dtk-386 Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου 2 λεπτά πριν, liakjim είπε Αλλά ο 2ος έχει θέμα γιατί δεν έχει την ικανότητα να ακολουθήσει την εξέλιξη του μονοθεσίου. Οπότε δεν φταίει η ομάδα, ούτε ο Μαξ, ούτε το αμάξι. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει 2ος Μαξ ( ή αν υπάρχει δεν έχει ακόμη καθίσει σε αυτό το μονοθέσιο). η οποία ράβεται σαν κουστούμι στον 1ο. Ναι όντως φταίει ο 2ος οδηγός που δεν ακολουθεί. 1
liakjim Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου Μόλις τώρα, dtk-386 είπε Ναι όντως φταίει ο 2ος οδηγός που δεν ακολουθεί. Ειρωνία ή συμφωνείς τελικά;
Tasos19s Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου Ναι όντως τελικά συμφωνούμε όλοι φταίνε οι 2οι Ε τι τους θέλουν ας τρέχουν με 1 μια χαρά να μην έχουν και χασούρα από τράκες να μην καίνε και βενζίνες και λάστιχα Με τα λεφτά αυτά μπορούν να πάρουν και ουίσκι με στραγάλια να βλέπουν πως η Mac Karen θα πάρει το πρωτάθλημα 1
vaggos88 Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου 5 λεπτά πριν, liakjim είπε Ειρωνία ή συμφωνείς τελικά; Κανεις δεν συμφωνεί νομίζω, οταν η ιδια η redbull λεει οτι φτιαχνει το αμαξι στα μετρα του Μαξ, οποιοσδηποτε αλλος με διαφορετικο οδηγικό στυλ δεν μπορει να προσαρμοστει και το εξηγει ξεκαθαρα ο Albon. Δεν φταιει μονο ο 2ος οδηγος. Φταιει και η RB που δεν εχει 2ο μονοθέσιο να μπορει να το οδηγήσει αλλος. Ολο το grid να βαλεις δεν θα το παει κανεις οπως ο Μαξ. Ισως ο Alonso. Αυτό εγινε πολυ εμφανες μετα το 21. Οσον αφορα τον Lawson τον ριξανε στα βαθυα σε μια κακη χρονια οπως δείχνουν τα πραγματα για την RB. Μακαρι ο τσουνοντας να μπορεσει να το βαλει στην 10αδα για βαθμους. 1
liakjim Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου Μόλις τώρα, vaggos88 είπε Φταιει και η RB που δεν εχει 2ο μονοθέσιο να μπορει να το οδηγήσει αλλος. Δεν μπορεί να υπάρξει 2ο μονοθέσιο. Προσωπική μου άποψη είναι ότι ο Φερστάπεν είναι με διαφορά ότι πιο γρήγορο έχει βγάλει αυτό το άθλημα με μεγάλη διαφορά από τον 2ο. Ιστορικά. Το ξέρω ότι δεν μπορώ να το αποδείξω κ ότι είναι ακόμη μια άλλη άποψη ενός τυχαίου στο ίντερνετ. Δύσκολα ή ίσως και ποτέ δεν θα βρεθεί κάτι για να τον ακολουθήσει σε ωμή ταχύτητα. Αν είχες έναν τέτοιο οδηγό, θα του έδινες ότι χρειαζόταν για να πολεμήσει για τον τίτλο. Δεν φταίει αυτός που είναι alien. Φταίνε οι άλλοι που δεν είναι. 2 2
sattack Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου 54 λεπτά πριν, JailbrokenDiesel είπε καλα πηγε αυτο.. 😅 To ζυγισαν με αλλαγή της "μυτης" του μονοθεσιου με κανονική και παλι βρέθηκε 1 κιλό λιγότερο του Lec. (200gr ηταν η διαφορά σπασμενης με κανονική αεροτομή και δεν την υπολόγισαν για το επίσημο ζυγισμα). Η μεγάλη ξεφτίλα της Ferrari δεν ειναι οτι βρέθηκε 1 κιλό λιγότερο. Η μεγάλη ξεφτίλα τους ειναι οτι η επίσημη δικαιολογία τους ηταν οτι δεν υπολόγισαν 1 μονο stop, ενώ 4 μονοθέσια μπροστά τους τερμάτισαν επίσης με 1 μονο στοπ και δεν βρέθηκαν κατω απο το ελάχιστο βάρος. 2
~mxls~ Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου 1 ώρα πριν, liakjim είπε Δεν λέει κάτι διαφορετικό ο Άλμπον. Η ομάδα δίνει αυτό που θέλει ο γρήγορος οδηγός γιατί έτσι θα είναι γρηγορότερος. Και είναι το λογικό. Αλλά ο 2ος έχει θέμα γιατί δεν έχει την ικανότητα να ακολουθήσει την εξέλιξη του μονοθεσίου. Οπότε δεν φταίει η ομάδα, ούτε ο Μαξ, ούτε το αμάξι. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει 2ος Μαξ ( ή αν υπάρχει δεν έχει ακόμη καθίσει σε αυτό το μονοθέσιο). Δεν μπορεί να ακολουθήσει την εξέλιξη με το οδηγικό στυλ Μαξ. Δεν ισχύει για κάθε νο2 αυτό.
