Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2025


Μήνυμα προστέθηκε από Thresh,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 20/4/2025 στις 9:08 ΜΜ, haHa είπε

Γενικότερα, η Μακλαρεν δεν εχει το προβάδισμα που νομιζαμε, ακομα και ο Λεκλερκ με μη-ιδανικη στρατηγική τερματισε μολις 8sec πισω απο Piastri. Ο Μαξ ξερει οτι χτυπαει πρωταθλημα, ειδικα αν οι δυο Μακλαρεν μοιραζονται τις νικες και αν αυτος κρατηθει κοντα στο πρωτάθλημα μεχρι το Spanish GP που θα ερθουν οι αλλαγές για τα flexi wings και η RB πιστεύω θα παρει το πανω χερι σε race pace. 

 

O Hamilton συνεχίζει τις απογοητευτικες εμφανισεις: 30sec(!!!) πισω απο Λεκλερκ, δηλαδη εφαγε ταριφα σαν αυτες που εριχνε ο Μαξ στον Περεζ. Για εμενα, εχει χασει το edge του ο Χάμιλτον: με εξαιρεση μερικες εκλαμψεις που θα εχει, δεν θα τον φτανει τον Λεκλερκ. Η ηλικία και ο χρόνος ειναι αδυσώπητοι. 

Επέκταση  

δες δηλωσεις λαντο

το πιο γρηγορο αμαξι σημερα ηταν η φερραρι. το έλουσαν μονοι τους κρατωντας σχεδον 10 γυρους παραπανω απο τους αλλους τη μεσαια γομα. με τα σκληρα ο λεκ ΠΕΤΑΓΕ. παιρναν δεδομενα απο χαμ? ειναι απλως ανικανοι? ολοι μπηκαν και αυτοι τον κραταγαν εξω για καποιο λογο. μπορουσε να παρει νικη σημερα.

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Sad 1
  • Απαντ. 2,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
  Στις 20/4/2025 στις 11:49 ΜΜ, basilis_k6 είπε

δες δηλωσεις λαντο

το πιο γρηγορο αμαξι σημερα ηταν η φερραρι. το έλουσαν μονοι τους κρατωντας σχεδον 10 γυρους παραπανω απο τους αλλους τη μεσαια γομα. με τα σκληρα ο λεκ ΠΕΤΑΓΕ. παιρναν δεδομενα απο χαμ? ειναι απλως ανικανοι? ολοι μπηκαν και αυτοι τον κραταγαν εξω για καποιο λογο. μπορουσε να παρει νικη σημερα.

Οταν ειναι βαρύ όμως δεν παει βήμα 

Έχει θέμα με την ανάρτηση 

Σε ένα μέρος του αγώνα ήταν πιο γρήγορο όχι σε όλον όμως 

  • Like 1
Δημοσ.

Η Ferrari το πιο γρήγορο μονοθέσιο χθες; Εχ από και ως που;

Το πιο γρήγορο μονοθέσιο χθες ήταν αυτό που νίκησε τον αγώνα και που ο 10ος τελείωσε 4ος και παραλίγο 3ος αν είχε 1-2 γύρους ακόμα.

Ο Piastri έκανε εξαιρετική διαχείριση του αγώνα. Στο πρώτο stint δεν υπήρχε λόγος να είναι κολλημένος πίσω από Μαξ. Είχε διαφορά όσο χρειαζόταν να έχει για να βγει πρώτος μετά το pit. Και στο 2ο stint είχε απλά τον ρυθμό που χρειαζόταν για να κερδίσει άνετα τον αγώνα.

Stint 1 (all medium, except NOR hard):
NOR 1:33.803
VER +0.008
PIA +0.102
LEC +0.292
RUS +0.416
ANT +0.802
HAM +1.019

Stint 2 (all hard, except NOR medium):
NOR 1:32.126
LEC +0.270
VER +0.577
PIA +0.660
HAM +1.072
RUS +1.313
ANT +1.348

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 21/4/2025 στις 6:20 ΠΜ, greg4 είπε

Η Ferrari το πιο γρήγορο μονοθέσιο χθες; Εχ από και ως που;

Το πιο γρήγορο μονοθέσιο χθες ήταν αυτό που νίκησε τον αγώνα και που ο 10ος τελείωσε 4ος και παραλίγο 3ος αν είχε 1-2 γύρους ακόμα.

Ο Piastri έκανε εξαιρετική διαχείριση του αγώνα. Στο πρώτο stint δεν υπήρχε λόγος να είναι κολλημένος πίσω από Μαξ. Είχε διαφορά όσο χρειαζόταν να έχει για να βγει πρώτος μετά το pit. Και στο 2ο stint είχε απλά τον ρυθμό που χρειαζόταν για να κερδίσει άνετα τον αγώνα.

Stint 1 (all medium, except NOR hard):
NOR 1:33.803
VER +0.008
PIA +0.102
LEC +0.292
RUS +0.416
ANT +0.802
HAM +1.019

Stint 2 (all hard, except NOR medium):
NOR 1:32.126
LEC +0.270
VER +0.577
PIA +0.660
HAM +1.072
RUS +1.313
ANT +1.348

Επέκταση  

Ναι καμία σχέση 

Αν ήταν το ταχύτατο ή Ferrari θα βλέπαμε άλλον αγώνα 

Ο max ότι και να έκανε θα έχανε γι αυτό ζορίζεται 

Δημοσ.

Θεωρω ότι η στρατηγική  της φερραρι  (λεκ) ηταν η ιδανική  χθες. Ειδαν χρόνους που εκανε με medium οταν οι αλλοι ειχαν βάλει hard και για αυτό καθυστερησαν 8-9 γυρους για αλλαγή.  Αυτο τον εκανε να καταπιει τον ρασελ ενω ήταν πισω του  στο πρωτο στιντ.

Εδειξε καλή  εικονα η φερραρι  χθες.  Ταχύτερο  μονοθέσιο σαφώς και όχι αλλα ηταν ανταγωνιστικη.

Η μερσεντες, δεν ειχε ρυθμό χθες και φάνηκε  απο τον ρασελ που επεσε θέσεις.. Επισης, αν στη θέση του χαμιλτον ηταν ο σαινθ, θα περνούσε τον αντωνελι με άνεση. 

  • Like 3
Δημοσ.
  Στις 20/4/2025 στις 5:15 ΜΜ, sattack είπε

Αδικη ποινή. Ήταν ιδια η και πιο μπροστά ό μπροστινος άξονας, και που να πάει? Να πέσει πανω στον αλλο? Ο piastri σχεδόν ακουμπήσε την άσπρη γραμμή. 

Να πατούσε φρένο. Απλά έχει συνηθίσει να πηγαίνει ευθεία χωρίς ποινές. 

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 20/4/2025 στις 9:54 ΜΜ, eri77 είπε

Δεν πρέπει να δεις τον piastri αλλά τον norris για να βγάλεις το συμπέρασμα. Ξεκίνησε 10 και παραλίγο να προσπεράσει τον Leclerc 

Μα κοιτωντας τον Νορρις φανηκε οτι η Μακλαρεν πραγματι δεν εχει πλεονεκτημα. Επισης οτι ξεκινησε 10ος ο Νορρις δεν λεει πολλα οταν ηδη απο τον 6ο γυρο ειχε μολις 2 μονοθεσια αναμεσα με τον Λεκλερκ.

Ο Λεκλερκ με χειροτερη στρατηγικη(30 γυρους με βαρυ μονοθεσιο με τα μεσαια ελαστικα, οταν η Μακλαρεν αρχισε να τα φθειρει απο τον 20ο γυρο) και κρατηθηκε ανετα μπροστα του.

  • 6ος γυρος: Λεκλερκ 4ος και Νορρις 7ος με διαφορα 4sec
  • 16ος γυρος: Λεκλερκ 4ος και Νορρις 6ος με διαφορα 6sec
  • 21ος γυρος: Λεκλερκ 2ος και Νορρις 3ος με διαφορα 4sec
  • 36ος γυρος: Λεκλερκ 4ος και Νορρις 5ος με διαφορα 5.5sec (που θα αρχισε να την μειωνει λογω πιο φρεσκων και πιο γρηγορων ελαστικων)
  • 41ος γυρος: Λεκλερκ 3ος και Νορρις 4ος με διαφορα 4sec
  • 49ος γυρος: Λεκλερκ 3ος και Νορρις 4ος με διαφορα 1.5sec
  Στις 21/4/2025 στις 6:20 ΠΜ, greg4 είπε

Η Ferrari το πιο γρήγορο μονοθέσιο χθες; Εχ από και ως που;

Το πιο γρήγορο μονοθέσιο χθες ήταν αυτό που νίκησε τον αγώνα και που ο 10ος τελείωσε 4ος και παραλίγο 3ος αν είχε 1-2 γύρους ακόμα.

Ο Piastri έκανε εξαιρετική διαχείριση του αγώνα. Στο πρώτο stint δεν υπήρχε λόγος να είναι κολλημένος πίσω από Μαξ. Είχε διαφορά όσο χρειαζόταν να έχει για να βγει πρώτος μετά το pit. Και στο 2ο stint είχε απλά τον ρυθμό που χρειαζόταν για να κερδίσει άνετα τον αγώνα.

Stint 1 (all medium, except NOR hard):
NOR 1:33.803
VER +0.008
PIA +0.102
LEC +0.292
RUS +0.416
ANT +0.802
HAM +1.019

Stint 2 (all hard, except NOR medium):
NOR 1:32.126
LEC +0.270
VER +0.577
PIA +0.660
HAM +1.072
RUS +1.313
ANT +1.348

Επέκταση  

Τα στιντ που παρεθεσες επιβεβαιωνουν οτι ο Λεκλερκ ειχε το ταχυτερο μονοθεσιο με εξαιρεση τον Νορρις.
Ο Νορρις ομως ειχε την ιδανικη στρατηγικη και ο Λεκλερκ την χειροτερη(δεν παιρνουμε υποψη track position: 30 γυρους μεσαια με βαρυ μονοθεσιο, 20 γυρους με σκληρα με ελαφρυ μονοθεσιο) οποτε δεν ειναι αμεσα συγκρισιμα μεταξυ τους.

 

Σημειωση: Ο Λεκλερκ λεω οτι ειχε την χειροτερη στρατηγικη(ή μαλλον την πιο αργη στρατηγικη) χωρις να παιρνω υποψη το track position.  Δεδομενου του track position και το πως εφαγαν οι αλλοι τα ελαστικα τους, αυτη ηταν η καλυτερη στρατηγικη(κι ας ηταν πιο αργη) για να περασει τον Russell.

--------------------------------------------------

  Στις 20/4/2025 στις 5:15 ΜΜ, sattack είπε

Αδικη ποινή. Ήταν ιδια η και πιο μπροστά ό μπροστινος άξονας, και που να πάει? Να πέσει πανω στον αλλο? Ο piastri σχεδόν ακουμπήσε την άσπρη γραμμή. 

Δεν ηταν μπροστα πριν το apex. Βρεθηκε μπροστα ο αξονας του Μαξ απλα επειδη αφησε τα φρενα(και δεν θα μπορουσε ποτε να παρει την στροφη). Κλασσικη στρατηγικη Μαξ ωστε να μπορει να λεει 'ημουν μπροστα'.
Το corner ανηκε στον Piastri.
Αυτο δυστυχως χαλαει το racing, οι οδηγοι εχουν διαμαρτυρηθει και ετσι οι αγωνοδικες δεν χαριζονται οπως εκαναν στο παρελθον.

---------------------------------------------

  Στις 20/4/2025 στις 11:09 ΜΜ, cinemusic είπε

Λάθος πιστεύεις.

Η συνέντευξη μετά το τέλος του αγώνα δεν δείχνει σε κανένα σημείο πως ένιωσε ότι έκανε κάποιο λάθος.

Βασικά δεν θυμάμαι να έχει παραδεχθεί ποτέ του τίποτα 

Γιατί να το κάνει τώρα;

Δεν μιλαω για την πρωτη στροφη, αλλα για την μετρια εκκινηση που επετρεψε στον Piastri να βρεθει μπροστα του.
Τελος, δεν ειπα οτι παραδεχθηκε κατι δημοσια, αλλα μεσα του ξερει οτι αν δεν ειχε κανει αυτο το λαθακι, θα ειχε στριψει πρωτος και θα ελεγχε και θα κερδιζε τον αγωνα.
Αντιστοιχες τετοιες νικες εχανε περυσι και ο Νορρις που ξεκιναγε απο pole αλλα εκανε κακες εκκινησεις. Χθες του κοστισε ουσιαστικα 14 βαθμους στο πρωταθλημα σε σχεση με τον Piastri.
Το πρωταθλημα ειναι πιθανο να κριθει με μικροτερη διαφορα και για αυτο ο Μαξ ηταν νευριασμενος.

--------------------------------------------------------------

  Στις 20/4/2025 στις 11:49 ΜΜ, basilis_k6 είπε

δες δηλωσεις λαντο

το πιο γρηγορο αμαξι σημερα ηταν η φερραρι. το έλουσαν μονοι τους κρατωντας σχεδον 10 γυρους παραπανω απο τους αλλους τη μεσαια γομα. με τα σκληρα ο λεκ ΠΕΤΑΓΕ. παιρναν δεδομενα απο χαμ? ειναι απλως ανικανοι? ολοι μπηκαν και αυτοι τον κραταγαν εξω για καποιο λογο. μπορουσε να παρει νικη σημερα.

Ο Λεκλερκ πεταγε με τα σκληρα γιατι ηταν 10+ γυρους πιο φρεσκα απο των αλλων.

Απο την στιγμη που η πιστα δεν επετρεπε προσπερασεις με μικρη διαφορα δυναμικοτητας/παρομοιας ηλικιας ελαστικα, η Φερραρι εκανε το σωστο: εδωσε μεγαλο tyre delta στον Leclerc και ετσι περασε ανετα τον Russel,κατι που δεν μπορουσε να κανει στο πρωτο stint και δεν θα μπορουσε να κανει αν ακολουθουσε την ιδια στρατηγικη με Russel.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ.

Τα λέγαμε όταν έγινε η μεταγραφή του ΣΕΡ στην Ferrari. Ο Λεκλέρ είναι τρομερά δύσκολος αντίπαλος και ο Hamilton όσο μένει στην F1 τόσο ο μύθος του "καταρρέει". Το όγδοο κτλ είναι όνειρα θερινής νυκτός.

Είμαι φαν του MAX από το ξεκίνημα του και αν με το ίδιο αυτοκίνητο "φοβόμουν" έναν οδηγό αυτός θα ήταν ο Λεκλέρ. Τρομερά αδικείται ο μονεγάσκος που κάθε χρόνο ακούει τα παχιά λόγια των Ιταλών και τα χρόνια περνούν χωρίς να έρχεται το πρωτάθλημα.

Τον θεωρώ τον καλύτερο οδηγό ελάχιστα πίσω από τον MAX.

Η απουσία του Hamilton όταν συμβεί θα είναι Τεράστια, ίσως μεγαλύτερη και από του Σουμάχερ όμως πρέπει να έρθει κάποτε. Τον ηλικιακό χρόνο κανείς και ποτέ δεν τον νίκησε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 21/4/2025 στις 10:18 ΠΜ, liakinen είπε

Η απουσία του Hamilton όταν συμβεί θα είναι Τεράστια, ίσως μεγαλύτερη και από του Σουμάχερ όμως πρέπει να έρθει κάποτε. Τον ηλικιακό χρόνο κανείς και ποτέ δεν τον νίκησε.

Αυτο.
Οπως πανε τα πραγματα, ο Hamilton θα εχει ποσοστιαια μεγαλυτερη διαφορα με τον Leclerc απο οτι ειχε ο Sainz με τον Leclerc.

Πως ο Rosberg νικαγε τον 40+χρονο Schumacher οταν ηταν teammates στην Mercedes, ετσι και ο Leclerc δεν θα δυσκολευτει με τον 40+χρονο Hamilton.

Απο το 2023 και το 2024 ειχε αρχισει να φαινεται η πτωση του Hamilton(που δεν κερδιζε τον Russel στο qualifying), αλλα πχ περυσι μπορει καποιος να ελεγε οτι ηταν λογω οτι ο Hamilton εφευγε απο Mercedes κλπ.
Τωρα στην Φερραρι φαινεται οτι δεν ηταν αυτο το θεμα και ειναι εκδηλο και στις δηλωσεις του Hamilton οτι δεν εχει την αυτοπεποιθεση/σιγουρια που ειχε παλιοτερα.
Οπως ειπες: τον ηλικιακο χρονο κανεις και ποτε δεν τον νικησε.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 5
Δημοσ.
  Στις 21/4/2025 στις 10:18 ΠΜ, liakinen είπε

Τα λέγαμε όταν έγινε η μεταγραφή του ΣΕΡ στην Ferrari. Ο Λεκλέρ είναι τρομερά δύσκολος αντίπαλος και ο Hamilton όσο μένει στην F1 τόσο ο μύθος του "καταρρέει". Το όγδοο κτλ είναι όνειρα θερινής νυκτός.

Είμαι φαν του MAX από το ξεκίνημα του και αν με το ίδιο αυτοκίνητο "φοβόμουν" έναν οδηγό αυτός θα ήταν ο Λεκλέρ. Τρομερά αδικείται ο μονεγάσκος που κάθε χρόνο ακούει τα παχιά λόγια των Ιταλών και τα χρόνια περνούν χωρίς να έρχεται το πρωτάθλημα.

Τον θεωρώ τον καλύτερο οδηγό ελάχιστα πίσω από τον MAX.

Η απουσία του Hamilton όταν συμβεί θα είναι Τεράστια, ίσως μεγαλύτερη και από του Σουμάχερ όμως πρέπει να έρθει κάποτε. Τον ηλικιακό χρόνο κανείς και ποτέ δεν τον νίκησε.

Επέκταση  

Ο χαμ πήγε στην φεραρι για το χρημα, δεν καταρρέει κανενας μυθος του, ειναι απο τους πρωταγωνιστές στην φ1 πολυνίκης και πολυεκατομμυριούχος👍

 

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 20/4/2025 στις 8:21 ΜΜ, cinemusic είπε

Εν τω μεταξύ καποιοι γκρινιάζουν για την ποινη του Φερσταπεν αλλα εγω σκέφτομαι τον Lawson.

Τι να πει και αυτος που εφαγε οχι 5 αλλα 10 δευτερολεπτα και μαλιστα για προσπέραση που ειχε ολοκληρώσει αλλα εχασε ελάχιστα στο τελος την στροφη ( παιζει η πισω ροδα οριακά να ηταν εκτος).

 

  Στις 20/4/2025 στις 9:08 ΜΜ, haHa είπε

Σωστοτατη ποινη στον Lawson: ολοκληρωσε την προσπεραση βγαίνοντας τελειως εκτος πιστας και αυτο είναι 10sec.

To ξαναειδα το συμβαν και εχεις δικιο: η προσπεραση απο τον Lawson ειχε ολοκληρωθει κανονικα και απλα εχασε το φρεναρισμα(ενω ηταν 2-3 μηκη μονοθεσιου μπροστα).
Οποτε δεν κερδισε θεση βγαινοντας εκτος πιστας και η ποινη ηταν λαθος.

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 21/4/2025 στις 8:14 ΠΜ, haHa είπε

Τα στιντ που παρεθεσες επιβεβαιωνουν οτι ο Λεκλερκ ειχε το ταχυτερο μονοθεσιο με εξαιρεση τον Νορρις.
Ο Νορρις ομως ειχε την ιδανικη στρατηγικη και ο Λεκλερκ την χειροτερη(δεν παιρνουμε υποψη track position: 30 γυρους μεσαια με βαρυ μονοθεσιο, 20 γυρους με σκληρα με ελαφρυ μονοθεσιο) οποτε δεν ειναι αμεσα συγκρισιμα μεταξυ τους.

Πως προκύπτει αυτό; Στο πρώτο στιντ δεν μπορούσε να ακολουθήσει ο Leclerc, έμεινε πίσω 8 sec αν θυμάμαι καλά; Σίγουρα είχε καλή διαχείριση ελαστικών.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...