Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2025


Μήνυμα προστέθηκε από Thresh,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2025 Saudi Arabian Grand Prix - Infringement - Car 1 - Leaving the track and gaining an advantage.pdf.pdf

No / Driver 1 - Max Verstappen
Competitor Oracle Red Bull Racing
Time 20:04
Session Race
Fact Car 1 left the track at turn 2 and gained a lasting advantage.
Infringement Breach of Article 33.3 of the FIA Formula One Sporting Regulations.
Decision 5 second time penalty.
Reason The Stewards reviewed positioning/marshalling system data, video, timing, telemetry
and incar video evidence and determined that car 81 had its front axle at least
alongside the mirror of Car 1 prior to and at the apex of corner 1 when trying to
overtake Car 1 on the inside. In fact, Car 81 was alongside Car 1 at the apex. 
Based on the Driver’s Standards Guidelines, it was therefore Car 81’s corner and he
was entitled to be given room. 
Car 1 then left the track and gained a lasting advantage that was not given back. He
stayed in front of Car 81 and sought to build on the advantage.
Ordinarily, the baseline penalty for leaving the track and gaining a lasting advantage is
10 seconds.
However, given that this was lap one and turn one incident, we considered that to be
a mitigating circumstance and imposed a 5 second time penalty instead.

Επεξ/σία από Stergios74
  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 ώρες πριν, liakjim είπε

Νομίζω ότι όλοι είμαστε αυστηροί με τον Χάμιλτον αλλά και ο ίδιος παραειναι αυστηρός με τον εαυτό του. Μιλάμε για έναν άνθρωπο που οδηγούσε χρόνια κάτι διαφορετικό σε ένα διαφορετικό περιβάλλον. Χρειάζεται χρόνο. 

Σαφως 

Μονο ένα νέο τιμόνι με 50 κουμπιά και ποιος ξέρει πόσες παραμέτρους πόσους αγώνες θέλει να μπει στο μυαλό σου και να οδηγείς κάνοντας κινήσεις χωρίς να σου τρώει χρόνο να σκέφτεσαι τι να πατήσεις; Συν όλα τα άλλα που πρέπει να σκεφτεί σαν οδηγός πηγαίνοντας με 300+ 

 

Δημοσ.
1 minute ago, Tasos19s said:

Σαφως 

Μονο ένα νέο τιμόνι με 50 κουμπιά και ποιος ξέρει πόσες παραμέτρους πόσους αγώνες θέλει να μπει στο μυαλό σου και να οδηγείς κάνοντας κινήσεις χωρίς να σου τρώει χρόνο να σκέφτεσαι τι να πατήσεις; Συν όλα τα άλλα που πρέπει να σκεφτεί σαν οδηγός πηγαίνοντας με 300+ 

 

το τιμονι νομιζω επανασχεδιαστηκε στα γουστα του για να μην εχει τετοια θεματα. Ετσι εχω καταλαβει. Απο την αλλη, ενω στην αρχη εδειξε να πλησιαζει τον λεκλερκ σε χρονους, τωρα ανοιξε κιαλλο η ψαλιδα. Η την ανοιξε ο γλυκουλης.

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, GoMaR είπε

το τιμονι νομιζω επανασχεδιαστηκε στα γουστα του για να μην εχει τετοια θεματα. Ετσι εχω καταλαβει. Απο την αλλη, ενω στην αρχη εδειξε να πλησιαζει τον λεκλερκ σε χρονους, τωρα ανοιξε κιαλλο η ψαλιδα. Η την ανοιξε ο γλυκουλης.

Δεν το γνωρίζω αυτό 

Δεν νομίζω ότι η διαφορά αυτή οφείλεται στην ταχύτητα του οδηγού 

Κάτι άλλο παίζει 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, GoMaR είπε

το τιμονι νομιζω επανασχεδιαστηκε στα γουστα του για να μην εχει τετοια θεματα. Ετσι εχω καταλαβει. Απο την αλλη, ενω στην αρχη εδειξε να πλησιαζει τον λεκλερκ σε χρονους, τωρα ανοιξε κιαλλο η ψαλιδα. Η την ανοιξε ο γλυκουλης.

 

46 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Δεν το γνωρίζω αυτό 

Δεν νομίζω ότι η διαφορά αυτή οφείλεται στην ταχύτητα του οδηγού 

Κάτι άλλο παίζει 

O hamilton εχει το καινουριο πατωμα σε σχεση με τον λεκλερ

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, arxontas2323 είπε

 

O hamilton εχει το καινουριο πατωμα σε σχεση με τον λεκλερ

Σίγουρα; Και ο Λεκλέρκ έλεγε για τα updates. 

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, liakjim είπε

Σίγουρα; Και ο Λεκλέρκ έλεγε για τα updates. 

στον προηγουμενο αγωνα 100%...σ αυτον δεν ξερω αν το εβαλε και ο λεκλερ...ελεγε οτι δεν το ηθελε το καινουριο πατωμα...

Δημοσ.

Την απάντηση σας την δίνει ο ίδιος ο ΣΕΡ (ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του) 

https://www.gazzetta.gr/gmotion/2437973/f1-apokardiomenos-o-hamilton-itan-apaisios-agonas-etsi-tha-einai-oli-ti-hronia

Υπάρχει θέμα και αγωνιστικό και ψυχολογικό. Λευκή πετσέτα το λέμε στο χωριό μου.

Δημοσ.

55 χρονια πριν ισπανικο GP. Οι οδηγοι περναν πανω απο το σβησμενο καυσιμο 2 αυτοκινητων (της φεραρι του Ickx και μιας BRM) που τρακαραν στον 1ο γυρο και ενω τα αυτοκινητα καιγονται ακομα. 
492087607_1080519893896922_1372669892660046414_n.jpg?stp=dst-jpg_s843x403_tt6&_nc_cat=105&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=ocFWAMVzygAQ7kNvwH3TeGu&_nc_oc=AdnjvDw9wqZp0b1JjkKx13n7SRUM-X08gY8jewreMHIgEKwys-j0j10DwTpy9PofZxY&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fath3-3.fna&_nc_gid=rQoLQzqPG84RGwgJPh9iqg&oh=00_AfEpKv-9j93lWFMgScvp0oFBLYRDnKjzY4j-X0GJgwG4FA&oe=680D6D59

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, haHa είπε

Ειναι προφανες οτι σε τετοιες καταστασεις τοσο η RB οσο και ο Μαξ (το εχουμε δει απο περυσι) οτι προτιμανε να πάρουν ποινη απο το να δωσουν θεση πισω. 

 

Το track position είναι πιο σημαντικό απο 5sec ποινη, ποσω μαλλον αν υπάρχει η πιθανότητα να μην παρει ποινη ή να βγαινει ο Horner να διαμαρτυρεται για να δημιουργεί εντυπωσεις και να τον ακουν οι ασχετοι και να λενε "και που να πηγαινε; να επεφτε πανω στον Πιαστρι; " κλπ κλπ

Και εδω η παραδοχη απο τον Horner οτι προτιμουν να παιρνουν ποινες σε αυτες τις περιπτωσεις απο το να δινουν την θεση πισω:
https://www.motorsport.com/f1/news/red-bull-could-protest-max-verstappens-jeddah-f1-penalty/10715561/
 

Αναφορά σε κείμενο

"If we'd have given it up, the problem is you then obviously run in the dirty air as well and you are then at risk with George [Russell], so the best thing to do was at that point we got the penalty, get your head down, keep going.

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενδιαφέρον ανάλυση σχετικά με το αν ήταν πέναλτι ή όχι.

  

23 hours ago, haHa said:

Προκυπτει απο τα νουμερα που παρεθεσες. 

image.png.0cbdd1538bfe817f6890a925ab2bdf04.png

Σταθερά πιο αργός ο leclerc στο πρώτο stint που είχαν ίδια ελαστικά.

Το 2ο stint δεν είναι συγκρίσιμο μεταξύ τους καθώς ναι μεν ο Piastri είχε πιο παλιά ελαστικά και από την άλλη ήταν και άνετα / σταθερά πρώτος. Δεν είχε λόγο να πουσάρει.

Επεξ/σία από greg4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, greg4 είπε

  

image.png.0cbdd1538bfe817f6890a925ab2bdf04.png

Σταθερά πιο αργός ο leclerc στο πρώτο stint που είχαν ίδια ελαστικά.

Το 2ο stint δεν είναι συγκρίσιμο μεταξύ τους καθώς ναι μεν ο Piastri είχε πιο παλιά ελαστικά και από την άλλη ήταν και άνετα / σταθερά πρώτος. Δεν είχε λόγο να πουσάρει.

 

  • Στο 1ο stint και μεχρι τον 20ο γυρο, ο ρυθμος του Leclerc οριοθετουταν απο τον Russell. Με το που μπηκε ο Russell για pit stop, o Leclerc αρχισε να γυρναει κατα 0.9sec πιο γρηγορα.
  • Στο 1ο stint, ο Leclerc εμεινε για 30 γυρους εναντι 20 γυρους του Piastri. Οποτε ο Leclerc επρεπε να κανει διαχειριση των ελαστικων για να μπορεσει να τα κρατησει 50% παραπανω.
    Παρολα αυτα, ο Leclerc στους γυρους 21-29(με πιο παλια ελαστικα) γυρναγε ΑΙΣΘΗΤΑ πιο γρηγορα απο οτι γυρναγε ο Piastri στους γυρους 13-19 (που ηδη ειχε αρχισει να γυρναει πιο αργα σε σχεση με τους προηγουμενους γυρους λογω κακου tyre wear).

    image.png.1dbbed20587a7b0713ebbd4ac58066ba.png
     

Γενικοτερα, δινεις ελαφρυντικο στον Piastri στο 2ο stint, αλλα δεν δινεις ελαφρυντικο στον Leclerc στο 1ο stint που κρατησε τα ελαστικα 50+% γυρους παραπανω και παρολα αυτα γυρναγε πιο γρηγορα οταν ειχε καθαρο αερα.


Συνολικα, ο Leclerc ειχε πιο γρηγορο race pace απο τον Piastri συμφωνα με τα δεδομενα που εσυ παρεθεσες:
 

Στις 21/4/2025 στις 8:20 ΠΜ, greg4 είπε

Stint 1 (all medium, except NOR hard):
NOR 1:33.803
VER +0.008
PIA +0.102
LEC +0.292

RUS +0.416
ANT +0.802
HAM +1.019

Stint 2 (all hard, except NOR medium):
NOR 1:32.126
LEC +0.270
VER +0.577
PIA +0.660
HAM +1.072
RUS +1.313
ANT +1.348

 

 

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
2 ώρες πριν, haHa είπε

Και εδω η παραδοχη απο τον Horner οτι προτιμουν να παιρνουν ποινες σε αυτες τις περιπτωσεις απο το να δινουν την θεση πισω:
https://www.motorsport.com/f1/news/red-bull-could-protest-max-verstappens-jeddah-f1-penalty/10715561/
 

 

Θα ήθελα σε αυτές τις περιπτώσεις να είναι υποχρεωτική η επιστροφή της θέσης. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...