Crbull Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου Αυτή η ιδιαιτερότητα του Μαξ ( που τον κάνει βέβαια τον καλύτερο οδηγό ) δεν θα του στοιχίσει μελλοντικά; Θα τον κάνει λιγότερο ελκυστικό θεωρώ στις υπόλοιπες ομάδες. Γιατί άλλο να έχεις 2 οδηγούς και να κερδίζεις κατασκευαστών εύκολα και άλλο να έχεις τον καλύτερο οδηγό με κόστος να τρέχεις ουσιαστικά με 1 μονοθέσιο. Μέχρι τώρα δεν είχε φανεί αυτή η συνθήκη αλλά με τις συνεχόμενες αλλαγές οδηγών στην redbull τείνει να γίνει ο κανόνας. Αν ήμουν ο Μαξ θα ευχόμουν ο tsunoda να μην είναι παλτό και να μπαίνει τουλάχιστον στην 10αδα
Witcher1st Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου Θα μου εξηγησει κανεις πως επεσαν ετσι τα RB ενω ηταν δεκαδα; Ο τσουνοντα 18ος;
ep1 Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου 27 λεπτά πριν, Witcher1st είπε Θα μου εξηγησει κανεις πως επεσαν ετσι τα RB ενω ηταν δεκαδα; Ο τσουνοντα 18ος; Κάνει ζέσταμα την θέση για δίπλα στον Μαξ. 1
Nabuko Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου 3 ώρες πριν, Nabuko είπε Σ' αυτή τη φωτό ο Hulme είναι μόνο 38 ετών. @Witcher1st έχεις κάποια απορία? Να στη λύσουμε άμα είναι.
sattack Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου 1 ώρα πριν, Crbull είπε Θα τον κάνει λιγότερο ελκυστικό θεωρώ στις υπόλοιπες ομάδες. Ας μας απαντήσει η ΑΙ 😁 😁 1
vaggos88 Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου 1 ώρα πριν, Crbull είπε Αυτή η ιδιαιτερότητα του Μαξ ( που τον κάνει βέβαια τον καλύτερο οδηγό ) δεν θα του στοιχίσει μελλοντικά; Θα τον κάνει λιγότερο ελκυστικό θεωρώ στις υπόλοιπες ομάδες. Γιατί άλλο να έχεις 2 οδηγούς και να κερδίζεις κατασκευαστών εύκολα και άλλο να έχεις τον καλύτερο οδηγό με κόστος να τρέχεις ουσιαστικά με 1 μονοθέσιο. Μέχρι τώρα δεν είχε φανεί αυτή η συνθήκη αλλά με τις συνεχόμενες αλλαγές οδηγών στην redbull τείνει να γίνει ο κανόνας. Αν ήμουν ο Μαξ θα ευχόμουν ο tsunoda να μην είναι παλτό και να μπαίνει τουλάχιστον στην 10αδα Πιστεύω πως ο Μαξ μπορει να προσαρμοστει σε αλλο οδηγικο στυλ ομαδας. Οι αλλοι δεν μπορουν να προσαρμοστουν στο δικο του και της RB. Αν παει σε αλλη ομαδα θα το μαθουμε. 1
smpt Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου https://www.gazzetta.gr/gmotion/2430732/f1-i-ferrari-kataggellei-parapoiisi-tis-pragmatikotitas Το πρόβλημα με το παραπάνω είναι πως ο ίδιος ο Χάμιλτον είπε στην ομάδα του να αλλάξει θέση με τον Λεκλέρ. Συγκεκριμένα ανέφερε: «Θα αφήσω τον Σαρλ να με περάσει γιατί δυσκολεύομαι». Το παραπάνω δεν ακούστηκε ποτέ στη μετάδοση και έφερε μεγάλο εκνευρισμό στον επικεφαλής της Ferrari, Φρεντ Βασέρ, ο οποίος στράφηκε κατά της F1 και της FOM για παραπλάνηση της κοινής γνώμης: «Αυτό που έγινε ήταν γελοίο από την FOM, διότι o Χάμιλτον το ζήτησε πρώτος. Αυτός ήταν που μίλησε αρχικά να αλλάξουν θέσεις με τον Λεκλέρ. Αλλά για να φτιάξουν ένα σόου, να δημιουργήσουν ένα χάος γύρω από αυτήν την κατάσταση, έβγαλαν στη μετάδοση μόνο το δεύτερο μέρος της συζήτησης. Θα συζητήσω μαζί τους γι’ αυτό. Πρέπει να δουλεύουμε ως ομάδα και να εξετάζουμε πάντα ποιο είναι το καλό της Ferrari. Όλα είναι συμφωνημένα μεταξύ των οδηγών πριν από τον αγώνα, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Η απόδειξη είναι πως η κίνηση να αλλάξουν θέση έρχεται από τους ίδιους τους οδηγούς». 8 2
dkstopo Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου 4 ώρες πριν, sattack είπε 😅 To ζυγισαν με αλλαγή της "μυτης" του μονοθεσιου με κανονική και παλι βρέθηκε 1 κιλό λιγότερο του Lec. (200gr ηταν η διαφορά σπασμενης με κανονική αεροτομή και δεν την υπολόγισαν για το επίσημο ζυγισμα). Η μεγάλη ξεφτίλα της Ferrari δεν ειναι οτι βρέθηκε 1 κιλό λιγότερο. Η μεγάλη ξεφτίλα τους ειναι οτι η επίσημη δικαιολογία τους ηταν οτι δεν υπολόγισαν 1 μονο stop, ενώ 4 μονοθέσια μπροστά τους τερμάτισαν επίσης με 1 μονο στοπ και δεν βρέθηκαν κατω απο το ελάχιστο βάρος. τι περιμείνεις να σου πει; το σημείο που προσπαθεί να "κλέψει";
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα