xacto Δημοσ. Κυριακή στις 01:51 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:51 μμ Πολύ κουβέντα για το ’26, πριν ξεκινήσει το ’25, οπότε πάμε στο ’24 για να ισορροπήσουμε. Το 2024 σε ποινές. 208 ποινές μοιράστηκαν το ’24. Σταθερά ανοδική πορεία σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. 170 το ’23, 140 το ’22, 96 το ’21. 60 ήταν χρονικές ποινές. 28 των 5 δευτερολέπτων, 31 των 10 (εκ των οποίων οι 4 ήταν stop&go στα pit) και μία των 20. 40 ποινές αφορούσαν αλλαγή θέσης. Οι περισσότερες στην σειρά εκκίνησης, μερικές στην τελική κατάταξη του αγώνα. Οι 6 ήταν αποκλεισμός από αγώνα. 51 χρηματικές ποινές δόθηκαν στη σεζόν, βάζοντας 332.900 στο ταμείο της FIA, τριπλάσιο ποσό από το ’22. Τα 50.000 δόθηκαν σε ομάδες, τα υπόλοιπα σε πιλότους. Υπάρχουν και οι βαθμοί ποινής που συγκεντρώνουν οι πιλότοι στην αγωνιστική άδειά τους. Όποιος μαζέψει 12 βαθμούς, παίρνει άδεια άνευ αποδοχών για ένα αγώνα, περίπτωση Kevin. Οι βαθμοί διαγράφονται ένα χρόνο μετά την επιβολή τους. Οι Fernando και Max θα είναι οι βαρύτεροι φέτος, με 8 βαθμούς έκαστος. Θα χρειαστεί σύνεση μέχρι 24 Μαρτίου και 30 Ιουνίου αντίστοιχα, που θα αρχίσουν να διαγράφονται οι παλαιότεροι βαθμοί. Άσχετο πλην όμως περσυνό. Παραδόθηκε στον Esteban η Ferrari 296 GTB με το πακέτο Assetto Fiorano, το οποίο την κάνει έτοιμη για πίστα. Τι μας νοιάζει εμάς θα πεις. Μας νοιάζει, γιατί η "εταιρική" Alpine Α110, θα βγει προς πώληση.
ASFE Δημοσ. Κυριακή στις 11:58 μμ Μέλος Δημοσ. Κυριακή στις 11:58 μμ Αγριευτηκα λιγο ρε Αλονσαρα Τσιλαρε λιγο 3
GoMaR Δημοσ. Δευτέρα στις 08:35 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:35 πμ 8 hours ago, ASFE said: Αγριευτηκα λιγο ρε Αλονσαρα Τσιλαρε λιγο Τσιλαρει τσιλαρει... 😛 8
Nabuko Δημοσ. Δευτέρα στις 10:58 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 10:58 πμ (επεξεργασμένο) Στις 10/1/2025 στις 10:54 ΜΜ, specre είπε Οι αιρθμοί που έχουν επιλέξει όλοι οι οδηγοί, για να τρέξουν το 2025: All the 2025 F1 driver numbers confirmed in full Για τον Χάμιλτον γράφει ότι διάλεξε το 44 γιατί αυτό είχε στο καρτ For example, Lewis Hamilton has become synonymous with his number 44 – the number he also used in karting αλλά ανακάλυψα τυχαία κάτι άλλο Όλοι οι αριθμοί που χρησιμοποίησε στην καριέρα του μέχρι το 2014 είναι αυτοί 2007 - #2 2008 - #22 2009 - #1 2010 - #2 2011 - #3 2012 - #4 2013 - #10 Και από το 2014 χρησιμοποιεί τον αριθμό που βγαίνει αν προσθέσουμε όλους τους προηγούμενους 2+22+1+2+3+4+10=44 Επεξ/σία Δευτέρα στις 11:10 πμ από Nabuko 6
liakjim Δημοσ. Δευτέρα στις 02:21 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 02:21 μμ 3 ώρες πριν, Nabuko είπε Για τον Χάμιλτον γράφει ότι διάλεξε το 44 γιατί αυτό είχε στο καρτ For example, Lewis Hamilton has become synonymous with his number 44 – the number he also used in karting αλλά ανακάλυψα τυχαία κάτι άλλο Όλοι οι αριθμοί που χρησιμοποίησε στην καριέρα του μέχρι το 2014 είναι αυτοί 2007 - #2 2008 - #22 2009 - #1 2010 - #2 2011 - #3 2012 - #4 2013 - #10 Και από το 2014 χρησιμοποιεί τον αριθμό που βγαίνει αν προσθέσουμε όλους τους προηγούμενους 2+22+1+2+3+4+10=44 Αναρωτιέμαι ποιος κάθεται και ασχολείται με τέτοιους υπολογισμούς....😅
Nabuko Δημοσ. Δευτέρα στις 02:55 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 02:55 μμ 33 λεπτά πριν, liakjim είπε Αναρωτιέμαι ποιος κάθεται και ασχολείται με τέτοιους υπολογισμούς....😅 Εγώ 😅 6
liakjim Δημοσ. Δευτέρα στις 04:22 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 04:22 μμ 1 ώρα πριν, Nabuko είπε Εγώ 😅 Δεν θα το έλεγα
Nabuko Δημοσ. Δευτέρα στις 04:56 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 04:56 μμ 32 λεπτά πριν, liakjim είπε Δεν θα το έλεγα Και εγώ και αυτός και προφανώς και πολλοί άλλοι. 😉
ghostrider Δημοσ. Δευτέρα στις 11:34 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 11:34 μμ (επεξεργασμένο) τα ιδια παντελακη μου (μαξ) τα ιδια παντελη μου. crashtapen οπου και αν τρεχει. εκανε κρισιμο αγωνα για το πρωταθλημα lmhd esports prostitute everything πέφτοντας πανω στον διεκδικητή ... ... https://www.gpblog.com/en/news/322896/max-verstappen-crashes-in-sim-race-and-causes-controversy-f1.html ΥΓ μετα απο πολλα χρονια δεν θα εχουμε φινλανδο οδηγο στο grid. Μονη ελπιδα τα παιδια του Κιμαρου σε λιγα χρονια . Επεξ/σία Δευτέρα στις 11:35 μμ από ghostrider 1
sattack Δημοσ. Τρίτη στις 07:54 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 07:54 μμ (επεξεργασμένο) Όλα τα συμβόλαια, εκτός από του Leclerc και του Norris, λήγουν στο τέλος του 2026, μπας και πάει για φούντο η RBR - RBPowertrains και ενεργοποιηθεί καμμια option και μείνει ελεύθερος ο Max. 😆 Επεξ/σία Τρίτη στις 07:54 μμ από sattack
ghostrider Δημοσ. χθες στις 05:15 μμ Δημοσ. χθες στις 05:15 μμ Μεταγραφη απο τον σχολιασμο της F1 στον σχολιασμο των Indycar για τον Buxton .... Εδω πλεον δεν μιλαμε για διαρροη στελεχων αλλα για τσουναμι ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα