vaggos88 Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου 8 ώρες πριν, Witcher1st είπε Το εχει ο Ricciardo. Βλεπω να επιστρεφει στην Red Bull μετα τον Tsunoda. Ούτε στα πιο τρελα του όνειρα. Εχει τελειώσει απο την F1 ο RIC.
ekrepali Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, mandos said: Δεν εξετάζουμε από που τα παίρνει η Honda, αλλά ότι είναι πρόθυμοι να τα δώσουν (δεν ειναι λίγα) ως bonus στη RedBull για να τρέξει εκεί ο Yuki. Μάλλον η Honda έχει τεράστια σιγουριά στον Ιάπωνα ή θέλει να τρέξει ένας Ιάπωνας με αμάξι top εταιρίας για να δημιουργήσει προηγούμενο για επόμενους ή whatever Αλλά είναι πολλά λεφτά 10 εκατομμύρια είναι λίγα. Είναι ψίχουλα μπροστά σε αυτά που θα πάρουν από χορηγίες. Και είναι ψίχουλα μπροστά στα λεφτά που έχουν ήδη επενδύσει επάνω του από το 2016. Είναι κρίμα για τη Honda η επένδυση τους να πάει στράφι. Το λόγο τον ανέφερα πάνω. Η Honda δε μπορεί να προσφέρει θέση στον Yuki στο εγγύς μέλλον γιατί στην Αston Martin έχει καπαρωμενη θέση ο Στρολ και η άλλη θέση θα πάει στον Φερσταπεν ή κάποιον άλλον μεγάλο οδηγό. Αν λοιπόν γίνει κάποια συμφωνία από το 2027 και μετά... και δώσουν κινητήρα και σε άλλη ομάδα, τότε μπορεί να πάει κι ο Yuki ως έμπειρος οδηγός παρά να ξεκινήσουν από το μηδέν με νέο rookie Ιάπωνα. Επεξ/σία 26 Μαρτίου από ekrepali
mandos Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου Καταλαβαινώ το σκεπτικό σου τώρα και δε διαφωνώ καθόλου, ωστόσο όταν η RBR πήρε 140 πέρσι για την τρίτη θέση, τα +10 δεν τα λέω ψίχουλα. Το γιατί η Honda έχει τέτοια τρέλα με τον Yuki ακόμα δε το έχω καταλάβει, αλλά μέσα στον Απρίλιο/Μάιο θα μάθουμε όπως όλα δείχνουν 1
Tasos19s Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου 6 λεπτά πριν, mandos είπε Καταλαβαινώ το σκεπτικό σου τώρα και δε διαφωνώ καθόλου, ωστόσο όταν η RBR πήρε 140 πέρσι για την τρίτη θέση, τα +10 δεν τα λέω ψίχουλα. Το γιατί η Honda έχει τέτοια τρέλα με τον Yuki ακόμα δε το έχω καταλάβει, αλλά μέσα στον Απρίλιο/Μάιο θα μάθουμε όπως όλα δείχνουν Ότι πει το κεφάλαιο δηλαδή οι χορηγοί Japan μοτέρ με Japan οδηγό
dtk-386 Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου 22 λεπτά πριν, mandos είπε Καταλαβαινώ το σκεπτικό σου τώρα και δε διαφωνώ καθόλου, ωστόσο όταν η RBR πήρε 140 πέρσι για την τρίτη θέση, τα +10 δεν τα λέω ψίχουλα. Το γιατί η Honda έχει τέτοια τρέλα με τον Yuki ακόμα δε το έχω καταλάβει, αλλά μέσα στον Απρίλιο/Μάιο θα μάθουμε όπως όλα δείχνουν Σκέψου ελληνικό κινητήρα στην φ1 με Έλληνα οδηγό. Γιατί γίνεται αυτό; Για να έχεις κάποιον να ταυτιστείς. Να ακολουθήσεις. Χωρίς Ιάπωνα οδηγό είναι πολύ διαφορετική η θέαση των Ιαπώνων. Και όλο αυτό βέβαια φέρνει και χορηγίες. 1
Narayan Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου 33 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Σκέψου ελληνικό κινητήρα στην φ1 με Έλληνα οδηγό. Γιατί γίνεται αυτό; Για να έχεις κάποιον να ταυτιστείς. Να ακολουθήσεις. Χωρίς Ιάπωνα οδηγό είναι πολύ διαφορετική η θέαση των Ιαπώνων. Και όλο αυτό βέβαια φέρνει και χορηγίες. Σκέψου και πόσοι Ιάπωνες σταμάτησαν να βλέπουν F1 λόγω Τάκι Ινόουε... 😏 3
mandos Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου 3 ώρες πριν, liakjim είπε τον Kwyat δεν τον θυμάται ούτε η ιστορία 3
sattack Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου Βέβαια, μπορεί να λέμε αδικία να έχει η RB 2 ομάδες, αδικία προς τους οδηγούς να τους συμπεριφέρεται έτσι, αλλά στο τέλος, ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον για μας! να δούμε πως θα τα παει και ο Tsu στη RBR και τι θα κανει ο Law τωρα στην μικρή. Εχει πλάκα να μπει ο Lawson στη 10δα! Το μόνο που μένει είναι να βάλουν μετά και τον Μax για 2-3 αγώνες στη μικρή. 😅 1 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Μαρτίου Super Moderators Δημοσ. 26 Μαρτίου 14 hours ago, dsi44 said: ρε αγορι μου μαξ μην καις τον τσουνοντα,υπάρχει ο λατίφι ο θρυλος που δεν εχει ομάδα,παρτον για team mate μπας και σου ξανακανει δωρο! Goatifi ασεβή... 1
haHa Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου 19 ώρες πριν, safridia είπε Ποσο χαμηλα πεφτει καθε φορα αυτος ο "πρωταθλητης" Σιγα τον καταπληκτικο οδηγο που εχουμε την τιμη να βλεπουμε Πρεπει να εχει παθει πανικο ο Μαξ. Γελανε και οι πετρες με τετοιες 'φημες'. Περα απο την πλακα: πολυ καλος ο Τσουνοντα, αλαλ δεν εχει καμια ελπιδα απεναντι στον Μαξ, ειδικα με αλλαγη στα μεσα της σεζον. Υπενθυμιζω τον Fisichella το 2009 οταν πηγε μεσουσης της περιοδου στην Ferrari: μεχρι και το Σπα ηταν με Force India, πηγαινε εξαιρετικα και μαλιστα πηρε pole στο Spa στον τελευταιο του αγωνα με Force India στον αμεσως επομενο αγωνα στη Monza που πηγε Φερραρι, βγηκε 14ος στο qualifying με την αλλη Ferrari να βγαινει 3η παρομοια πηγαινε και στους επομενους αγωνες, που εκανε qualify απο 16ος ως 20ος. Συνηθως εχανε 0.5s-1s απο τον teammate του Kimi στην Φερραρι. Με λιγα λογια: ελαχιστοι μπορουν να προσαρμοστουν σε αλλαγες μονοθεσιων μεσα στη σεζον, χωρις δοκιμες. 2 2
ep1 Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου 7 λεπτά πριν, haHa είπε Πρεπει να εχει παθει πανικο ο Μαξ. Γελανε και οι πετρες με τετοιες 'φημες'. Περα απο την πλακα: πολυ καλος ο Τσουνοντα, αλαλ δεν εχει καμια ελπιδα απεναντι στον Μαξ, ειδικα με αλλαγη στα μεσα της σεζον. Υπενθυμιζω τον Fisichella το 2009 οταν πηγε μεσουσης της περιοδου στην Ferrari: μεχρι και το Σπα ηταν με Force India, πηγαινε εξαιρετικα και μαλιστα πηρε pole στο Spa στον τελευταιο του αγωνα με Force India στον αμεσως επομενο αγωνα στη Monza που πηγε Φερραρι, βγηκε 14ος στο qualifying με την αλλη Ferrari να βγαινει 3η παρομοια πηγαινε και στους επομενους αγωνες, που εκανε qualify απο 16ος ως 20ος. Συνηθως εχανε 0.5s-1s απο τον teammate του Kimi στην Φερραρι. Με λιγα λογια: ελαχιστοι μπορουν να προσαρμοστουν σε αλλαγες μονοθεσιων μεσα στη σεζον, χωρις δοκιμες. Καταλαβαίνω ότι ίσως είναι η τελευταία ευκαιρία του να πάει σε μεγάλη ομάδα αλλά δεν σκέφτεται ότι μπορεί να καεί; Θα είναι βαριά τα χέρια του την Κυριακή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα