Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 hours ago, slayerized89 said:

Το αντίθετο θα έλεγα... Το γεγονός ότι ολοι λέτε X1 με βάζει σε δεύτερες σκέψεις εννοείται. Προσπαθώ να καταλάβω απλώς αν η προτίμηση στο X1 εχει να κάνει απλά με γούστο και κατάλοιπα απο την φήμη που εχει δημιουργηθεί απο τις προηγούμενες γενιές ή υπάρχουν σοβαρότεροι λόγοι αξιοπιστίας/ποιότητας ακόμη και σήμερα.  Εμένα πχ μου φάνηκε πολυ premium το Rline αλλα δεν ειμαι κανένας έμπειρος/γνώστης και ισως δεν αξιολογω σωστά. Απο πάντα θυμάμαι όλοι να θέλουν μια BMW, εγω πάντα θεωρούσα ομορφότερα τα mercedes/audi πχ και τα BMW δεν μου αρεζαν. Το νεο X1 ομως οπως και το X2 τα θεωρώ πανέμορφα. Βρίσκω όμως πλεονεκτήματα ως προς τα χαρακτηριστικά στο Rline αλλα προφανώς η αξιοπιστία κ η ποιότητα είναι βαρύτερα στην ζυγαριά.. Πολλοί μου λενε πχ οτι απο Audi σε VW είναι υποβάθμιση ως προς το πρεστιζ και το brand. Αυτο δεν με ενδιαφέρει για παράδειγμα, δεν το βλέπω έτσι. Και αναρωτιέμαι αν και σε σχέση με το X1 το βλέπουν έτσι όσοι το προτιμούν. Αν ωστόσο το VW το 

καινούριο X1 ; πόσο σου βγήκε αν επιτρεπεται; πόσα χλμ είχες στο Q3 και πόσα εχεις φτάσει με το X1 ;

 

Ναι καινούργιο με πολύ έξτρα εξοπλισμό την 20i έκδοση 44.000

Στο audi είχα μόνο 15000 χλμ γιατι δεν μου ταίριαξε Δυστυχώς δεν μπόρεσα να το πουλήσω όσο αξιζα .Ουσιαστικα το σκότωσα. 

  • Sad 1
  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ανάμεσα στις δυο επιλογές σου , το ένα ειναι premium και το άλλο απλά πάνω απο το μέσο όρο..

Να φύγεις απο audi και να πας σε vw , δεν μου πολυκάθεται τόσο καλα..Απο άποψη ποιότητας αμαξώματος , πλαστικών , κύλισης , κύρους σίγουρα θα κατέβεις κατηγορία..

Μεταπώληση χάνει σίγουρα η vw απο την bmw..

Κερδίζει η vw σίγουρα ποσοτικά στον αριθμό και τον ανταγωνισμό που υπάρχει στα συνεργεία..Θα έχεις πιο φθηνή εργασία και φθηνότερα αντ/κα..

Περί εμφάνισης , είναι ξεκάθαρα επιλογή σου.. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, cumulus είπε

Στο audi είχα μόνο 15000 χλμ γιατι δεν μου ταίριαξε Δυστυχώς δεν μπόρεσα να το πουλήσω όσο αξιζα .Ουσιαστικα το σκότωσα. 

Αμαρτια... αν επιτρεπεται ποσο; Manual ή auto?

Οταν ειχα βαλει το δικο μου δε δυσκολευτηκα να βρω - κ μαλιστα σε πολύ καλη τιμή (χωρις να χασω ουτε 1€ απο την αγορά) γιατι τα χειροκινητα ηταν ελαχιστα στην αγορά (κ ακομα ειναι) κ πολυς κοσμος δεν ηθελε αυτόματα (αν κ τελικά δε το εδωσα ενω ειχα κλεισει συμφωνία, for reasons-δε ξερω καλως ή κακως)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, paylidis said:

Αμαρτια... αν επιτρεπεται ποσο; Manual ή auto?

Οταν ειχα βαλει το δικο μου δε δυσκολευτηκα να βρω - κ μαλιστα σε πολύ καλη τιμή (χωρις να χασω ουτε 1€ απο την αγορά) γιατι τα χειροκινητα ηταν ελαχιστα στην αγορά (κ ακομα ειναι) κ πολυς κοσμος δεν ηθελε αυτόματα (αν κ τελικά δε το εδωσα ενω ειχα κλεισει συμφωνία, for reasons-δε ξερω καλως ή κακως)

auto.Δεν είχα τα κουράγια να ψάξω για αγοραστές και το έδωσα στην spotawheel,μόλις έκλεισα την μπέμπα. Έβγαλα και ένα 750 ευρώ από το κλείσιμο των χρημάτων και κάτι ψιλό μάζεψα.Να αναφέρω ότι είμαι σε ιδιότυπο καθεστώς leasing ,δουλεύω Αγγλία και κάθε 2 χρόνια μου δινεται ποσο αντι αυτοκινητο ,οποτε έβαλα ελαχιστα ,αλλα μπορούσα και τιποτα 

 

Επεξ/σία από cumulus
  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, cumulus είπε

auto.Δεν είχα τα κουράγια να ψάξω για αγοραστές και το έδωσα στην spotawheel,μόλις έκλεισα την μπέμπα. Έβγαλα και ένα 750 ευρώ από το κλείσιμο των χρημάτων και κάτι ψιλό μάζεψα.

Ωχ κατάλαβα… που να το ήξερα, έψαχναν φίλοι ίδιο κ όλα ήταν σε τιμές φαρμάκι 

(Η leasing που τους έχουν πιει το αίμα)

Δημοσ.
3 ώρες πριν, paylidis είπε

T-roc 1.5 Style DSG με κατι εξτρα...

οχι με αλλο VW δεν ειχα εμπειρία, μονο με Skoda/Audi με τα οποια οποιος με διαβαζει (κ εμεις που εχουμε μιλησει) ξερει οτι ειμαι απολυτα ευχαριστημένος (για αυτο επεσα απο τα συννεφα με το vw)... 

To audi το βαρεθηκα να σου πω την αληθεια (αν και με καλυπτει κ ειμαι πληρως ικανοποιημενος-και πρακτικά ειναι καινουργιο με τοσα λιγα χλμ) για αυτο ψαχτηκα, αλλα πραγματικά δε βρηκα λογο να δωσω 15 χιλιαρικα καπελο για κανενα απο τα μοντελα που ειδα... Στο Χ1 μαλιστα ακομα μεγαλυτερο καθως η εκδοση με την ηλιοροφη που θελω παει λιγο κατω απο 45... too much για 4-5 χιλιαδες χλμ το χρονο οποτε θα κατσει στο γκαραζ οπως ειναι κ βλεπουμε

Εγώ το βρήκα το X1 test drive με 5000χλμ 39.000 ευρω. Την premium έκδοση με θερμαινόμενα καθίσματα, ματριξ φώτα, αυτόματο, αυτόματο παρκάρισμα κλπ πολλα περισσότερα έξτρα απο το Q3, το θεωρώ σημαντική αναβάθμιση. Επίσης το Q3 βγαζει νεο μοντέλο το 25, είναι και χειροκίνητο θα χασει αξία κατακόρυφα οπότε νιώθω πως ειναι σωστο timing να αλλάξω τώρα. Αλήθεια τι τιμή θεωρείς οτι ειναι καλό να δωθεί χειροκίνητο Q3 με 50.000χλμ ;

1 ώρα πριν, dimitrismito είπε

Ανάμεσα στις δυο επιλογές σου , το ένα ειναι premium και το άλλο απλά πάνω απο το μέσο όρο..

Να φύγεις απο audi και να πας σε vw , δεν μου πολυκάθεται τόσο καλα..Απο άποψη ποιότητας αμαξώματος , πλαστικών , κύλισης , κύρους σίγουρα θα κατέβεις κατηγορία..

Μεταπώληση χάνει σίγουρα η vw απο την bmw..

Κερδίζει η vw σίγουρα ποσοτικά στον αριθμό και τον ανταγωνισμό που υπάρχει στα συνεργεία..Θα έχεις πιο φθηνή εργασία και φθηνότερα αντ/κα..

Περί εμφάνισης , είναι ξεκάθαρα επιλογή σου.. 

Η απορία μου είναι γιατί το Rline Tiguan δεν θεωρείται premium; Του έχει μείνει η ρετσινιά ή οντως δεν ειναι premium; Εγω είδα μαλακά πλαστικά μπρος-πίσω, δέρματα, μοκέτες στα εσωτερικά των αποθηκευτικών χώρων στις πόρτες κλπ, ωραία οθόνη σε απόκριση και ανάλυση. Σε τι υστερεί σε "premiumness" σε σχέση με το X1 πέραν της εξαρχής φήμης/στερεότυπα ανάμεσα στα 2 brand name ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι ασαφής η έννοια του premium, ο καθένας ερμηνεύει διαφορετικά (ανάλογα και της οικονομικής του θέσης).

Απλά η bmw έχει ισχυρότερο brand name από τη vw στη συνείδηση του καταναλωτή.

Στην πραγματικότητα η Χ1 είναι ένα εμπορικό μοντέλο μαζικής παραγωγής , το οποίο μάλιστα σε κάποιες χώρες το έχουν απλά για να πάνε supermarket.

Επεξ/σία από turbat0s
  • Like 3
Δημοσ.
26 minutes ago, slayerized89 said:

Η απορία μου είναι γιατί το Rline Tiguan δεν θεωρείται premium; Του έχει μείνει η ρετσινιά ή οντως δεν ειναι premium; Εγω είδα μαλακά πλαστικά μπρος-πίσω, δέρματα, μοκέτες στα εσωτερικά των αποθηκευτικών χώρων στις πόρτες κλπ, ωραία οθόνη σε απόκριση και ανάλυση. Σε τι υστερεί σε "premiumness" σε σχέση με το X1 πέραν της εξαρχής φήμης/στερεότυπα ανάμεσα στα 2 brand name ;

Καταρχήν το υποβιβάζεις απο μόνος σου , συγκρίνεις  Rline Tiguan vs  X1.. Προσπαθείς να boostαρεις το 'κάπως' το vw..

Έπειτα , σε φήμη και στερεότυπα , όπως συμφωνείς , υστερεί 100%.. Απο κει κ πέρα , εγώ επικεντρώνομαι στα πολλά θεματάκια/άρες που έχουν σχεδόν ολα τα TSI/TDI 2.0 και το DSG..Δηλαδή , είναι θέμα αναξιοπιστίας απλά..

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, slayerized89 είπε

Εγώ το βρήκα το X1 test drive με 5000χλμ 39.000 ευρω. Την premium έκδοση με θερμαινόμενα καθίσματα, ματριξ φώτα, αυτόματο, αυτόματο παρκάρισμα κλπ πολλα περισσότερα έξτρα απο το Q3, το θεωρώ σημαντική αναβάθμιση.

td δε θα επαιρνα να σου πω την αληθεια, βγαζει ο καθενας ολη τη βλακεια του πανω τους (κ εγω μαζι)...

35 λεπτά πριν, slayerized89 είπε

Επίσης το Q3 βγαζει νεο μοντέλο το 25, είναι και χειροκίνητο θα χασει αξία κατακόρυφα οπότε νιώθω πως ειναι σωστο timing να αλλάξω τώρα. Αλήθεια τι τιμή θεωρείς οτι ειναι καλό να δωθεί χειροκίνητο Q3 με 50.000χλμ ;

το ξερω για αυτο σκεφτομουν κ εγω να το δωσω προτου αλλαξει μοντελο αλλα μου φανηκε εντελως παραλογο απο οικονομικής πλευρας το εξτρα ποσό που θα επρεπε να δωσω για κατι αντιστοιχο... Το χειροκινητο δεν ειναι απαραιτητο οτι θα χασει αξια, ξερω παρα πολυ κοσμο που απαιτει ακομα χειροκινητο (κ το ειδα οπως ειπα οταν το πουλαγα κ εγω-που μου το ελεγαν ευτυχως ρε φιλε ενα manual επιτελους). Ως προς τη τιμή, εαν δεν εχει τρακαρισματα κλπ και ειναι η βασική με το clima (συν τα εξτρα που λεγαμε τοτε κ βαλατε ολοι οι influenced/carplay-cruise control-camera) θεωρω οτι γυρω στα 28K θα ηταν οκ με βαση τα τωρινα δεδομένα...

3 λεπτά πριν, dimitrismito είπε

DSG

Σε αυτο συμφωνω. Τα μοτερ δεν εχουν πλεον θεματα ομως.

3 λεπτά πριν, dimitrismito είπε

Δηλαδή , είναι θέμα αναξιοπιστίας απλά..

Οχι οτι η Bmw ειναι κανενα τερας αξιοπιστίας απο την άλλη... Οποιος ειχε BMW περα απο τα ορια της εγγυησης και δεν ειναι εμπαθης εχει πληρωσει πολλα κερατιατικα κ ξερει (κ παλι βεβαια παρολο που πληρωσα ισως ξαναεπαιρνα BMW-οποτε κατι λεει αυτο)

11 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Είναι ασαφής η έννοια του premium, ο καθένας ερμηνεύει διαφορετικά (ανάλογα και της οικονομικής του θέσης).

Απλά η bmw έχει ισχυρότερο brand name από τη vw στη συνείδηση του καταναλωτή.

Στην πραγματικότητα η Χ1 είναι ένα εμπορικό μοντέλο μαζικής παραγωγής , το οποίο μάλιστα σε κάποιες χώρες το έχουν απλά για να πάνε supermarket.

Σωστά... εαν θελουμε τυπικα να μιλάμε για premium αναγκαστικα πρεπει να μιλάμε για 3 series/X3 και πανω...

premium ειναι το brand, οχι το μοντέλο...

Στη VW απο την αλλη προσωπικά δε βρισκω τιποτα πριμιουμ

  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, paylidis said:

Σε αυτο συμφωνω. Τα μοτερ δεν εχουν πλεον θεματα ομως.

Οχι οτι η Bmw ειναι κανενα τερας αξιοπιστίας απο την άλλη... Οποιος ειχε BMW περα απο τα ορια της εγγυησης και δεν ειναι εμπαθης εχει πληρωσει πολλα κερατιατικα κ ξερει (κ παλι βεβαια παρολο που πληρωσα ισως ξαναεπαιρνα BMW-οποτε κατι λεει αυτο)

Bmw μια μετριότητα στην αξιοπιστία , με καλό γενικά service αλλά ακριβά αντ/κα..

TDI 2.0 Αθηνα-Θεσσ/νικη δεν νομίζω πως κάνει πάντως χωρίς να στεγνώσει το μοτέρ.. !!

 

 

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, dimitrismito είπε

Bmw μια μετριότητα στην αξιοπιστία , με καλό γενικά service αλλά ακριβά αντ/κα..

συμφωνω επι της αρχής, στα ανταλλακτικά ετσι κ ετσι, πλεον ολα ειναι ακριβα δυστυχως

39 λεπτά πριν, dimitrismito είπε

TDI 2.0 Αθηνα-Θεσσ/νικη δεν νομίζω πως κάνει πάντως χωρίς να στεγνώσει το μοτέρ.. !!

ελα υπερβολικος δεν εχουμε 2011

  • Haha 1
Δημοσ.
54 minutes ago, paylidis said:

ελα υπερβολικος δεν εχουμε 2011

Έχουμε 12 vw tiguan 2.0tdi (2021) allspace εταιρικα... Είναι καλό δείγμα θεωρώ!!

Ενώ το 1.6tdi , είναι αρκετά καλό μοτεράκι..

Οι σατανάδες της vw κατάφεραν να κάνουν diesel μοτέρ να καίει λάδι...! ΑΞΙΟΙ !

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εφοσον αλλαζεις αμαξια μεσα στην 4ετια 5ετια (δηλ εντος εγγυησης) παρε οποιο σ αρεσει  ακομη κ το evoque(αυτο θα επαιρνα στην θεση σου) ... 90% προβληματα θα σ βγαλουν ολα αλλα τουλ. θα σ αρεσει αυτο π οδηγεις..

Το προηγ.tiguan ηταν φτηνιαρικο μεσα πεταξαν μια οθονη πανω σε εσωτερικο πολο προηγ δεκαετιας..δεν ειχε καν επιλογη για δερματινα μεσα..το τωρινο ειναι upgrade .το q3 ειναι ιδια πλατφορμα με αυτο π χεις..μηπως να επαιρνες το νεο q3 π βγαινει τ χρονου και σε αυτοματο?

Επεξ/σία από kage
  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, kage είπε

Εφοσον αλλαζεις αμαξια μεσα στην 4ετια 5ετια (δηλ εντος εγγυησης) παρε οποιο σ αρεσει  ακομη κ το evoque... 90% προβληματα θα σ βγαλουν ολα αλλα θα σ αρεσει αυτο π οδηγεις..

Το προηγ.tiguan ηταν φτηνιαρικο μεσα πεταξαν μια οθονη πανω σε εσωτερικο πολο προηγ δεκαετιας..δεν ειχε καν επιλογη για δερματινα μεσα..το τωρινο ειναι upgrade 

απο οτι καταλαβα η προοπτικη του ειναι να κρατησει παραπανω οτι παρει τωρα...

Δημοσ.
4 ώρες πριν, dimitrismito είπε

Καταρχήν το υποβιβάζεις απο μόνος σου , συγκρίνεις  Rline Tiguan vs  X1.. Προσπαθείς να boostαρεις το 'κάπως' το vw..

Έπειτα , σε φήμη και στερεότυπα , όπως συμφωνείς , υστερεί 100%.. Απο κει κ πέρα , εγώ επικεντρώνομαι στα πολλά θεματάκια/άρες που έχουν σχεδόν ολα τα TSI/TDI 2.0 και το DSG..Δηλαδή , είναι θέμα αναξιοπιστίας απλά..

Και X1 δεν μιλάω για το απλό, για το i20 Premium Package μιλάω αλλα ναι προφανώς συγκρίνω X1 με Rline οχι με το life. Η αναξιοπιστία με ενδιαφέρει προφανώς γιαυτο μιλάμε. Τι θέματα εχουν τα DSG; δεν γνωρίζω. 

4 ώρες πριν, dimitrismito είπε

Bmw μια μετριότητα στην αξιοπιστία , με καλό γενικά service αλλά ακριβά αντ/κα..

TDI 2.0 Αθηνα-Θεσσ/νικη δεν νομίζω πως κάνει πάντως χωρίς να στεγνώσει το μοτέρ.. !!

 

 

Αρα αν και η BMW δεν ειναι τέρας αξιοπιστίας και εχει ταυτόχρονα ακριβότερα ανταλλακτικά γιατί κατηγορούμε την VW για αξιοπιστία; Αυτή ειναι η απορία μου. Το να φύγω δηλαδη αλο VW και να εχω το κεφάλι μου ήσυχο το καταλαβαίνω αλλα να φυγω και να παω σε επίσης πιθανότατα προβληματικό αυτοκινήτο οπου θα μου κοστίζουν και ακριβότερα τα συνεργεία για ποιον λόγω να προτιμησω τότε την BMW; για το πρεστιζ και για να λεω ότι εχω BMW; Ψάχνω αντικειμενικά και ουσιώδη κριτήρια δηλαδή το premiumness, η ομορφιά, η αίσθηση οδήγησης κλπ ειναι υποκειμενικά. Το να μιλάμε ομως για χρωματα που ξεβάφουν, προβληματικά μοτερ/σασμαν, πλαστικά που τρίζουν μετα απο 3 χρονια κλπ προφανώς ειναι σοβαρά ζητήματα που θα επηρέαζαν την απόφαση μου, αυτο προσπαθώ να ξεκαθαρίσω.

1 ώρα πριν, kage είπε

Εφοσον αλλαζεις αμαξια μεσα στην 4ετια 5ετια (δηλ εντος εγγυησης) παρε οποιο σ αρεσει  ακομη κ το evoque(αυτο θα επαιρνα στην θεση σου) ... 90% προβληματα θα σ βγαλουν ολα αλλα τουλ. θα σ αρεσει αυτο π οδηγεις..

Το προηγ.tiguan ηταν φτηνιαρικο μεσα πεταξαν μια οθονη πανω σε εσωτερικο πολο προηγ δεκαετιας..δεν ειχε καν επιλογη για δερματινα μεσα..το τωρινο ειναι upgrade .το q3 ειναι ιδια πλατφορμα με αυτο π χεις..μηπως να επαιρνες το νεο q3 π βγαινει σε αυτοματο?

Οταν θα βγει το νεο Q3 θα εχει πεσει περισσοτερο η αξια του δικου μου οπότε ειναι καθαρά θέμα timing πιστεύω αλλιως θα πήγαινα παλι σε Q3 πιο πλουσιας εκδοσης.

1 ώρα πριν, paylidis είπε

απο οτι καταλαβα η προοπτικη του ειναι να κρατησει παραπανω οτι παρει τωρα...

σωστά

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...