ghostrider Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου Αναρωτιεμαι αραγε ποιος technical director της φοραδας να διαβασε το κατωθι βιβλιο .... ΥΓ με δωσμενο λυσαρι και παλι γραφουν κατω απο την βαση 1
Tasos19s Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου Στις 22/4/2025 στις 7:06 ΜΜ, safridia είπε Ειναι πολυ αδικες αυτες οι ποινες των 5 η 10" Καμια ενεργεια στην πιστα δεν δινει τοσο μεγαλο πλεονεκτημα. Θα μπορουσαν να βαζουν 2" η υποχρεωση επιστροφης της θεσης. Μου κανει εντυπωση οτι πλεον ολοι λενε οτι τα mclaren ειναι πιο δυνατα γιαυτο Piastri/Norris ειναι πρωταγωνιστες. Οταν η RedBull ηταν πιο δυνατη (με κολπακι/κλεψιμο η οχι, δεν εχει σημασια) κανεις δεν το αναφερε αυτο και ηταν μονο το απιστευτο ταλεντο του καλυτερου goat που εχει υπαρξει ποτε Επέκταση Το πιο σωστό είναι να βγει πόρισμα αμέσως και να πει δώσε την θέση πίσω απο τους κριτές Τωρα όμως ο max είναι μπροστά σε πόσους γύρους; Τι ζημιά έχει κάνει στον piastri σε χρόνο; Σε φθορά ελαστικών σε φθορά φρένων; Οπότε πάρε στο κεφάλι 5 δευτερόλεπτα και την άλλη φορά να δίνεις την θέση μόνος πίσω Αυτό είναι το νόημα της ποινής έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ Μια ποινη, δύο ποινή, τρεις ποινή κάποια στιγμή θα βάλει μυαλό έτσι πιστεύω γιατί η θα είναι πρώτος ή συνέχεια δημιουργεί προβλήματα αλλιώς Καλός οδηγός δεν λέω, ήμουν μαζί του στην εποχή της κυριαρχίας του Hamilton αλλά τώρα όχι δεν δέχεται να χάνει και πάντα νομίζει ότι είναι ο σωστός Επισης αδικίες βλέπω σε περίπτωση επαφής Ο ένας τρώει ποινή πχ 10 δευτερολέπτων αλλά ο άλλος έχει καταστραφεί ο αγώνας του είτε πάει τελευταίος είτε βγαίνει εντελώς έξω
liakjim Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου Στις 23/4/2025 στις 7:06 ΠΜ, Nabuko είπε Και; Δεν λέει κάτι. Το θέμα δεν είναι να βάλεις ένα frame , όπως έκανε ο Horner , αλλά να δείξεις όλο το συμβάν. Ο Μαξ έκανε μπινιά και δίκαια πήρε πέναλτι. Και μακάρι να αλλάξουν οι κανονισμοί ώστε να κλείσει αυτή η τρύπα.
Nabuko Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου Στις 23/4/2025 στις 7:12 ΠΜ, liakjim είπε Δεν λέει κάτι Λέει. Μου άρεσε σαν φωτό και την έβαλα. 😃 1 2
cinemusic Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου Σχολές φωτογραφίας Horner . Κάντε καριερα σε γαμους και βαφτίσια, ΤΩΡΑ 2
dsi44 Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου απο τη φωτο φαινεται οτι ο κλεφτης εχει απειρο χωρο να κινηθει και να αφησει το ποδι απο το γκαζι.
Tasos19s Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου Στις 23/4/2025 στις 8:18 ΠΜ, dsi44 είπε απο τη φωτο φαινεται οτι ο κλεφτης εχει απειρο χωρο να κινηθει και να αφησει το ποδι απο το γκαζι. Ηταν η πιο εύκολη λύση να αφήσει το γκάζι Αφού ο piastri είχε καλύτερη ταχύτητα αντίδρασης και τον πέρασε τι να κάνουμε δηλαδή
haHa Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου (επεξεργασμένο) Στις 23/4/2025 στις 8:08 ΠΜ, cinemusic είπε Σχολές φωτογραφίας Horner . Κάντε καριερα σε γαμους και βαφτίσια, ΤΩΡΑ Μιλαμε για τον τυπο που η επιχειρηματολογια του για το Abu Dhabi 2021 ηταν οτι “any cars” does not mean “all cars” . (σχετικα με το ποσα αυτοκινητα επρεπε να προσπερασουν το SC) Βεβαια, ενα χρονο αργοτερα παραδεχθηκε οτι ο Masi παραβιασε τους κανονισμους με το SC (που ηταν αυτο που ζητησε ο Horner στο radio) και εδωσε την δυνατοτητα στον Max να προσπερασει και να παρει το πρωταθλημα: Horner concedes Masi Abu Dhabi mistake Αναφορά σε κείμενο "He made one mistake in that he didn't allow all lapped cars to unlap themselves. So I think there was three cars that kept at the back of the field and were unable to unlap themselves. Ποσο σοβαρα μπορεις να τον παρεις με τις φωτογραφιες, επιχειρηματιολογια κλπ οταν λιγο πιο πριν παραδεχεται οτι επιτηδες δεν λενε στον Max να δωσει την θεση πισω μιας και μια πιθανη ποινη θα του κοστιζε λιγοτερο. Το fair racing το εχει γραμμενο. Επεξ/σία 23 Απριλίου από haHa 7
Stergios74 Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου Στις 23/4/2025 στις 7:06 ΠΜ, Nabuko είπε Στην ίδια φωτογραφία φαίνεται πιο πίσω και ο αντονελι να έχει βρεθεί δίπλα στο (sic) φερραρι (αυτός όμως επειδή έκανε καλή εκκίνηση και όχι κακή σαν τον μαξ), να προσπερνά κι αυτός απ έξω και να δίνει τη θέση αμέσως πίσω. Αλλά αυτός είναι έμπειρος και το κατάλαβε αμέσως. Βρε μαξ, ακόμη κι αυτοί που δεν σε συμπαθούμε υποκλινομαστε στις ικανότητες σου. Μάθε να χάνεις όμως. Κέρδισε παλικαρίσια ο πιαστρι, γιατί να κρατάς μούτρα στο βάθρο; 3
AntonisKo Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου Στις 23/4/2025 στις 10:43 ΠΜ, Stergios74 είπε γιατί να κρατάς μούτρα στο βάθρο; Όλοι μας ξέρουμε την απάντηση 😄
Tasos19s Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου Στις 23/4/2025 στις 10:29 ΠΜ, haHa είπε Μιλαμε για τον τυπο που η επιχειρηματολογια του για το Abu Dhabi 2021 ηταν οτι “any cars” does not mean “all cars” . (σχετικα με το ποσα αυτοκινητα επρεπε να προσπερασουν το SC) Βεβαια, ενα χρονο αργοτερα παραδεχθηκε οτι ο Masi παραβιασε τους κανονισμους με το SC (που ηταν αυτο που ζητησε ο Horner στο radio) και εδωσε την δυνατοτητα στον Max να προσπερασει και να παρει το πρωταθλημα: Horner concedes Masi Abu Dhabi mistake Ποσο σοβαρα μπορεις να τον παρεις με τις φωτογραφιες, επιχειρηματιολογια κλπ οταν λιγο πιο πριν παραδεχεται οτι επιτηδες δεν λενε στον Max να δωσει την θεση πισω μιας και μια πιθανη ποινη θα του κοστιζε λιγοτερο. Το fair racing το εχει γραμμενο. Επέκταση Αυτο όλους μας συνέφερε για να δούμε θέαμα και επίσης ο Hamilton να μην περάσει τον Schumacher Οι κανόνες είναι καλό να παραβιάζονται σύμφωνα με το τι είναι σωστό Το σωστό να λέγεται 1 2 2
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου Στις 23/4/2025 στις 11:39 ΠΜ, ASFE είπε Θα ειχε ενδιαφερον!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα