eri77 Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Φήμες λένε ότι hamilton πήρε τηλέφωνο τον Toto για να γυρίσει στην mercedes
ghostrider Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου PROSTITUTE EVERYTHING... ευτυχως δεν τον ειδα τον αγωνα 1
dionisis1925 Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Τι άλλο θα δούμε..και είμαστε στο δεύτερο γκραν Πρι.
greg4 Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Στις 23/3/2025 στις 11:18 ΠΜ, Nabuko είπε Ζυγίστηκαν στα 799kg αντί για τα νόμιμα 800 οι Lec και Gas και ο Ham είχε φαγωμένο περισσότερο απ' ότι έπρεπε το skid block Τι ακριβώς είναι το skid block? Στο κάτω μέρος?
papp0us Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Στις 23/3/2025 στις 12:16 ΜΜ, greg4 είπε Τι ακριβώς είναι το skid block? Στο κάτω μέρος? Αυτό που μετράει το bottoming και δεν πρέπει να φαγωθεί, για να είναι σίγουροι ότι δεν θα διαλύσουν τη μέση των οδηγών.
Nabuko Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Στις 23/3/2025 στις 12:16 ΜΜ, greg4 είπε Τι ακριβώς είναι το skid block? Στο κάτω μέρος? 4
liakinen Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Τελικά ούτε ο Hamilton είναι ικανός να σώσει το όνομα Ferrari από τους μαλ@κες Ιταλούς. Ο Vasseur αποδεικνύεται άλλος ένας φαφλατάς.
dkstopo Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Αυτα συμβαίνουν σε όσους είναι αναγκασμένοι να είναι παντού στο όριο. Ο Λούις κόπηκε για 0,5 χιλιοστα πάχους... και ο Λεκλέρ για την αλλαγη ελαστικών που δεν έκανε. Εχουν ξαναγίνει και σε άλλες ομαδες και θα ξαναγίνουν, αλλά στον ιδιο αγωνα και τα 2 μονοθεσια είναι κάπως.. Οσο αφορά τους σχολιαστες που κατα πάσα πιθανότητα δεν είναι ικανοί να αλλάξουν λάμπα αλλά κρίνουν ανθρωπους που δουλεύουν στο όριο συνεχώς τι να πει κανείς; Forza Ferrari 5
liakjim Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Στις 23/3/2025 στις 1:04 ΜΜ, liakinen είπε Τελικά ούτε ο Hamilton είναι ικανός να σώσει το όνομα Ferrari από τους μαλ@κες Ιταλούς. Ο Vasseur αποδεικνύεται άλλος ένας φαφλατάς. Εντάξει , μην τρελαθούμε. 1 κιλό πιο κάτω. Το έχει κάνει και η Μερσεντές πέρυσι. 1
dtk-386 Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Στις 23/3/2025 στις 2:13 ΜΜ, dkstopo είπε Αυτα συμβαίνουν σε όσους είναι αναγκασμένοι να είναι παντού στο όριο. Ο Λούις κόπηκε για 0,5 χιλιοστα πάχους... και ο Λεκλέρ για την αλλαγη ελαστικών που δεν έκανε. Εχουν ξαναγίνει και σε άλλες ομαδες και θα ξαναγίνουν, αλλά στον ιδιο αγωνα και τα 2 μονοθεσια είναι κάπως.. Οσο αφορά τους σχολιαστες που κατα πάσα πιθανότητα δεν είναι ικανοί να αλλάξουν λάμπα αλλά κρίνουν ανθρωπους που δουλεύουν στο όριο συνεχώς τι να πει κανείς; Forza Ferrari Επέκταση Αλλάζουμε λάμπα αλλά δεν δουλεύουμε στην Ferrari για να έχουν απαιτήσεις αυτοί που βλέπουν. Δεν χρειάζεται να είσαι αεροδυναμιστής για να σχολιάσεις φαντάζομαι. Αλλωστε σχολιάζουμε μία ομάδα που έχει κάνει την γκάφα καθημερινότητα. 1
basilis_k6 Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου δεν βλεπω μεγαλη διαφορα σε race pace. ειναι 0,5+ πανω σιγουρα αλλα βλεπω potential. οσο μαθαινει το αμαξι θα πεφτει.
Seldon68 Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Περισσοτερο ενδιαφερον ειχε μετα την ληξη του το γκραν πρι παρα κατα την διαρκεια του αγωνα 🤣 2
Tasos19s Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Τι ψάχνετε ρε παιδιά; Ο Toto θα έβαλε το χεράκι του για να γίνει ψαχτήρι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα