ekrepali Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου 9 minutes ago, liakjim said: Την πάτησε τη γραμμή, δεν την πέρασε. Ο κανονισμός δεν αφορά το πάτημα του ελαστικού, αλλά να μη προεξέχει έξω απ'τη γραμμή οποιοδήποτε μέρος του μονοθεσίου. Στη προκειμένη περίπτωση αφού το ελαστικό ήταν σύριζα πάνω στη γραμμή, το endplate της αεροτομής λογικά ήταν εκτός έστω και για λίγια χιλιοστά. Quote Article 5 of Chapter 4 of Appendix L of the International Sporting Code states that: « Except in cases of force majeure, any painted line on the track at the exit of the pit lane, intended to separate the cars leaving the pit lane from the cars on the track, must not be crossed by any part of a car. Αλλά όπως ορθώς λέει κι ο Αλόνσο... οι Βρετανοί έχει άλλη αντιμετώπιση.😆 2
liakjim Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου 5 λεπτά πριν, ekrepali είπε Ο κανονισμός δεν αφορά το πάτημα του ελαστικού, αλλά να μη προεξέχει έξω απ'τη γραμμή οποιοδήποτε μέρος του μονοθεσίου. Στη προκειμένη περίπτωση αφού το ελαστικό ήταν σύριζα πάνω στη γραμμή, το endplate της αεροτομής λογικά ήταν εκτός έστω και για λίγια χιλιοστά. Αλλά όπως ορθώς λέει κι ο Αλόνσο... οι Βρετανοί έχει άλλη αντιμετώπιση.😆 Τον έχεις κάπου πρόχειρο; Μου κάνει εντύπωση που δεν κοιτάνε λάστιχο. Αν πάντως είχε περάσει θα το έτρωγε.
papp0us Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, ekrepali είπε Ο κανονισμός δεν αφορά το πάτημα του ελαστικού, αλλά να μη προεξέχει έξω απ'τη γραμμή οποιοδήποτε μέρος του μονοθεσίου. Στη προκειμένη περίπτωση αφού το ελαστικό ήταν σύριζα πάνω στη γραμμή, το endplate της αεροτομής λογικά ήταν εκτός έστω και για λίγια χιλιοστά. Αλλά όπως ορθώς λέει κι ο Αλόνσο... οι Βρετανοί έχει άλλη αντιμετώπιση.😆 Crossed , δε πάει πιο απλό. Κανένα κομμάτι του αυτοκινήτου δεν πέρασε την γραμμη ολόκληρο, και φυσικά το endplate της αεροτομής δε θεωρείται ξεχωριστό κομμάτι του αυτοκινήτου για να βολευτούμε τώρα. Αν δεν πέρασε ολόκληρος ο τροχός, δεν πέρασε κανένα κομμάτι του αυτοκινήτου. Επεξ/σία 20 Απριλίου από papp0us
mandos Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου Η Aston Martin πάει γυρεύοντας να βγει 9η στο φετινό πρωτάθλημα.. Η Williams επιτέλους ανεβασμένη. Η Ferrari επιβάλλεται να ανέβει και άλλο. Θέλω να δω τη McLaren τώρα με το 3-1 νίκες και πρωτιά στο πρωτάθλημα πως θα κινηθεί. Ο Αυστραλός έχει ήδη το ψυχολογικό προβάδισμα και ο Νόρρις έχει αρχίσει τα I'm an idiot από νωρίς φέτος 3 λεπτά πριν, papp0us είπε Crossed , δε πάει πιο απλό. Κανένα κομμάτι του αυτοκινήτου δεν πέρασε την γραμμη ολόκληρο, και φυσικά το endplate της αεροτομής δε θεωρείται ξεχωριστό κομμάτι του αυτοκινήτου για να βολευτούμε τώρα. Αν δεν πέρασε ολόκληρος ο τροχός, δεν πέρασε κανένα κομμάτι του αυτοκινήτου. Αν ερχόταν άλλο αμάξι στην πίστα την ίδια στιγμή μάλλον δε θα τη γλυτωνε την ποινή
ekrepali Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου 1 minute ago, liakjim said: Τον έχεις κάπου πρόχειρο; Μου κάνει εντύπωση που δεν κοιτάνε λάστιχο. Αν πάντως είχε περάσει θα το έτρωγε. Tελευταία παράγραφος στο pdf. Το βίντεο είναι εδώ Appendix_L.pdf
papp0us Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου 3 λεπτά πριν, mandos είπε Η Aston Martin πάει γυρεύοντας να βγει 9η στο φετινό πρωτάθλημα.. Η Williams επιτέλους ανεβασμένη. Η Ferrari επιβάλλεται να ανέβει και άλλο. Θέλω να δω τη McLaren τώρα με το 3-1 νίκες και πρωτιά στο πρωτάθλημα πως θα κινηθεί. Ο Αυστραλός έχει ήδη το ψυχολογικό προβάδισμα και ο Νόρρις έχει αρχίσει τα I'm an idiot από νωρίς φέτος Αν ερχόταν άλλο αμάξι στην πίστα την ίδια στιγμή μάλλον δε θα τη γλυτωνε την ποινή Πάλι δεν νομίζω, ακόμα και μονος του να ηταν στην πίστα, αν είχε περάσει η ρόδα τη γραμμή θα είχε φάει ποινή. Αυτές οι ποινές δεν σηκώνουν ερμηνεία επικινδυνότητας κτλ. Πέρασε η ρόδα, καλησπέρα, 5" (ή και 10" δε θυμάμαι τώρα ποσα είναι), Δεν πέρασε; Καλή συνέχεια. Η AM δεν καταλαβαίνω τι χάλια είναι αυτά. Μόνο αν έχουν παρατήσει τελείως το φετινό, για να πάνε all in το 26, κάτι αρκετά πιθανό, αλλα δεν είναι και εικόνα αυτή.
cinemusic Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου Εν τω μεταξύ καποιοι γκρινιάζουν για την ποινη του Φερσταπεν αλλα εγω σκέφτομαι τον Lawson. Τι να πει και αυτος που εφαγε οχι 5 αλλα 10 δευτερολεπτα και μαλιστα για προσπέραση που ειχε ολοκληρώσει αλλα εχασε ελάχιστα στο τελος την στροφη ( παιζει η πισω ροδα οριακά να ηταν εκτος). 2
ekrepali Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου 7 minutes ago, papp0us said: Crossed , δε πάει πιο απλό. Αν δεν πέρασε ολόκληρος ο τροχός, δεν πέρασε κανένα κομμάτι του αυτοκινήτου. Δε νομίζω να ισχύει αυτό που λες... αφού κάθε φορά είναι υπό investigation η παραμικρή υποψία παράβασης.
papp0us Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου Μόλις τώρα, ekrepali είπε Δε νομίζω να ισχύει αυτό που λες... αφού κάθε φορά είναι υπό investigation η παραμικρή υποψία παράβασης. Ναι γιατι πρέπει να δουν απο τις κάμερες αν πράγματι πέρασε ολόκληρος ο τροχός η όχι την γραμμή, δεν έχουν μόνο τις onboard και τις τηλεοπτικές κάμερες, έχουν και σταθερές κάμερες στα πιτ και σε συγκεκριμένα σημεία στην πίστα που συνήθως βγαίνουν εκτός οι οδηγοί για να ελέγχουν τα όρια της πίστας. Με απλό πάτημα γραμμής δεν τιμωρείται, πρέπει να βγεί ολόκληρο μέρος του αυτοκινήτου εκτός, και το μικρότερο μέρος του αυτοκινήτου που μπορεί να πατήσει εκτός ολόκληρο είναι ο τροχός. Έχεις δει ποτέ να σώνει κανείς π.χ γύρο απο ακύρωση, γιατι ενώ ηταν οι τροχοί του έξω, ήταν εντός το endplate ή κάποιο άλλο μέρος του αμαξώματος; Υπο ερεύνηση ήταν και ο κιθαρίστας μας, απλά δεν πάτησε η ρόδα όλη εκτός, οπότε δεν υπάρχει ποινή.
ekrepali Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου (επεξεργασμένο) 14 minutes ago, papp0us said: Υπο ερεύνηση ήταν και ο κιθαρίστας μας, απλά δεν πάτησε η ρόδα όλη εκτός, οπότε δεν υπάρχει ποινή. Μάλλον έχουμε άδικο κι οι δυο. 😆 Τον κανονισμό που λέει 'any part' τον προσπερνάμε, δε ξέρω από πότε είναι γραμμένος κι αν έχει αλλάξει η διατύπωση. Η FIA εξέδωσε διευκρίνιση το 2023 αναφορικά με το περιστατικό του Φερστάπεν στο Μονακό το 2022. https://www.planetf1.com/news/fia-clarifies-pit-lane-exit-line-rule “From now on, it has been made clear that the outer edge of the tyre must not go beyond the pit-exit line" Αρκεί δηλαδή να βγει έστω και λίγο το ελαστικό εκτός γραμμής και πέφτει ποινή. Άρα ο μεθυσμένος ήταν νόμιμος σήμερα, οριακά. Επεξ/σία 20 Απριλίου από ekrepali 1
haHa Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου (επεξεργασμένο) 47 λεπτά πριν, cinemusic είπε Εν τω μεταξύ καποιοι γκρινιάζουν για την ποινη του Φερσταπεν αλλα εγω σκέφτομαι τον Lawson. Τι να πει και αυτος που εφαγε οχι 5 αλλα 10 δευτερολεπτα και μαλιστα για προσπέραση που ειχε ολοκληρώσει αλλα εχασε ελάχιστα στο τελος την στροφη ( παιζει η πισω ροδα οριακά να ηταν εκτος). Σωστοτατη ποινη στον Lawson: ολοκληρωσε την προσπεραση βγαίνοντας τελειως εκτος πιστας και αυτο είναι 10sec. Σωστοτατη ποινη και στον Μαξ: πηρε 5 αντι για τα συνηθισμενα 10 γιατι ηταν πρωτη στροφή κλπ. ------------------------- Ο Μαξ αν δεν ειχε κανει το λαθος με την κακή εκκίνηση, τωρα θα προηγουταν στο πρωτάθλημα. Αυτος πιστεύω ότι ηταν και ο λογος που ειχε νευρα/μουτρα στο τελος. Γενικότερα, η Μακλαρεν δεν εχει το προβάδισμα που νομιζαμε, ακομα και ο Λεκλερκ με μη-ιδανικη στρατηγική τερματισε μολις 8sec πισω απο Piastri. Ο Μαξ ξερει οτι χτυπαει πρωταθλημα, ειδικα αν οι δυο Μακλαρεν μοιραζονται τις νικες και αν αυτος κρατηθει κοντα στο πρωτάθλημα μεχρι το Spanish GP που θα ερθουν οι αλλαγές για τα flexi wings και η RB πιστεύω θα παρει το πανω χερι σε race pace. O Hamilton συνεχίζει τις απογοητευτικες εμφανισεις: 30sec(!!!) πισω απο Λεκλερκ, δηλαδη εφαγε ταριφα σαν αυτες που εριχνε ο Μαξ στον Περεζ. Για εμενα, εχει χασει το edge του ο Χάμιλτον: με εξαιρεση μερικες εκλαμψεις που θα εχει, δεν θα τον φτανει τον Λεκλερκ. Η ηλικία και ο χρόνος ειναι αδυσώπητοι. Επεξ/σία 20 Απριλίου από haHa
GoMaR Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου Εγω θεωρω πως πιαστρι μαξ λεκ και νορις ειναι οι τοπ στο γκριντ. Και θα βγει μπροστά αυτός που θα έχει το καλύτερο αμαξι. Με μια υπεροχη προς τον μαξ που κάποιες φορές με υποδεέστερο αμαξι, τερματίζει πρώτος. 2
eri77 Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου 41 minutes ago, haHa said: ------------------------- Γενικότερα, η Μακλαρεν δεν εχει το προβάδισμα που νομιζαμε, ακομα και ο Λεκλερκ με μη-ιδανικη στρατηγική τερματισε μολις 8sec πισω απο Piastri Δεν πρέπει να δεις τον piastri αλλά τον norris για να βγάλεις το συμπέρασμα. Ξεκίνησε 10 και παραλίγο να προσπεράσει τον Leclerc 45 minutes ago, haHa said: O Hamilton συνεχίζει τις απογοητευτικες εμφανισεις: 30sec(!!!) πισω απο Λεκλερκ, δηλαδη εφαγε ταριφα σαν αυτες που εριχνε ο Μαξ στον Περεζ. Για εμενα, εχει χασει το edge του ο Χάμιλτον: με εξαιρεση μερικες εκλαμψεις που θα εχει, δεν θα τον φτανει τον Λεκλερκ. Η ηλικία και ο χρόνος ειναι αδυσώπητοι. Τίποτα δεν έχει χάσει ο Hamilton.Απλα ο Leclerc είναι γρηγορότερος. Μερικοί το είχαμε καταλάβει πριν πολύ καιρό..άλλοι θα το καταλάβουν τώρα πού είναι teammates
cinemusic Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, haHa είπε Ο Μαξ αν δεν ειχε κανει το λαθος με την κακή εκκίνηση, τωρα θα προηγουταν στο πρωτάθλημα. Αυτος πιστεύω ότι ηταν και ο λογος που ειχε νευρα/μουτρα στο τελος. Λάθος πιστεύεις. Η συνέντευξη μετά το τέλος του αγώνα δεν δείχνει σε κανένα σημείο πως ένιωσε ότι έκανε κάποιο λάθος. Βασικά δεν θυμάμαι να έχει παραδεχθεί ποτέ του τίποτα Γιατί να το κάνει τώρα; Επεξ/σία 20 Απριλίου από cinemusic 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα