για ποιον λόγω να προτιμησω τότε την BMW; για το πρεστιζ και για να λεω ότι εχω BMW; Ψάχνω αντικειμενικά και ουσιώδη κριτήρια δηλαδή το premiumness, η ομορφιά, η αίσθηση οδήγησης κλπ ειναι υποκειμενικά. Το να μιλάμε ομως για χρωματα που ξεβάφουν, προβληματικά μοτερ/σασμαν, πλαστικά που τρίζουν μετα απο 3 χρονια κλπ προφανώς ειναι σοβαρά ζητήματα που θα επηρέαζαν την απόφαση μου, αυτο προσπαθώ να ξεκαθαρίσω.

Θα σου πω το εξής περί τριξιμάτων επειδή είμαι πολύ περίεργος με αυτά. Το bmw στα 5.5 χρόνια άρχισε τα τριξίματα. Μόλις το πήγα για σέρβις τα έλυσαν με τη μια. Όταν ξαναετριζε κάτι άλλο στην οκταετία το έλυσαν και τότε. 
Το Audi από τη πρώτη ημέρα επέμενα ότι κάτι τρίζει. Δεν άκουγαν τιποτα στο επίσημο. Πήγα και σε δικό μου συνεργείο έξω βρήκαν κάτι το έλυσαν και μειώθηκε αλλά παρέμενε (μου είπαν τότε για μπαλάκι ψαλιδιού αλλά δεν μπορούσαν να διανοηθούν ότι αμάξι με 200 χλμ θέλει μπαλάκι). Από τη πρώτη μερα επίσης έτριζε το κάθισμα του οδηγού - απαίτησα και το έφτιαξαν στο εξάμηνο (αυτό το άκουγαν).  
Καθε φορά που πήγαινα για σέρβις το ξανά έλεγα για το τρίξιμο χωρίς να τους δώσω κατεύθυνση (επίτηδες). Στο τελευταίο σέρβις πριν βγει από την εγγύηση επέμεινα κι άλλο. Τελικά ήθελε όντως μπαλάκι στο ψαλίδι, πέρασαν 4.5 χρόνια για να το λύσουν.

Στη bmw δε με ταλαιπώρησαν ποτε με κάτι τέτοιο-για αυτό και θεωρώ ότι έχουν μακράν καλύτερο after sales. 

Οσον αφορά τα υπόλοιπα (σασμάν, ξεβαματα) τα έγραψα νωρίτερα για τη vw 

3 ώρες πριν, slayerized89 είπε

Αρα αν και η BMW δεν ειναι τέρας αξιοπιστίας και εχει ταυτόχρονα ακριβότερα ανταλλακτικά γιατί κατηγορούμε την VW για αξιοπιστία; Αυτή ειναι η απορία μου. Το να φύγω δηλαδη αλο VW και να εχω το κεφάλι μου ήσυχο το καταλαβαίνω αλλα να φυγω και να παω σε επίσης πιθανότατα προβληματικό αυτοκινήτο οπου θα μου κοστίζουν και ακριβότερα τα συνεργεία για ποιον λόγω να προτιμησω τότε την BMW; για το πρεστιζ και για να λεω ότι εχω BMW; Ψάχνω αντικειμενικά και ουσιώδη κριτήρια δηλαδή το premiumness, η ομορφιά, η αίσθηση οδήγησης κλπ ειναι υποκειμενικά. Το να μιλάμε ομως για χρωματα που ξεβάφουν, προβληματικά μοτερ/σασμαν, πλαστικά που τρίζουν μετα απο 3 χρονια κλπ προφανώς ειναι σοβαρά ζητήματα που θα επηρέαζαν την απόφαση μου, αυτο προσπαθώ να ξεκαθαρίσω.

Θα σου πω το εξής περί τριξιμάτων επειδή είμαι πολύ περίεργος με αυτά. Το bmw στα 5.5 χρόνια άρχισε τα τριξίματα. Μόλις το πήγα για σέρβις τα έλυσαν με τη μια. Όταν ξαναετριζε κάτι άλλο στην οκταετία το έλυσαν και τότε. 
Το Audi από τη πρώτη ημέρα επέμενα ότι κάτι τρίζει. Δεν άκουγαν τιποτα στο επίσημο. Πήγα και σε δικό μου συνεργείο έξω βρήκαν κάτι το έλυσαν και μειώθηκε αλλά παρέμενε (μου είπαν τότε για μπαλάκι ψαλιδιού αλλά δεν μπορούσαν να διανοηθούν ότι αμάξι με 200 χλμ θέλει μπαλάκι). Από τη πρώτη μερα επίσης έτριζε το κάθισμα του οδηγού - απαίτησα και το έφτιαξαν στο εξάμηνο (αυτό το άκουγαν).  
Καθε φορά που πήγαινα για σέρβις το ξανά έλεγα για το τρίξιμο χωρίς να τους δώσω κατεύθυνση (επίτηδες). Στο τελευταίο σέρβις πριν βγει από την εγγύηση επέμεινα κι άλλο. Τελικά ήθελε όντως μπαλάκι στο ψαλίδι, πέρασαν 4.5 χρόνια για να το λύσουν.

Στη bmw δε με ταλαιπώρησαν ποτε με κάτι τέτοιο-για αυτό και θεωρώ ότι έχουν μακράν καλύτερο after sales. 

Οσον αφορά τα υπόλοιπα (σασμάν, ξεβαματα) τα έγραψα νωρίτερα για τη vw 

2 ώρες πριν, tnev είπε

Καλησπέρα,

ως κάτοχος του νέου x1 η συμβουλή μου θα ήταν να μείνεις μακριά από το βασικό κινητήρα των 136 ίππων. Η εμπειρία οδήγησης δεν είναι τόσο καλή όσο σε τετρακίνητες εκδόσεις με περισσότερα άλογα. 

Στο εσωτερικό του, είμαι αρκετά ικανοποιημένος εκτός από το χώρο αποσκευών, εκεί θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ψηλός.

Η αίσθηση των πλαστικών, της οθόνης, των δερμάτων, των σπορ καθισμάτων, κλπ είναι αρκετά ικανοποιητική.

Στη σύγκριση που αναφέρεις (νέο X1 με νέο Tiguan) σίγουρα παίζει ρόλο η μεταπωλητική αξία. Το X1 αποτελεί το πιο εμπορικό αυτοκίνητο της BMW και απευθύνεται σε πολύ μεγάλο μερίδιο του αγοραστικού κοινού. 
 

Συμφωνώ όχι τα 136

Δημοσ.
3 ώρες πριν, xgol είπε

Ειναι μικρος κινητηρας για αυτα τα αμαξωματα. Δεν ξερω ποσο θα σου βγει η διαφορα αλλα σκεψου καλα την αλλαγη. Δε νομιζω πως κερδιζεις κατι επι της ουσιες. Σε ανωτερες εκδοσεις, πχ στην 23i, θα διαλεγα ξεκαθαρα το Χ1. Τωρα απο ποιοτητα (οχι συναρμογη) λιγο πολυ ολα τα ιδια ειναι. Μπηκα στα κεντρικα της bmw στο μοναχο σε μια 3series του ‘25 και επαθα σοκ απ την πλαστικουρα (βεβαια γενικα ειναι αμαξαρα). 

Αυτο που κερδίζω σε σχέση με το Q3 απο τα βασικά ειναι χώρος αποσκευών, αυτόματο κιβώτιο, καλύτερες καταναλώσεις απ'ότι λένε και απο τα δευτερεύον ειναι οοοολα τα αλλα εξτρα που στερειται το Q3, αλλα λιγότερο σημαντικά αλλα περισσότερο: ματριξ αυτόματα φώτα, αυτοματο παρκάρισμα, αισθητήρες μπρος-πισω, ατμοσφαιρικός φωτισμός, μασαζ στα καθίσματα, 3 ζωνες κλιματισμού, adaptive cruise control και ένα σωρό αλλα που λείπουν απο την βασική εκδοση που έχω του Q3 αλλα συνολικά βελτιώνουν την εμπειρία. Επίσης κατι αλλο, δεν ξέρω πως φαινεται στους υπόλοιπους αλλα το Q3 νιώθω οτι κουνάει πολύ,  και ακόμη περισσότερο στους πίσω και εχω μονο 17ρες ζαντες. Το Tiguan εχει ρυθμιζομενη ανάρτηση και απ'όσα ακουω μειώνει πολυ τα κουνηματα και γενικα βελτιώνει σημαντικά την ποιότητα κύλισης. Το 23i δεν ξέρω πόσο βγαινει εγω το 20i κοιτούσα με το Premium πακέτο εξοπλισμού. 

2 λεπτά πριν, tnev είπε

Πάντως αν έχεις οικογένεια, και είσαι fan της vw, το tayron φαίνεται καταπληκτικό! 

εχω οικογένεια, fan δεν ειμαι αλλα το 1ο αυτοκινήτο που οδηγησα ηταν ενα passat του 2000 το οποιο εχει ακόμη μεχρι και σημερα ο πατέρας μου με πανω απο 500.000χλμ και ειναι σκυλί.

3 ώρες πριν, tnev είπε

Καλησπέρα,

ως κάτοχος του νέου x1 η συμβουλή μου θα ήταν να μείνεις μακριά από το βασικό κινητήρα των 136 ίππων. Η εμπειρία οδήγησης δεν είναι τόσο καλή όσο σε τετρακίνητες εκδόσεις με περισσότερα άλογα. 

Στο εσωτερικό του, είμαι αρκετά ικανοποιημένος εκτός από το χώρο αποσκευών, εκεί θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ψηλός.

Η αίσθηση των πλαστικών, της οθόνης, των δερμάτων, των σπορ καθισμάτων, κλπ είναι αρκετά ικανοποιητική.

Στη σύγκριση που αναφέρεις (νέο X1 με νέο Tiguan) σίγουρα παίζει ρόλο η μεταπωλητική αξία. Το X1 αποτελεί το πιο εμπορικό αυτοκίνητο της BMW και απευθύνεται σε πολύ μεγάλο μερίδιο του αγοραστικού κοινού. 
 

Οχι μονο για τουε 150 ιππους μιλάω i20 έκδοση με Premium εξοπλισμό.

Αλλα 2 που κοιτούσα επίσης είναι το νεο Countryman με φουλ εξοπλισμό και το XC40 που μαρεσει πολυ αλλα νομίζω υστερεί σε τεχνολογια/εξοπλισμό σε σχέση με τα υπόλοιπα και με ξενερώνει καπως το 180 limiter που εχει. Οχι οτι τα ξεπερνάω ποτέ αλλα θα ήθελα να μπορω αν χρειαστεί.   

3 ώρες πριν, tnev είπε

Καλησπέρα,

ως κάτοχος του νέου x1 η συμβουλή μου θα ήταν να μείνεις μακριά από το βασικό κινητήρα των 136 ίππων. Η εμπειρία οδήγησης δεν είναι τόσο καλή όσο σε τετρακίνητες εκδόσεις με περισσότερα άλογα. 

Στο εσωτερικό του, είμαι αρκετά ικανοποιημένος εκτός από το χώρο αποσκευών, εκεί θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ψηλός.

Η αίσθηση των πλαστικών, της οθόνης, των δερμάτων, των σπορ καθισμάτων, κλπ είναι αρκετά ικανοποιητική.

Στη σύγκριση που αναφέρεις (νέο X1 με νέο Tiguan) σίγουρα παίζει ρόλο η μεταπωλητική αξία. Το X1 αποτελεί το πιο εμπορικό αυτοκίνητο της BMW και απευθύνεται σε πολύ μεγάλο μερίδιο του αγοραστικού κοινού. 
 

Οχι μονο για τουε 150 ιππους μιλάω i20 έκδοση με Premium εξοπλισμό.

Αλλα 2 που κοιτούσα επίσης είναι το νεο Countryman με φουλ εξοπλισμό και το XC40 που μαρεσει πολυ αλλα νομίζω υστερεί σε τεχνολογια/εξοπλισμό σε σχέση με τα υπόλοιπα και με ξενερώνει καπως το 180 limiter που εχει. Οχι οτι τα ξεπερνάω ποτέ αλλα θα ήθελα να μπορω αν χρειαστεί.   

Απο Mercedes αντίστοιχο με X1 ποια μοντέλα ειναι? το GLA ειναι μικροτερο αν δεν κανω λαθος;

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, slayerized89 είπε

Αλλα 2 που κοιτούσα επίσης είναι το νεο Countryman με φουλ εξοπλισμό και το XC40 που μαρεσει πολυ αλλα νομίζω υστερεί σε τεχνολογια/εξοπλισμό σε σχέση με τα υπόλοιπα και με ξενερώνει καπως το 180 limiter που εχει. Οχι οτι τα ξεπερνάω ποτέ αλλα θα ήθελα να μπορω αν χρειαστεί.   

Οι χώροι του xc40 δεν πλησιάζουν του Tiguan ή του X1. 
Αρκετά ενδιαφέρον είναι και το νέο Toyota RAV4, αν και ήσουν συγκεκριμένος στα μοντέλα που κοιτάς 😉

1 ώρα πριν, slayerized89 είπε

   Απο Mercedes αντίστοιχο με X1 ποια μοντέλα ειναι? το GLA ειναι μικροτερο αν δεν κανω λαθος;

Αν δεν κάνω λάθος, απο άποψη χώρων το X1 είναι ανάμεσα σε GLB και GLC. 

Δημοσ.
Στις 12/12/2024 στις 12:02 ΜΜ, paylidis είπε

 

 

Εναλλακτικές προτάσεις αλλα οχι premium (Οχι οτι η VW πρεπει να θεωρείται premium αλλα οκ):

α) KUGA β) KODIAQ γ) Corolla Cross 

υγ: προσωπικά VW δε ξαναπαιρνω. Audi ναι, Skoda σιγουρα, με το VW δεν ειμαι ικανοποιημενος (κ η ποιοτητα τους πλεον ειναι αρκετά κατωτερη των skoda)...

τα Audi εχουν για μενα το πιο ποιοτητας εσωτερικο,μετα τα σκοντα..μπηκα στο νεο οκταβια και επαθα πλακα με την αποσβεση σε λακουβες,τρομερα ανετο.θυμιζε Audi..

Στις 12/12/2024 στις 10:44 ΜΜ, slayerized89 είπε

συζήτησης. Αυτη τη φορα μάλιστα σκοπεύω να το κρατήσω το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια και όσο αντέξει οπότε θέλω να κάνω προσεκτική επιλογή και να μην παω σε κάτι που μετα απο 5-6-7 χρόνια θα βγάζει σοβαρά και αδιορθωτα προβλήματα ή θα τρίζουν τα σαλόνια...

το πολλα χρονια ειναι σχετικο πλεον στις μερες μας.για 80.000 χιλ που αλλαζει συνεχεια ενας φιλος μου τα Χ1 με το νεο μοντελλο ,δεν του εβγαλαν τιποτα.

Στις 13/12/2024 στις 1:39 ΜΜ, paylidis είπε

 

Οχι οτι η Bmw ειναι κανενα τερας αξιοπιστίας απο την άλλη... Οποιος ειχε BMW περα απο τα ορια της εγγυησης και δεν ειναι εμπαθης εχει πληρωσει πολλα κερατιατικα κ ξερει (κ παλι βεβαια παρολο που πληρωσα ισως ξαναεπαιρνα BMW-οποτε κατι λεει αυτο)

Σωστά... εαν θελουμε τυπικα να μιλάμε για premium αναγκαστικα πρεπει να μιλάμε για 3 series/X3 και πανω...

premium ειναι το brand, οχι το μοντέλο...

Στη VW απο την αλλη προσωπικά δε βρισκω τιποτα πριμιουμ

πολυ σωστα.

Στις 13/12/2024 στις 2:25 ΜΜ, paylidis είπε

συμφωνω επι της αρχής, στα ανταλλακτικά ετσι κ ετσι, πλεον ολα ειναι ακριβα δυστυχως

ελα υπερβολικος δεν εχουμε 2011

βασικα ουτε το σερβις της bmw στις αντιπροσωπειες ειναι κατι φοβερο,εδω σαλονικα τουλαχιστον.εξειδικευμενα εχει καλα ομως και σε καλες τιμες θεωρω,τα ανταλλακτικα οι γερμανοι καθε χρονο τα πανε ψηλα..αλλα ολα τα γερμανικα σε ολεςτους τις μαρκες.

Στις 13/12/2024 στις 6:22 ΜΜ, slayerized89 είπε

ποιον λόγω να προτιμησω τότε την BMW; για το πρεστιζ και για να λεω ότι εχω BMW; Ψάχνω αντικειμενικά και ουσιώδη κριτήρια δηλαδή το premiumness, η ομορφιά, η αίσθηση οδήγησης κλπ ειναι υποκειμενικά. Το να μιλάμε ομως για χρωματα που ξεβάφουν, προβληματικά μοτερ/σασμαν, πλαστικά που τρίζουν μετα απο 3 χρονια κλπ προφανώς ειναι σοβαρά ζητήματα που θα επηρέαζαν την απόφαση μου, αυτο προσπαθώ να ξεκαθαρίσω.

Οταν θα βγει το νεο Q3 θα εχει πεσει περισσοτερο η αξια του δικου μου οπότε ειναι καθαρά θέμα timing πιστεύω αλλιως θα πήγαινα παλι σε Q3 πιο πλουσιας εκδοσης.

σωστά

δεν θεωρω τα τωρινα μοντελλα της bmw X1 ,X2  ιδιαιτερα ομορφα σαν να βγηκαν απο τρανσφορμερ ειναι.το Χ2 το πηρε η γυναικα του φιλου μου σε κοκκινο,λιγα τετοιο χρωμα θα δεις να τολμησουν εξω,με εκδοση Μ πακ και ομορφυνε επικυνδυνα.

τα οδηγησα ομως και σιγουρα η αισθηση οδηγης ειναι πιο πδηγοκεντρικη απο της αουντι,εχει πολυ καλη αισθηση.για μενα αυτο θα μετρουσε.

Στις 13/12/2024 στις 9:45 ΜΜ, paylidis είπε

Θα σου πω το εξής περί τριξιμάτων επειδή είμαι πολύ περίεργος με αυτά. Το bmw στα 5.5 χρόνια άρχισε τα τριξίματα. Μόλις το πήγα για σέρβις τα έλυσαν με τη μια. Όταν ξαναετριζε κάτι άλλο στην οκταετία το έλυσαν και τότε. 
Το Audi από τη πρώτη ημέρα επέμενα ότι κάτι τρίζει. Δεν άκουγαν τιποτα στο επίσημο. Πήγα και σε δικό μου συνεργείο έξω βρήκαν κάτι το έλυσαν και μειώθηκε αλλά παρέμενε (μου είπαν τότε για μπαλάκι ψαλιδιού αλλά δεν μπορούσαν να διανοηθούν ότι αμάξι με 200 χλμ θέλει μπαλάκι). Από τη πρώτη μερα επίσης έτριζε το κάθισμα του οδηγού - απαίτησα και το έφτιαξαν στο εξάμηνο (αυτό το άκουγαν).  
Καθε φορά που πήγαινα για σέρβις το ξανά έλεγα για το τρίξιμο χωρίς να τους δώσω κατεύθυνση (επίτηδες). Στο τελευταίο σέρβις πριν βγει από την εγγύηση επέμεινα κι άλλο. Τελικά ήθελε όντως μπαλάκι στο ψαλίδι, πέρασαν 4.5 χρόνια για να το λύσουν.

Στη bmw δε με ταλαιπώρησαν ποτε με κάτι τέτοιο-για αυτό και θεωρώ ότι έχουν μακράν καλύτερο after sales. 
 

που πηγες και σου εσιαξαν τα τριξιματα? γιατι εγω εδω δεν ειμαι ευχαριστημενος,δεν ασχολουνται..γενικα εγω απο το after sales σε 2 bmw δεν ειμαι ευχαριστημενος εδω. ισως επειδη ηταν ασσοι,δεν ξερω..

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

που πηγες και σου εσιαξαν τα τριξιματα? γιατι εγω εδω δεν ειμαι ευχαριστημενος,δεν ασχολουνται..γενικα εγω απο το after sales σε 2 bmw δεν ειμαι ευχαριστημενος εδω. ισως επειδη ηταν ασσοι,δεν ξερω..

Δεν υπάρχει πλέον το εν λόγω εξουσιοδοτημένο… έχει χρόνια που απέχω από τη bmw 😛 

Δημοσ.

Προσωπικά δεν θα πήγαινα ούτε με σφαίρες σε BMW γενικότερα, για μια σειρά λόγων, μεταξύ των οποίων είναι η αξιοπιστία σε σημαντικά θέματα του μηχανολογικού συνόλου.

Το VW group έχει διάφορα μικροπροβλήματα σε θέματα που δεν είναι τόσο σημαντικά, ειδικά με μοτεράκια και άλλα τέτοια, αλλά όσο να 'ναι σε ταλαιπωρούν στο μπες-βγες στο συνεργείο.

Αν δεν βλέπεις τίποτα άλλο από τα αρχικά μοντέλα, θα πήγαινα VW. Αλλά περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα. Πήγαινε οδήγησέ τα και θα απαντήσεις μόνος σου για τις ανάγκες σου.

Αν ακόμα έχεις σκέψεις και για άλλα πιθανά μοντέλα σε αυτή τη φιλοσοφία, προσωπικά θα πήγαινα να δω και κάποια καλή έκδοση Skoda Kodiaq. Πιστεύω ότι η Skoda είναι το «χρυσό» παιδί του Ομίλου, ενώ άλλοι έχουν το όνομα.

Δημοσ.
4 hours ago, kostasgr78 said:

Αν ακόμα έχεις σκέψεις και για άλλα πιθανά μοντέλα σε αυτή τη φιλοσοφία, προσωπικά θα πήγαινα να δω και κάποια καλή έκδοση Skoda Kodiaq. Πιστεύω ότι η Skoda είναι το «χρυσό» παιδί του Ομίλου, ενώ άλλοι έχουν το όνομα.

Εάν δεν κολλάς στο Brand name, το νέο Kodiaq είναι άπαιχτο.   

  • Like 1
Δημοσ.
On 13/12/2024 at 18:22, slayerized89 said:

Αρα αν και η BMW δεν ειναι τέρας αξιοπιστίας και εχει ταυτόχρονα ακριβότερα ανταλλακτικά γιατί κατηγορούμε την VW για αξιοπιστία; Αυτή ειναι η απορία μου. Το να φύγω δηλαδη αλο VW και να εχω το κεφάλι μου ήσυχο το καταλαβαίνω αλλα να φυγω και να παω σε επίσης πιθανότατα προβληματικό αυτοκινήτο οπου θα μου κοστίζουν και ακριβότερα τα συνεργεία για ποιον λόγω να προτιμησω τότε την BMW; για το πρεστιζ και για να λεω ότι εχω BMW; Ψάχνω αντικειμενικά και ουσιώδη κριτήρια δηλαδή το premiumness, η ομορφιά, η αίσθηση οδήγησης κλπ ειναι υποκειμενικά. Το να μιλάμε ομως για χρωματα που ξεβάφουν, προβληματικά μοτερ/σασμαν, πλαστικά που τρίζουν μετα απο 3 χρονια κλπ προφανώς ειναι σοβαρά ζητήματα που θα επηρέαζαν την απόφαση μου, αυτο προσπαθώ να ξεκαθαρίσω.

Αποψή μου , πως πλέον , τα ΙΧ με τόσο τεχνολογία που έχουν είναι εύκολο να έχεις βλαβες .. 

Το x1 f48 βγήκε πολύ καλό, το u11 ακόμη προσπαθούν να λύσουν τις 'παιδικές' ασθενειές..

Το q3 τι μοτέρ φοράει ?  

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...