Macosj Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου Ξέρει κάποιος τι έγινε με την Aston Martin ? Πέρσι διαβάζαμε για μεταγραφές από red bull και επενδύσεις δισεκατομμύριων σε εργαστασια κτλ, τελικά γιατί τόσο χάλια? 1
sattack Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου 1 ώρα πριν, Macosj είπε Ξέρει κάποιος τι έγινε με την Aston Martin ? Πέρσι διαβάζαμε για μεταγραφές από red bull και επενδύσεις δισεκατομμύριων σε εργαστασια κτλ, τελικά γιατί τόσο χάλια? Γιατί από ότι φαίνεται, ακόμα και μετά απο 4 χρονια Ground Effect cars, μόνο ο Newey είχε στο μυαλό του το πλήρες concept του πως λειτουργει ένα τέτοιο μονοθέσιο σαν σύνολο (δηλαδή πλήρως η πλατφόρμα με τις αναρτήσεις με το anti-dive, anti-squat και το πάτωμα για να την κρατάνε συνεχώς μέσα σε ένα καλό window και μετά όλα τα υπόλοιπα αεροδυναμικά βοηθήματα) και 1-2 αλλοι που ηταν μαζί του στη Red Bull και μετα πήγαν στη McLaren, Και όλοι οι υπόλοιποι δεν εχουν ακόμα καταλάβει την τύφλα τους! Ουτε καν ο Dan Fallows που ηταν απο την αρχή μαζί του στην RB. Και πήγε στην Aston Martin και τα έκανε θάλασσα μέχρι που τον σουτάρανε. Όλοι οι άλλοι νομίζουν οτι φτιάχνοντας ένα πάτωμα και τρέχοντας το όσο πιο χαμηλά γίνεται θα έχουν τη μάξιμουμ downforce και μετά στις διάφορες στροφές γέρνει η πλατφόρμα και χάνεται το downforce, βρίσκει κάτω απο τις αναπηδήσεις και πρέπει να το σηκώσουν πιο πολύ για να μην αποκλειστούν, χάνεται πάλι το downforce, γλιστράνε λιγο τα ελαστικά και ανεβάζουν θερμοκρασία και φθείρονται πιο γρήγορα, πέφτουν κατακόρυφα οι χρόνοι τους. 4 χρόνια και μόνο 3-4 άνθρωποι το πολύ έχουν στο μυαλό τους συνολική εικόνα για το πως λειτουργούν τα ground effect μονοθέσια! 1
specre Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου Χριστός Ανέστη. Καλό Πάσχα. Πηγή: STRATEGY GUIDE: What are the tactical options for the Saudi Arabian Grand Prix? * Αποποίηση ευθύνης: Δεν φέρω καμία ευθύνη για οποιαδήποτε παράλειψη ή σφάλμα περιέχονται στο παρόν μήνυμα. * 2
Witcher1st Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου 2 hours ago, sattack said: Γιατί από ότι φαίνεται, ακόμα και μετά απο 4 χρονια Ground Effect cars, μόνο ο Newey είχε στο μυαλό του το πλήρες concept του πως λειτουργει ένα τέτοιο μονοθέσιο σαν σύνολο (δηλαδή πλήρως η πλατφόρμα με τις αναρτήσεις με το anti-dive, anti-squat και το πάτωμα για να την κρατάνε συνεχώς μέσα σε ένα καλό window και μετά όλα τα υπόλοιπα αεροδυναμικά βοηθήματα) και 1-2 αλλοι που ηταν μαζί του στη Red Bull και μετα πήγαν στη McLaren, Και όλοι οι υπόλοιποι δεν εχουν ακόμα καταλάβει την τύφλα τους! Ουτε καν ο Dan Fallows που ηταν απο την αρχή μαζί του στην RB. Και πήγε στην Aston Martin και τα έκανε θάλασσα μέχρι που τον σουτάρανε. Όλοι οι άλλοι νομίζουν οτι φτιάχνοντας ένα πάτωμα και τρέχοντας το όσο πιο χαμηλά γίνεται θα έχουν τη μάξιμουμ downforce και μετά στις διάφορες στροφές γέρνει η πλατφόρμα και χάνεται το downforce, βρίσκει κάτω απο τις αναπηδήσεις και πρέπει να το σηκώσουν πιο πολύ για να μην αποκλειστούν, χάνεται πάλι το downforce, γλιστράνε λιγο τα ελαστικά και ανεβάζουν θερμοκρασία και φθείρονται πιο γρήγορα, πέφτουν κατακόρυφα οι χρόνοι τους. 4 χρόνια και μόνο 3-4 άνθρωποι το πολύ έχουν στο μυαλό τους συνολική εικόνα για το πως λειτουργούν τα ground effect μονοθέσια! Εγω δεν καταλαβαινω, απο τη στιγμη που οι βασικοι κανονες για τα μονοθεσια ειναι οι ιδιοι 4 χρονια, πως γινεται οι ομαδες να μην καταφερνουν να βρουν μονιμες λυσεις, τουλαχιστον στην τελευταια χρονια;
eri77 Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου 17 hours ago, liakjim said: 1 δευτερόλεπτο έριξε στον Τσουνόντα... Χωρίς να αμφιβάλλω καθόλου τον Max...περισσότερο εντύπωση μου κάνει που ο Leclerc δίνει 0.6 στον Hamilton
Tasos19s Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου 3 ώρες πριν, eri77 είπε Χωρίς να αμφιβάλλω καθόλου τον Max...περισσότερο εντύπωση μου κάνει που ο Leclerc δίνει 0.6 στον Hamilton Υπάρχει διαφορά στα αυτοκίνητα γι αυτό Ειδικά η Ferrari είναι μια ομάδα που ακόμα και το καλύτερο feedback να παίρνει από τους οδηγούς πάλι θάλασσα τα κάνει οπότε δεν έχει σχέση με το ποιος είναι πιο καλός οδηγός Ο Hamilton κιόλας δεν έχει να αποδείξει τίποτα. Εχει τους τίτλους
sstratos Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία ! Δυστυχώς ήρθε πάλι η ώρα να ακούσουμε τον Πουρναρακη 🤣
elio_1 Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου 2 λεπτά πριν, sstratos είπε Δυστυχώς ήρθε πάλι η ώρα να ακούσουμε τον Πουρναρακη 🤣 Thankfully there is f1tv! 1
sstratos Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου Φαινόταν ότι θα έπαιρνε ποινή, καλά είπαν , είχε χρόνο να δώσει τη θέση πίσω
dsi44 Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου τι εγινε ρε παιδια...ποινη στον απατεωνα; το παιδι ειχε συνηθισει οταν πιεζοταν τοσα χρονια να πηγαινει ευθεια! 2 1
sattack Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου Αδικη ποινή. Ήταν ιδια η και πιο μπροστά ό μπροστινος άξονας, και που να πάει? Να πέσει πανω στον αλλο? Ο piastri σχεδόν ακουμπήσε την άσπρη γραμμή. 2
smpt Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου Μπα . Ξέρει τι κάνει. Θα ανοίξει στον καθαρό αέρα και θα είναι μια χαρα όταν κάνει τα 5 sec 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα